Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 6

13-05-2020 11:45 3035 berichten
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.

Fuck off met je vorige delen, zoek het zelf.
Alle reacties Link kopieren
ñuca schreef:
31-07-2020 12:10
:blond:
Wat is er erg aan die overkapping als het heet is dan?

Edit, oh wacht je bedoelt waarschijnlijk broeikaseffect. Nouja, misschien heeft diegene ook een hele grote ventilator in de overkapping.
Wat ik bedoel is dat ze tot vandaag nog de illusie had dat het in een tegeltuin onder een afdak waar de warmte onder blijft hangen koel zou zijn. ;-D
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Een aanhangwagen vol gesorteerd afval naar de milieustraat brengen bij 31 graden was niet mijn beste idee van de week. :facepalm:
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Sabeltandcavia schreef:
31-07-2020 17:35
Een aanhangwagen vol gesorteerd afval naar de milieustraat brengen bij 31 graden was niet mijn beste idee van de week. :facepalm:
Dat zal de hitte zijn... :there:
Zonneoog schreef:
31-07-2020 12:34
Dit ook. Ik schrijf zelf helemaal niet mee in een zwanger worden of zwanger zijn topics, want dan wordt je toch verzocht om niet mee te doen omdat de tabel vol is of niet overzichtelijk meer is. Maar ben wel hoogzwanger nu. Toen ik zwanger werd heb ik niet bij het Coronavirus stil gestaan. En ja dat is egoïstisch van mij. Maar met mijn geschiedenis vind ik dat ik egoïstisch mag zijn. Dus ik snap het wel. Ik ben net zo erg.

Is het nog een beetje te doen met dit weer?
Tijgerprintje2 schreef:
30-07-2020 17:11
Straks heb ik de verkeerde studie gekozen. Hoe weet je in godsnaam dat jet het leukste hebt gekozen? Ik bedenk elke 2 maanden dat ik toch een totaal andere richting in wil.
Klote hè. Al lang een klaar en al jaren en baan en zo elke week denk ik, hm... misschien moet ik dát gaan doen.
dianaf wijzigde dit bericht op 31-07-2020 19:58
18.67% gewijzigd
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
dianaf schreef:
31-07-2020 19:41
Dat zal de hitte zijn... :there:



Is het nog een beetje te doen met dit weer?
Lief dat je het vraagt. Ik hou mij zo kalm mogelijk. Vandaag in een pretpark geweest in Alkmaar en daar stond een heerlijk briesje en veel schaduw. Kinderen hebben zich dik vermaakt en bij de burger King lekker volgestopt. ( Doen we nooit maar nu met de vakantie vonden wij het wel best ) Nu lekker thuis waar het best lekker koel is. Beentjes omhoog voor het vocht en dan een rustige avond.
Morgen zou het wat minder warm zijn maar dan is het voor mij een rustdag.
Rustig aan dan komen we er wel :proud:

Heb alleen heel erg zin in een glas rosé met ijs. :facepalm:
Dan maar een lekkere glas koud rosevicee met ijs. Ook goed
Op elk potje past dekseltje, maar als dat niet past dan heb je altijd nog afdekfolie.
Alle reacties Link kopieren
Zonneoog schreef:
31-07-2020 19:51
Lief dat je het vraagt. Ik hou mij zo kalm mogelijk. Vandaag in een pretpark geweest in Alkmaar en daar stond een heerlijk briesje en veel schaduw. Kinderen hebben zich dik vermaakt en bij de burger King lekker volgestopt. ( Doen we nooit maar nu met de vakantie vonden wij het wel best ) Nu lekker thuis waar het best lekker koel is. Beentjes omhoog voor het vocht en dan een rustige avond.
Morgen zou het wat minder warm zijn maar dan is het voor mij een rustdag.
Rustig aan dan komen we er wel :proud:

Heb alleen heel erg zin in een glas rosé met ijs. :facepalm:
Dan maar een lekkere glas koud rosevicee met ijs. Ook goed

Fijn om te horen! :cheer2:
Ik heb ook begrepen dat een koud voetbad zalig is. Geldt voor iedereen momenteel trouwens!
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Uurtje geleden een koude douche genomen en ik voel me nog steeds fit, wel ietsje warmer, maar echt niet dat het zweet me uit is gebroken, dus ik raad het een ieder aan. Het is alleen zaak om je hoofd droog te houden, als je die onder de koude douche afspoelt ga je wel zweten.
Alle reacties Link kopieren
Waarom trek ik toch vaak zulke nietszeggende mensen aan? Bah
Alle reacties Link kopieren
dianaf schreef:
31-07-2020 19:41


Klote hè. Al lang een klaar en al jaren en baan en zo elke week denk ik, hm... misschien moet ik dát gaan doen.
Ja vreselijk. Ik zit er nu serieus over te denken om me aan te melden voor geneeskunde, terwijl ik dat destijds echt dacht dat het niks voor mij zou zijn :rolling:
Alle reacties Link kopieren
Maandag hebben we een "planning" gemaakt voor deze laatste 2 vakantieweken, ik wil graag naar het Anne Frankhuis, net de beschikbaarheid checken en tickets willen kopen, de deceptie, hadden toch een mnd geleden al moeten gaan zitten eerste datum waarop nog tickets beschikbaar zijn 24 augustus.
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Alle reacties Link kopieren
moonenz schreef:
31-07-2020 22:29
Maandag hebben we een "planning" gemaakt voor deze laatste 2 vakantieweken, ik wil graag naar het Anne Frankhuis, net de beschikbaarheid checken en tickets willen kopen, de deceptie, hadden toch een mnd geleden al moeten gaan zitten eerste datum waarop nog tickets beschikbaar zijn 24 augustus.
Misschien dat het in deze tijd met meer afstand houden anders is, maar wegens dat aanschuiven in de rij, heeft het bezoek weinig indruk gemaakt op mij. Je trapte nog net niet op de hielen van de persoon voor je
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Zoals vaker in slaap gevallen met de laptop maar deze keer scheelde het weinig of ik had m vermorzeld... daar is ie veel te duur voor!!

Toch deze gewoonte maar ns afleren of m op een tafeltje of plank zetten....
Je kunt méér.
Moon-Alisa schreef:
01-08-2020 08:00
Zoals vaker in slaap gevallen met de laptop maar deze keer scheelde het weinig of ik had m vermorzeld... daar is ie veel te duur voor!!

Toch deze gewoonte maar ns afleren of m op een tafeltje of plank zetten....
Ik ken het. Ik zit ook vaak met laptop op bank maar dat is voor mijn houding niet goed. Nu probeer ik me aan te leren dat ie op mijn eettafeltje blijft staan, zoals nu.
Alle reacties Link kopieren
Aaaargh! En weer zie ik mijn schoonfamilie :facepalm: (5 dagen lang in 1 week en daarna nog 3 x in 1 week is echt veel te veel vooral omdat het vreselijke mensen zijn @(
Voor iedereen een groene tuin
Ben wakker geworden met een zwaar ontstoken poepoog, de boel zit helemaal vol vocht. Ik moet dus naar de huisartsenpost. Bah!
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
01-08-2020 10:13
Ben wakker geworden met een zwaar ontstoken poepoog, de boel zit helemaal vol vocht. Ik moet dus naar de huisartsenpost. Bah!
Ah jakkes cateau! Heel veel sterkte en beterschap!
Op elk potje past dekseltje, maar als dat niet past dan heb je altijd nog afdekfolie.
Zonneoog schreef:
01-08-2020 10:18
Ah jakkes cateau! Heel veel sterkte en beterschap!
Dankje, maar mijn been hoeft er niet af hoor. ;-)
Alle reacties Link kopieren
Zwarte Zaterdag. Ik dacht het wel rustig zou zijn ,maar nee hoor, overal files richting het Zuiden
geneet van 't laeve
De frisse westenwind danst door de kamer en het wordt steeds aangenamer, waardoor ik heerlijk geniet van deze dag.
Ook het dikke wolkendek dat aangenaam aan de ogen is is me een feest.
Ik hoop dat het de hele dag zo zal blijven. Het is lekker bijkomen van gister.
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn dat bij jullie de winkels wel (snel weer) goed gevuld waren.
Wat fijn dat je makkelijk iets anders of een ander merk kunt pakken als er onverhoopt toch iets op is.
Wat fijn als je elke dag gewoon boodschappen kunt gaan doen.
Wat fijn dat je niet met chronische ziektes te maken hebt.
Wat fijn dat je niet met post-operatieve wonden zit.
Wat fijn dat je geen stoma hebt of jezelf moet catheteriseren.
Wat fijn als je niet met allergieën en intoleranties te maken hebt.
Wat fijn als je misschien toch wat hebt je hoeft niet te kiezen wat er belangrijker is omdat de medicatie voor het ene niet samen gaat met het andere en het 2e op een andere manier draaglijk gemaakt moet worden.
Wat fijn enz enz.

Wij hebben altijd voorraad en die blijft aangevuld en is/wordt uitgebreid.
Want het is niet fijn als je misgrijpt. Er is vaak geen alternatief.
Dus ja, we hebben veel bloem, meel, paracetamol (voorschrift pijnpoli icm andere pijnmedicatie), bepaalde merken handzeep-douchegel-shampoo, wc papier, medische alcohol, neusspray, oogdruppels, handschoenen, verbandartikelen, schoonmaakmiddelen en nog meer in huis.
Want we grepen mis op een moment dat je zou verwachten dat alles weer goed bevoorraad was en onze eigen voorraad leeg was .

Je wordt niet blij als je meer pijn hebt dan nodig zou zijn, je het verpleegtechnische materiaal niet goed kunt desinfecteren en kans op infecties vergroot is, je vergaat van de buikpijn omdat er een allergeen schijnbaar niet op het etiket stond (en je geen keus had), je handen na zo'n 6 weken eindelijk beheersbaar eczeem vertonen (maar je wel overal je eigen zeep en handcrème gebruikt want nog heel kwetsbaar en snel weer erger).
En zo is er nog meer. We hoeven dat niet te verantwoorden, uit te leggen. Nu speelt er in ons gezin op dat gebied veel maar ook bij minder kan mis grijpen een probleem zijn.

Maar hou alsjeblieft op met dat doorvragen, zuigen, conclusies trekken, het beter weten, veroordelen, belachelijk maken enz.
"Geef me de moed om te veranderen wat ik kan veranderen. Geef me de wijsheid om te accepteren wat ik niet kan veranderen. Geef me het inzicht om het verschil tussen beide te zien” – Reinhold Niebuhr
Alle reacties Link kopieren
Nou wat een ellende Marin. sterkte!

ik ga toch maar even boodschappen doen. Mijn chocola is bijna op :-D
Alle reacties Link kopieren
Zo dan. Zoon en twee buurjongetjes zitten een uur lang gegijzeld door een buurmeisje in het zwembad verplicht toe te kijken naar al haar ‘skills’. “Kijk dan! Hallooo kijk je wel? Kijk, ik doe het nog eens”

Drie aangeschoten duifjes die met een lang gezicht naar de prima ballerina moeten kijken en ook nog blijven zitten ook :rofl:

Enter nichtje, trekt al lopend haar sandalen en jurk uit en smijt links en rechts wat kleding, gilt ‘Halloooooo’ en springt in dat zwembad. Bekijkt één kunstje en vraagt dan: “Maar kun je ook echt iets speciaals? Iets wat niemand kan?”. En hoppa, buurmeisje dodelijk beledigd gehuld in badlaken vertrekt. Nichtje: “Ooooh eindelijk fatsoenlijk plek”

Negen jaar is ze :-D
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
lemoos2 schreef:
01-08-2020 14:41
Zo dan. Zoon en twee buurjongetjes zitten een uur lang gegijzeld door een buurmeisje in het zwembad verplicht toe te kijken naar al haar ‘skills’. “Kijk dan! Hallooo kijk je wel? Kijk, ik doe het nog eens”

Drie aangeschoten duifjes die met een lang gezicht naar de prima ballerina moeten kijken en ook nog blijven zitten ook :rofl:

Enter nichtje, trekt al lopend haar sandalen en jurk uit en smijt links en rechts wat kleding, gilt ‘Halloooooo’ en springt in dat zwembad. Bekijkt één kunstje en vraagt dan: “Maar kun je ook echt iets speciaals? Iets wat niemand kan?”. En hoppa, buurmeisje dodelijk beledigd gehuld in badlaken vertrekt. Nichtje: “Ooooh eindelijk fatsoenlijk plek”

Negen jaar is ze :-D
Die komt er wel! :-D
Alle reacties Link kopieren
kerst schreef:
01-08-2020 14:39
Nou wat een ellende Marin. sterkte!

ik ga toch maar even boodschappen doen. Mijn chocola is bijna op :-D
Dank je. We redden het wel. Al decennia lang ervaring. Maar de zoveelste opmerking vanmorgen van een collega verpleegkundige was dusdanig dat ik het even kwijt moest.
En chocola is ook heel belangrijk :-D
"Geef me de moed om te veranderen wat ik kan veranderen. Geef me de wijsheid om te accepteren wat ik niet kan veranderen. Geef me het inzicht om het verschil tussen beide te zien” – Reinhold Niebuhr
Alle reacties Link kopieren
Ik vind buren die echt ELK weekend aan het klussen zijn zo asociaal!
Alle reacties Link kopieren
Wat een fucking aso ben je om om 15.30 uur de hele straat mee te laten genieten van dat geschuur van je, begin dan op tijd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven