Wat je niet hardop wilt zeggen

19-05-2018 20:42 3036 berichten
Pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Waarom bemoei je je toch steeds zo met ons? Waarom moet jouw mening altijd voorop staan? LAAT ONS MET RUST! Dominant mens
Alle reacties Link kopieren
Browniechocolate: Gefeliciteerd!
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
En Brownietaart: Sterkte. :hug:
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
spacescooter schreef:
17-08-2018 08:30
Dat er nog steeds mensen zijn die me vanuit het niets aan durven spreken op mn blanke huidskleur. Dat ik na weken vakantie en mooi weer nog steeds niet bruin ben en dan hun been of arm naast je doen om te vergelijken. Heel NL weet toch inmiddels dat zonnebaden slecht is voor ontwikkelen van huidkanker? Dat het met pigment heeft te maken hoe bruin iemand is? Geloof je echt dat het een prestatie is dat jij bruiner bent? Hoe durf je me hier over aan te spreken op een verjaardag nog wel? Denk je dat dat leuk is voor iemand?
Stel je niet aan zeg
Dit topic is toch om even lekker je frustratie te uiten?
Alle reacties Link kopieren
EngeLiene schreef:
17-08-2018 08:39
Waarom bemoei je je toch steeds zo met ons? Waarom moet jouw mening altijd voorop staan? LAAT ONS MET RUST! Dominant mens
Hier ook! Een overbuur die achter de geraniums vandaan alles en iedereen in de gaten loopt te houden. En owé als de vuilnisbak twee minuten te lang buiten staat... pffff man! Zoek een hobby!! En val de buurt niet steeds lastig met je bemoeizucht!! Mafketel!
Alle reacties Link kopieren
Waarom ben je toch zo egoïstisch? Je weet dat hij altijd laat opstaat. Je weet dat hij altijd zijn telefoon aan heeft staan en nog hard ook. Je weet dat hij vakantie heeft en dat hij die tijd nodig heeft om lichamelijk bij te komen. En toch ga je al zo vroeg zitten appen. En dan nog in 3 berichtjes ook, terwijl het makkelijk in 1 berichtje kan. Denk toch ook eens aan een ander, i.p.v. alleen aan jezelf.
Alle reacties Link kopieren
Fluistert.....is dit topic niet stiekum toe aan deel 2? :O
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
@spacescooter: ik ken je frustratie en ik spreek het nu gewoon hardop uit als mijn huid weer niet bruin genoeg is volgens de norm. Ik zeg dan fiijntjes: ik doe er geen moeite voor, want bij mij is het er zo weer af. Of ik moet het bijhouden en ook onder de zonnebank gaan. Maar ja, daar krijg je zo'n ouwe kop van he? Op een bepaalde leeftijd lijkt je kop net zo'n bruine leren tas vind je niet? Ik zie ze dan verbleken onder hun bruin. :yes:

Mijn dochter van 17 kreeg in de winter (!) zelfs een opmerking dat ze zo "bleekjes" zag van zo'n crusty verrimpeld zonnebankhoofd. Niet toen ik diep ademhaalde om eens flink te reageren riep iemand anders net keihard: ik vind dat juist prachtig!!
En jij hebt gelijk: een bruine huid is per definitie een beschadigde huid.
Alle reacties Link kopieren
Apatura schreef:
17-08-2018 09:01
Fluistert.....is dit topic niet stiekum toe aan deel 2? :O
Heb 'n nieuw topic aangemaakt: overig/wat-je-niet-hardop-wilt-zeggen-d ... ges/425575
In this mad house we must all survive
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
17-08-2018 08:49
Stel je niet aan zeg
Houd je kop gewoon, hiervoor is dit topic.

Dit zou ik nooit hardop zeggen :rofl:
¡Apagando las luces!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven