Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 5

08-01-2020 15:00 3085 berichten
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.

Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3

En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!

Daar gaan we weer!
Echt hoor, zelfs in mijn meest fantasievolle periodes kan ik dit niet verzinnen. Het is nagenoeg tranentrekkend.
Alle reacties Link kopieren
Leuk hoor. Al die moeders op Facebook die foto's en verhalen posten over kinderen die het zo goed doen tijdens schooltaken en het thuis zitten.
Of berichten van mensen met tips om de tijd door te komen.

Niet leuk dus! Het is met een autische puber flink pittig in huis momenteel. En dat proberen we te combineren met het lesgeven aan een 7 jarige dochter en twee banen. Dus is het momenteel gewoon ruk.
SombraOnline schreef:
02-04-2020 23:17
Hier ook. Ondanks dat ik verduisteringsgordijnen heb, slaap ik heel slecht door het licht. En dan zitten we nog niet eens in de zomer. :cry:
Ik neem mijn medicijnen altijd volgens de regels stipt op tijd in en eet dan ook stipt op tijd. Iedere keer weer duurt t weken voordat mijn lijf aangepast is aan de andere tijd. Gillend word ik ervan!!!
Alle reacties Link kopieren
Teveel knoflook gegeten gisteren. Is die social distancing toch nog ergens goed voor ;-D
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Alle reacties Link kopieren
Zomertijd direct afschaffen.

Avonds niet goed inslapen en morgen geen fut om aan te kleden .
Het-groepje schreef:
03-04-2020 23:26
Oh ik ook. Als thuiswerkplek de zolder is echt koud. Vooral mijn voeten. Ik kwam echt door en door koud naar beneden.
Bij mij blijven ook met name mijn voeten lang koud en op tweede plaats mijn handen. Ik hoor daar ook veel mensen over.
Alchemist77 schreef:
04-04-2020 04:10
Leuk hoor. Al die moeders op Facebook die foto's en verhalen posten over kinderen die het zo goed doen tijdens schooltaken en het thuis zitten.
Of berichten van mensen met tips om de tijd door te komen.

Niet leuk dus! Het is met een autische puber flink pittig in huis momenteel. En dat proberen we te combineren met het lesgeven aan een 7 jarige dochter en twee banen. Dus is het momenteel gewoon ruk.
Dat is inderdaad ruk. Een dikke :hug: !
Alle reacties Link kopieren
Potverdomme. Zo zonde wanneer je een nieuw recept uitprobeert wat volledig mislukt (want 1. oneetbaar, en 2. tijd en geld verspild). Ik baal hier echt van, wat ben ik ook een oen.
Alchemist77 schreef:
04-04-2020 04:10
Leuk hoor. Al die moeders op Facebook die foto's en verhalen posten over kinderen die het zo goed doen tijdens schooltaken en het thuis zitten.
Of berichten van mensen met tips om de tijd door te komen.

Niet leuk dus! Het is met een autische puber flink pittig in huis momenteel. En dat proberen we te combineren met het lesgeven aan een 7 jarige dochter en twee banen. Dus is het momenteel gewoon ruk.
Maar een half uur voor of na die foto sloegen ze daar elkaar ook gewoon de hersens in hoor. Niet alles zo serieus nemen. FB is maar een schijn-werkelijkheid.
En zeker niet je eigen situatie spiegelen aan de foto's op FB, want dan maak je een toch al hele moeilijke situatie voor jezelf nog moeilijker
AccioAvocado schreef:
04-04-2020 14:09
Potverdomme. Zo zonde wanneer je een nieuw recept uitprobeert wat volledig mislukt (want 1. oneetbaar, en 2. tijd en geld verspild). Ik baal hier echt van, wat ben ik ook een oen.
O, dat is echt balen!
Maar waarom vind je jezelf dan een oen? Goed juist dat je iets uitprobeert. Ook van mislukkingen leer je voor een volgende keer.
Alle reacties Link kopieren
Een potje voetballen met je gezin op het (speel)veldje tussen de rijtjeshuizen, SODEMIETER OP!
AccioAvocado schreef:
04-04-2020 14:09
Potverdomme. Zo zonde wanneer je een nieuw recept uitprobeert wat volledig mislukt (want 1. oneetbaar, en 2. tijd en geld verspild). Ik baal hier echt van, wat ben ik ook een oen.

A joh, ik heb ook wel eens na een hele middag ploeteren alles in de vuilnisbak gegooid ;)
IK VIND JE ECHT GODVERGETEN OERVERSCHRIKKELIJK ONUITSTAANBAAR STOOOOOMMMMMMM!!!!!!!
Ik hoop echt dat je boxen in beslag worden genomen >:-( :@
Alle reacties Link kopieren
Michella_1991 schreef:
04-04-2020 19:35
Een potje voetballen met je gezin op het (speel)veldje tussen de rijtjeshuizen, SODEMIETER OP!
Waarom, dat mag als gezin gewoon?
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Alle reacties Link kopieren
hou toch eens op met dat gesnauw en gegrauw naar elkaar
Alle reacties Link kopieren
Michella_1991 schreef:
04-04-2020 19:35
Een potje voetballen met je gezin op het (speel)veldje tussen de rijtjeshuizen, SODEMIETER OP!
Hoezo????
Alle reacties Link kopieren
moonenz schreef:
04-04-2020 19:50
Waarom, dat mag als gezin gewoon?
Niet tussen huizen met al dat gekrijs...
Michella_1991 schreef:
04-04-2020 20:11
Niet tussen huizen met al dat gekrijs...
Doen ze het de hele dag door dan?
Alle reacties Link kopieren
Michella_1991 schreef:
04-04-2020 20:11
Niet tussen huizen met al dat gekrijs...
Dan nog mag dat gewoon even ter ontspanning gelukkig, anders zou er geen speelveld gemaakt zijn.
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Alle reacties Link kopieren
viavia2013 schreef:
04-04-2020 09:46
Ik neem mijn medicijnen altijd volgens de regels stipt op tijd in en eet dan ook stipt op tijd. Iedere keer weer duurt t weken voordat mijn lijf aangepast is aan de andere tijd. Gillend word ik ervan!!!
Ik merk het ook inderdaad! Ik slik alleen de pil, normaal altijd stipt om 9 uur ‘s avonds maar nu is het zomaar ineens 11 uur en dan moet ik hem nog innemen. Gelukkig geen probleem met die van mij, maar m’n ritme is gewoon door de war.
¡Apagando las luces!
Kerel van 2 huizen verder ... Als je in Corona-tijden dan toch straat-dj wil spelen en elke zaterdag tussen 20 en 21 de muziek volle bak zet voor de hele wijk ... draai dan op zijn minst iets fatsoenlijk.

Zit ik hier voor de 3de week op rij weer naar foei-slechte muziek te luisteren namelijk.
En hij te reclameren op de buurt-Facebook dat er te weinig mensen op hun terras / in hun tuin zijn aan 't meedoen :-).
Alle reacties Link kopieren
oh nu mogen we ook al geen geluid meer maken?
VGM1980 schreef:
04-04-2020 20:28
oh nu mogen we ook al geen geluid meer maken?
Geen probleem dat hij straat-DJ wil zijn en dat ook zo aankondigt.

Wel een probleem dat hij al 3 weken op rij dezelfde slechte muziek draait waarbij er zowat niemand buitenkomt.
Trek dan je conclusies.


De achterbuur heeft op vrijdagmiddag meer succes met zijn reggea.
Alle reacties Link kopieren
VGM1980 schreef:
04-04-2020 20:28
oh nu mogen we ook al geen geluid meer maken?
Nope armen over elkaar op de bank en niet praten en alsjeblieft adem niet zo luidruchtig
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven