Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 5
woensdag 8 januari 2020 om 15:00
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!
Daar gaan we weer!
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!
Daar gaan we weer!
vrijdag 24 april 2020 om 23:49
zaterdag 25 april 2020 om 08:26
Die bij mij in de buurt is dicht omdat er te veel personeel in de risicogroep zat, veel vrijwilligers die of een zwakke gezondheid hebben of op leeftijd zijn. Daardoor hadden ze te weinig mensen over om open te kunnen. Misschien is dat bij jouw in de buurt ook de logica.Snoopy80 schreef: ↑24-04-2020 20:32Lieve kringloopwinkel-eigenaars..er komen nooit tientallen mensen tegelijk in jullie winkels en jullie kunnen toch een beperkt aantal klanten tegelijk naar binnen laten....Ik mis het snuffelen.. Jullie hebben 2 winkels op 15 km afstand van elkaar en de ene is dicht en de andere niet....ik mis de logica.groetjes van een snuffel- en shopverslaafde
Maar ik mis het ook echt en hoop dat ze snel weer open gaan.
zaterdag 25 april 2020 om 10:55
De vraag was of het je niet boeide dat er dan 35.000 mensen hun baan kwijt raken. (en bedenk ook even wat dat kost)
zaterdag 25 april 2020 om 11:36
zaterdag 25 april 2020 om 11:40
koop een extra pak en zoek een goede verstop plek
Relax we're all crazy, it's not a competition
zaterdag 25 april 2020 om 11:50
Je vergelijk appelen met peren en hebt geen idee wat je verkondigt.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zaterdag 25 april 2020 om 19:39