Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 5

08-01-2020 15:00 3085 berichten
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.

Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3

En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!

Daar gaan we weer!
Alle reacties Link kopieren
He wat gezellig :sarcastic:
Nog een avontuur met de kat meegemaakt Cateau?
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Discover schreef:
04-05-2020 21:34
Jullie bewijzen alleen maar hoe oncharmant jullie zelf zijn hoor.

Betreffende dame is zó ernstig weggejaagd dat ze zich laat anonimiseren en weer terug komt onder een andere naam.

Nogmaals. Fijne avond!

Eerlijk gezegd geloof ik niet echt dat je mij een fijne avond wilt toewensen, maar misschien ben ik al zo lang niet meer zwanger geweest dat mijn cynisme wat toegenomen is. Is het soms een koddig trucje van je, waarbij je wilt laten zien dat je eigenlijk iedereen heel stom vindt en ver verheven bent boven de rest? Maar hoe combineer je dat feit dan met dat gereageer hier, want als wij allemaal toch stom zijn, waarom ben je hier dan?

Zo ingewikkeld.
Discover schreef:

Betreffende dame is zó ernstig weggejaagd dat ze zich laat anonimiseren en weer terug komt onder een andere naam.

Nogmaals. Fijne avond!

En jij bent zwanger? Veelbelovende opvoeding. Normen en waarden leren ze wel op school denk ik.
Ik moest een beetje aan Fez denken, uit that Seventies show, die zei ook altijd "Good day, sir. I said good day!!!" als hij boos was, heel kittig en passief-agressief.
moonenz schreef:
04-05-2020 21:39
He wat gezellig :sarcastic:
Nog een avontuur met de kat meegemaakt Cateau?
Balin is van de leg vandaag. Heb geen flauw idee wat er is, maar hij blijft de hele dag al tegen me aan ouwehoeren.
Discover schreef:

Nogmaals. Fijne avond!
Kun je even zoals het hoort met dikgedrukte letters de naam van alle forummers die op je hebben gereageerd neerzetten en een persoonlijke reactie daarop geven? en ook even formeel vragen of je mag meeschrijven?
Wij zijn een groep meiden die elkaar allemaal al heel goed kennen en anders wordt het onoverzichtelijk.
Het-groepje schreef:
04-05-2020 21:42
Kun je even zoals het hoort met dikgedrukte letters de naam van alle forummers die op je hebben gereageerd neerzetten en een persoonlijke reactie daarop geven? en ook even formeel vragen of je mag meeschrijven?
Wij zijn een groep meiden die elkaar allemaal al heel goed kennen en anders wordt het onoverzichtelijk.

Voor straf allemaal posten daar. Ik heb van niemand toestemming nodig.

Wat een triest gedrag.
Cateautje schreef:
04-05-2020 21:41
Balin is van de leg vandaag. Heb geen flauw idee wat er is, maar hij blijft de hele dag al tegen me aan ouwehoeren.
Hoop toch niet dat ie een ei legt normaal :O
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Discover schreef:
04-05-2020 21:25
Zijn wel meer mensen best wel sneu. Fijne avond!
Ik vind dit eigenlijk een redelijk verwarrend en gevoelsmatig willekeurig neergeplempt bericht.
moonenz schreef:
04-05-2020 21:49
Hoop toch niet dat ie een ei legt normaal :O
Tuuk, een bruin ei, dagelijks. :)
Ik ga het doen, waarom ook niet. Kan mij het schelen...
Discover schreef:

Nogmaals. Fijne avond!

Dat kwam door de fijngevoelige reactie in jullie topic. Het groepje waar ze haar trieste verhaal wilde delen en snoeihard afgewezen werd.

Het kwam niet door dit topic waar ze gesteund werd en waar haar gezegd werd dat het niet aan haar lag.
Maar door de hormonen zul je wel niet helder kunnen denken.
Gristus te paerd wat is dit nou weer. Ksst terug naar je dinnies op de zwangerosaurus pagina.
Ja, dat stelt zich niet eens even fatsoenlijk voor en valt zomaar binnen in dit topic...
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
:whistle: :sigh:
Ik zou je heel hard willen schoppen terwijl ik je dochters ontvoer.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Zullen we op hyves verdergaan, ik vind de sfeer negatief.
malibu82 schreef:
04-05-2020 22:33
Ja, dat stelt zich niet eens even fatsoenlijk voor en valt zomaar binnen in dit topic...
Wat ERRUGGGGG !!!😮😮😮😮
Caramba zeg, ik heb mezelf teveel af laten koelen na zonsondergang. Nu ben ik wel warm gekleed, maar zit alsnog te vernikkelen van de kou, kan niet meer opwarmen en ik vind het te laat om de verwarming nog aan te zetten. :(
Ik :heart: negatieve zweer.
Het-groepje schreef:
04-05-2020 22:40
Zullen we op hyves verdergaan, ik vind de sfeer negatief.
Jaaaaah

*insert dansende bananen*
Maar weer on topic (voor zover je daarover kan spreken in dit topic):

Wat moet er nog meer gebeuren voor je je ogen opent? Hij scheldt je uit. Je kleuter roept zelfs dat hij op moet houden. Tegen haar eigen vader.. :cry:
Ik weet dat je geen alleenstaande moeder wil worden, maar dat is veel beter dan het alternatief. Je doet dit niet alleen jezelf aan, maar ook je kinderen. Word wakker!!!!
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Discover schreef:
Ik hoop echt zó voor je dat het door de hormonen komt dat je je zo gedraagt.
Want als dit is hoe je echt bent, dan is het wel heel treurig met je gesteld.
Cateautje schreef:
04-05-2020 22:42
Caramba zeg, ik heb mezelf teveel af laten koelen na zonsondergang. Nu ben ik wel warm gekleed, maar zit alsnog te vernikkelen van de kou, kan niet meer opwarmen en ik vind het te laat om de verwarming nog aan te zetten. :(
Klinkt als verbrand.
RocketScienceFiction schreef:
04-05-2020 22:55
Klinkt als verbrand.
Nope, ben nauwelijks in de zon geweest vandaag. Het werd gewoon te fris na zonsondergang en ik heb te laat iets warms aangetrokken.
Alles heeft ook tot de avond opengestaan. :)

Ondertussen zit ik te kroelen met een warme kruik, dus het gaat wel weer. :D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven