Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 7

11-09-2020 17:12 3031 berichten
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.

Fuck off met je vorige delen, zoek het zelf.
RikM schreef:
30-10-2020 10:55
Da's het bejaardenuurtje hè, dus je zat goed. ;-)
Ach man, krijg een chronisch puistenhoofd. :lmao:
Alle reacties Link kopieren
Hou toch eens op met dat verhuizen. Gaat die nieuwe nu ook dagenlang bezig zijn straks?
Je kunt méér.
Moon-Alisa schreef:
30-10-2020 11:20
Hou toch eens op met dat verhuizen. Gaat die nieuwe nu ook dagenlang bezig zijn straks?

Vervelend is dat hè? Ik krijg ook weer voor de zoveelste keer nieuwe buren en ik zit nu al in de stress over wat voor ellende ik nu weer krijg.
Waarom blijven de leuke buren nooit zitten en zijn de vervelende niet weg te krijgen?
Alle reacties Link kopieren
Pfff ik moet echt werken aan mijn samenwerkingsskills :$
Ik ben daar een te grote control freak voor.
Alle reacties Link kopieren
Zooooo, jullie hebben eindelijk besloten dat mondkapjes verplicht worden! Wel toevallig dat het pas besloten wordt nadat een collega positief getest heeft op het virus.
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
30-10-2020 11:28
Vervelend is dat hè? Ik krijg ook weer voor de zoveelste keer nieuwe buren en ik zit nu al in de stress over wat voor ellende ik nu weer krijg.
Waarom blijven de leuke buren nooit zitten en zijn de vervelende niet weg te krijgen?
Deze schijnt vanwege ruzie weg te gaan. Ik heb het allemaal niet zo meegekregen maar ik weet wel dat een gewone verhuizing anders klinkt dan iemand die boos weggaat. Dan heb je nog wel wat gezelligheid in de gang, helpen buren elkaar nog een beetje, denk ik zo.
Wie er voor terug komt weet ik nog niet. Maar mijn huis raakt niet aan het huis van diegene, ik kom ze alleen in de gang tegen.
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
De track en trace gaf eerst aan dat mijn pakje aan het eind van de middag bezorgd zou worden, wat prima uitkwam aangezien ik bij iemand ga eten.
Nu de bezorger daadwerkelijk onderweg is wordt het tussen 18 en 20 uur. wat balen!
En natuurlijk kan ik het afleveradres niet veranderen, gvd

Waarom normaal gesproken 's middags bezorgen en nu pas 's avonds!?
Alle reacties Link kopieren
En bedankt voor de motivatie. Fijn dat jij je hart hebt kunnen luchten. En ik ben er niet eens heel boos om, eerder moe. Vooral moe. Zoek het uit, ik heb nergens zin in. Waar is m'n bed??
Alle reacties Link kopieren
(over gisteravond)
Wat voelt dit fijn! Zo vanzelfsprekend, zo natuurlijk, zo gezellig. En dat kan ik vervolgens tegen niemand zeggen want hoezo heb je anders altijd mot met je kinderen 's avonds? Hoezo willen ze nooit naar bed? Hoezo maken ze alleen maar ruzie? Terwijl ze gewoon écht lastig zijn, bovengemiddeld vermoeiend. Dus ben ik des te blijer als ik ook eens een 'normale' avond heb. Wat voor iedereen gebruikelijk is. Maar voor mij niet dus.

En hoe schrijnend als je jongste zegt: papa wil mij meestal liever niet hè, waarom eigenlijk niet? En ik, lafbek, sta die l*l weer te verdedigen, dat ie jongste echt wel lief vindt en zo.
Het is míjn kind :furious: poot op en geef dat kind een goed gevoel of blijf uit de buurt.
Alle reacties Link kopieren
femke09 schreef:
30-10-2020 12:10
(over gisteravond)
Wat voelt dit fijn! Zo vanzelfsprekend, zo natuurlijk, zo gezellig. En dat kan ik vervolgens tegen niemand zeggen want hoezo heb je anders altijd mot met je kinderen 's avonds? Hoezo willen ze nooit naar bed? Hoezo maken ze alleen maar ruzie? Terwijl ze gewoon écht lastig zijn, bovengemiddeld vermoeiend. Dus ben ik des te blijer als ik ook eens een 'normale' avond heb. Wat voor iedereen gebruikelijk is. Maar voor mij niet dus.

En hoe schrijnend als je jongste zegt: papa wil mij meestal liever niet hè, waarom eigenlijk niet? En ik, lafbek, sta die l*l weer te verdedigen, dat ie jongste echt wel lief vindt en zo.
Het is míjn kind :furious: poot op en geef dat kind een goed gevoel of blijf uit de buurt.
😭😭😭😭 Mijn hart huilt voor je jongste. Weet het maar al te goed want mijn vader wilde mij niet. Ik had nooit geboren mogen worden van hem.
Geef je jongste een extra knuffel :hug:
Op elk potje past dekseltje, maar als dat niet past dan heb je altijd nog afdekfolie.
Jij met je: 'leuk mondkapje' en met je: 'leuk vestje' en je 'laat maar liggen dat zijn wij voor!'

Nee meneer de schoonmaker, van charmante praatjes wordt de boel hier niet schoon. Gelukkig ben je maar de invaller.
Alle reacties Link kopieren
ñuca schreef:
30-10-2020 08:24
Ik lees net in een nieuwsbericht over Frankrijk dat een lockdown betekent:
Alleen naar buiten voor boodschappen, werk dat niet thuis kan worden gedaan en doktersbezoek. En je mag een uur sporten.
Grappig, dat is hoe ik het merendeel van de tijd leef. Geen wonder dat ik me steeds afvraag wat er nou zo erg is aan een lockdown.

Ik bedoel natuurlijk voor mezelf, ik weet dat het voor veel mensen wel heel moeilijk is.
Ja ik heb er ook geen probleem mee, tenminste, het moet niet weer maanden gaan duren
Moet ik 24/7 voor jou bereikbaar zijn ofzo? Ik word echt kriegel van je.
Alle reacties Link kopieren
Madrid87 schreef:
30-10-2020 11:07
Ja, ik nam haar ook vaak mee. Nu mag dat helaas niet ivm Corona.
Ik wist niet dat vrouwen lastiger te prikken zijn dan mannen. Mijn oma had trouwens ook overgewicht dus wellicht lastiger om een ader te vinden.

Al mijn testen waren negatief gelukkig. Dus ik kan weer opgelucht ademhalen. Voelt zo fijn. :cheer:
Fijn dat je testen negatief waren. Bij mij moet het een week op kweek staan.
Ah blij te lezen dat ik niet de enige ben die "begeleid" laat prikken. In ons ziekenhuis mag het nog wel nu. Je moet het wel vooraf aangeven bij het maken van de afspraak. Zit wel eens te denken hoe het later moet als mijn moeder wegvalt en ik nog steeds zo bang ben. Vind het raar om zoiets aan een ander te vragen.
beetjegek schreef:
30-10-2020 13:36
Ja ik heb er ook geen probleem mee, tenminste, het moet niet weer maanden gaan duren
Ik bedoel dus eigenlijk dat ik ook buiten corona hele periodes zo leef. Dus het is apart om te zien dat wat lockdown wordt genoemd, hetzelfde is als wat voor mij heel normaal is.
Er is zomaar spontaan een rimpeltje uit mijn gezicht verdwenen :cheer:
Henk-en-Roelie schreef:
30-10-2020 16:24
Er is zomaar spontaan een rimpeltje uit mijn gezicht verdwenen :cheer:
Op naar je komende jeugd. :-D
Henk-en-Roelie schreef:
30-10-2020 16:24
Er is zomaar spontaan een rimpeltje uit mijn gezicht verdwenen :cheer:

Deze film ooit gezien?
The Curious Case of Benjamin Button
Alle reacties Link kopieren
Nee engerd, ik vind het niet leuk dat je naast me komt rijden met je busje en allerlei 'complimentjes' over mijn uiterlijk maakt.
Ook niet dat je daarna wegrijd, en 5 minuten later nog eens naast me rijdt, maar ineens omdraait als je ziet dat ik (uit voorzorg net alsof) aan het bellen ben.
Lekker ontspannen met de hond wandelen, NOT!
Waar je niets aan kan veranderen blijft niet perse hetzelfde.
cowandchicken schreef:
30-10-2020 16:48
Nee engerd, ik vind het niet leuk dat je naast me komt rijden met je busje en allerlei 'complimentjes' over mijn uiterlijk maakt.
Ook niet dat je daarna wegrijd, en 5 minuten later nog eens naast me rijdt, maar ineens omdraait als je ziet dat ik (uit voorzorg net alsof) aan het bellen ben.
Lekker ontspannen met de hond wandelen, NOT!

We hebben hier een heel topic over zelfs:
overig/ben-je-wel-eens-lastig-gevallen- ... ges/469902

Wat bezielt zo'n vent hè.
Alle reacties Link kopieren
wtf.... hele weekend is de gym volgeboekt :woa: :'( :thunder:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Cateautje schreef:
30-10-2020 16:32
Op naar je komende jeugd. :-D
Ja, dank je!
Ik doe het zoals Woody Allen ooit zei:

Afbeelding
Andersom schreef:
30-10-2020 16:34
Deze film ooit gezien?
The Curious Case of Benjamin Button
Hahaha ja, lang geleden alweer :D
:-D
Alle reacties Link kopieren
Ik voel me zo rot maar ik weet niet wat ik eraan kan doen :-(
Hardlopen of wandelen mag niet want quarantaine, iets lekkers bakken of koken heeft geen zin want ik ruik en proef niks. Netflixen of puzzelen geeft geen voldoening na avondenlang niksen.

En waarom moet iedereen nou al praten over kerst. Ik probeer de angst dat ik dan niet naar mijn familie in Nederland kan te onderdrukken, maar dat is moeilijk als ik er steeds aan herrinert word.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven