Wat je niet hardop wilt zeggen Deel 8

19-12-2020 11:47 3010 berichten
Hier kunnen we weer verder zeuren en zeiken over alle minder leuke zaken in het dagelijkse leven. Reageren en kletsen hoeft niet, mag wel!
Tijd om op te staan!
Ik vind het echt rot voor je dat je op hetzelfde moment erachter moest komen dat je 13 weken zwanger was en het kindje niet meer leefde. Ik probeer er voor je te zijn, maar je maakt het verdomde lastig.

Natuurlijk wil ik een broodje van die lekkere broodjeszaak voor je halen. En ik snap dat het moeilijk is dat er in mijn kinderwagen een baby ligt. Maar je kan niet van mij verwachten dat ik die maar eventjes een half uurtje alleen thuis laat omdat jij hem niet wil/kan zien, zodat ik coronaproof een broodje bij je kan brengen.

En ik vind het stom dat je me ontvolgd hebt op instagram omdat ik een foto had geplaatst van mijn ochtendwandeling met de kinderen. Ja het is oneerlijk dat je een moeder bent, maar er niet een moeder kan zijn. Dat maakt mij ook verdrietig. Maar neem het me niet kwalijk dat ik kinderen heb. We kunnen niet net alsof doen dat mijn baby er niet is.
anoniem_64b8ffc69f869 wijzigde dit bericht op 22-12-2020 10:14
6.32% gewijzigd
lemoos2 schreef:
21-12-2020 21:15
Zo ken ik er ook eentje 😂

Helemaal niemand:....
Typetje: “Echt niet dat ik mij als proefkonijn ga aanmelden! Doe het lekker zelf!
Helemaal niemand: giving a f*ck
En dat eeuwige gezeik op de mondkapjes...

Ja ja, tegen mondkapjes maar voor oogkleppen.
Alle reacties Link kopieren
lemoos2 schreef:
21-12-2020 21:15
Zo ken ik er ook eentje 😂

Helemaal niemand:....
Typetje: “Echt niet dat ik mij als proefkonijn ga aanmelden! Doe het lekker zelf!
Helemaal niemand: giving a f*ck
misschien kennen wij dezelfde :hihi:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Als er één ding is waar ik een gruwelijke pesthekel aan heb is wanneer mensen zich niet aan afspraken houden. De afspraak was 12 uur sukkel en het gaat maar om een telefoontje, een telefoontje dat alles voor me betekent.
Ik zou het liefst op de snor stappen, naar je toe willen rijden en je een doodsklap willen verkopen. Onverantwoord pokkejong!!
Cateautje schreef:
22-12-2020 12:15
Als er één ding is waar ik een gruwelijke pesthekel aan heb is wanneer mensen zich niet aan afspraken houden. De afspraak was 12 uur sukkel en het gaat maar om een telefoontje, een telefoontje dat alles voor me betekent.
Ik zou het liefst op de snor stappen, naar je toe willen rijden en je een doodsklap willen verkopen. Onverantwoord pokkejong!!
Adem in......adem uit......

Gewoon gezellig hier blijven forummen, niet op je brommer stappen, niet doen, niet doen...
Henk-en-Roelie schreef:
22-12-2020 12:23
Adem in......adem uit......

Gewoon gezellig hier blijven forummen, niet op je brommer stappen, niet doen, niet doen...
Ik heb al tot 1000 geteld, maar de cortisol bruist door m'n lijf.
Ik vraag zelden of nooit iets en doe ik het een keertje, dan is het nog teveel. Echt hoor.

Ik stap niet op de snor, beloofd.
Cateautje schreef:
22-12-2020 12:26
Ik heb al tot 1000 geteld, maar de cortisol bruist door m'n lijf.
Ik vraag zelden of nooit iets en doe ik het een keertje, dan is het nog teveel. Echt hoor.

Ik stap niet op de snor, beloofd.
Ah ja, dat is vervelend, kan me voorstellen dat je dan boos wordt, maar wel fijn dat je hem niet gaat opzoeken en doodslaan. Het is tenslotte bijna kerst :A:
Momenteel schaak ik met een Duitser, super geil ( is Duits toch? ) wachten op een zet duurt 15 minuten. Moet natuurlijk allemaal gründlig gebeuren, zucht.

edit: hij heeft het opgegeven, tssssssssssssss
anoniem_210941 wijzigde dit bericht op 22-12-2020 12:53
13.41% gewijzigd
GVD ga niet staan ouwehoeren bij de groenteafdeling midden in een looppad over je kinderen met een andere moeder.
En dan nog boos worden ook als ik je karretje op zij zet omdat jullie staan te ouwehoeren zodat niemand langs kan in een overvolle winkel.
Henk-en-Roelie schreef:
22-12-2020 12:48
Ah ja, dat is vervelend, kan me voorstellen dat je dan boos wordt, maar wel fijn dat je hem niet gaat opzoeken en doodslaan. Het is tenslotte bijna kerst :A:
Nee joh, niet doodslaan, een doodsklap, zo eentje waarbij je kerststerretjes te zien krijgt. Ik hou de kerstgedachte echt wel in acht hoor.
Cateautje schreef:
22-12-2020 12:55
Nee joh, niet doodslaan, een doodsklap, zo eentje waarbij je kerststerretjes te zien krijgt. Ik hou de kerstgedachte echt wel in acht hoor.
:lol:

In dat geval; prop dan ook even wat engelenhaar in zijn jaszakken :devil:
Henk-en-Roelie schreef:
22-12-2020 13:03
:lol:

In dat geval; prop dan ook even wat engelenhaar in zijn jaszakken :devil:
Glitters zijn leuker. Cateau, je kan ook een glitterbom laten bezorgen. Dan komt hij de glitters tot in de eeuwigheid tegen.
Ontopic: waarom is het nou zo fucking moeilijk om je gewoon aan de quarantaine regels te houden!
PhiIae schreef:
22-12-2020 13:05
Glitters zijn leuker. Cateau, je kan ook een glitterbom laten bezorgen. Dan komt hij de glitters tot in de eeuwigheid tegen.
En als hij een auto heeft nep sneeuw op zijn voorruit spuiten.
Wat een goeie ideeën, geweldig! :-D
Nog steeds niet gebeld hè. (6)
Cateautje schreef:
22-12-2020 13:08
Nog steeds niet gebeld hè. (6)
Hij is vast zijn telefoon kwijt
of zijn telefoon is in de w.c. gevallen
hij zit klem tussen de deur
is zijn stem kwijt en tijdelijk paralized
durft niet meer
zijn ouders zijn op visite gekomen
Henk-en-Roelie schreef:
22-12-2020 13:11
Hij is vast zijn telefoon kwijt
of zijn telefoon is in de w.c. gevallen
hij zit klem tussen de deur
is zijn stem kwijt en tijdelijk paralized
durft niet meer
zijn ouders zijn op visite gekomen
Hij zit uitgebreid te lunchen eerder. :wtf:
Ik ga nu naar de fysio, hij bekijkt het maar.


Dag meisjes! :hello:
Cateautje schreef:
22-12-2020 13:15
Ik ga nu naar de fysio, hij bekijkt het maar.


Dag meisjes! :hello:
Beter.
Succes bij de fysio! :hello:
Alle reacties Link kopieren
Zoon schrijft de kerstkaarten die we gewoon in de brievenbus kunnen schuiven.
Man: “Je schrijft de naam van je moeder fout”

Resultaat: fijne blabla Lemoosman, Lemooszoon en me moeder.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Ik hik zo tegen het boodschappen doen aan en dan in die lange rij met mondkapje op. Hopelijk ga ik niet onderuit.
Alle reacties Link kopieren
lemoos2 schreef:
22-12-2020 13:44
Zoon schrijft de kerstkaarten die we gewoon in de brievenbus kunnen schuiven.
Man: “Je schrijft de naam van je moeder fout”

Resultaat: fijne blabla Lemoosman, Lemooszoon en me moeder.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Relax we're all crazy, it's not a competition
Erg onverstandig om boodschappen te gaan doen als je honger hebt, sowieso, maar dat wat gebeurt als je thuiskomt is dan wel een ironisch vraagje waard.
Ik heb gebrunched met sushi, blauwe bessen, een bakje Hollandse garnalen, 2 bakjes creme brulee en een bakje chocolademousse.
Ik voel me kiplekker. Aan mij kan je alles kwijt. :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven