Wat je niet hardop wilt zeggen

19-05-2018 20:42 3036 berichten
Pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
chrisjoh schreef:
14-08-2018 19:10
Denk toch verdorie niet dat elke kerel jou sexy en leuk vindt en met je naar bed wil. De enige die dat wil ben jij. Je bent getrouwd ,je bent 65.en je stelt je aan als n puber.
Loopt elk feestje en evenement af.op foto.s hang je altijd bij n kerel aan de arm .of je zit bij iemand op schoot.
Geef je eigen vent die aandacht.die sukkel zit thuis en weet donders goed waar je mee bezig bent. En zegt dat hij jou dat gunt. .iedereen in onze kennissenkring vraagt waar jij toch mee bezig bent .en ik vertik het om ze wijzer te maken .Ze moeten het je zelf maar vragen .Heb in de eerste plaats al helemaal geen zin om over jou achterlijke oversexte gedrag te praten. Wist dat het erg was.maar zooooo erg nee dat wist ik niet,en je dan ook nog zo onschuldig voordoen. Wees dan tenminste eerlijk. Ben nu helemaal op je afgeknapt .terwijl mijn man altijd al in de gaten had.hoe jij in elkaar zit.
Swingerclubs ben je ook kind aan huis. Het kan mij geen moer schelen wat jij met je leven doet .maar die leugens en oneerlijkheid daar baal ik van. En kom bij mij niet meer met n zielig verhaal.dat het toch allemaal heel anders in elkaar zit als wat ze mij vertellen.je bent gewoon n leugenachtige oversexte mannengek.
ik heb zo eentje weleens aan het werk gezien.
Zo genant.
Het ergste was dat we op vakantie in het buitenland waren en mijn vriendin en ik na talloze me too ervaringen in een kwartier (onze broeken waren gewoon vies van het gegraai van al die vieze handen, nog nooit zoiets meegemaakt) geschokt zaten bij te komen.
Eerst reageerde ze heel lief en begripvol, we moesten even mee naar haar kamer voor een drankje.
Terwijl ze ons 'troostte' kleedde ze zich rap om in een string, mini rok, topje zonder bh en werkte ons de kamer uit met een opgewekt : 'gewoon hier dus de deur uitlopen meiden, of waar gebeurde dat?'.
En huppelde vrolijk weg.
We hebben nog de hele avond de slappe lach gehad.
Alle reacties Link kopieren
Het-groepje schreef:
15-08-2018 12:15
ik heb zo eentje weleens aan het werk gezien.
Zo genant.
Het ergste was dat we op vakantie in het buitenland waren en mijn vriendin en ik na talloze me too ervaringen in een kwartier (onze broeken waren gewoon vies van het gegraai van al die vieze handen, nog nooit zoiets meegemaakt) geschokt zaten bij te komen.
Eerst reageerde ze heel lief en begripvol, we moesten even mee naar haar kamer voor een drankje.
Terwijl ze ons 'troostte' kleedde ze zich rap om in een string, mini rok, topje zonder bh en werkte ons de kamer uit met een opgewekt : 'gewoon hier dus de deur uitlopen meiden, of waar gebeurde dat?'.
En huppelde vrolijk weg.
We hebben nog de hele avond de slappe lach gehad.
Het stomste vind ik.dat in dit geval de persoon waar ik het over heb.denkt dat ze haar zo knap en aantrekkelijk vinden.
En ze steeds maar weer vertelt dat niemand haar leeftijd aanziet.ze schatten mij altijd veel jonger.
Dat irriteerde mij al n tijdje mateloos.maar nu ik weet hoe ze werkelijk is .denk ik rot op mens .
Ik griezel er van hoe ze tegen al die kerels aanhangt.als ze er alleen maar mee praat.straalt er al vanaf wat ze wil.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
chrisjoh schreef:
15-08-2018 12:24
Het stomste vind ik.dat in dit geval de persoon waar ik het over heb.denkt dat ze haar zo knap en aantrekkelijk vinden.
En ze steeds maar weer vertelt dat niemand haar leeftijd aanziet.ze schatten mij altijd veel jonger.
Dat irriteerde mij al n tijdje mateloos.maar nu ik weet hoe ze werkelijk is .denk ik rot op mens .
Ik griezel er van hoe ze tegen al die kerels aanhangt.als ze er alleen maar mee praat.straalt er al vanaf wat ze wil.
Dat had die ook.
Die zat helemaal in haar eigen 'ik ben sexy' bubbel.
Maar die was ook gemeen, ze was mee met een man die alles voor haar betaalde.
Die man had voor het eerst weer een relatie na een heel lang huwelijk en wist niet wat hem overkwam.
Zat ze gewoon waar hij bij was te vertellen hoe saai hij in bed was en dat zij daarom elke avond de hort op ging, en wat een sukkel het was omdat hij alles betaalde.
Die arme man, zestig plus, wist echt niet waar hij zich mee in had gelaten.
Zit je daar als keurige man met zo'n type.
En ook gewoon toegeven dat ze eerst 'het nette meisje' had uitgehangen om die vakantie los te peuteren.
Best dat je van je sexualiteit geniet maar je hoeft er geen mensen voor te slopen natuurlijk.
:bye:
anoniem_63c7d4b6b0cff wijzigde dit bericht op 15-08-2018 13:51
98.75% gewijzigd
Ik heb wel door wat je aan het doen bent. Je bent gewoon een ordinaire stoker omdat je mij niets gunt. Ik heb jou nooit iets verkeerds gedaan and if so, zeg het dan gewoon in plaats van achter mijn rug om mensen tegen mij op zetten. Waar haal je het lef vandaan eigenlijk. Triest figuur, you don’t deserve anything good coming your way. :puh:

Zo, dat lucht op. En weer door...
-
anoniem_6362b14e742c2 wijzigde dit bericht op 16-08-2018 22:58
0.00% gewijzigd
Wat een maf gedoe.
Alle reacties Link kopieren
Mevrouw uw parfum ruikt naar wc verfrisser...
We’re all mad here
Leuk dat jullie zo'n knaagstick hebben, maar ik kan blijven stofzuigen zo want jullie werpen soms een zaadje uit de kooi zo de vloer op en met blote voeten erop staan is niet fijn.
Lieve konijntjes, houd je eten in je kooi en niet op mijn vloer.
Alle reacties Link kopieren
Mevrouw naast mij in de trein: u stinkt uit uw mond en niet zo'n beetje ook.
Meneer tegenover mij hou op met smakken, a) je zit niets te eten en b) als je dat wel deed dan moet je alsnog ophouden met smakken.
We’re all mad here
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dat ik erg was soms, maar mijn god, wat stel je je aan. Zo houd je nooit een baan natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Cheshire-cat schreef:
16-08-2018 08:43
Mevrouw naast mij in de trein: u stinkt uit uw mond en niet zo'n beetje ook.

Meneer tegenover mij hou op met smakken, a) je zit niets te eten en b) als je dat wel deed dan moet je alsnog ophouden met smakken.
van sommige mensen vraag je af of ze überhaupt hun tanden poetsen :-|
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Een oproep op FB over een vermiste tiener. Voor het laatst gezien op een bepaald station, 'vanaf daar mist ieder spoor'.

Ooooo, ik moet me zo bedwingen om niet lollig te reageren...

Gelukkig kan ik hier mijn jeuk kwijt.
[Hier had uw advertentie kunnen staan]
Alle reacties Link kopieren
Waarom word ik omgeven door mensen die overal over twijfelen, zichzelf over elke keuze een serieus schuldgevoel aanpraten, en dan verwachten dat ik ander advies geef dan: maak je niet zo druk om anderen. :facepalm:
Djeez, grow some balls.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Jullie zijn net een stel kleuters.
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
Rouge__ schreef:
16-08-2018 10:11
van sommige mensen vraag je af of ze überhaupt hun tanden poetsen :-|
Nou echt hè :sick:
We’re all mad here
Kale dikke man met grijze snor, je moet niet zoveel leugens rondstrooien en blijf eens van de alcohol af.
Alle reacties Link kopieren
Rouge__ schreef:
16-08-2018 10:11
van sommige mensen vraag je af of ze überhaupt hun tanden poetsen :-|
Bij de Franse tandarts, waar we eens voor nood zaten, hing een briefje in de wachtkamer met de mededeling dat je gratis tandpasta en tandenborstel kon halen bij de receptie als je je tanden nog niet had gepoetst vóór de afspraak...
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Aaaaah waarom zijn auto airco's zo duur en waarom moest de airco precies deze maanden kapot gaan? Daaaaaag centjes (en ik was net lekker aan het sparen)... :(
Ik had het je toch gezegd maar ja je wou niet luisteren.

Nu zit je met de gebakken peren, eigen schuld.
Alle reacties Link kopieren
Katatoniaaa schreef:
16-08-2018 10:14
Een oproep op FB over een vermiste tiener. Voor het laatst gezien op een bepaald station, 'vanaf daar mist ieder spoor'.

Ooooo, ik moet me zo bedwingen om niet lollig te reageren...

Gelukkig kan ik hier mijn jeuk kwijt.
Hahahaha, ik moest toch ook wel lachen.. (maar ja; heel triest)
Alle reacties Link kopieren
Mijn moeder wilt al jaren haar verjaardag niet vieren,maar wordt elke keer overgehaald:

Zo vanmiddag ook weer,mijn oma vroeg wat mijn moeder voor dr verjaardag wilde en dr antwoord was "niks,want ik vier het niet"
De reactie van mijn oma: doe niet zo achterlijk.

Ik heb er niet op gereageerd,maar ga niet zeiken als iemand zegt zijn verjaardag niet te willen vieren. Het ergste is dat mijn vader het ermee eens is en zegt dat ze het gewoon moet vieren. Vorig jaar heeft hij ook tegen een aantal mensen gezegd dat ze het gewoon vierde
Alle reacties Link kopieren
Blegh waarom moet je inene wonen daar waar ik al jaren met plezier woon. Terwijl ik je in geen 16 jaar gezien had en al het gezeur weg had geduwt.
Net alsof er een wond opengereten word!
Voel mij er nog naar door.... :@@:
Alle reacties Link kopieren
Beste buurvrouw en buurman,

De gele doorgetrokken strepen op de stoeprand staan er niet voor niets.
Oftewel, je mag er niet parkeren.

Maar nee, jullie zijn te lui om 5 meter te lopen van de parkeervakken die nu nagenoeg leeg zijn.

Ik erger mij er kapot aan en in de avond zie ik geregeld bewoners rond rijden om een plekje te vinden, maar hè jullie niet, want jullie zijn heel bijzonder en belangrijk en voor jullie geldt die regel niet, dus pleur neer die auto.

Stelletje kaklui die om de 1 of andere reden niet meer in de kakbuurt wonen, maar nu in een arbeiderswijk.
Gedraag je en doe niet als of jullie boven de wet staan.

Stelletje engerds.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Alle reacties Link kopieren
mamavanf schreef:
14-08-2018 22:23
Moet marietje echt iedere avond met haar vader in india bellen??? Slaapt dat kind nooit? >:-(
Irritante K.T reclame. Elke keer als 'ie op is, vervloek ik pa en fuckin Marietje hardop.
Come fly with me on a jetplane

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven