Wat je niet hardop wilt zeggen Deel 8

19-12-2020 11:47 3010 berichten
Hier kunnen we weer verder zeuren en zeiken over alle minder leuke zaken in het dagelijkse leven. Reageren en kletsen hoeft niet, mag wel!
Nou, dat zit gebakken dan. Ik ben blij. :D
Alle reacties Link kopieren
Ok ik heb aangegeven dat als we elkaar zo weinig zien, ons contact of meer moet worden of op een nog lager pitje zal gaan.

Ik ben benieuwd hoe je gaat reageren.
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
Sollicitatiegesprek ging goed. Maar ik wil eigenlijk helemaal nog niet aan het werk :-o
Alle reacties Link kopieren
Wat kan ik toch teleurgesteld zijn in mensen. Alleen maar nemen, maar geven ho maar... :-[
Voor iedereen een groene tuin
Nu heb ik dus ook een zwaard, dus, en garde eikel.
Cateautje schreef:
22-01-2021 14:41
Nu heb ik dus ook een zwaard, dus, en garde eikel.
Is dat niet wat je zegt bij een degen?
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde dat mijn kat eens ophield de zalf van mijn handen te likken.
In_Tenebris schreef:
22-01-2021 17:03
Is dat niet wat je zegt bij een degen?
Ik vind het altijd weer verbazingwekkend hoe goed jij kan regenen op feestjes.
Alle reacties Link kopieren
Hehe, eindelijk gaat de zon weer onder... rust :A:
Cateautje schreef:
22-01-2021 17:13
Ik vind het altijd weer verbazingwekkend hoe goed jij kan regenen op feestjes.

Als ik had gezien dat het een feestje wat had ik mijn mond gehouden.
:facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een tienjarige omgekocht met een iTunes tegoedkaartje om mijn haren af te knippen en uitgroei te verven :facepalm:
Nee heb je, ja kun je krijgen
Hoe langer corona duurt hoe minder nood ik heb aan mensen. Ik hoef geen contact. Weet de reden niet. En dan heb ik het niet over vage kennissen maar ook over naaste familie en vrienden. Mijn ouders. Misschien zelfs mijn partner.
Uitgezonderd kind natuurlijk.

Ik mis weinig. Voel ik me eigenlijk wel schuldig over. Weet niet wat ik mee moet. En ik kan het al zeker niet luidop zeggen.
Alle reacties Link kopieren
AeonOfWinter schreef:
21-01-2021 20:55
Terecht. Heb er ook al een aantal van de mijne getrapt. WTF.
echt sprak er vandaag nog met een vriendin over :nope:


ontopic: dan moest die idioot maar eerder nadenken voor hij zijn pik er in stak :bonk: en het is niet de 1ste keer maar goed ik bemoei niet
Relax we're all crazy, it's not a competition
*
anoniem_210941 wijzigde dit bericht op 22-01-2021 21:30
Reden: doe maar geen politiek
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Waarom heb ik het gevoel dat ik hier in mijn eentje m'n best zit te doen voor onze relatie? Of heeft het te maken met corona-sleur? Er komt zo weinig terug. En ik heb echt geen hoge verwachtingen.
Iedereen vlamt op zijn eigen moment.
Caramba, al meer dan een half uur wakker. Wat moet ik in hemelsnaam, midden in de nacht.
In bed voelde ik aan Balin en hij was koud en ademde niet en toen was ik ineens klaarwakker. Gelukkig was het vals alarm en istie nu poepvervelend.
Ik was afgelopen week naar mijn werk. Het mocht onder strikte condities en er was verder nagenoeg niemand. En wat vond ik het heeeerlijk! Echt even kunnen doorwerken en niet gestoord worden door gezinsleden. Zo jammer dat het niet vaker mag.
Cateautje schreef:
23-01-2021 07:03
Caramba, al meer dan een half uur wakker. Wat moet ik in hemelsnaam, midden in de nacht.
In bed voelde ik aan Balin en hij was koud en ademde niet en toen was ik ineens klaarwakker. Gelukkig was het vals alarm en istie nu poepvervelend.
Haha noem je dat midden in de nacht? Mijne was om half twaalf wakker en toen weer om half vier. Ik ben dus al vanaf half vier op. Rotbeest.
Af en toe vraag ik me echt af waarom ik in godsnaam een kat heb. Die gebroken nachten vind ik echt verschrikkelijk.
Ik heb bewust geen kind, krijg je nog dat gezeik. Maar ja, ik hou het er maar op dat hij net zo autistisch is als ik en niet kan wennen aan ons nieuwe bed. Sinds dat er staat is hij s'nachts aan het muiten. (6)

Voor de duidelijkheid: ik vind mijn kat echt geen rotbeest, ben gek op hem. Maar om half vier nog even niet. :proud:

Gelukkig dat het vals alarm was trouwens. Ik zou me ook kapot schrikken.
Alle reacties Link kopieren
Jeetjemina, wat ben jij te een gestoord mens. Hoe haal je zoiets in je hoofd :facepalm: al was ik ook niet verbaasd over deze actie van jou
Voor iedereen een groene tuin
Nee, NEE, NEE, boodschappen doen is geen leuk uitje voor de kinderen. De supermarkt is geen indoor speeltuin. Dus als je ze echt mee moet nemen omdat het ECHT niet anders kan, houd ze dan in bedwang en vlak bij je.
Alle reacties Link kopieren
Wat zou ik je graag een elektrische deken willen geven..... niet voor de warmte.
Nee eentje die jou steeds een elektrische schok geeft wanneer je weer de hele nacht mij wakker houdt met je debiele gesnurk >:-(
Alle reacties Link kopieren
Jezus Christus nog aan toe zeg. Moet die vrouw dat ook nog voor haar kiezen krijgen?! Waarom krijgen sommige mensen toch zo’n bak ellende over zich uitgestort...
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
GroenTuintje schreef:
21-01-2021 13:32
Herkenbaar Yesss, ik kan het ook bijna niemand kwijt die heel dichtbij staan. Ik krijg er zelfs hele discussies over. Ik praat wel met soortgenoten die met hetzelfde zitten. Praten helpt dan echt :hug:
Ja en als je je dan kwetsbaar opstelt heb ik vooral het idee dat de ander dan dat moment vooral pakt om te laten weten dat hij of zij niet heeft/herkend... alsof het een soort wedstrijd is :'Wie gaat er het beste om met deze Corona crisis'
Alle reacties Link kopieren
'Ik bel je morgen even...' (vandaag dus)
Ugh.. ik heb daar toch zo'n hekel aan he.

Super fijn dagje vandaag, hardlooprondje ging goed, lekker mijn ding doen in mijn eigen wereldje. Eindelijk lekker geslapen vannacht en krijg weer wat dingen uit handen heb ik weer een verplichting aan mijn broek hangen. Heb gewoon helemaal geen zin om te bellen. Wil zo The Voice terugkijken gaat natuurlijk die telefoon...............

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven