Wat je niet hardop wilt zeggen Deel 8

19-12-2020 11:47 3010 berichten
Hier kunnen we weer verder zeuren en zeiken over alle minder leuke zaken in het dagelijkse leven. Reageren en kletsen hoeft niet, mag wel!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al de hele dag verdrietig en huilerig maar niet dat ik gewoon even flink een potje ga zitten janken maar steeds een halve traan. Ik ben er nu wel klaar mee eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
Nou als dat kind zoveel voor jou betekende dan had je wel eens een antwoord kunnen geven op één van de acht telefoontjes of tien mails die ik je heb gestuurd de afgelopen weken.

Sodemieter nu om 22.00 op zaterdagavond ook maar een pleuris end op in je Zwitserse chalet. Met je ‘ik heb nog geen antwoord ontvangen op mijn mail van 10.00’. Ga je ook niet krijgen de komende veertien dagen.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Badr Hari heeft zijn grootspraak in moeten slikken, compleet met handschoen van zijn tegenstander.
Maar mevouhouw, hoe kan ik nou weten dat sex met iemand die in hetzelfde huis woont tegen de coronaregels is en zou je zelf dan ook niet eens gepaste afstand van je gasten nemen of een mondkapje dragen? Als je me gaat coronaslutshamen in mijn review zal ik eens een boekje open doen over die irritante honden van je.
Alle reacties Link kopieren
Drackie schreef:
19-12-2020 22:31
Ik ben al de hele dag verdrietig en huilerig maar niet dat ik gewoon even flink een potje ga zitten janken maar steeds een halve traan. Ik ben er nu wel klaar mee eigenlijk.
een dikke :hug: ,
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
_
yesss wijzigde dit bericht op 22-12-2020 21:48
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Oh en happy new topic trouwens :proud:
Ik ga koken; soep uit blik


En ik ga nooit meer droogbloemen, kerststukjes, kerstbomen liken als jullie niet eens mijn uitzonderlijke prestatie liken.
Dikke doei.
yesss schreef:
20-12-2020 17:36
Zoek het allemaal uit mensen die nóóit ergens op reageren op social media en dan nu met allemaal diepzinnige teksten/posts aan komen waar je dan wél op moet reageren natuurlijk. Want??? Die posts die ik heb geplaatst toen had je het 'zogenaamd' druk zeker of 'niet gezien' nee dat is natuurlijk totaal ook niet interessant/relevant.

Oh en dan straks zeker bezorgd zijn, 'oh hoe gaat het met je?' Het is zo stil op social media.. goh je ziet het dus wel, totaal geen interactie terwijl er genoeg momenten zijn geweest om op iets aan te haken.. apart en uhm daag :bye: ik richt me liever op mensen die wél gunnend en betrokken zijn ipv gluurders die nooit een keer iets aardigs kunnen zeggen.
Wat een leuke post! Ik heb hem helemaal gelezen hoor
Alle reacties Link kopieren
Waarom kun je nu nooit eens een keer enthousiast reageren. Er is altijd een zweem van geïrriteerdheid en pissig zijn om niks. Ja het is veel geld en ja die boeken zijn het geld waarschijnlijk niet waard maar ik ben er erg blij mee! En mijn kleine man vind het misschien ook niet leuk nee en ja dan heb ik een hoop uitgegeven. Dan geef ik het wel aan mijn kleinkind mocht ik zo gelukkig zijn dat ik dat mag meemaken. Laat mij gewoon eens. En ook al vind jij het niks,ik vind het wel leuk. En als het echt niet anders kan dan verkoop ik het gewoon weer. Zien we dan wel weer.
Op elk potje past dekseltje, maar als dat niet past dan heb je altijd nog afdekfolie.
Jeans? Wat zijn jeans?

Ik loop al sinds mijn vakantie begon op maandag in joggingbroeken rond
Blessed yule!
Alle reacties Link kopieren
Rouge__ schreef:
20-12-2020 15:53
een dikke :hug: ,
Dankjewel :)
Alle reacties Link kopieren
Mijn hemel.

Gun een mens eens zijn vakantie!!

Drie daagjes extra vrij genomen deze kerstdagen, en metéén weer allerlei collegaS: ''En wanneer kan dit dan af?'' ''En kan dit nog voor het nieuwe jaar af?''

Jezus, ik heb van de 52 weken dit jaar twee weekjes vrij gehad. En nu een paar daagjes. Jammer een keer voor je dan. Een mens moet nu eenmaal soms vakantie hebben. Dan komt iets maar niet af.

Echt zo irritant die collega;s die je altijd in willen wrijven dat die zeldzame vrije dag van jou, eigenlijk helemaal niet uit komt.
Zowhee, er heeft er eentje zitten slapen. Die is duidelijk ook hard aan vakantie toe.
Ik heb de boel nog kunnen redden gelukkig, maar voordat dat z'n doorslag heeft zijn we weer een hele tijd verder, als die slaper lekker tussen de zure lappen ligt. :|
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
21-12-2020 00:46
Blessed yule!
dank je wel!
jij ook :cheers:
Tja, it was fun while it lasted. Over tot de orde van de dag. Ook dat kan ik aan.
Alle reacties Link kopieren
Jaja ik snap dat mensen hun bedrijf moeten zien te redden en met allerlei creatieve oplossingen komen (en immens hoge bedragen) maar het begint nu toch wel wat opdringerig/klantonvriendelijk te worden.
Alle reacties Link kopieren
Heb ik verdorie wéér mijn magnetrondeksel gegrild :facepalm:
Ik vind hier dingen van.
Sabeltandcavia schreef:
21-12-2020 13:41
Heb ik verdorie wéér mijn magnetrondeksel gegrild :facepalm:
:rofl:
Sabeltandcavia schreef:
21-12-2020 13:41
Heb ik verdorie wéér mijn magnetrondeksel gegrild :facepalm:
Oeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :-o
Om 12.31 schreef ik het en nu is het al feest. Echt hoor, ik kan de massale schaterlach vanuit het Walhalla helemaal hier horen. Fuck the fucking fuckers!
Alle reacties Link kopieren
Hij gaat echt niet zich spontaan interesseren voor voetbal als je hem het hele Barcelona outfit cadeau gaat doen. En nee hij heeft ook geen enkel idee hoe duur dat is omdat nogmaals...voetbal hem geen hol kan interesseren.

Dus daar gaan we dan maar een ander jongetje blij mee maken door het te doneren aan de kledingbank. Net zoals met dat voetbaloutfit van vorig jaar. Dat jouw stamhouder zich niet in de mal laat persen die jij zo graag wil, is jouw verlies. Ik ben retetrots op die koppigheid en standvastigheid van hem. En die ‘stijve kop’ heeft hij van zijn andere opa. En daarmee kun je het doen. En met die foto van zijn nagellakgalore, gesponsord door jouw echtgenote.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
je wilt je niet laten vacineren we get it, maar moet dat je serieus iedere keer posten als er nieuws is over dat vacin :roll: dan doe je het toch lekker niet!!! niemand cared O_o
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Rouge__ schreef:
21-12-2020 21:03
je wilt je niet laten vacineren we get it, maar moet dat je serieus iedere keer posten als er nieuws is over dat vacin :roll: dan doe je het toch lekker niet!!! niemand cared O_o
Zo ken ik er ook eentje 😂

Helemaal niemand:....
Typetje: “Echt niet dat ik mij als proefkonijn ga aanmelden! Doe het lekker zelf!
Helemaal niemand: giving a f*ck
Nee heb je, ja kun je krijgen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven