Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 7

11-09-2020 17:12 3031 berichten
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.

Fuck off met je vorige delen, zoek het zelf.
lichtbron schreef:
14-09-2020 21:16
Ik weet wel wat is het is artrose. Ik zou graag pijnstillers vragen aan de huisarts maar ben vang dat hij me met een kluitje het riet instuurt...
Ik ben van beginnende artrose in handen en knieën afgekomen door te stoppen met suiker en lactose. Beginnend hè.



Ik hoop dat je daar iets aan hebt.
Alle reacties Link kopieren
Mens, zorg even voor een goede ondervloer/vloer.

Soms vraag ik me serieus af waarom ik ja heb gezegd tegen dit huis
Alle reacties Link kopieren
Het is echt heel fijn voor je dat kauwen op een takje munt heeft geholpen tegen je rugklachten, maar ik heb 3 versleten wervels en chronische bekkeninstabiliteit. Als zelfs morfine en dicolfenac niks doet waarom zou een takje munt dan wel helpen?
Je bent verpleegkundige geweest in de ouderenzorg niet op orthopedie. Dus nee ik kies er voor om naar de orthopeed, bekkenfysio en bedrijfsarts te luisteren en me met pijn in mijn hart om te laten scholen.
En dat is al kut genoeg want mijn hart ligt echt in de zorg maar na 7 jaar pijn kan ik niet meer, daar heb ik jou zogenaamde advies niet voor nodig.
Erger u niet, verwonder u slechts!
Gisteren had ik het met iemand over dat het vandaag weer prinsjesdag is, bla bla, anders dan anders enzo.
Maar diegene vond het wel leuk om weer te zien wat voor jurk Maxima aan zou hebben. Dat doet mij al weinig tot niets, maar daarna ging ze door over dat ze niet begreep waarom de dochters toch zo dik zijn. Want Maxima is zelf toch ook niet dik. Tja dan zullen ze het toch van hun vader hebben, en Beatrix was vroeger ook dik maar toen ze eenmaal een dieet had gevolgd is ze nooit meer dik geworden...
Dit heb ik allemaal aan zitten horen, was niet in de positie om hardop te zeggen Wat een oppervlakkig en veroordelend geblaat ik dit vind!!! >:-(
Hoe weinig die koninklijke familie mij ook interesseert, waarom moet er toch zo over geroddeld worden? (en over BNers in het algemeen natuurlijk)
ñuca schreef:
15-09-2020 15:07
Gisteren had ik het met iemand over dat het vandaag weer prinsjesdag is, bla bla, anders dan anders enzo.
Maar diegene vond het wel leuk om weer te zien wat voor jurk Maxima aan zou hebben. Dat doet mij al weinig tot niets, maar daarna ging ze door over dat ze niet begreep waarom de dochters toch zo dik zijn. Want Maxima is zelf toch ook niet dik. Tja dan zullen ze het toch van hun vader hebben, en Beatrix was vroeger ook dik maar toen ze eenmaal een dieet had gevolgd is ze nooit meer dik geworden...
Dit heb ik allemaal aan zitten horen, was niet in de positie om hardop te zeggen Wat een oppervlakkig en veroordelend geblaat ik dit vind!!! >:-(
Hoe weinig die koninklijke familie mij ook interesseert, waarom moet er toch zo over geroddeld worden? (en over BNers in het algemeen natuurlijk)

En toch zeker over kwetsbare pubermeiden.
Alle reacties Link kopieren
waarom ben je zoooo schattig :flirting: :flirting: :love: kan gewoon uren naar de filmpjes kijken gelukkig zie ik je over een paar dagen kan ik je weer lekker knuffelen :cheer: :lol:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Rouge__ schreef:
15-09-2020 17:28
waarom ben je zoooo schattig :flirting: :flirting: :love: kan gewoon uren naar de filmpjes kijken gelukkig zie ik je over een paar dagen kan ik je weer lekker knuffelen :cheer: :lol:
Ooooh Rouge... :$ Ik vind jou ook lief hoor. :bigkiss:
Alle reacties Link kopieren
Tja, dat is de prijs die je -herstel, je kind- moet betalen voor te vroeg doordrammen naar groep 3. Dank die tante met dr worteltjesthee en ‘verstand van ontwikkeling’ maar.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Wat een K.U.T. dag was dit
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Alle reacties Link kopieren
Afwijzing na sollicitatiegesprek van gister niet op mij niet op ervaring maar op "geen klik hebben", collega/rookpartner die nu op d'r nieuwe plek door anderen meegevraagd wordt en dan ook ineens weg is (wel fijn voor haar ik ga toch weg tenslotte, maar in de vakantie kon ik steeds alleen gaan omdat die anderen waar ik al bij zat mij nooit meevroegen, heul puberaal, maar met balen + afwijzing voelde ik me er toch een beetje verdrietig over), ontzettend druk weer op werk en net kom ik de nieuwe vacature voor m'n huidige baan tegen met hoger startloon terwijl mijn loon echttttttttt de absolute max was hoor... :sigh: ik ben al toe aan weekend ik ben te uitgeblust om nog iets te verdragen lijkt het :sarcastic: *schopt zichzelf maar even*
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Ik wil het heel graag, zo graag dat ik het kan proeven, maar de gedachte om het morgen waar te gaan maken doet me de moed in de schoenen zakken, terwijl ik weet dat als ik eenmaal mijn besluit gestand doe, ik het meer dan prima naar m'n zin heb met het waarmaken van mijn wens.
Wat ben ik toch een oelewapperig figuur! Echt, af en toe..... :sigh:
moonenz schreef:
15-09-2020 21:06
Afwijzing na sollicitatiegesprek van gister niet op mij niet op ervaring maar op "geen klik hebben", collega/rookpartner die nu op d'r nieuwe plek door anderen meegevraagd wordt en dan ook ineens weg is (wel fijn voor haar ik ga toch weg tenslotte, maar in de vakantie kon ik steeds alleen gaan omdat die anderen waar ik al bij zat mij nooit meevroegen, heul puberaal, maar met balen + afwijzing voelde ik me er toch een beetje verdrietig over), ontzettend druk weer op werk en net kom ik de nieuwe vacature voor m'n huidige baan tegen met hoger startloon terwijl mijn loon echttttttttt de absolute max was hoor... :sigh: ik ben al toe aan weekend ik ben te uitgeblust om nog iets te verdragen lijkt het :sarcastic: *schopt zichzelf maar even*
Moon, over een klein tijdje ben je het allemaal alweer vergeten of ben je blij dat het achter je ligt en begin je fluitend aan je dag. Soms zit het nu eenmaal eventjes niet mee, maar het is gelukkig niet het einde van de wereld. :)
Alle reacties Link kopieren
klote, Moon en stom dat ze je niet hebben aangenomen :hug:
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
nou sorry hoor, maar het is een rare tijd niet iedereen trekt het om thuis tewerken.., we zullen waarschijnlijk nooit de reden weten maar vind het wel een apart verhaal

en waarom ga jij nou weer de groep uit??!! jezus mens ik mag je maar kweek is een wat dikkere huid het is geen aanval op jouw :facepalm:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Wat ben je toch een achterlijke gladiool met je domme sokken en je opgeplakte glimlach. Ik duw die ruitenwisser de volgende keer dat ik je zie achter in die domme keel van je, hoe hard je ook "aantrekkelijk private lease plan" blijft roepen. En mijn kat is het met me eens!!!1!!
Alle reacties Link kopieren
Dus dochter mag geen madeliefjes meer plukken uit het gras bij school, omdat ze de natuur moet respecteren? Kind is 6. Als het nu om een keurig aangelegd bloemenperkje ging, kan ik er nog wel in komen. Maar het gaat om een lap gras wat eens in de 6 weken gemaaid wordt. Daarbij, wanneer een joch aan een tak van een boom zwaait zeg je niets tot ik wat tegen je zeg. En dan zeg je dat je die ‘aap’ wel eens zal aanspreken. Je krabbelde wél meteen terug toen ik zei dat die opmerking niet kon, gezien de afkomst van het kind. Die BSO van jullie begin steeds een vreemder beleid te krijgen.
Ik vind het plukken van openbare bloemen asociaal. Die bloemen staan daar voor iedereen en niet alleen voor Marietje die zo graag 10 minuten lang een bosje wil en er dan geen donder meer mee doet. Ik denk niet dat ze een bosje schikt voor het verzorgingstehuis om de hoek?

En dat die bloemen elke 6 weken omgemaaid worden is zodat er volgend jaar nog meer bloemen zijn voor de bijen en alle mensen die er van kunnen genieten. Vraag het maaiplan van je gemeente op waar dit uitgebreid in wordt uitgelegd.

En van de winter krijgen we weer al die hufters die het bos leeghalen van mos, hulst, dennenappels, takken, etc. Want dat staat zo leuk thuis te sterven op de ikea tafel. Die dingen zijn voer, huisjes en warmtespul voor dieren. En als het dood ligt te gaan op de keukentafel kan een ander mens er niet meer naar kijken.
Alle reacties Link kopieren
Echt, hou toch eens op met dat opscheppen en afkraken, heb je bewijsdrang of compensatie drang ofzo? Het begint echt op te vallen en het is schijtirritant.
Alle reacties Link kopieren
Lief kind ik hou van je maar ik blijf nog eeeeeeven wat langer dan nodig op de wc zitten.
Volgens mijn droomwereld kan ik de spagaat, zowel links, rechts als midden.

Zie je wel dat ik een jonge blom ben. :-D
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
15-09-2020 17:45
Ooooh Rouge... :$ Ik vind jou ook lief hoor. :bigkiss:
aawh Cateu :bigkiss: je bent een scheet
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het niet bewust opgezocht, moest echt langs die plek. Wel besefte ik vlak voor ik er langs reed dat mogelijk jullie daar.....

En ik dacht nog, ga ik omrijden zodat ik het niet weet. Maar dat ging ik niet doen. En ja daar zaten jullie. En voor mijn gevoel heb ik me onsterfelijk belachelijk staan maken en ging ik weg en hadden jullie het nog precies even gezellig als daarvoor.

Daarna is kennelijk wel degelijk iets doorgedrongen. En ik hoop vooral bij jou.

Huilie huilie.
Je kunt méér.
Rouge__ schreef:
16-09-2020 11:27
aawh Cateu :bigkiss: je bent een scheet
Veel vreugde gewenst van je geknuffel meid. Dat klein grut is altijd heerlijk genieten. :D
Alle reacties Link kopieren
BeaTea schreef:
16-09-2020 09:12
Ik vind het plukken van openbare bloemen asociaal. Die bloemen staan daar voor iedereen en niet alleen voor Marietje die zo graag 10 minuten lang een bosje wil en er dan geen donder meer mee doet. Ik denk niet dat ze een bosje schikt voor het verzorgingstehuis om de hoek?

En dat die bloemen elke 6 weken omgemaaid worden is zodat er volgend jaar nog meer bloemen zijn voor de bijen en alle mensen die er van kunnen genieten. Vraag het maaiplan van je gemeente op waar dit uitgebreid in wordt uitgelegd.

En van de winter krijgen we weer al die hufters die het bos leeghalen van mos, hulst, dennenappels, takken, etc. Want dat staat zo leuk thuis te sterven op de ikea tafel. Die dingen zijn voer, huisjes en warmtespul voor dieren. En als het dood ligt te gaan op de keukentafel kan een ander mens er niet meer naar kijken.
Ja het is ook echt aso als ze in haar onschuld 3 madeliefjes plukt. Het zijn geen begonia’s hoor. Wees maar niet bang, ik zal er alles aan doen om haar uit het criminele circuit weg te houden.
Alle reacties Link kopieren
Jezus man, wat een beroerde timing weer om ziek te zijn (nee, geen men-flu, iedere slok water komt er weer uit) precies wanneer we iets belangrijks moeten doen voor je behandeling. Nou ja, hopelijk ben je er morgen wat beter aan toe voor de deadline.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven