Wat je niet hardop wilt zeggen

19-05-2018 20:42 3036 berichten
Pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Mens, hou je bek dicht en laat me met rust! Altijd dat gezeur en dat geklaag............pfffffffffffffffffffffffffff .
Zo: ik hoop dat mijn vervelende collega dit leest.
Alle reacties Link kopieren
Jawel, je kind is wel dik!

(maakt niets uit, die van mij is ook lekker mollig, maar ik geef het gewoon toe)
Alle reacties Link kopieren
Kutzooi, wat ben je toch een ongelofelijk zwakke, ruggegraatloze lapzwans! Loser. Als we geen kinderen hadden, hadden jij en je moeder in mijn reet kunnen verdwijnen🤬.
Trouwens, die partneralimentatie die je krijgt is ook te sneu voor woorden.
anoniem_363841 wijzigde dit bericht op 19-05-2018 21:25
17.84% gewijzigd
Meest briljante topic evah, TO. Chapeau
Alle reacties Link kopieren
Jouw kind is geen "toppertje" of "kanjer" omdat het zijn eigen schoenveters kan strikken!
Alle reacties Link kopieren
Dit topic had ik net nodig!

Ik haat mensen!!! :steam:
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Wat doe je weer zielig. Je bent 90 kilo te zwaar en nee, je past niet in mijn Fiat 500.

(In plaats daarvan heb ik mijn buurvrouw aangeboden om haar met mijn auto naar haar zieke vader te brengen🤥).
Alle reacties Link kopieren
Hè, net nu ik in een goeie bui ben, gloeiende!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Hou nu even je mond dicht , domme gans.
Je verpest 5 dagen per week mijn dag! Dom en oninteressant, omhooggevallen wicht dat je bent. Bweurk!
Oh ja. Het komt nooit meer goed. We doen allemaal alsof. Maak je geen illusies.
Het nadeel van web 2.0 is tweeledig; zowel de idioten die iets willen zeggen als de idioten die willen reageren krijgen hetzelfde platform als mensen die geen borderline/narcisme/andere DSM diagnose hebben. Het is triest, voor alle betrokkenen.

Het internet is niets anders dan labielo-Pokon.
Alle reacties Link kopieren
Mam, ik heb eigenlijk twee vaders.

Ik ben het zat om mijn hele leven al rekening te houden met jouw krenkbaarheid😡😡😡. Het erge is dat ik het patroon bijna niet meer aan kan passen. Hoe komt het toch dat zusje en ik zo warm zijn en jij zo niet?

O ja, P (broer) vind ik totaal oninteressant en OERsaai.


GA AAN DE KANT!!! Kutwijf.
anoniem_363841 wijzigde dit bericht op 19-05-2018 21:22
83.55% gewijzigd
Wanneer kap je nou eens met dat oerdomme gezwam. Elke keer als ik denk dat dommer niet kan, komt er nog iets veel dommers. Ik ken werkelijk niemand anders die zo dom kletst.
anoniem_203344 wijzigde dit bericht op 19-05-2018 21:18
92.27% gewijzigd
Nouschi schreef:
19-05-2018 21:11
Hè, net nu ik in een goeie bui ben, gloeiende!
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
(Vanmiddag in de stad)
Als je zo nodig voor mijn voeten moet lopen, kun je dat dan niet sneller doen?

(Tegen sibling)
Ik roep nu al weken dat we een cadeautje moeten regelen voor dat event. Waarom kom je pas 36 uur van te voren met een reactie en laat je mij vervolgens alles regelen?

(Tegen kat)
Nee, de balkondeur gaat niet open. En je brokjes staan daar. Eet die maar als je honger hebt, aangezien je je snoepje gister net zo snel moest uitkotsen als opeten.
Bazige trut dat je bent. Hou op te faken alsof je mijn vriend bent terwijl je uiteindelijk niks met me wil bespreken of praten. Ik ben klaar met je
TUURLIJK BEN JIJ EEN BIERTJE DRINKEN NET NU BEIDE JONG NIET WILLEN SLAPEN EN LIGGEN TE LOEIEN EN IK ME EIGEN DE PLEURIS REN VAN KAMER NAAR KAMER EN DAT KLOTE BED MOET OOK NOG OPGEMAAKT WORDEN!!!

#maarverdervolledigzen
Alle reacties Link kopieren
Mens, ik kan je zeikverhalen niet meer aanhoren en je 'kijk mij nou eens zielig zijn' verhalen op facebook niet meer aanzien. Je stelt je ongelooflijk en tot in den treure aan. Ja, ik twijfel of je überhaupt wel ziek bent, want zogenaamd heb je alles wel een keer (of meer) of in een ergere variant meegemaakt. En wij als collega's elke keer maar weer je werk overnemen...
In this mad house we must all survive
*!^^!**GRRRRRRR. Klootzak, waarom kijk je niet uit die achterlijke doppen van je. Ga je met die kutauto van je half op het fietspad staan en doe je pestpokkenzakkenwasser dat je bent, de deur open net als ik langsrij. Oh, voor jou is het niet zo erg, nee hoor, voor jou niet. Jij belt je leasemaatschappij en krijgt een nieuwe auto, belt je verzekering en alles wordt geregeld. En ik, ik doe verdomme niets fout, maar dan ook echt helemaal niet, en ik zit weken zonder vervoer, nog langer zonder camera, net nu ik aan mijn portfolio wil gaan werken, net nu het zo'n mooi weer is dat ik foto's kan maken die ik zou kunnen verkopen!! Door jou staan al mijn ambities en passies en kansen helemaal on hold.
En dat is nog niet alles, want die achterlijke kutblessure in mijn onderrug die eindelijk na zoveel fysio weg was is ook weer terug. En het is niet zo dat je maar even niet hebt opgelet lul, ik reed al langer achter waar je stond, op een rechte weg. Je hebt gewoon minutenlang niet opgelet met die kutkar van je op het fietspad.

Zo, en zo denk ik er echt over, ook al probeer ik vergevingsgezind te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt best wat doen, maar je wil het niet.

Hou op met dat kind zo ver te beschermen dat het bijna mishandeling is. Je kind kan best afwassen/kamer opruimen/stofzuigen, ook als het naar school moet.
doornroosje9 schreef:
19-05-2018 21:10
Dit topic had ik net nodig!

Ik haat mensen!!! :steam:
:hug:
Alle reacties Link kopieren
Flikker op! Er is een reden voor waarom ik nooit in ga op je voorstellen en ik gedraag me alleen maar fatsoenlijk tegen je omdat ik dit zo geleerd heb en geen ruzie wil met de buren.
eenhoornn wijzigde dit bericht op 19-05-2018 21:22
0.55% gewijzigd
ga toch gvd op een terras koffiedrinken in plaats van het hele gangpad te blokkeren!

ga toch lekker naar huis, en doe niet alsof jij de hele toko trakteert. Dat doe je namelijk van een ander zijn geld.
Hoe bestaat het, dat jij van elke wijziging in mijn rooster profiteert. Dat jij elk kwartiertje dat ik overhoud weet te vullen met jouw nakijk- of kopieerwerk. DOE HET LEKKER ZELF EN LAAT MIJ OOK EENS NAKIJKEN VOOR EEN ANDERE COLLEGA.
Je bent niet in staat normale relatie aan te gaan want je hebt nooit geleerd met je gevoel om te gaan. Je bent egocentrisch.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven