Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 6

13-05-2020 11:45 3035 berichten
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.

Fuck off met je vorige delen, zoek het zelf.
Alle reacties Link kopieren
Ik hou heel veel van je, maar wil je me alsjeblieft niet meer om 5.30 uur wakker maken omdat je graag bij me wil zijn. Helemaal nadat ik je gisteravond nog heb zitten vertellen hoe kapot moe ik ben. Nu voel ik me dus weer super verrot.
Alle reacties Link kopieren
Lente19251003 schreef:
02-08-2020 07:57
Ik hou heel veel van je, maar wil je me alsjeblieft niet meer om 5.30 uur wakker maken omdat je graag bij me wil zijn. Helemaal nadat ik je gisteravond nog heb zitten vertellen hoe kapot moe ik ben. Nu voel ik me dus weer super verrot.
Herkenbaar. De kinderen van mijn man geven ons ook niet veel rust. Gisteravond ook al verteld aan hun dat wij echt doodmoe zijn en dat we gewoon graag wat rust willen. Er wordt dan braaf gezegd: ja hoor doen we! Maar gisteravond begonnen ze alweer te donderen en vanmorgen stonden ze ook weer om 5.30 voor onze neus met alle lichten aan ( geen idee waarom ) en met het commando wakker worden. 9 en 12 jaar.

Ik geef je een dikke :hug:
Hoop dat je misschien vanmiddag nog wat rust kan pakken
Op elk potje past dekseltje, maar als dat niet past dan heb je altijd nog afdekfolie.
Alle reacties Link kopieren
Zonneoog schreef:
02-08-2020 08:14
Herkenbaar. De kinderen van mijn man geven ons ook niet veel rust. Gisteravond ook al verteld aan hun dat wij echt doodmoe zijn en dat we gewoon graag wat rust willen. Er wordt dan braaf gezegd: ja hoor doen we! Maar gisteravond begonnen ze alweer te donderen en vanmorgen stonden ze ook weer om 5.30 voor onze neus met alle lichten aan ( geen idee waarom ) en met het commando wakker worden. 9 en 12 jaar.

Ik geef je een dikke :hug:
Hoop dat je misschien vanmiddag nog wat rust kan pakken
Dit waren niet de kinderen, dit was man zelf :cry:

Jij ook sterkte vandaag! Net koffie en aspirientjes op, hopelijk wordt het nog wat vandaag....
lemoos2 schreef:
01-08-2020 14:41
Zo dan. Zoon en twee buurjongetjes zitten een uur lang gegijzeld door een buurmeisje in het zwembad verplicht toe te kijken naar al haar ‘skills’. “Kijk dan! Hallooo kijk je wel? Kijk, ik doe het nog eens”

Drie aangeschoten duifjes die met een lang gezicht naar de prima ballerina moeten kijken en ook nog blijven zitten ook :rofl:

Enter nichtje, trekt al lopend haar sandalen en jurk uit en smijt links en rechts wat kleding, gilt ‘Halloooooo’ en springt in dat zwembad. Bekijkt één kunstje en vraagt dan: “Maar kun je ook echt iets speciaals? Iets wat niemand kan?”. En hoppa, buurmeisje dodelijk beledigd gehuld in badlaken vertrekt. Nichtje: “Ooooh eindelijk fatsoenlijk plek”

Negen jaar is ze :-D
:rofl:

Hier was vriendin van oudste waarmee ze altijd hier in het kanaal gaat zwemmen, op vakantie.
Zielig, dus pappa ging mee zwemmen.
Pappa spijt want naar bleek was het nieuwe plan om gezamenlijk op 'leuke' manieren in het water te springen (als een ballerina, als een kip etc) en daar dan tiktok filmpjes van te maken.
Ze liet zien dat allerlei vaders dat dus wel gewoon doen, en ze wist heus wel dat wij 'dat soort ouders niet waren'. Maar dat hij zelfs op zo'n moeilijke dag als vandaag niet een keertje leuk wilde meedoen....
En ze had gehoord dat als je als puber je verdrietig bent je een emmer ijs leeg hoorde te eten en dat mocht zeker ook al niet.
Helaas, ik moet het ermee doen, met 7 uurtjes slaap. Word niet echt helemaal uitgerust wakker, maar Vadertje Tijd heeft een conflict met Klaas Vaak omdat de prijzen zijn gestegen en daar ben ik dan het slachtoffer van.
Stelletje sprookjesfiguren! (6)
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
31-07-2020 14:01
Zo, effies bijkomen.

Afbeelding
:heart:
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
ñuca schreef:
31-07-2020 12:08
Als ik de topics over zwanger worden zie kan ik alleen maar denken;
Wie wil er nou in godsnaam zwanger worden nu met dat covid19 probleem? Ik snap daar echt he-le-maal niks van.
:wtf:
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Rondje mosterd Fleur?
Alle reacties Link kopieren
ñuca schreef:
31-07-2020 13:10
Nou ja lach er maar om, prima. Maar dat is dus wel wat ik denk. Dat er geen "na corona" zal zijn. Ik ben bang dat het nooit meer weg gaat en zal blijven muteren en elk vaccin te slim af zal zijn.

Soheey, :-?

en dan geef je mij de tip om niet meer die smilie te gebruiken bij een flauwe grap omdat het voor jou niet duidelijk een grap was.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Ik doe een moord voor een patatje dubbel pindasaus van Munster.


Straks maar eens eventjes wat aan doen.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
02-08-2020 12:03
Ik doe een moord voor een patatje dubbel pindasaus van Munster.


Straks maar eens eventjes wat aan doen.

Doe het niet :kneel:
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Fleurtje_5 schreef:
02-08-2020 13:05
Doe het niet :kneel:
We hebben het hier wel over een patatje dubbel pindasaus van Munster hè. :sarcastic:
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
02-08-2020 12:03
Ik doe een moord voor een patatje dubbel pindasaus van Munster.


Straks maar eens eventjes wat aan doen.
ik stel me niet beschikbaar voor die moord, dat je het maar weet
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
nlies schreef:
02-08-2020 13:16
ik stel me niet beschikbaar voor die moord, dat je het maar weet
Tegen jou zou ik nog niet willen pieken. :rolling:
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
02-08-2020 13:11
We hebben het hier wel over een patatje dubbel pindasaus van Munster hè. :sarcastic:

Maar toch.
Misschien heeft Peixe nog wat mosterd over.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
02-08-2020 13:17
Tegen jou zou ik nog niet willen pieken. :rolling:
ik neem aan dat dat een compliment is ;)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Fleurtje_5 schreef:
02-08-2020 13:19
Maar toch.
Misschien heeft Peixe nog wat mosterd over.
Die smijt ze maar op de vis.
nlies schreef:
02-08-2020 13:19
ik neem aan dat dat een compliment is ;)
Gaan we zitten vissen miep? :hihi:
Wat een heerlijk weertje weer. :D
Fleurtje_5 schreef:
02-08-2020 13:19
Maar toch.
Misschien heeft Peixe nog wat mosterd over.

Misschien kun jij dan nog even ouwe koeien multiquoten.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
02-08-2020 13:21
Gaan we zitten vissen miep? :hihi:
nou ja ik moet toch zeker weten dat ik het niet verkeerd begrijp en een topic ga openen dat er iemand niet aardig is voor mij ;)
ik vind het trouwens suf weer.
dikke wolken, wind, en ik weet niet waar jij die friet haalt maar vast niet in de buurt dus ik moet nog iets bedenken voor vanavond
ik heb een zwaar leven :-(
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Had ik al gezegd dat het zo'n heerlijk weertje is vandaag?
nlies schreef:
02-08-2020 13:43
nou ja ik moet toch zeker weten dat ik het niet verkeerd begrijp en een topic ga openen dat er iemand niet aardig is voor mij ;)
ik vind het trouwens suf weer.
dikke wolken, wind, en ik weet niet waar jij die friet haalt maar vast niet in de buurt dus ik moet nog iets bedenken voor vanavond
ik heb een zwaar leven :-(
Ik vrees dat je heel veel bijval zou krijgen. :-D

Hier een Rembrandthemel met een aan en uit zonnetje, een heerlijk fris briesje, geweldig!

Wat denk je van een reuzeloempia ven de Chinees en dan een lekker soepie erbij?
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
02-08-2020 13:46
Ik vrees dat je heel veel bijval zou krijgen. :-D

Hier een Rembrandthemel met een aan en uit zonnetje, een heerlijk fris briesje, geweldig!

Wat denk je van een reuzeloempia ven de Chinees en dan een lekker soepie erbij?
ook lekker, chinees was ook al door mijn hoofd gegaan.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Wat is het toch heerlijk om alleen op vakantie te gaan :D
I'm not lazy
I'm on energy saving mode

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven