Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 5

woensdag 8 januari 2020 om 15:00
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!
Daar gaan we weer!
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!
Daar gaan we weer!

maandag 17 februari 2020 om 15:52
Gewoon met je ogen dicht van genieten.

Irritant, in dienst bij nieuwe werkgeven, maar overal willen ze ineens een foto bij. Voor de introductiedag, de nieuwsbrief enz... Geneuzel.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.

maandag 17 februari 2020 om 16:09
herfstappeltaart schreef: ↑17-02-2020 15:55Ik ben weer voor de bijl gegaan.
Ik moet die zakjes met gemengde, verschillende zoutjes ook niet kopen.

Ze hadden appelflappen op mijn werk.

Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.

maandag 17 februari 2020 om 17:16
Oh, jij vindt dat ik best meer moeite kan doen om mijn haar op te steken en verf op mijn smoel te smeren met een halflamme tak (arm)?
Ik vind ook dat jij een triest, slecht uitziend, obees excuus van een man bent maar dat ga ik jou toch ook niet ongevraagd mededelen?
Zal mij worst wezen wat zo’n lelijkerd als jij van mij denkt of vindt.
Ik vind ook dat jij een triest, slecht uitziend, obees excuus van een man bent maar dat ga ik jou toch ook niet ongevraagd mededelen?
Zal mij worst wezen wat zo’n lelijkerd als jij van mij denkt of vindt.

maandag 17 februari 2020 om 18:49
Bij twijfel zou ik gaan. Ik heb het een aantal keren nagelaten (had ook twijfels) en daar heb ik nog steeds spijt van.
dinsdag 18 februari 2020 om 18:12
Hoe krijg je het je strot uit?
Als de caissiere je vriendelijk vraagt of je het erg vindt dat ze even haar collega caissiere helpt (die om hulp heeft gevraagd en niet verder kan), antwoorden: "nee, dat wil ik niet, want ik heb het druk"...
Mens, tussen 5 en 6 is het altijd spitstijd in de supermarkt. Geen goed moment om haast te hebben. Bovendien stonden bij die andere kassa ook mensen te wachten. Is het nu echt zo erg om 30 seconden later die supermarkt uit te lopen? Maar nee, het is blijkbaar IKKE, IKKE, IKKE.
Ik ben goed in het onthouden van gezichten. Jou laat ik in ieder geval niet meer voor gaan als ik een volle wagen heb en jij maar een paar artikelen. Want dan heb ik het "druk". Stom wijf
Als de caissiere je vriendelijk vraagt of je het erg vindt dat ze even haar collega caissiere helpt (die om hulp heeft gevraagd en niet verder kan), antwoorden: "nee, dat wil ik niet, want ik heb het druk"...
Mens, tussen 5 en 6 is het altijd spitstijd in de supermarkt. Geen goed moment om haast te hebben. Bovendien stonden bij die andere kassa ook mensen te wachten. Is het nu echt zo erg om 30 seconden later die supermarkt uit te lopen? Maar nee, het is blijkbaar IKKE, IKKE, IKKE.
Ik ben goed in het onthouden van gezichten. Jou laat ik in ieder geval niet meer voor gaan als ik een volle wagen heb en jij maar een paar artikelen. Want dan heb ik het "druk". Stom wijf

I'm not lazy
I'm on energy saving mode
I'm on energy saving mode

dinsdag 18 februari 2020 om 18:14
herfstappeltaart schreef: ↑17-02-2020 18:49Bij twijfel zou ik gaan. Ik heb het een aantal keren nagelaten (had ook twijfels) en daar heb ik nog steeds spijt van.
Ik heb toch besloten om niet te gaan, maar de familie wel een kaart te sturen.

dinsdag 18 februari 2020 om 20:27
dinsdag 18 februari 2020 om 21:00
Kwebbeltje91 schreef: ↑18-02-2020 19:29Neem eindelijk eens de verantwoordelijkheid voor de auto die hier al maandenlang staat.. Lege banden, schimmel op het stuur, overal krassen en deuken.. Wie je ook bent, los het gewoon op. Zo'n smerig gezicht![]()
Melden bij handhaving.
Maken ze een notitie, en duurt het dan een bepaalde periode dat de auto er nog staat, dan slepen ze deze weg.
Hier ook aan de hand gehad.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.

dinsdag 18 februari 2020 om 21:02
Ik hoorde vanavonddat er iemand uit de straat een kleine maand geleden melding van heeft gemaakt. Hopelijk is ie snel weg..

dinsdag 18 februari 2020 om 21:19
KataTonDemonaEaytoy schreef: ↑18-02-2020 20:27Wauw, je kent elkaar al 2 hele maanden en nu moet onze zoon elke week een weekend mee naar je nieuwe vriendin. Echt. Wauw. En je was het al heel lang van plan, maar ik (die strontvervelende moeder) hield het tegen en daar heb je respect voor gehad, die 8 weken lang.![]()