Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 5

08-01-2020 15:00 3085 berichten
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.

Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3

En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!

Daar gaan we weer!
Michella_1991 schreef:
26-03-2020 18:53
Nou, ook in deze tijd ben ik echt niet heel de dag thuis.
laat ze maar een tijdslimiet aangeven dan..
Dan geef je toch aan dat je het zelf komt ophalen? Opgelost.
Alle reacties Link kopieren
prada schreef:
26-03-2020 18:49
Oh, dat is fijn om te horen. Konden ze hem terug vastmaken? Ik woon in Belgie dus ik weet niet of de richtlijnen hetzelfde zijn als voor NL. Maar ik zou al gerust zijn als je me kunt vertellen of ze hem terug hebben kunnen plaatsen.
De tandarts werkt alleen, zijn assistentes had hij weg gestuurd omdat ze tot een risico groep behoren.
Dus hij moest wel even een aantal dagen wachten, maar daarna heeft hij, zijn voortand, helemaal opgebouwd als in een brug.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Alle reacties Link kopieren
prada schreef:
26-03-2020 18:55
Dan geef je toch aan dat je het zelf komt ophalen? Opgelost.
Precies
Alle reacties Link kopieren
Kwebbeltje91 schreef:
26-03-2020 17:49
Hoe kan het toch dat ik de hele week al zo statisch als de pest ben? :swear:
Te droog in huis?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
pepexx schreef:
26-03-2020 19:38
De tandarts werkt alleen, zijn assistentes had hij weg gestuurd omdat ze tot een risico groep behoren.
Dus hij moest wel even een aantal dagen wachten, maar daarna heeft hij, zijn voortand, helemaal opgebouwd als in een brug.
Oh netjes. Bij mij is het dus de complete brug die eruit is gekomen dus drie kronen aan elkaar. Gelukkig zitten ze nog stevig tegen elkaar aan. Dus ik hoop dat hij hem weer vast kan maken.
Toevallig was ik anderhalve week geleden bij de tandarts omdat ik pijn onder die brug had en had al een verwijzing voor de kaakchirurg omdat hij er niet onder durfde te boren of peuteren en me waarschuwde dat ik aan die kant even geen harde dingen moest eten. De pijn was nadat hij een beetje gewroet had wel weg maar dan komt hij los bij een stom paaseitje waar je op bijt. Het zit aan de zijkant dus niet direct zichtbaar, alleen als ik lach. Op hoop van zegen dan. Morgen even bellen.
nlies schreef:
26-03-2020 19:47
Te droog in huis?
Hmm nee dat niet echt, denk ik. Maar er zijn er hier meerdere die dat ook hebben.
Alle reacties Link kopieren
prada schreef:
26-03-2020 20:08
Oh netjes. Bij mij is het dus de complete brug die eruit is gekomen dus drie kronen aan elkaar. Gelukkig zitten ze nog stevig tegen elkaar aan. Dus ik hoop dat hij hem weer vast kan maken.
Toevallig was ik anderhalve week geleden bij de tandarts omdat ik pijn onder die brug had en had al een verwijzing voor de kaakchirurg omdat hij er niet onder durfde te boren of peuteren en me waarschuwde dat ik aan die kant even geen harde dingen moest eten. De pijn was nadat hij een beetje gewroet had wel weg maar dan komt hij los bij een stom paaseitje waar je op bijt. Het zit aan de zijkant dus niet direct zichtbaar, alleen als ik lach. Op hoop van zegen dan. Morgen even bellen.

Ik ga voor je duimen.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
nlies schreef:
26-03-2020 19:47
Te droog in huis?
de lucht buiten is momenteel heel droog. Ik hoorde gisteren iets van 16% terwijl dat anders veel hoger is. Daarom hebben veel mensen ook echt droge handen, wat dus niet alleen van het vele handen was komt. Tranende ogen, droge lippen enz enz
friezinnetje2014 schreef:
26-03-2020 20:27
de lucht buiten is momenteel heel droog. Ik hoorde gisteren iets van 16% terwijl dat anders veel hoger is. Daarom hebben veel mensen ook echt droge handen, wat dus niet alleen van het vele handen was komt. Tranende ogen, droge lippen enz enz

Ah dat zal het hem dan zijn.
Alle reacties Link kopieren
Kwebbeltje91 schreef:
26-03-2020 20:36
Ah dat zal het hem dan zijn.
Ja dat is het. Ik ben zelf snel statisch tot vonken toe. Als de katten langs me lopen gaan hun haren rechtop staan. Ze zien er de hele dag uit alsof ze dringend naar de kapper moeten :D Gelukkig maakt het geknetter hen niets uit en komen ze gewoon knuffelen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
26-03-2020 21:20
Ja dat is het. Ik ben zelf snel statisch tot vonken toe. Als de katten langs me lopen gaan hun haren rechtop staan. Ze zien er de hele dag uit alsof ze dringend naar de kapper moeten :D Gelukkig maakt het geknetter hen niets uit en komen ze gewoon knuffelen.
Haha ik moet hier zo hard om lachen :rofl: Je maakt m'n avond goed :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Ik vroeg toch niet om een overload van 11 plaatjes in een keer. Dit was toch wel de druppel :facepalm:
Ik snap er geen hol van!
Zie die gast op een steekwagen door een loods met wc-papier voldoende voor de komende tien jaar iedereen uitlachen die dat spul hamstert, maar dan blijkt dat zowel de Aldi, Albert Hein en het Kruidvat lege schappen hebben en er dus geen mogelijkheid is om aan pleepapier te komen.
Hoe zit dat? Is de eigenaar van die loods misschien zelf bang voor een bruine poeperd?
Echt hoor!
De statische lading verklaring.

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... Ppe_tb7410
Alle reacties Link kopieren
Ik voel me een doos, maar ik mis het boodschappen doen zo erg. Gewoon het rondneuzen, nieuwe dingen proberen, of juist het fijne van bekende dingen kopen. Tijdschriften kijken, uitdagingen voor mezelf uitkiezen (heb anorexia) en bij de AH bij alle opbergbakjes kijken.

Nooit gedacht dat ik dat zo zou missen.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Alle reacties Link kopieren
Kohaku schreef:
27-03-2020 00:46
Ik voel me een doos, maar ik mis het boodschappen doen zo erg. Gewoon het rondneuzen, nieuwe dingen proberen, of juist het fijne van bekende dingen kopen. Tijdschriften kijken, uitdagingen voor mezelf uitkiezen (heb anorexia) en bij de AH bij alle opbergbakjes kijken.

Nooit gedacht dat ik dat zo zou missen.
Ik mis dat ook, kwam normaal bijna dagelijks wel in de supermarkt en keek per dag wat ik ging eten. Nu probeer ik maximaal 2 keer in de week te gaan en moet ik veel meer nadenken.
Kwebbeltje91 schreef:
26-03-2020 20:18
Hmm nee dat niet echt, denk ik. Maar er zijn er hier meerdere die dat ook hebben.
Ik heb het ook meis, zodra de temperaturen wat omlaag gaan en rond het vriespunt gaan hangen ben ik de hele dag statisch. De kat inderdaad ook. Gek word ik ervan. Alles wat ik aanraak is statisch. Die schokjes kan ik echt slecht tegen. :@@:

Ik wil ook even spuien hoor. Ik wil dit niet hardop zeggen omdat ik weet dat er duizenden mensen een vreselijke dood tegemoet gaan momenteel maar ik baal toch even enorm van het feit dat mijn neefje op het punt van geboren staat en dat wij hem niet mogen zien als hij er eenmaal is. Dat ik hem niet vast kan houden zoals ik al zeven maanden hoop.
Nee, wij mogen er niet bij zijn tot de kraamhulp weg is en zelfs dan moet ik maar hopen dat ik bij hem mag want ik ben verkouden ( hooikoorts neem ik aan maar ik wil geen risico nemen uiteraard ). Natuurlijk kunnen we hem zien via filmpjes enzo maar ik had het me zo anders voorgesteld en ik vind het zo enorm klote dat ik hem niet vast mag houden voorlopig. :'(
Ja, geen wereldprobleem hoor zeker niet maar toch doet het me wel pijn. Ik ben ook bezorgd om schoonzus die in het ziekenhuis moet bevallen in deze tijd. Ik hoop dat het allemaal goed gaat.

Oh en ik ben ook nog mijn baan kwijt per 12 april, contract kan niet verlengd worden dankzij Corona. Dus ja dat komt er ook nog even bij. Had dat wel verwacht maar toch. :bonk:

Verder tel ik ook mijn zegeningen hoor, ik ben gezond, mijn familie gelukkig ook ( geen risico gevallen ) en ik heb de Corona zorgen goed los kunnen laten ( grotendeels ) en geen angst aanvallen meer gehad. Ik heb eigenlijk niets te klagen maar ik vond het even heel egoistisch zielig voor mezelf dat ik niet bij mijn neefje mag.
Ach madrid :hug: Wat klote allemaal!
Dank je lieve meid. Ach, het valt wel mee. Die baan dat had ik wel verwacht, mijn halve uitzendbureau is massaal ontslagen ( nou ja contracten per direct opgezegd en niet verlengd ) en de planners verliezen waarschijnlijk ook hun baan. Als het langer duurt gaat het hele uitzendbureau failliet.
Ik had er op gerekend dus dat is niet zo'n ramp. Maar die baby, ja dat vind ik echt zuur. Mijn eerst neefje. En er dan niet bij mogen zijn. Dat voelt echt klote. Hij was echt mijn lichtpuntje zeven maanden lang. Ik heb zelden ergens zo naar uitgekeken. Voor het eerst tante worden, ik vind het een geweldig idee. Ik ben mee geweest met baby shoppen, heb meegeleefd met alles en nu zijn we er niet bij.
Nu ga ik hem voor het eerst zien via een filmpje.

Maar ik weet dat het een luxe probleem is hoor, er liggen mensen dood te gaan, mensen in Italie, Spanje en andere landen krijgen niet doorbetaald als ze hun baan kwijt raken dus ik heb niets te klagen. Het is een piep klein probleem in een wereld die zo surrealistisch is momenteel. Maar toch raakt het me.
Maar goed, ik wil het vooral niet hardop zeggen omdat menig mens grotere problemen heeft en ik vooral relativerend wil blijven.

Hoe is het met jou? :lips:
Ja maar toch is het klote meis :hug: Maar ik snap dat je het niet hardop wilt zeggen.

Hier gaat het goed, ik heb gelukkig werk genoeg (thuiszorg) dus ik verveel me niet. Wij mogen alleen nu niet in verzorgingstehuizen komen, die zitten allemaal op slot tot sowieso 6 april. We worden goed op de hoogte gehouden door werk, daar ben ik echt blij mee.

En verder.. Tja leven per dag. Meer zit er niet op in deze tijd.
Kwebbeltje91 schreef:
27-03-2020 08:14
Ja maar toch is het klote meis :hug: Maar ik snap dat je het niet hardop wilt zeggen.

Hier gaat het goed, ik heb gelukkig werk genoeg (thuiszorg) dus ik verveel me niet. Wij mogen alleen nu niet in verzorgingstehuizen komen, die zitten allemaal op slot tot sowieso 6 april. We worden goed op de hoogte gehouden door werk, daar ben ik echt blij mee.

En verder.. Tja leven per dag. Meer zit er niet op in deze tijd.
Fijn dat het goed met je gaat en dat je genoeg werk hebt. Pas je wel op? Je woont in Brabant toch?
Ik denk dat we sowieso langer op slot gaan dan 6 april. Dat kan haast niet anders. Leven bij de dag is het enige wat we kunnen doen inderdaad. Dat heeft ook wel weer iets moois vind ik, dat je echt geniet van wat er nu nog wel is. De kleine dingen wat meer waarderen enzo. Ik ben daar echt bewust mee bezig, om elke dag een lijstje te maken van de mooie dingen die ik gezien heb en meegemaakt heb.
Ik ben ook begonnen aan mijn eigen boek te schrijven ( op aandringen van mijn ASS coach die lyrisch is van mijn online schrijfwerk ) dus dat is leuk.

En zolang de kleine maar gezond geboren wordt, daar gaat het mij om. Dat het met hem en schoonzus goed gaat.
Ik baal trouwens ook dat mijn sportschool dicht is. Ik was net zo lekker bezig met sporten en afvallen. Maar ja, ook dat is gewoon niet anders. Er zijn grotere problemen momenteel. En ik ben nu thuis aan het sporten.
Alle reacties Link kopieren
Ben nu al benieuwd naar je boek.


Verslind momenteel boeken over ASS.
geneet van 't laeve
Madrid87 schreef:
27-03-2020 08:07
Dank je lieve meid. Ach, het valt wel mee. Die baan dat had ik wel verwacht, mijn halve uitzendbureau is massaal ontslagen ( nou ja contracten per direct opgezegd en niet verlengd ) en de planners verliezen waarschijnlijk ook hun baan. Als het langer duurt gaat het hele uitzendbureau failliet.
Ik had er op gerekend dus dat is niet zo'n ramp. Maar die baby, ja dat vind ik echt zuur. Mijn eerst neefje. En er dan niet bij mogen zijn. Dat voelt echt klote. Hij was echt mijn lichtpuntje zeven maanden lang. Ik heb zelden ergens zo naar uitgekeken. Voor het eerst tante worden, ik vind het een geweldig idee. Ik ben mee geweest met baby shoppen, heb meegeleefd met alles en nu zijn we er niet bij.
Nu ga ik hem voor het eerst zien via een filmpje.

Maar ik weet dat het een luxe probleem is hoor, er liggen mensen dood te gaan, mensen in Italie, Spanje en andere landen krijgen niet doorbetaald als ze hun baan kwijt raken dus ik heb niets te klagen. Het is een piep klein probleem in een wereld die zo surrealistisch is momenteel. Maar toch raakt het me.
Maar goed, ik wil het vooral niet hardop zeggen omdat menig mens grotere problemen heeft en ik vooral relativerend wil blijven.

Hoe is het met jou? :lips:
Raamvisite is nu de term en dus de manier.
Zelf bijna uitgerekend en iedereen komt “gewoon” op raamvisite. Kan prima ook met de kraamverzorgster in huis. Blijft anders enz maar dan kun je hem toch live zien!
Alle reacties Link kopieren
112 bellen omdat je meer dan 3 mensen bij elkaar ziet!



Werd gisteren opgeroepen om voor die meldingen niet 112 te bellen, wat sommige mensen dus schijnbaar deden.
geneet van 't laeve
Dus je moet je winkelwagen ontsmetten voordat je de winkel in gaat. Maar dan raakt toch iedereen die sprayfles aan? :wtf:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven