Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 5

08-01-2020 15:00 3085 berichten
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.

Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3

En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!

Daar gaan we weer!
Achterlijke klaphark dat je bent! Denken dat je voorrang hebt terwijl ik op de voorrangsweg reed. Het is dat ik nog net uit kon wijken anders had je een heel groot probleem gehad :swear:
Kwebbeltje91 schreef:
14-02-2020 12:24
Achterlijke klaphark dat je bent! Denken dat je voorrang hebt terwijl ik op de voorrangsweg reed. Het is dat ik nog net uit kon wijken anders had je een heel groot probleem gehad :swear:
You read my mind.
Dit wilde ik dus net typen want ik werd ook bijna voor mijn sokken gereden net op de terugweg van de sportschool. Een of andere aso die de haaientanden maar even negeerde. Kon nog net op tijd remmen met de fiets. En hij maar dom zwaaien naar me. Lul.
Ik schrok me wezenloos.

Ontopic: hopen dat ik zo die bank niet impulsief neemeen bij de Ikea. Ik heb hem wel nodig maar eigenlijk geen geld deze maand en ik moet nog naar Disney aan het eind van de maand. En amper gewerkt omdat er niets is dus ook niets verdiend. Maar ik trek mijn huidige band echt niet meer. Mijn rug gaat er kapot aan.
Eigenlijk moet ik hem wel gewoon kopen, kan mij die 300 euro schelen, daar is de spaarrekening toch voor?
Nou ja, ik weet het nog niet. :P
Wil je advies van een onbekende?

Als het kan financieel: doen!
Alle reacties Link kopieren
Och man, echt, zoek hulp. Je spoort echt niet.
Madrid87 schreef:
14-02-2020 12:43

Eigenlijk moet ik hem wel gewoon kopen, kan mij die 300 euro schelen, daar is de spaarrekening toch voor?
Nou ja, ik weet het nog niet. :P

Heb je genoeg op je spaarrekening staan? Hou je nog wat over op je spaarrekening voor als er morgen een autoreparatie of nieuwe koelkast nodig is?

Zo ja, dan zou ik het doen. Rugpijn is ook erg vervelend.
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Mijn Lieve man .Je zit in een beginnende burn-out.Dit komt omdat je al ruim een jaar lang dag en nacht bereikbaar was voor je werk.Je bent daar niet gelukkig je hebt zoveel geprobeerd om je baas in te laten zien dat er dingen niet kloppen en verkeerd geregeld zijn.Hij luistert en doet er vervolgens niks mee.Hier kan ik een boek over schrijven.
Nu heb je gisteren letterlijk je droombaan aangeboden gekregen geen deadlines gewoon van 9 tot 5 gelijk een vast contract auto van de zaak en ze willen je rijbewijs betalen. Een salaris waar wij alleen van konden dromen.En je weet het niet zeker omdat jij zo ontzettend loyaal bent.En je bang bent om ze te laten vallen want met jou gaat ook veel kennis de deur uit.Maar aaaaa kies voor jezelf en niet meer voor een bedrijf die je zo slecht behandeld.....En je weet het maar ja loyaal he.Maar wat zou ik je in elkaar willen schudden nu.Je verdient dit!
Sorry voor het spuien hoor :-D
kerrie-79 schreef:
14-02-2020 14:46
Maar wat zou ik je in elkaar willen schudden nu.Je verdient dit!
Sorry voor het spuien hoor :-D

Dit zou ik daadwerkelijk overwegen als hij niet wil luisteren :P .
Het is overigens best vaak de angst voor het onbekende, het nieuwe, die mensen tegenhoudt bij zo'n stap.
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
malibu82 schreef:
14-02-2020 16:50
Dit zou ik daadwerkelijk overwegen als hij niet wil luisteren :P .
Het is overigens best vaak de angst voor het onbekende, het nieuwe, die mensen tegenhoudt bij zo'n stap.
Idd precies dat ja. Hij houdt van het bekende als het een beetje inzinkt komt die zelf hopelijk ook tot die conclusie :-)
Soms kun je sorry zeggen en de boel terugdraaien. Soms kun je de boel niet meer terugdraaien.

Je gaat vast meteen sorry zeggen maar het ding is... ik weet niet wat we er nog aan kunnen doen. Het is niet meer ongedaan te maken en alles wat we er nog aan toevoegen maakt het alleen maar erger.

Ik weet het gewoon echt niet. Dat is waarom ik al dagen de mail niet open. Ik weet echt niet hoe we dit weer goed krijgen.

(En opeens herinner ik me de gevleugelde uitspraak van mijn opa. 'Zo lang het met geld goed te maken is...' Het is de pleister op vele wonden geweest. En geeft meteen het probleem aan. Deze keer is het niet goed te maken met geld)
Je kunt méér.
malibu82 schreef:
14-02-2020 13:12
Heb je genoeg op je spaarrekening staan? Hou je nog wat over op je spaarrekening voor als er morgen een autoreparatie of nieuwe koelkast nodig is?

Zo ja, dan zou ik het doen. Rugpijn is ook erg vervelend.
Op zich wel. Maar ik heb het toch niet gedaan. Moeder moest allerlei dingen hebben voor haar huis en er was geen plek in de auto. Maar als zij een nieuwe bank koopt mag ik haar oude banken.
Ik red het nog wel even met mijn stoel.
Maar bedankt voor het advies.
Zo gefrustreerd en me druk aan het maken of het nou wel gedaan is... En me druk aan het maken of het maandag mijn schoenen ingeschoven wordt als dat niet het geval is... Bah hoop niet dat ik zo het hele weekend zit :| kutwerk
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Het is al 1,5 maand 2020 en nog vinden jullie het nodig om op onchristelijke tijden vuurwerk af te steken, stelletje Mongolen dat jullie rondlopen :@
moonenz schreef:
14-02-2020 19:51
Zo gefrustreerd en me druk aan het maken of het nou wel gedaan is... En me druk aan het maken of het maandag mijn schoenen ingeschoven wordt als dat niet het geval is... Bah hoop niet dat ik zo het hele weekend zit :| kutwerk

Ik had exact hetzelfde kunnen schrijven.
:sigh:
Olijk, guitig, jofel, koddig, schrander, schalks en hip.
Lieve nieuwe buren. Ik hoop zo dat jullie nu schilderijtjes op aan het hangen zijn. Of dat proberen want dat gaat zonder klopboormachine niet lukken. En dat de verbouwingsherrie na vandaag eindelijk afgelopen is... na 3 f***cking maanden.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
15-02-2020 15:19
Lieve nieuwe buren. Ik hoop zo dat jullie nu schilderijtjes op aan het hangen zijn. Of dat proberen want dat gaat zonder klopboormachine niet lukken. En dat de verbouwingsherrie na vandaag eindelijk afgelopen is... na 3 f***cking maanden.
ach, die van mij zijn al een jaar bezig en het is nog niet klaar. Maar ja, vandaag beginnen ze rond een uur of 3 weer, dus dan schiet het ook niet op. En leuke buren zijn het niet, dus liever vandaag nog weer verhuizen, zodat ik er geen last meer van heb
Friezinnetje. Ze wonen er nog niet. De woning wordt gerenoveerd door een aannemer. Dus elke werkdag van 8 tot 17 uur... Vermits het zaterdag is hoop ik dat eigenaars zelf de laatste hand aea aan het leggen zijn. De korte gesprekjes die ik met hen gehad heb, waren helemaal prima. Het lijken aardige mensen. Ik ben het nu gewoon zat en ik heb knallende hoofdpijn, dat helpt ook niet echt.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Wat ben jij een asociaal mannetje, fijn dat je van muziek houd,maar ik heb geen zin om de hele dag naar dat gedreun te luisteren.
Het stomme is nog dat het niet eens mijn bovenbuurman is, maar van een paar huizen verderop.
Rot toch op. Schoonmoeder vraagt mij gewoon hoe de afscheidsdienst was van mijn stil geboren nichtje. Maar we mogen het er niet over hebben omdat jij die stress niet kan handelen omdat je zelf zwanger bent.
En ja, ook ik ben verdrietig om mijn stil geboren nichtje. Je bent dom dat je denkt dat ik er niet verdrietig om hoef te zijn omdat ik haar niet gekend heb.

Wat ben je een vreselijk naar en dom mens.
Ze gaan verhuizen, ze gaan verhuizen, ze gaan verhuizen, ze gaan verhuizen!!!

:cheer: :cheer2: :cheer: :cheer2: :cheer: :cheer2: :cheer: :cheer2:
Gloeiende knaken, waarom blijft mijn stem zolang weg :'(
Cateautje schreef:
15-02-2020 17:56

Geen idee waar dit over gaat maar ik kan het wel raden dus ik ben plaatsvervangend blij voor je. :yes:
Cateautje schreef:

ik hoop dat je het over mijn buren hebt?

On topic:
Hoe vaak in 10 minuten moet je GVD naar buiten of weer naar binnen? En laat die f#@king deur goed afstellen, zodat ik niet elke keer met een halve hartverzakking in huis zit
RikM schreef:
15-02-2020 18:07
Geen idee waar dit over gaat maar ik kan het wel raden dus ik ben plaatsvervangend blij voor je. :yes:
Dankje!! :bigkiss:
Cateautje schreef:

Wat goed!! :cheer2:

maar nu ben ik eigenlijk wel heel nieuwsgierig of het om vervelende buren gaat of iets..
GinnyJones schreef:
15-02-2020 18:09
Wat goed!! :cheer2:

maar nu ben ik eigenlijk wel heel nieuwsgierig of het om vervelende buren gaat of iets..
Yep! One down, one to go. Fast i hope.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven