Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 7

11-09-2020 17:12 3031 berichten
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.

Fuck off met je vorige delen, zoek het zelf.
Sterkte pimpom :hug:
Zal mijn tandarts boos worden als ik switch van tandarts, ik vind hem niet zo leuk en dat is wederzijds, denk ik. Maar de volgende tandarts die ik uitkies kan nog erger zijn. Verdorie ik heb maar een keer een leuke en goede tandarts gehad en dat terwijl ik vaak verhuisd ben. Wat is dat toch met tandartsen?
Alle reacties Link kopieren
hallekie schreef:
12-09-2020 17:23
Hoe kan het dat je met zo’n klus uuuuuuuuuren bezig bent? Hoe dan? Ontzettende neuroot die je bent. Ik dacht dat ik je goed kende, maar dit slaat alles en het slaat werkelijk nergens op.
:HA:
Voor iedereen een groene tuin
Het-groepje schreef:
12-09-2020 21:30
Ik ook drackie. Ik heb nog het meest gehad aan wildvreemde andere vrouwen op internet. Het is gewoon een heel eenzaam gebeuren soms.

Dat had mij achteraf ook fijn geleken. Maar dat stond toen nog in de kinderschoenen, en wij hadden nog geen aansluiting. Had ook geen idee hoe dat moest.
Alle reacties Link kopieren
Verwend nest met je blah blah gebral.
Alle reacties Link kopieren
Het-groepje schreef:
12-09-2020 21:30
Ik ook drackie. Ik heb nog het meest gehad aan wildvreemde andere vrouwen op internet. Het is gewoon een heel eenzaam gebeuren soms.
Ja, ik vind het ook heel eenzaam. Ik praat er ook eigenlijk niet echt over omdat ik die hele beerput aan emoties niet open wil trekken. Ik heb er een tijdje meer ruimte aan gegeven en ik ging kapot. Ik heb toen twee katten genomen en dat hielp. Op zich vind ik mijn leven nu best leuk en vanmiddag had ik een continu jankende baby op bezoek en dan ben ik blij dat die daarna gewoon weer weggaat, maar ik moet er niet teveel bij stilstaan dat dit voor altijd is. Dat die baby er nooit zal komen.

Dank voor de lieve knuffels. Doet me goed.

Pimpom, heftig. Dikke knuffel voor jou. :hug:
Die verrekte rugpijn ook waar niets tegen lijkt te helpen en geen enkele arts/chiropractor/fysiotherapeut de oorzaak van kan vinden. Nee ik hoef je gedram over meer sporten niet te horen want sporten helpt NIET :hamer:
Laatst bij een openluchtfilm:

Wat komen jullie doen als je toch alleen maar de hele tijd luid zit te kletsen en instagramfoto's/video's zit te maken? Heel storend voor de mensen die wel rustig naar de film willen kijken. Dat hadden jullie ook prima in de gaten en een paar mensen hebben zelfs nog gevraagd of het wat stiller kon, maar jullie gingen gewoon door. Echt heel vervelend.

Toen mijn vriend een sigaret op stak, volgde een hoop ge-eeeeew van jullie kant en werden er sjaals voor neuzen getrokken. Jullie zaten direct naast ons en de wind stond precies goed.
Hoewel ik het eigenlijk met jullie eens ben en ik hoop dat vriend gaat stoppen, bracht het me wel op een idee. Meteen na vriend stak ik ook een sigaret op. Toen ik klaar was, stak vriend er weer een op. We hebben jullie gewoon weg gerookt :mrgreen:
Wat gij niet wil wat u geschiedt...
Alle reacties Link kopieren
Hèhè gevonden
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Alle reacties Link kopieren
Ik mis je zo :'( :'( :'(
Alle reacties Link kopieren
seashore schreef:
13-09-2020 15:01
Ik mis je zo :'( :'( :'(
:hug: :hug: :hug: :redrose: :redrose:
Op elk potje past dekseltje, maar als dat niet past dan heb je altijd nog afdekfolie.
@Drackie; zo herkenbaar. :(
Hier kan ik geen kant op vaak met het gevoel van rouw (levend verlies!) om het niet in kunnen vullen van kinderwens, om het feit dat ik niet kan werken om hoe mijn leven begrenst word door mijn beperkingen.
Het is zo eenzaam vaak en mensen snappen het vaak toch niet want ja logisch.
Houd nou eens een kwartier (of liever langer) je snerk dicht in de tuin. Wij zitten binnen met de tuindeuren open en kunnen de tv niet meer verstaan sinds je buiten bent. Het lukt je zelfs om harder te snerken dan de spelende kinderen verderop. Gezellig weer.
Henk-en-Roelie schreef:
12-09-2020 21:32
Zal mijn tandarts boos worden als ik switch van tandarts, ik vind hem niet zo leuk en dat is wederzijds, denk ik. Maar de volgende tandarts die ik uitkies kan nog erger zijn. Verdorie ik heb maar een keer een leuke en goede tandarts gehad en dat terwijl ik vaak verhuisd ben. Wat is dat toch met tandartsen?
Als je met zoveel tandartsen problemen hebt (gehad), kun je je ook afvragen wat jouw aandeel daar in was. Jij bent de constante factor in al die verstoorde tandarts-patiënt relaties.
Andersom schreef:
13-09-2020 15:45
Houd nou eens een kwartier (of liever langer) je snerk dicht in de tuin. Wij zitten binnen met de tuindeuren open en kunnen de tv niet meer verstaan sinds je buiten bent. Het lukt je zelfs om harder te snerken dan de spelende kinderen verderop. Gezellig weer.
Snerken is echt een goed woord voor sommige stemmen ja.
Het-groepje schreef:
13-09-2020 16:35
Snerken is echt een goed woord voor sommige stemmen ja.

juist en met het klimmen der jaren lijkt buurvrouw harder te gaan snerken. Mogelijk hoort ze zichzelf minder. Ze is pas 75 en heel kwiek, dus nog lang niet toe aan een verhuizing naar iets gelijkvloers.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit me druk te maken... Vraag me af of op de vaak gestelde vraag "waarom moeten we jou aannemen?"... "Jullie moeten mij aannemen omdat ik als ik thuis kom te zitten ik binnen een paar dagen mijn herrie makende buren omleg en de cel in ga. Dus red mij.".. het gewenste effect zal hebben.
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Alle reacties Link kopieren
@drackie en Thuis: een virtuele knuffel van mij.
Het is niet te vergelijken, want ik had al een kind toen ik geconfronteerd werd met problemen op dat gebied, maar ik weet nog wat dat met me deed. Hoe verdrietig en wanhopig het me maakte. Hoe erg ik het gevoel had niet goed genoeg te zijn.
Ik zou zoveel willen zeggen, maar geen woorden zijn passend.
Alle reacties Link kopieren
En even heel lelijk vanuit mij richting oud collega's:

Nanananana, zo dachten jullie jezelf veilig te stellen met jullie achterbakse gedrag en zo staan jullie toch lekker op straat.

Iets met boontje komt om z'n loontje enzo.... :lol:
Alle reacties Link kopieren
tja als ik de hele dag niks tedoen had zou ik ook nieuwsgierig worden ... en de hele dag voor het raam staan :roll:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
:hug: @drackie en @Thuis
Zo ontzettend eenzaam. Waarbij die pandemie natuurlijk ook niet helpt, door de mogelijkheden tot een normaal sociaal leven en afleiding te saboteren.
*Pauze* schreef:
13-09-2020 15:49
Als je met zoveel tandartsen problemen hebt (gehad), kun je je ook afvragen wat jouw aandeel daar in was. Jij bent de constante factor in al die verstoorde tandarts-patiënt relaties.
Veel verhuisd, aantal tandartsen met pensioen, een tandarts is met de noorderzon verdwenen, een tandarts was geen goeie dus toen geswitsched voordat er meer schade werd aangebracht.
Gewoon pech met tandartsen, en de laatste is nors, onprettig :(
Alle reacties Link kopieren
Dank je allemaal :D
Ik geloof dat de familieleden mij wel gehoord hebben, want vandaag hoefde niemand iets van mij...en met mijn vader gaat het gelukkig ook aardig :)
"I love not Man the less, but Nature more..."
Alle reacties Link kopieren
Wat weer een zure reactie. Maar ga vooral zo door. Je jaagt iedereen weg maar blijkbaar heb je niet door dat het door jou komt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven