Wat je niet hardop wilt zeggen Deel 8

19-12-2020 11:47 3010 berichten
Hier kunnen we weer verder zeuren en zeiken over alle minder leuke zaken in het dagelijkse leven. Reageren en kletsen hoeft niet, mag wel!
Alle reacties Link kopieren
De eerste man die de vaccinatie krijgt is 97.

Ben ik heel hard als ik zeg dat ze beter een jonger iemand kunnen pakken? geen 97 in elk geval
Ja!
Alle reacties Link kopieren
Jawel, ik kan dit! En ik ga het bewijzen ook :-D
Ik zeg het wél hardop, maar je hoort het niet.

ZET DIE TV ZACHTER!

Dwars door de muur heen hoor ik dat jullie het Knoop Gala hebben aanstaan. Maar zelfs als ik dat ook zou willen kijken verstoort de 'echo' van jullie tv mij in mijn kijkplezier.
De vraag brandt me op de lippen maar ik kan hem uit goed fatsoen niet stellen.
Wát dóé je toch met zóveel i.l.kr.????
Alle reacties Link kopieren
Ik begin steeds meer het gevoel te krijgen dat je mij als mikpunt ziet... dat het thuis allemaal ruk gaat en corona enz maar dan hoef je het niet op ons of mij af te reageren :bonk: :-? Zit al een beetje slecht in mijn vel
Relax we're all crazy, it's not a competition
ñuca schreef:
23-12-2020 08:44
De vraag brandt me op de lippen maar ik kan hem uit goed fatsoen niet stellen.
Wát dóé je toch met zóveel i.l.kr.????
i.l.kr? Wa's dat?
Eigenlijk wilde ik schrijven, ik voel me in mijn zak gescheten, maar ben tot de conclusie gekomen dat ik dus gewoon in mijn zak wordt gescheten.
Alle reacties Link kopieren
En dan kom ik nog wat narigheid toevoegen aan dit topic. Vanmorgen vond ik Saartje dood in haar hok. Ze had gisteren nog zo goed gegeten en ze leek al veel viever. Dit zag ik toch niet aankomen. En juist vanmorgen. De stemming zit er goed in voor de begrafenis van mijn oma waar ik over een uurtje naartoe ga. k*t :'(
Ik vind hier dingen van.
Sabeltandcavia schreef:
23-12-2020 09:38
En dan kom ik nog wat narigheid toevoegen aan dit topic. Vanmorgen vond ik Saartje dood in haar hok. Ze had gisteren nog zo goed gegeten en ze leek al veel viever. Dit zag ik toch niet aankomen. En juist vanmorgen. De stemming zit er goed in voor de begrafenis van mijn oma waar ik over een uurtje naartoe ga. k*t :'(
Dat is me nogal wat op één dag.

Gecondoleerd Cavia, met beide dames. Ik hoop dat je oma een mooie leeftijd heeft bereikt.
Alle reacties Link kopieren
ach nee Caafje, wat verdrietig. Sterkte :hug:
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Sabeltandcavia schreef:
23-12-2020 09:38
En dan kom ik nog wat narigheid toevoegen aan dit topic. Vanmorgen vond ik Saartje dood in haar hok. Ze had gisteren nog zo goed gegeten en ze leek al veel viever. Dit zag ik toch niet aankomen. En juist vanmorgen. De stemming zit er goed in voor de begrafenis van mijn oma waar ik over een uurtje naartoe ga. k*t :'(
:hug:
Wat k*t Sabeltandcavia. Heel veel sterkte vandaag voor jou en familie.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Caaf 💋
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk wil ik het gewoon lekker achter me laten maar jemig wat baal ik er enorm van :|
cookielover wijzigde dit bericht op 23-12-2020 12:11
5.26% gewijzigd
Sterkte, Cavia :redrose: :redrose:
Ik wou dat er een Godin was vroeger ipv een God. Dan hadden wij vrouwen nu niet met die *** menstruatie gezeten elke maand.
Alle reacties Link kopieren
‘Ja heel erg voor al die ondernemers die door Corona kun zaak naar de filistijnen zien gaan.’

Schei toch uit mens! Zo lang jij niet thuiswerkt terwijl dit prima kan, wekelijks met je hele familie gezellig eet (want niemand pakt me dat af!) en oud/nieuw met weet ik hoeveel mensen wil vieren, meen je daar geen flikker van!

Doe gewoon wat van je verwacht wordt. Is dat nou zo moeilijk.
Alle reacties Link kopieren
Beetje raar weer.. :-? Maarja ik moet het gaan loslaten.
Can't please everybody.
Alle reacties Link kopieren
Kunnen we het maximale aantal personen in een winkel, een karretje en het beetje afstand er gewoon in blijven houden voor altijd? Dit was druk maar te doen, veel fijner dan voorgaande jaren zonder het gehijg in je nek en overal mensen in je aura.
Alle reacties Link kopieren
1 Jaar dat je niks meer van je laat horen. Stomme lul! Waarom verpest je het voor jezelf en voor anderen? Waarom wil je geen contact meer met je familie, na het overlijden van ma vorig jaar? Zelfs met mijn nichtje, jouw dochter niet. Jouw dochter, die ik huilend aan de telefoon heb gehad omdat ze haar oma mist en haar vader. En toch ben je zo egoïstisch dat je alleen maar aan jezelf denkt en aan je 'vriendin' en haar kinderen, want die zijn zo zielig en hebben jou nodig. LUL!
Er zijn van die mensen die werken omdat ze het ermee naar hun zin hebben en daarom ook bereid zijn service te verlenen.
Er zijn ook mensen die werken omdat het moet, daar de pest over in hebben en dagelijks met slimmigheidjes en een grof gebrek aan service de dag doorkomen.

WAAROM TREF IK GLOEIENDE GLOEIENDE ZO VAAK DE LAATSTE!!!


Zo, ffies schreeuwen, dat lucht op. :D
Alle reacties Link kopieren
Je hebt zélf die keuze gemaakt om de maatregelen naast je neer te leggen. Om met meer mensen dan is toegestaan samen te komen en om geen afstand te houden. Dat het om een verdrietige reden is en je vond dat het nodig was maakt voor het virus geen bal uit. Dat houdt geen rekening met de intentie waarom je het doet. Wij zijn niet de eerste of enige familie die een begrafenis moet organiseren in coronatijd; die hebben ook met de maatregelen rekening moeten houden. We zitten nu weer en nog steeds in lockdown door al die mensen die vonden dat zij een uitzondering op de regel waren. De enige manier om hier een eind aan te maken is door het collectief belang een hogere prioriteit te geven dan het eigen belang. Hoe naar dat ook is.

Dus wees dan ook niet verbaasd dat ik met kerst thuis blijf en niet kom. Niet om je te straffen maar omdat het met mijn kwetsbare gezondheid te gevaarlijk is. Je bent te veel en te vaak in contact geweest met mensen die net zo laks met de maatregelen omgingen als jij. Dan kan ik niet anders dan uit de buurt blijven. Weet je hoe eenzaam het voelde toen ik in mijn eentje op afstand naar die ruggen moest kijken van die erehaag waarin geen anderhalve afstand te ontdekken was. Die ruggen spraken boekdelen. Ik heb me in tijden niet zo alleen gevoeld.
Ik vind hier dingen van.
Cavia, maak je alsjeblieft niet zo sappel. :)
Het is nu eenmaal zo dat je alleen maar controle hebt over hoe je zelf met zaken omgaat, dat is het leven.
We zijn er voor je, bij ons kan je alles kwijt en hebben het graag gezellig met je.


Ik hoop dat je je nu wat beter voelt en los kan laten waar je geen macht over hebt.

Hoe moeilijk het ook voor je is wil ik je toch mijn levensmotto geven voor als het eens van pas komt: Als je helemaal niets aan een situatie kunt veranderen dan maakt het niet uit hoe je erop reageert en dan kan je net zo goed blijven lachen. (al is het maar een glimlach) :smooch:
Alle reacties Link kopieren
Cavia: :hug:
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
WTF ben je komen doen je loopt alleen maar te zeiken en vervolgens ga je weer egoistsche TRUT!!! met je gare pruik
Relax we're all crazy, it's not a competition

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven