Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 5

08-01-2020 15:00 3085 berichten
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.

Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3

En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!

Daar gaan we weer!
Alle reacties Link kopieren
herfstappeltaart schreef:
25-03-2020 14:35
O oké dan zijn we het eens :)
Kreeg wel de opmerking: dat is eigen en dan telt die regel niet :facepalm:
geneet van 't laeve
Baankje1 schreef:
25-03-2020 15:01
Kreeg wel de opmerking: dat is eigen en dan telt die regel niet :facepalm:

Die heeft het dan echt niet begrepen :facepalm:
BowGirl35 schreef:
25-03-2020 11:03
Dus jullie 3 vonden jezelf nogal onschendbaar in de winkel. Met z’n 3en de winkel in met 1 karretje. Bij de kassa gaan staan klitten bij elkaar, door de winkel bewegen zonder bij het karretje te blijven en geen afstand houden van andere mensen. En dan vinden jullie het gek dat jullie door meerdere mensen Worden aangesproken. Achterlijke lui jullie.

En mevrouw die geen geduld had om te wachten op een karretje maar gewoon langs iedereen liep, ook u moet gewoon afstand houden hoor. Waar de karretjes staan kan je maar met 1 persoon doorheen voor een karretje. Ongehoord om dan toch ff snel tussendoor te piepen “want dat kon wel even”. Nee dat kan niet, gewoon even wachten zoals iedereen daar deed.

Waarom vinden mensen het nou echt zo moeilijk om normaal te denken en te handelen naar de regels die er nu gelden :swear:
Helemaal mee eens! Hoewel de meesten zich eraan houden heb je altijd een paar ertussen zitten die denken dat de regels niet voor hun gelden.
Wat ik van de mensen vind die vandaag nog zo nodig de Haagse Markt op moesten (de gelukkig nu gesloten is), dat ga ik zelfs hier niet hardop zeggen.
Alle reacties Link kopieren
2 vrouwen die met kind naar de Praxis gingen, werden uiteraard tegengehouden er er mocht er 1 naar binnen

Denk dan na en was sws alleen gegaan...
Alle reacties Link kopieren
Nou, zijn wij nu klaar met wijzen naar Pietje, Klaassie enz enz?, ja, ze zijn niet wijs en weten het wel, maar hebben schijt aan de regels.

Pfff dat negatieve gezeik de gehele dag op social media.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Alle reacties Link kopieren
Twee dingen.

1. Wat denk je zelf? Dat je de enige met een baan bent en kinderen? Jij denkt dat ik uit die van mij gewoon de batterij kan halen en in een kast kan leggen? Het is niet bijzonder wat je doet, dat is normaal. Met jou nog een paar miljoen anderen momenteel en die hebben heel vaak echte banen. Je weet wel, banen die je niet in twee middagjes kunt uitvoeren en voor 100% op subsidie draaien om je van de straat te houden. Dus flikker lekker een end op zeg.

2. Als werkelijk waar zoveel lui tot de risicogroep behoren, dan is bij de volgende gewone griepgolf de bevolking gehalveerd. Flikker toch op met je gejank en back the f up. Ik ga echt niet wekenlang in de achtertuin zitten met kind en honden omdat jij met je zelfbenoemde risico’s alleen in je voortuin wil bivakkeren om naar iedereen te lopen en te krijsen dat ze met jouw leven spelen. Back off! Je brengt die jongeren daar alleen maar mee op ideeën. Kap ermee en bedenk: onkruid vergaat niet.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Dat 2de verhaal is deels herkenbaar. Ipv het roepen gaan ze tegen anderen lopen klagen dat mensen veel te dicht bij komen zitten. In combinatie met een eerdere reactie van mij in dit topic is dat heel bijzonder.
geneet van 't laeve
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp het ineens: die andere mensen zijn geen familie ,dus die kunnen haar wel besmetten.
geneet van 't laeve
Kut corona.
Nu zit ik met een afgebroken kies die god-zij-dank geen pijn doet. Maar omdat het geen pijn doet, word ik niet geholpen. Dat snap ik helemaal, maar ik baal zo ontzettend.
Alle reacties Link kopieren
Nee ik ga niet de boodschappen voor je doen met je #durftevragen #coronacrisis. Je slikt maar een Xanax of een andere benzodiazepine naar keuze. Je bent niet oud, geen risicogroeppersoon, in bezit van vervoer en je hebt de meeste vrije tijd van iedereen in die familie. Doei, #IDGAF #welmeertedoen
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
lemoos2 schreef:
25-03-2020 21:05


2. Als werkelijk waar zoveel lui tot de risicogroep behoren, dan is bij de volgende gewone griepgolf de bevolking gehalveerd. Flikker toch op met je gejank en back the f up. Ik ga echt niet wekenlang in de achtertuin zitten met kind en honden omdat jij met je zelfbenoemde risico’s alleen in je voortuin wil bivakkeren om naar iedereen te lopen en te krijsen dat ze met jouw leven spelen. Back off! Je brengt die jongeren daar alleen maar mee op ideeën. Kap ermee en bedenk: onkruid vergaat niet.

Ik zie nu echt een soort Gerrie ( Jandino) voor mij in tijgerlegging in de voortuin :HA:



OT: volgens mij gaan we met zn allen moddervet worden als ik op de app, fb, forums en in winkel zie hoe
iedereen taart en cake aan het bakken is (nee ik zie ze niet in de winkel met hun oven op batterijen cake bakken, maar wel inslaan)
Inclusief ikzelf. Niet door het bakken, want ik haat bakken. (met name de rommel in de keuken die je daarna moet opruimen). Maar ik sta wel vaker dan normaal met mn hoofd in de kast te kijken of er nog wat te snacken valt.
Er zijn 2 personen die met alle toewijding boodschappen voor me doen en hoewel ze te druk zijn om zich met internet bezig te houden, wil ik ze toch even publiekelijk hartelijk danken bovenop de talloze bedankjes die ik niet binnen kan houden tegenover hen.
1 is een dame van een vrijwilligersorganisatie
2 is een jongeman die actief is binnen mijn politieke partij
Zij lopen zich van vroeg in de morgen tot sluitingstijd uit de naad om anderen te helpen en wat mij betreft verdienen ook zij een daverend applaus! :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:

Geweldig!!!
Alle reacties Link kopieren
VGM1980 schreef:
26-03-2020 13:09
Ik zie nu echt een soort Gerrie ( Jandino) voor mij in tijgerlegging in de voortuin :HA:



OT: volgens mij gaan we met zn allen moddervet worden als ik op de app, fb, forums en in winkel zie hoe
iedereen taart en cake aan het bakken is (nee ik zie ze niet in de winkel met hun oven op batterijen cake bakken, maar wel inslaan)
Inclusief ikzelf. Niet door het bakken, want ik haat bakken. (met name de rommel in de keuken die je daarna moet opruimen). Maar ik sta wel vaker dan normaal met mn hoofd in de kast te kijken of er nog wat te snacken valt.
Nee het is meer een ‘Karen’ in yogapants van Rituals en vestje van Repeat. Veel krijsen over haar luchtwegen maar intussen zoveel Mitsouko op van Guerlain dat je er een hele vrachtwagen vol slachtvee mee kunt vergassen en non-stop de allesbrander aan. Ruikt het zogenaamd wel als 800 meter verderop een bouwvakker het waagt een shagje te draaien en gaat ‘uit voorzorg’ haar beklag bij de voorman doen. En het dan gek vinden dat alle steigerbouwers en grondwerkers een (niet aangestoken) peuk in hun mond hebben hangen als ze langskomt met haar zeer harige honden.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
lemoos2 schreef:
26-03-2020 13:16
Nee het is meer een ‘Karen’ in yogapants van Rituals en vestje van Repeat. Veel krijsen over haar luchtwegen maar intussen zoveel Mitsouko op van Guerlain dat je er een hele vrachtwagen vol slachtvee mee kunt vergassen en non-stop de allesbrander aan. Ruikt het zogenaamd wel als 800 meter verderop een bouwvakker het waagt een shagje te draaien en gaat ‘uit voorzorg’ haar beklag bij de voorman doen. En het dan gek vinden dat alle steigerbouwers en grondwerkers een (niet aangestoken) peuk in hun mond hebben hangen als ze langskomt met haar zeer harige honden.
:HA:
geneet van 't laeve
Alle reacties Link kopieren
O ja zo 1 met een chronisch zure bek
Alle reacties Link kopieren
VGM1980 schreef:
26-03-2020 13:21
O ja zo 1 met een chronisch zure bek
Jep. En met van die continue ronddraaiende ogen, op zoek naar een ‘vergrijp’ a.k.a. aanslag op haar leven.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Cateautje schreef:
26-03-2020 13:13
Er zijn 2 personen die met alle toewijding boodschappen voor me doen en hoewel ze te druk zijn om zich met internet bezig te houden, wil ik ze toch even publiekelijk hartelijk danken bovenop de talloze bedankjes die ik niet binnen kan houden tegenover hen.
1 is een dame van een vrijwilligersorganisatie
2 is een jongeman die actief is binnen mijn politieke partij
Zij lopen zich van vroeg in de morgen tot sluitingstijd uit de naad om anderen te helpen en wat mij betreft verdienen ook zij een daverend applaus! :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:

Geweldig!!!
Leuk om te lezen en zeker een prachtig initiatief! :heart:
Alle reacties Link kopieren
lemoos2 schreef:
26-03-2020 13:24
Jep. En met van die continue ronddraaiende ogen, op zoek naar een ‘vergrijp’ a.k.a. aanslag op haar leven.
Die moet serieus eens een leven op gaan bouwen... o_o :facepalm:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
pepexx schreef:
25-03-2020 20:16
Nou, zijn wij nu klaar met wijzen naar Pietje, Klaassie enz enz?, ja, ze zijn niet wijs en weten het wel, maar hebben schijt aan de regels.

Pfff dat negatieve gezeik de gehele dag op social media.
Ja, met je mobiel in de aansloeg rondlopen om iedereen die zich niet aan de regels houdt te fotograferen. En dan op fb met een tekst hoe jij nooit meer naar buiten komt en je kinderen vol begrip de hele dag bonje zitten en alleen individueel rond middernacht buiten mogen spelen zodat jij zeker weet niemand aan te steken. Maar al die anderen, foei.
Geraldine schreef:
25-03-2020 15:19
Helemaal mee eens! Hoewel de meesten zich eraan houden heb je altijd een paar ertussen zitten die denken dat de regels niet voor hun gelden.

Ja maar sommige mensen maken het er echt naar hoor jezus wat een getrut in die winkels. Dan sta je op 1,5 meter wortel te schieten tot je even een komkommer kan pakken, staat er eentje op zijn dooie gemakje 5 min na te denken of ie nou een paprika of een prei gaat pakken. Verzin dat dan lekker voor je mensen in de file laat staan. Pak wat je moet hebben en loop weer door hoe fucking moeilijk kan het zijn. Ik had echt zin om mensen te gaan slaan in de winkel. Helemaal toen er een vrouw op haar aller valst met haar peuter liedjes ging zingen. OOOOLLIEEEEFAAAAANTJE IIIIIN HET BOOOOOSSSSS je hoorde het door de hele winkel en het ging maar door. Echt hou. je. bek.

En dan nog heb je van die groepen die wel met 4 apenkooiende koters door die winkel gaan rennen en die schijt hebben aan de 1,5 meter. Ik denk, dat wanneer de maatregelen weer opgeheven worden, en iedereen weer op elkaar gaat klitten ik helemaal wous word haha. Vind het wel prima dat mensen uit mijn persoonlijke ruimte moeten blijven. (introvert met ASS)
Het-groepje schreef:
26-03-2020 15:12
Ja, met je mobiel in de aansloeg rondlopen om iedereen die zich niet aan de regels houdt te fotograferen. En dan op fb met een tekst hoe jij nooit meer naar buiten komt en je kinderen vol begrip de hele dag bonje zitten en alleen individueel rond middernacht buiten mogen spelen zodat jij zeker weet niemand aan te steken. Maar al die anderen, foei.
Fotograferen? Dat is toch schending van privacy. :O
Eggo schreef:
26-03-2020 15:37
Ja maar sommige mensen maken het er echt naar hoor jezus wat een getrut in die winkels. Dan sta je op 1,5 meter wortel te schieten tot je even een komkommer kan pakken, staat er eentje op zijn dooie gemakje 5 min na te denken of ie nou een paprika of een prei gaat pakken. Verzin dat dan lekker voor je mensen in de file laat staan. Pak wat je moet hebben en loop weer door hoe fucking moeilijk kan het zijn. Ik had echt zin om mensen te gaan slaan in de winkel. Helemaal toen er een vrouw op haar aller valst met haar peuter liedjes ging zingen. OOOOLLIEEEEFAAAAANTJE IIIIIN HET BOOOOOSSSSS je hoorde het door de hele winkel en het ging maar door. Echt hou. je. bek.

En dan nog heb je van die groepen die wel met 4 apenkooiende koters door die winkel gaan rennen en die schijt hebben aan de 1,5 meter. Ik denk, dat wanneer de maatregelen weer opgeheven worden, en iedereen weer op elkaar gaat klitten ik helemaal wous word haha. Vind het wel prima dat mensen uit mijn persoonlijke ruimte moeten blijven. (introvert met ASS)
Die heb je ook wel uiteraard. Een groep met 4 koters? Met zijn vijven? Er mogen toch maar maximum 2 tegelijk naar binnen?
Geraldine schreef:
26-03-2020 15:53
Die heb je ook wel uiteraard. Een groep met 4 koters? Met zijn vijven? Er mogen toch maar maximum 2 tegelijk naar binnen?
Bij mijn Lidl stonden ze 2 dagen geleden alleen met een klantenteller dat er maximaal 115 mensen in het pand mochten zijn tegelijk. Wat ik ook al een apart aantal vind. Maar goed wellicht is het inmiddels nog verder aangescherpt.
Alle reacties Link kopieren
Hoe durf je te klagen ?!
We staan met zijn allen paraat om jou en 30.000 anderen te helpen nu de wereld op slot zit... En voor jou gaat het niet snel genoeg? Of de locatie is verkeerd?
Egocentrisch stuk vreten dat je bent! Je zou je kapot moeten schamen!
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven