Wat koop jij nooit meer?

16-11-2019 22:33 436 berichten
Ik heb kaas/ui-koekjes van Verkade gekocht. Gatverdamme.
Alle reacties Link kopieren
MevrKakel schreef:
26-11-2019 23:42
Een boterham met pindakaas naar een diner of borrel?
En dan word je nog steeds uitgenodigd? De gastheer/vrouw heeft geen gerecht voor je wat je wel mag hebben?
Kun jij eten koken zonder smaakversterkers? Bijna niemand kan het.. het kost tijd en energie en moeite.
Het is onbekender dan gluten of lactose. En onbegrepener dan vega of vegan..
Ik ben drie hele dagen doodziek als ik een mespunt curry binnenkrijg. Of een halve cracker met zalmsalade. Laat staan dat ik een amuse tonijnsalade, kom soep, stokbrood met kruidenboter, sla met dressing en gekruide croutons, gekruid vlees, kruiden op de aardappel, groenten in bouillon gegaard moet eten. Ik zit gezellig aan tafel, klets mee en eet een boterham en misschien het toetje.
Ik ben na jaren aangeven en vragen en aanbieden te helpen overgestapt op een broodtrommel. Veel minder gezeur.
Alle reacties Link kopieren
Het-groepje schreef:
27-11-2019 07:55
Een van mijn lievelings! Net als patatje joppie.
Die vind ik dan wel weer heel lekker.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Alle reacties Link kopieren
bojoti schreef:
27-11-2019 10:15
Thee met smaakjes, bahbah. Bij het werkoverleg neem ik m'n eigen zakjes mee, er liggen zat theezakjes maar allemaal met een smaakje. Laatst een keer vergeten en toch maar eentje geprobeerd, het was net of ik tandpasta aan het drinken was :pukey:
Oh, dat vind ik ook altijd zó goor!! Zeker die meuk van Lipton... Alsof je een slok toiletverfrisser neemt :pukey:
Alle reacties Link kopieren
MevrKakel schreef:
26-11-2019 23:08
Dan zit je zo vast, gebonden. En dat voor een stapeltje stenen en enorme schuld.
Ik vind het benauwend, het is alsof je 'iets' hebt wat het waard zou zijn dan.
Insuline piekt??
merle78 schreef:
26-11-2019 23:02
Die heb ik een keer uitgedeeld gekregen op straat als sample (15 jaar geleden?), de enige chips die ik weggegooid heb, een gore combi. Terwijl frites met ketchup wel een gelukkig huwelijk is.
O ja, die! Zat in een zwarte zak toch? Dacht als kind al wat goor dit.
Ja zwarte zakjes, ik zag ze overal uit de prullenbakken steken.
Alle reacties Link kopieren
Avocado, groente lasagne van Lidl, luchtverfrissers.
Alle reacties Link kopieren
De autogeurtjes van Rituals zijn anders erg lekker hoor!
Alle reacties Link kopieren
Het-groepje schreef:
27-11-2019 07:55
Een van mijn lievelings! Net als patatje joppie.

:high5:
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
27-11-2019 21:10
De autogeurtjes van Rituals zijn anders erg lekker hoor!

Jep, die ken ik ook.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Klene woordzoekers drop. Had nog wel 2 smaken gekocht omdat het me zo’n succes leek. Smaakt naar een combi van plastic en ‘nergens naar’.
Er zit ook gewone drop in (die gewoon naar zachte drop smaakt) maar ik was zo onder de indruk van de smerigheid van die andere dingen, dat ik beide zakken zo hup meteen bij het vuilnis heb gemikt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven