Wat je niet hardop wilt zeggen - deel 4

13-09-2019 19:48 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ook deel 3 is inmiddels (nagenoeg) vol, vandaar dat we onze agressie/irritatie/ongenoegen/... ongegeneerd kunnen spuien in deel 4.

Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.

Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
In this mad house we must all survive
Calamitycat schreef:
05-12-2019 19:18
Lijkt me heftig Cateau maar veel succes!
Ik zou het niet kunnen.
















Heb geen rijbewijs ;






:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik wilde gezellig samen de boom optuigen, niet toekijken hoe jullie tweetjes de boom aftuigen. De kleine was zo trots op jullie creatie dat ik het hart niet heb om te zeggen dat dit de lelijkste kerstboom is die ik ooit heb gezien.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Een gloedjenieuwe wcrol, helemaal uitgerold. Wat enen kattenstreek.
Dat wordt dan de zoveelste deurknop die ik verticaal moet installeren.
Wat moet ik toch met je?
Alle reacties Link kopieren
Leuk die kerstkaarten, maar waarom moeten die altijd een kilo losse glitters bevatten? 1x kijken en alles zit onder dat rotte glitter wat je na een half jaar nog overal vind. Prutzooi.....
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
06-12-2019 11:38
Een gloedjenieuwe wcrol, helemaal uitgerold. Wat enen kattenstreek.
Dat wordt dan de zoveelste deurknop die ik verticaal moet installeren.
Wat moet ik toch met je?
De wcrol andersom ophangen geen optie?
¡Apagando las luces!
SombraOnline schreef:
06-12-2019 12:39
De wcrol andersom ophangen geen optie?
Nee, geen optie, mijn rollen hangen niet tegen de muur.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
06-12-2019 11:38
Een gloedjenieuwe wcrol, helemaal uitgerold. Wat enen kattenstreek.
Dat wordt dan de zoveelste deurknop die ik verticaal moet installeren.
Wat moet ik toch met je?
leuk he, katten :proud:
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
rosanna08 schreef:
06-12-2019 13:27
leuk he, katten :proud:
Jazeker! Ik heb al een mooi gat gegraven in de tuin van de buren. (6)


;-)
Alle reacties Link kopieren
Succes Cateautje!

Leuk zoon dat je 18 jaar wordt,feestje ook allemaal prima maar moest je nu echt zoveel mensen uitnodigen? Ja ik weet dat het buiten is,je helpt echt goed en betaald ook mee maar ik zal blij zijn als het zondagavond is en de hele teringbende weer is opgeruimd!
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
06-12-2019 13:17
Nee, geen optie, mijn rollen hangen niet tegen de muur.
Oh, dat maakt het wel wat moeilijker, ja ;-D
¡Apagando las luces!
Tuurlijk maak ik nog een afspraak bij jullie in het gemeentehuis om te bewijzen dat ik echt ben wie ik zeg dat ik ben, omdat er op mijn adres een vorige bewoonster staat ingeschreven die openstaande gelden heeft. Dat ik mij vorig jaar netjes heb ingeschreven op dit adres bij jullie was blijkbaar alleen voor de lol, slaat echt nergens op. Na die vele telefoontjes die ik al gepleegd heb naar belasting, gemeente en deurwaarderskantoren erover is het geen enkel probleem om ook nog op mijn vrije dag langs te komen om de rest van het werk voor jullie te doen, kunnen jullie het lekker rustig aan doen. Ja ik weet het, protocollen bla bla.
En die envelop die ik erover moest terugsturen, waarop op de achterkant duidelijk staat aangegeven 'deze persoon niet bekend op dit adres' lag de volgende dag WEER bij mij in de bus, echt klasse allemaal :@

Sorry, moest er even uit ;-)
Alle reacties Link kopieren
ik hoop dat ik me zo beter voel na 2 dagen met drukkende snijdende pijn rondlopen voelde me al nog niet topfit na grieperig weekend maar dit deed zo zeer... ik haat dat ding.
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Alle reacties Link kopieren
Nee ik wil het contact niet herstellen. Ik weet dat goede vrienden van mij, ook goede vrienden van jou zijn. Maar met jou hoef ik niks meer. Je hebt me zelf ontvriend destijds.
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
lemoos2 schreef:
05-12-2019 22:06
Nou, ik wilde gezellig samen de boom optuigen, niet toekijken hoe jullie tweetjes de boom aftuigen. De kleine was zo trots op jullie creatie dat ik het hart niet heb om te zeggen dat dit de lelijkste kerstboom is die ik ooit heb gezien.
:HA: :rofl:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Jij vind het vreemd dat jouw kind jou de baas is en nu al een enorm ettertje is, met 4 jaar. Hij slaat jou zelfs en scheld je uit als hij zijn zin niet krijgt. En dan geef je hem met sinterklaas een Nintendo switch cadeau. Ik snap wel waar dat verwende gedrag vandaan komt.
Alle reacties Link kopieren
Volgende keer eerst maar de autoradio op stil zetten als ik tijdens het rijden een alarm hoor afgaan. Ik kon maar geen melding ontdekken op de displays ;-D
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Alle reacties Link kopieren
Hoezo moet ik eerst van hot naar her mee op jouw huizentocht, waarbij je me -toch een beetje - overvalt met die vraag, om mij dan 3 maand later tussen 2 appjes door te laten weten dat je binnenkort een paar huizen gaat kijken?
Krijg soms moeilijk hoogte van je, maar andersom geldt t waarschijnlijk ook. Meh .
Alle reacties Link kopieren
Ik wil klagen! Zeuren!! Ik heb een injectie gehad in mijn arm. Het is helemaal stijf. Dik tot en met mijn hand. Mijn ring zat zelfs klem. Die heb ik net met zeep verwijderd. Het ergste vind ik nog dat ik er twee dagen niet mee mag sporten. Ik kijk daar altijd zo naar uit, mijn zaterdagse sport. Bluhhhh. Ik heb bij wijze van troost een angel food cake gebakken en bij wijze van destructief gedrag er twee stukken van gegeten mét slagroom en nu ben ik ook nog eens misselijk. En zo erg is een stijve arm nou óók weer niet, aansteller die ik ben. Nog 3 keer, nog 3 weken. Dan ben ik pas uitgeprikt.
Alle reacties Link kopieren
malibu82 schreef:
06-12-2019 23:50
Volgende keer eerst maar de autoradio op stil zetten als ik tijdens het rijden een alarm hoor afgaan. Ik kon maar geen melding ontdekken op de displays ;-D
Jaren geleden ook eens gehad, was al bijna naar de garage gereden voor dat vreemde geluid. Gelukkig zag ik net op tijd dat de radio net niet uitstond, en dus wat bromgeluiden maakte
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Work hard, play hard?

Eh... en nu de echte versie graag!
Je hebt je kind Roos genoemd. Daar. Is. Niks. Bijzonders. Aan. Hou op met die aanstelleritis. Het is gewoon een doorsnee naam.
Alle reacties Link kopieren
:facepalm: :facepalm: doos ik heb het al tig keer gezegd!!! je wist het en nu is het opeens nee laat maar. O_o bedankt voor het verspillen van mijn tijd :roll:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Sorry maar ik heb een screenshot gemaakt. Ik kon het niet laten :cheer2: :rolling: :-D :cheer2: :cheer2: :cheer2: , anders geloof ik het zelf niet.
Alle scheldwoorden die ik zelfs nog te lelijk vind om hier te typen.

Word mijn operatie nog n dag verplaatst. Ga ik er letterlijk met al mijn positiviteitskarma in, zie er niks negatiefs in.

Besluit mijn wond nu nog even een ontstekingsbult te gaan veroorzaken. WHYYYYYYYYYYY. Zondag was keukenpoetsdag. Maandag wc poetsdag. Dinsdag operatie.

Nog meer hele lelijke scheldwoorden. (6)

Wil echt in een muur rennen.
Alle reacties Link kopieren
Stel je voor zeg, dat je daadwerkelijk zelf je eigen werk moet doen. Niet eens iets extra’s maar gewoon de corebusiness. Newsflash: als het zo voor je voorgekauwd moet worden kun je net zo goed de conciërge voor de klas zetten. Wat is dan in godsnaam jouw meerwaarde?!
Nee heb je, ja kun je krijgen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven