Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 5

08-01-2020 15:00 3085 berichten
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.

Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3

En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!

Daar gaan we weer!
Alle reacties Link kopieren
V1k1ng schreef:
03-05-2020 20:07
Ik ben moe, van het alleen voelen in een relatie, dat ik alles maar moet bedenken wat we kunnen doen. Dat jij steeds minder tegen me praat. Als ik vanmiddag maar alleen naar buiten ga krijg ik alleen een ‘hmm’ als ik binnen kom.
:hug:

Lijkt me kut. Speelt er momenteel iets of is het corona-op-elkaars-lip-zitten-moeheid?
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Het-groepje schreef:
04-05-2020 14:19
Oh je moet Toestemming vragen en het verhaal was Te Emotioneel en Persoonlijk, en nu gaan ze naar een besloten fb groep.
Want je mag alleen meeschrijven als je interesse toont.
Eerst vetgedrukt al je medetopic vriendinnen langs, en dan pas max 5 zinnen over jezelf.
Hele verhandelingen over je verzameling wasbare luiers is compleet rationeel, natuurlijk.
En het was niet duidelijk dat ze mee wilde schrijven, want dat had ze niet gevraagd. Ze deelt haar verhaal, waarom zou ze dat doen als ze níet mee wil schrijven? Wat is daar onduidelijk aan?! :facepalm:
Ik ben een hele domme stomme idioot! Dit ik na een benzinepomp bezoekje (moest sigaretten meenemen voor partner) later zo onnadenkend aan mijn neus. Ik, die zo voorzichtig probeert te doen. Echt.. ik ga mezelf slaan, nu weer enorm angstig.
Drackie schreef:
04-05-2020 15:52
En het was niet duidelijk dat ze mee wilde schrijven, want dat had ze niet gevraagd. Ze deelt haar verhaal, waarom zou ze dat doen als ze níet mee wil schrijven? Wat is daar onduidelijk aan?! :facepalm:
Ze hebben het uitgelegd in een pb en tips gegeven hoe je je hoort te gedragen op een forum 🙄😂
Het-groepje schreef:
04-05-2020 16:36
Ze hebben het uitgelegd in een pb en tips gegeven hoe je je hoort te gedragen op een forum 🙄😂
Maar wel heel netjes... :bonk:
Waarom vraag je toch zo vaak of ik wil blijven eten terwijl ik zo vaak "nee" zeg? Niet vanwege jou, hem of het eten. Maar omdat de plek waar jullie wonen me niet aanstaat. Had je gewild dat ik vaker kwam, dan had je toch ergens anders moeten gaan wonen.
Hondenmens: die snap ik niet. Je gaat wel op bezoek maar blijft niet eten omwille van waar ze wonen?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
04-05-2020 17:58
Hondenmens: die snap ik niet. Je gaat wel op bezoek maar blijft niet eten omwille van waar ze wonen?
Ik ga er ook niet vaak op bezoek en alleen als zij dat vraagt. Niet uit mezelf. Bij feest- en verjaardagen is het een gewoonte dat ik kom. Maar kan me daar slecht vermaken. Ze wonen in de polder waar verder niks is. Het huis heeft van binnen veel donkere kleuren. Ik krijg er een somber gevoel van. Maar goed, hun keus. Het stinkt er vaak naar kachelrook en kattenpies. Dit alles maakt dat ik het geen fijne plek vind.
“naleven coronamaatrgelen is overwinning op de nazi-ideologie”

Echt, hoe krijg je het je strot uit. Ik snap dat je een of ander bruggetje probeert te maken naar de actuele situatie maar dit slaat toch wel zo ontzettend als een lul op een drumstel...
lemoos2 schreef:
04-05-2020 19:28
“naleven coronamaatrgelen is overwinning op de nazi-ideologie”

Echt, hoe krijg je het je strot uit. Ik snap dat je een of ander bruggetje probeert te maken naar de actuele situatie maar dit slaat toch wel zo ontzettend als een lul op een drumstel...
Gelukkig zijn doekjes en ontsmettingsmiddel in deze tijd in de buurt
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
AeonOfWinter schreef:
04-05-2020 14:55
:hug:

Lijkt me kut. Speelt er momenteel iets of is het corona-op-elkaars-lip-zitten-moeheid?
Is sowieso zijn persoonlijkheid, die nu een beetje uitvergroot lijkt te worden (door hem). Normaal gesproken heb ik daar minder 'last' van, omdat ik door de week nog 4 keer naar de sportschool ga en zo genoeg sociaal contact/beweging heb. Dus het is vooral corona-gerelateerd.
Ik ben ook 'moe' van de isolatie, het gebrek aan menselijk contact gaat me echt opbreken.
Valhalla! Where the brave may live Forever!
V1k1ng schreef:
04-05-2020 19:53
Is sowieso zijn persoonlijkheid, die nu een beetje uitvergroot lijkt te worden (door hem). Normaal gesproken heb ik daar minder 'last' van, omdat ik door de week nog 4 keer naar de sportschool ga en zo genoeg sociaal contact/beweging heb. Dus het is vooral corona-gerelateerd.
Ik ben ook 'moe' van de isolatie, het gebrek aan menselijk contact gaat me echt opbreken.
Bel een vriendin, spreek met haar af op een bankje en neem een kan koffie en bekers mee, en een lekkere gevulde koek voor beide. Ieder op een einde van de bank, kan je eventjes bijpraten en lachen.
Zal je goed doen. :D
V1k1ng schreef:
04-05-2020 19:53

:hug: Vooral je laatste zin is ook erg herkenbaar.
Cateautje schreef:
04-05-2020 20:04
Bel een vriendin, spreek met haar af op een bankje en neem een kan koffie en bekers mee, en een lekkere gevulde koek voor beide. Ieder op een einde van de bank, kan je eventjes bijpraten en lachen.
Zal je goed doen. :D
Ik heb echt wel wat mensen gezien (mijn ouders), maar ik hou het zo minimaal mogelijk. Maar dat is voor mij niet genoeg. Ik ben echt een extrovert persoon en ik heb dus wel meer nodig dan een gesprek op een bankje.
Valhalla! Where the brave may live Forever!
V1k1ng schreef:
04-05-2020 20:47
Ik heb echt wel wat mensen gezien (mijn ouders), maar ik hou het zo minimaal mogelijk. Maar dat is voor mij niet genoeg. Ik ben echt een extrovert persoon en ik heb dus wel meer nodig dan een gesprek op een bankje.
Tja, dan weet ik het ook niet.
Leek me een goed idee om je toch even te kunnen uiten.
:popcorn: :popcorn:
Discover schreef:
04-05-2020 21:10

Waardevolle bijdrage. Best wel sneu.
RocketScienceFiction schreef:
04-05-2020 21:16
Waardevolle bijdrage. Best wel sneu.
Nogal ja.
¡Apagando las luces!
Zijn wel meer mensen best wel sneu. Fijne avond!
Discover schreef:
Iemand schofferen die over haar miskramen post, en daarna komen smullen over de reacties. Dan ben je een apart soort mens.
Oh, dat is iemand uit het groepje zwangere vrouwen die geen nieuwe mensen erbij willen! Die komt even hier kijken!
Nou, dat is leuk, want hier mag dat gewoon. Niemand die je hier wegjaagt omdat je je niet formeel introduceert en niemand die je "meis" noemt.

Maar goed ontopic: serieus, ik heb twee kinderen gebaard en ik hou zielsveel van ze, maar het enkele feit dat ik twee kinderen gebaard heb, maakt me geen beter mens dan iemand anders en is ook niet iets om mezelf van anderen af te zonderen omdat ik de misplaatste notie heb dat iets wat elk zoogdier al millennia doet ineens heel bijzonder is omdat het over MijMijMij gaat en dan mag ik dus ook best een beetje onaardig doen want ik heb hormonen, hihihi.
Discover schreef:
Tsum kotsen.

(sorry van de taal Betty)
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Jullie bewijzen alleen maar hoe oncharmant jullie zelf zijn hoor.

Betreffende dame is zó ernstig weggejaagd dat ze zich laat anonimiseren en weer terug komt onder een andere naam.

Nogmaals. Fijne avond!
Discover schreef:
04-05-2020 21:25
Zijn wel meer mensen best wel sneu. Fijne avond!
Reageer eens op mijn post?
Discover schreef:
Yep, blijf dat maar volop doen tijdens je zwangerschap. :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven