Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 5

08-01-2020 15:00 3085 berichten
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.

Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3

En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!

Daar gaan we weer!
Alle reacties Link kopieren
Catje, ontstekingen zijn niet altijd goed in het bloed te zien. Mijn ontstekingen zijn ook nagenoeg onzichtbaar in mijn bloed. Ik zeg altijd dat ik ondoorzichtig bloed heb.
Ik vind hier dingen van.
Sabeltandcavia schreef:
25-01-2020 20:23
Catje, ontstekingen zijn niet altijd goed in het bloed te zien. Mijn ontstekingen zijn ook nagenoeg onzichtbaar in mijn bloed. Ik zeg altijd dat ik ondoorzichtig bloed heb.
;-D Dan hoop ik dat ik jouw bloed heb!
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.
Moontje :bigkiss:
Calamitycat schreef:
25-01-2020 20:37
;-D Dan hoop ik dat ik jouw bloed heb!
We hebben wel meer overeenkomsten. Het zou me niets verbazen. ;-D
Ik vind hier dingen van.
Wat een klote dag heb jij achter de rug Catje. Ik hoop dat het allemaal onschuldig blijkt te zijn en dat het snel weer hersteld. Ga voor je duimen.
Heb je nu nog veel pijn? Hoop dat je een goede nachtrust krijgt.
Laat je maar even lekker verwennen door je poezels. Hoop dat ze extra lief voor je zijn. Dikke knuffel. :hug:
Sabeltandcavia schreef:
25-01-2020 20:58
We hebben wel meer overeenkomsten. Het zou me niets verbazen. ;-D
:smooch:
Madrid87 schreef:
25-01-2020 21:23
Wat een klote dag heb jij achter de rug Catje. Ik hoop dat het allemaal onschuldig blijkt te zijn en dat het snel weer hersteld. Ga voor je duimen.
Heb je nu nog veel pijn? Hoop dat je een goede nachtrust krijgt.
Laat je maar even lekker verwennen door je poezels. Hoop dat ze extra lief voor je zijn. Dikke knuffel. :hug:
:cat:
Wel wat pijn ja, gelukkig niet meer zo erg als vannacht en vanochtend. Maar ik heb stevige pijnstillers meegekregen daar mag ik er gelukkig straks weer een van innemen. Het is dat die infuuspaal niet in de auto paste, anders had ik dat ding mee naar huis genomen. Echt fijn spul wat in dat zakje zat ;-D
ik zie je al het ziekenhuis uit rennen met paal... paal uitstekend uit raam... en plankgas... eigenlijk zo niet grappig... maar ik blijf een beelddenker :facepalm:
moonenz wijzigde dit bericht op 25-01-2020 21:59
2.69% gewijzigd
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
;-D
Het is een officiële mislukking, het is te confronterend, ik ben heel verdrietig en weet niet hoe dit goed moet komen en ik ga m’n best er ook niet voor doen. What’s the point?
anoniem_6783b5446ec02 wijzigde dit bericht op 25-01-2020 23:06
0.28% gewijzigd
Als je zo vaak mensen een 'verrader' vindt, is het misschien een idee om je leven zo te leiden dat er niks te snitchen valt.
Sabeltandcavia schreef:
25-01-2020 18:48
Wat een heftig verhaal Lemoos! Je omschrijft het grappig (acrylklauwen :P ) maar het is natuurlijk te idioot voor woorden. Wat een gestoord mens dat ze denkt dat jouw kind gewoon bij haar over de vloer kan komen na alles wat ze geflikt heeft. :nope:
Ja ze heeft de slachtofferkaart ontdekt. Jong, verkeerde vriendjes, zelf bedreigd (haar woorden), een groot tranendal. Zelfs die gast die ze nu in haar netten heeft gestrikt heeft ze wijsgemaakt dat iedereen zo ‘raar’ doet omdat ze vroeger een tienermoeder was. Maar iedereen weet dat zij die twee oude mensjes en hun adres heeft aangedragen. Alleen iemand van het dorp zelf had die omstandigheden kunnen weten, van de oudjes zelf, hoe bij het achterhuis te komen zonder gezien te worden vanaf de weg en het meest trieste van al: die mensjes hadden nooit de deur van het nachtslot gehaald voor een onbekend gezicht. Ze wisten wie ze was en hebben haar naam genoemd ondanks bedreigingen. Die mensjes zijn de klap (en klappen) nooit meer te boven gekomen. Binnen een jaar waren ze beiden vlak na elkaar overleden in een aanleunwoninkje in de stad. En dat alles door een verveelde greppeldel die meende dat ze recht had op haar eigen Bonnie & Clyde romanceverhaaltje omdat ‘gewoon’ tienermoeder worden niet spannend genoeg was.

En dat waren hele lieve mensjes. Het soort dat je aankeek als je rond moest gaan met die stomme loterijkaartjes van de Grote Clubactie of kinderpostzegels en dan vroegen: “Kind hoeveel moet je er nog?” En dan kocht zij gewoon die hele voorraad en kreeg je nog een glas ranja en een koekje en een zak verse wortels uit de moestuin mee naar huis.
Calamitycat schreef:
25-01-2020 21:52
;-D
Ik duim voor je dat het allemaal goed komt. En dat ze snel zijn met de uitslagen.
CC wat een naar bericht! Hou je taai Er zijn hier genoeg die jou steunen, hoop dat dat wat kracht geeft. :hug:

Femke, daar zijn vaders voor. Onvoorwaardelijk houden van. Hetzelfde wat jij met jouw kinderen hebt. Geniet vandaag maar extra van ze. Op een gegeven moment ben jij voor hen wat jouw vader voor jou is. Dan kan de basis beter maar sterk genoeg zijn.
Niet de moeite om er een topic aan te wijden, maar voor de werkenden onder ons een leuk vooruitzicht: Kerst valt dit jaar op vrijdag en zaterdag, dus daar komt een zondag bij en oudjaar valt op een donderdag, dus 1 januari op vrijdag en dan komt het weekend erachteraan. Veel vrije dagen achter elkaar. :-D
Cateautje schreef:
26-01-2020 14:16
Niet de moeite om er een topic aan te wijden, maar voor de werkenden onder ons een leuk vooruitzicht: Kerst valt dit jaar op vrijdag en zaterdag, dus daar komt een zondag bij en oudjaar valt op een donderdag, dus 1 januari op vrijdag en dan komt het weekend erachteraan. Veel vrije dagen achter elkaar. :-D

Kijk, dat is eens goed nieuws :D
Cateautje schreef:
26-01-2020 14:16
ik heb op vrijdag altijd vrij, dus er schieten bij mij veel vrije dagen bij in. Is helemaal niet voordelig!
friezinnetje2014 schreef:
26-01-2020 15:16
ik heb op vrijdag altijd vrij, dus er schieten bij mij veel vrije dagen bij in. Is helemaal niet voordelig!
Vergeef me.
Beterschap calamitycat.

Wat een verhaal lemoos. Goed antwoord gaf je.
Hoe is het nu met je CC? Ik hoop beter.

Ik ga zelf morgen ook maar even naar de huisarts, blijf maar dat benauwde gevoel op mijn borst houden.
Heb er al een tijdje sporadisch last van maar meestal trekt het snel weg en dacht dat het wellicht spierpijn was. Het houdt nu al de hele dag aan. Voelt alsof ik mijn ribben gekneusd heb.
Morgen maar even voorzichtig doen op de sportschool en even overleggen met mijn personal trainer.
He ik baal er echt van. Zou ook weer gaan werken deze week na 2 maanden ziek thuis ( psychisch ziek ).
Ik heb op dit moment veel te spuien, maar we gaan eten😤
Arme CalamityCat, ik duim met je mee naar volgende week :hug:
Madrid87 schreef:
26-01-2020 18:29
Hoe is het nu met je CC? Ik hoop beter.

Ik ga zelf morgen ook maar even naar de huisarts, blijf maar dat benauwde gevoel op mijn borst houden.
Heb er al een tijdje sporadisch last van maar meestal trekt het snel weg en dacht dat het wellicht spierpijn was. Het houdt nu al de hele dag aan. Voelt alsof ik mijn ribben gekneusd heb.
Morgen maar even voorzichtig doen op de sportschool en even overleggen met mijn personal trainer.
He ik baal er echt van. Zou ook weer gaan werken deze week na 2 maanden ziek thuis ( psychisch ziek ).
Dat klinkt ook niet fijn Madrid, goed dat je morgen even langs de huisarts gaat en voorzichtig aan doet op de sportschool. Sterkte :hug:

Met mij gaat het redelijk. Goede nieuws is dat de pijnstillers doen wat ze moeten doen en dat ik heel goed geslapen heb afgelopen nacht. Maar verder... het voelt onwerkelijk allemaal en soms heb ik het gevoel dat ik wil vluchten van/uit mijn eigen lijf. Kan het niet goed uitleggen, een soort paniekgevoel.

Vanochtend heb ik pas alle papieren die ik gisteren heb meegekregen gelezen en daarop staat dat ik morgenochtend vroeg contact moet opnemen met de afd. urologie voor een spoedafspraak. Dit omdat er op de echo ook een poliep bij mijn blaas is gezien (ik weet niet of ik dit gisteren al had geschreven hier en ook geen energie om het terug te zoeken). Maar daar maak ik me nu dus ook zorgen over. Dinsdag (als uitslag ontlastingsonderzoek er is) neemt het ziekenhuis dan contact met me op over de coloscopie. Dus waarschijnlijk krijg ik die dan pas donderdag, moet toch ook de tijd krijgen om dat spul te drinken wat de darmen leeg maakt.

Ik probeer wel afleiding te zoeken, heb veel geappt en gebeld met familie, vrienden en collega's, ben vandaag even op de koffie geweest bij de buren en speel wat domme spelletjes op de computer. Ik zou best even keihard willen janken over de nachtmerrie waarin ik beland ben maar het lukt niet. Ik wil eigenlijk gewoon wakker worden nu, want dit is helemaal geen leuke droom :sigh:
@calamity, ik heb alles net gelezen en wil je een heul dikke knuffel geven.

Ik heb een hele dikke puist(met dubbele witte koppen die strak staan van de spanning) op mijn kin.

En ik word heel erg chagrijnig van mensen die zo vreselijk afgeven op vluchtelingen (en op alles wat er niet goed gaat in Nederland)en dit met niet misverstane woorden zitten te roeptoeteren op sociale media. VVD die opeens met links wordt geassocieerd(!)
En als je dan hierover een andere (blijkbaar linkse) mening/reactieop geeft, wordt je afgefakkeld met opmerkingen waar de honden geen brood van lusten. En dat je er dan achterkomt dat de grootste roeptoeter een aangetrouwde oom is.
Die hoef ik dus niet meer te zien/ horen of spreken.
Calamitycat schreef:
26-01-2020 19:13
Dat klinkt ook niet fijn Madrid, goed dat je morgen even langs de huisarts gaat en voorzichtig aan doet op de sportschool. Sterkte :hug:

Met mij gaat het redelijk. Goede nieuws is dat de pijnstillers doen wat ze moeten doen en dat ik heel goed geslapen heb afgelopen nacht. Maar verder... het voelt onwerkelijk allemaal en soms heb ik het gevoel dat ik wil vluchten van/uit mijn eigen lijf. Kan het niet goed uitleggen, een soort paniekgevoel.

Vanochtend heb ik pas alle papieren die ik gisteren heb meegekregen gelezen en daarop staat dat ik morgenochtend vroeg contact moet opnemen met de afd. urologie voor een spoedafspraak. Dit omdat er op de echo ook een poliep bij mijn blaas is gezien (ik weet niet of ik dit gisteren al had geschreven hier en ook geen energie om het terug te zoeken). Maar daar maak ik me nu dus ook zorgen over. Dinsdag (als uitslag ontlastingsonderzoek er is) neemt het ziekenhuis dan contact met me op over de coloscopie. Dus waarschijnlijk krijg ik die dan pas donderdag, moet toch ook de tijd krijgen om dat spul te drinken wat de darmen leeg maakt.

Ik probeer wel afleiding te zoeken, heb veel geappt en gebeld met familie, vrienden en collega's, ben vandaag even op de koffie geweest bij de buren en speel wat domme spelletjes op de computer. Ik zou best even keihard willen janken over de nachtmerrie waarin ik beland ben maar het lukt niet. Ik wil eigenlijk gewoon wakker worden nu, want dit is helemaal geen leuke droom :sigh:

Ik snap dat je je zorgen maakt en ik zou ook erg in paniek zijn want ik ben panisch voor ziekenhuizen en dat soort stress. Ik ben ook een hypochonder dus ik maak dat soort dingen nog erger dan ze vaak zijn. Een pijntje hier en daar en ik ga meteen googlen en beslis dat ik dood ga. Terwijl het eigenlijk nooit wat is. Daarom heb ik ook even gewacht met naar de huisarts gaan met de pijn op mijn borst. Mijn trainer denkt dat het ook spierpijn kan zijn, vandaag voel ik het ook niet meer. Ik ga het zo even overleggen met hem. Mijn huisarts is vandaag niet aanwezig helaas, alleen haar vervanger maar hem vertrouw ik voor geen cent dus ik ga morgen wel naar haar.

Goed dat je afleiding zoekt. Probeer rustig te blijven en jezelf niet gek te maken ( zou mij ook niet lukken hoor maar toch ).
Ik hoop dat het allemaal mee blijkt te vallen. Succes vandaag en morgen met je afspraken. En als je wil janken doe dat dan gewoon, het is niet niks en blijkbaar moet het er dan even uit. Zorg goed voor jezelf. Dikke knuffel. :hug:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven