Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 7

11-09-2020 17:12 3031 berichten
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.

Fuck off met je vorige delen, zoek het zelf.
Met je kutvuurkorf
Je hebt een prachtig huis, een prachtige vriendin, samen net een baby'tje. Je hebt een heerlijke tuin, een leuke baan. En je bent er allemaal maar wat content mee. Je hebt het er graag over, toont graag je eigen successen. En dat vind ik allemaal prima, ik gun het je.

Er is alleen één ding dat ik mooier heb dan jij : mijn auto. En dat boeit me nog niet eens, het is maar een auto. Het is maar materieel. Maar wat ik dan zo gigantisch jammer vind, is dat je wel constant mijn volledige toewijding vraagt voor jouw nieuwe spullen, jouw nieuwe dakkapel, jouw nieuwe racefiets, hoe fantastisch je baan toch is. Maar ik haal je voor het eerst op in m'n nieuwe auto (dat weet je dondersgoed want in m'n oude heb je heel wat meegereden) en je trekt je bek niet open. Geen woord erover. Geen één woord.

Je wilt op élk vlak winnen, en hoewel jij zoveel meer hebt dan ik, dingen die ook nog eens veel belangrijker zijn dan een stomme auto, die ik zo zou inruilen voor alles wat jij hebt, maar zelfs dat ene centje dat dan een keer mijn kant oprolt, daar ben je nog te beroerd voor om er gewoon iets leuks over te zeggen. Jammer.
Alle reacties Link kopieren
Zonneoog schreef:
13-09-2020 15:26
:hug: :hug: :hug: :redrose: :redrose:
Dank je :'-(
Ik kan niet ziek worden. Moet lesgeven over 8 uur en er is geen vervanging mogelijk. Toch voel ik me lamlendig :sick:
Rouge__ schreef:
12-09-2020 17:22
@drackie & PimPom :hug: :hug:

@madrid goed bezig vriendin :cheer2: ;-)


ontopic : Zeg reageer nou is ff dat weet ik of in mijn huispak kan of dat ik me in mijn uitgaans pak moet O_o :roll:
Haha dank je. Vandaag is het zover. Spannend hoor zo'n date. Al ken ik hem natuurlijk al dus dat haalt er wel een hoop druk af. We kunnen het heel goed vinden dus dat helpt voor mijn zenuwen haha. :proud:

Ontopic: wtf moet ik nou aantrekken straks??? :bonk:
Alle reacties Link kopieren
Zooooo nerveus, fijn vroeg wakker en pas tegen het eind van de middag sollicitatiegesprek... :frusty: O_O
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Waarom heet een doodgewone speelafspraak tegenwoordig een playdate O_o
Alle reacties Link kopieren
Madrid87 schreef:
14-09-2020 08:33
Haha dank je. Vandaag is het zover. Spannend hoor zo'n date. Al ken ik hem natuurlijk al dus dat haalt er wel een hoop druk af. We kunnen het heel goed vinden dus dat helpt voor mijn zenuwen haha. :proud:

Ontopic: wtf moet ik nou aantrekken straks??? :bonk:
en een trainer nog wel :lol:

Afbeelding

iets wanneer in je happy voelt ;)
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
moonenz schreef:
14-09-2020 11:53
Zooooo nerveus, fijn vroeg wakker en pas tegen het eind van de middag sollicitatiegesprek... :frusty: O_O
Alvast heel veel succes gewenst!!!
Dat je nerveus bent, is toch heel logisch. Ben ik iig ook altijd.
Alle reacties Link kopieren
Karratha schreef:
13-09-2020 20:55
Je hebt een prachtig huis, een prachtige vriendin, samen net een baby'tje. Je hebt een heerlijke tuin, een leuke baan. En je bent er allemaal maar wat content mee. Je hebt het er graag over, toont graag je eigen successen. En dat vind ik allemaal prima, ik gun het je.

Er is alleen één ding dat ik mooier heb dan jij : mijn auto. En dat boeit me nog niet eens, het is maar een auto. Het is maar materieel. Maar wat ik dan zo gigantisch jammer vind, is dat je wel constant mijn volledige toewijding vraagt voor jouw nieuwe spullen, jouw nieuwe dakkapel, jouw nieuwe racefiets, hoe fantastisch je baan toch is. Maar ik haal je voor het eerst op in m'n nieuwe auto (dat weet je dondersgoed want in m'n oude heb je heel wat meegereden) en je trekt je bek niet open. Geen woord erover. Geen één woord.

Je wilt op élk vlak winnen, en hoewel jij zoveel meer hebt dan ik, dingen die ook nog eens veel belangrijker zijn dan een stomme auto, die ik zo zou inruilen voor alles wat jij hebt, maar zelfs dat ene centje dat dan een keer mijn kant oprolt, daar ben je nog te beroerd voor om er gewoon iets leuks over te zeggen. Jammer.
Zo iemand ken ik ook. Jammer is dat hè?
beetjegek schreef:
14-09-2020 14:22
Zo iemand ken ik ook. Jammer is dat hè?

Met zulke mensen heb ik medelijden. Wat een armoe in je persoonlijkheid.
Alle reacties Link kopieren
google heb je daar wel is van gehoord???!! :facepalm:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Als je je perse wil gedragen alsof je op kamers woont, gá dan op kamers! En ja, je vader heeft je met veel, maar volgens jullie cultuur gepaste, bombarie benoemd tot "vrouw des huizes", en ja, dat geeft je inderdaad het recht om bepaalde huishoudelijke zaken te bepalen, en te verwachten van de rest van je gezin dat ze zich er aan houden... Maar hou jezelf er dan óók eens aan! En verander bepaalde regels en verantwoordelijkheden niet zonder ze aan de anderen te vertellen om vervolgens hevig aangebrand te reageren als je er op aangesproken wordt.
En dat ene huishoudelijke apparaat heb je vast niet expres in de regen laten staan, dat geloof ik zonder meer. Maar daar achter komen, dichtschroeven met het regenwater er nog in, en dan opbergen? Zonder tegen iemand iets te zeggen? Het geld groeit ook hier niet aan de boom hè? Zeker niet nu je vader zo ziek is. Waar jij en je siblings ook wel eens naar mogen informeren. En een beetje begrip voor mogen opbrengen.
Maar nee, jullie laten liever je oren naar je andere ouder hangen, die er vandoor ging zonder nog naar jullie om te kijken, en een decennium later via Social media zoete broodjes probeert te bakken. Maar tot op de dag van vandaag ieder live contact dat wij proberen te bewerkstelligen saboteert.

Ik ben het spuugzat. Ga alsjeblieft het huis uit. Is voor iedereen beter.
Dulcissime, totam tibi sibdo me...
Alle reacties Link kopieren
Je gedrag is weer terug op het oude niveau van voor de Corona. Mens, ga toch eens aan je sociale vaardigheden werken. Je loopt iedereen af te snauwen en te commanderen.
10 minuten geleden in elkaar gezet. (6)



:hihi:
anoniem_64c64bf305ae7 wijzigde dit bericht op 14-09-2020 19:01
88.32% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
wat een prachtig ventje Cato :flirting:
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Cateautje schreef:
14-09-2020 17:48
10 minuten geleden in elkaar gezet. (6)

:hihi:

Zo zijn ze! Dozen vinden ze sowieso wel lekker. Lekker erin zitten of even met de nagels erin, beetje uittrekken ofzo. Lekker vinden ze het! Dat huisje over de grond duwen vindt ie misschien ook wel leuk.
rosanna08 schreef:
14-09-2020 18:20
wat een prachtig ventje Cato :flirting:
Ja hè. :D
Als ik niet zo gek op hem was zette ik hem aan de straat, het addergebroed. :-D
In_Tenebris schreef:
14-09-2020 18:23
Zo zijn ze! Dozen vinden ze sowieso wel lekker. Lekker erin zitten of even met de nagels erin, beetje uittrekken ofzo. Lekker vinden ze het! Dat huisje over de grond duwen vindt ie misschien ook wel leuk.
Ja joh, hij heeft ondertussen meer huizen versleten dan ik.
herfstappeltaart schreef:
14-09-2020 14:25
Met zulke mensen heb ik medelijden. Wat een armoe in je persoonlijkheid.
beetjegek schreef:
14-09-2020 14:22
Zo iemand ken ik ook. Jammer is dat hè?
Ontzettend jammer. Aan de andere kant intrigeert het me ook echt, zulk gedrag. Wat is dat toch bij zulke mensen? Kijk ik ben echt niet roomser dan de paus, ook ik voel wel eens jaloerze gevoelens. Dat is menselijk. Maar ik zal dat nooit richting de ander laten blijken, omdat ik weet dat het gevoel bij mij ligt, en het niet leuk is om de ander daarmee te confronteren. Dat het niet eerlijk en niet volwassen is.

Maar weinig mennsen doen dat op die manier. Ik vraag me dan af of ze denken dat niemand hun afgunst door heeft, of dat het ze gewoon niet boeit of je het door hebt ja of nee. Het blijft in ieder geval ontzettend jammer.
Wanneer gaan we al die idioten met veel te harde motoren / autos eens aanpakken in nederland?

Als het kwik ook maar weer even boven de 25 graden uitkomt, is het hier de hele avond lang een hels kabaal van motoren die hun brulpijpen vol open trekken. Auto's met race uitlaten die het toerental door het dak laten knallen.

Ten eerste , het is nergens voor nodig. Ten tweede, Nederland is al zo krap en laten we elkaar dan niet gaan lastig vallen met dat helse kabaal, ten derde het is asociaal : jij rijdt op die motor en vindt het leuk, maar tegelijkertijd horen op datzelfde moment mensen binnen een straal van 4 kilometer jouw motor, en die moeten daar dan maar allemaal mee akkoord gaan, ten vierde : het is slecht voor het milieu, ten vijfde : als jij op de stoep langs de desbetreffende weg loopt, dan krijg je er onomstotelijk gehoorschade van.
Alle reacties Link kopieren
Ja, je krijgt 5 euro van mij met je gezeur. En zelfs 10 euro omdat je zo aandringt en er ineens een 2de persoon mee begint te zeuren.
Maar het is helemaal niet de gewoonte en als we zo gaan beginnen bij iedereen ben ik failliet tegen volgend jaar.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren
Moonenz, hoe ging je gesprek?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
PhiIae schreef:
12-09-2020 23:13
Die verrekte rugpijn ook waar niets tegen lijkt te helpen en geen enkele arts/chiropractor/fysiotherapeut de oorzaak van kan vinden. Nee ik hoef je gedram over meer sporten niet te horen want sporten helpt NIET :hamer:
Oei,jij schrijft wat ik denk en voel... :'(
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Alle reacties Link kopieren
Ik weet wel wat is het is artrose. Ik zou graag pijnstillers vragen aan de huisarts maar ben vang dat hij me met een kluitje het riet instuurt...
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven