Wat koop jij nooit meer?

16-11-2019 22:33 436 berichten
Ik heb kaas/ui-koekjes van Verkade gekocht. Gatverdamme.
Alle reacties Link kopieren
wortelsap, moest er echt van kokhalzen..
Pumps.
Alle reacties Link kopieren
Eleanor12358w schreef:
16-11-2019 22:45
Wat dan ook van Leen Bakker. Dat heb ik gezworen met spuug tussen mijn vingers.
😂 😂 Dat heb ik met supermarkt Dirk (van de broek). En eerst met hun drogisterij keten Dirx. Toen Dirx verkocht werd aan op 21 januari 2015 A. S. Watson (o.a Kruidvat) heb ik taart gekocht.
Nu de rest nog failliet, dacht ik toen😊
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
16-11-2019 22:34
Zoete aardappel. Brrrr.
Ja, echt vies. Ik snap niet dat mensen het lekker vinden.
puck-en-hans schreef:
16-11-2019 22:52
Ja, precies mijn punt. Tis niet te eten, tenzij je het als vulling gebruikt en/of flink pimpt met zaken die wel smaak hebben.
Ja maar dat geldt voor zoveel dingen.
-Simone- schreef:
16-11-2019 22:49
Sigaretten :cheer:

Wat-dan-ook met zoute karamel, wie heeft die smaakcombinatie bedacht :sick:


Eens!

Zeezout heet het. Dat maakt het wat luxer denk ik. Al het zout is zeezout. Dus waarom zweezout?
Een suede tas in een lichte kleur. Zo besmettelijk, daar kun je niet normaal mee omgaan.
Alle reacties Link kopieren
Courgette is heel lekker. Het brengt een sappig, waterig, element in het eten. Net als komkommer en tomaat. Het wordt meestal meegewokt door de rijst. Rijst is dan droog en courgette sappig.

Als je het kookt en dan zó op je bord schept zal het niet lekker zijn, daarmee ben ik het eens. :)
retrostar wijzigde dit bericht op 16-11-2019 23:00
21.00% gewijzigd
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Prei a la creme
Spinazie a la creme

Ik gooi niet snel eten weg maar gatverdamme wat was dat goor.

Hoodie van de Primark. Ziet eruit alsof hij 50 jaar oud is en 1000x gewassen na 1 wasbeurt, echt shame on you Primark.

H&M pyjama, een gat in zowel top als broek na 1 week.

Action bonbons smaken alleen naar suiker, niet naar chocola en de vulling is chemisch. Kan ook gezegd worden voor de AH basic M&Ms.

Winterjassen die mooi zijn maar niet dik genoeg. Ik ben over de kou lijden voor fashion fase heen. :lol:
ugli wijzigde dit bericht op 16-11-2019 23:01
11.35% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Oeps.
Vissticks ! Ziet er op de reclame heel lekker uit , vindt het zelf niet te vreten !

Varkensvlees .

Schoenen met hele hoge hakken ( helaas )
Alle reacties Link kopieren
Wijn van de LIDL (dat is meer een soort ruitenwisser-vloeistof)
Telefoon oplaad-kabeltjes van de HEMA
Appels in een zak (bijvoorbeeld zo'n 2kg zak -- er zitten teveel rotte appels of bijna rotte appels in)
Bak bami of nasi in een supermarkt (jemig wat is dat vaak smerig)
Ketchup van de LIDL (heeft twee keer zoveel suiker dan ketchup van Remia)
Histor-verf dekt-in-1-keer (dikke onhandige verf. Dekt niet in 1 keer, maar is wel duurder dan 'gewone' verf)
Alle reacties Link kopieren
Saté-chips van Croky. Zo ziek geweest toen ik dat gegeten had. Had er misschien (waarschijnlijk) niks mee te maken, maar de associatie blijft.
.
Alle reacties Link kopieren
Fietsbanden die niet lek kunnen
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Zakjes cappuccino, latte enz. Voor mijn maagverkleining was dat mijn wekelijkse traktatie en nu vind ik het ineens toch vies!

Kerstkaarten, ieder jaar maak ik ze alsnog zelf en we hebben nog gekochte liggen voor zeker 20 jaar dus tegen die tijd kijk ik wel weer verder.

Kookboeken met vlees erin. Heb alles weggedaan heerlijk dat ruimt op!

Pennen van de action of aldi. Schrijven uiteindelijk toch nooit fijn, gaan snel op en krassen vaak. Gebruik nu pennen van schneider die vind ik echt enorm fijn. En faber castel natuurlijk.

Schoenen die eigenlijk net iets te groot of te klein zijn maar zo leuk zijn.
Uiteindelijk draag ik ze niet en kan het naar de kringloop, zonde.

Dure planten voor in de tuin. We zijn er 3 jaar ingetrapt planten die ook konden overwinteren, duur maar hun geld waard dachten we. Nou hier niet hoor,helemaal dood. Nu dus maar goedkope planten die ik zo begin november eruit haal en tegen de tijd dat het lente is kopen we weer nieuwe seizoensplanten voor een prikkie.

Een budget krabpaal, onze arme zwarte kanjer durfde dagen niet op de nieuwe paal in de hangmat omdat hij er heerlijk op lag toen de vorige hangmat plotseling afbrak.
Wel geld terug gekregen van de andere paal gelukkig maar want was maar 4 maanden oud.
En om in het kader van de katten te blijven ik wil ook geen normale kattenbak meer. Het peewee systeem bevalt mij geweldig goed en de katten volgens mij ook.

Een gewone fiets. Nu ik een elektrische heb wil ik niet anders meer. Ik fiets heel veel, soms wel 100 km op een dag. Ik heb geen rijbewijs en ervaar dit echt alles vrijheid en zelfstandigheid. Op een gewone fiets kreeg ik, zeker bij kou, veel last van astma aanvallen en dat heb ik nu dus niet meer.

Een echte kerstboom. Sinds ik gelezen heb hoeveel ongedierte erin kunnen zitten ben ik volledig genezen. Toch al lastig dat geprik en wat moet je ermee als je hem weg wil doen. Gedoe. Enige wat ik wel mis is de echte geur en het stofzuigen als dat ding weg ging. Dat vond ik altijd erg leuk om te doen.

En iets wat ik me al jaren voorneem maar de verleiding vaak niet kan weerstaan geurkaarsen van de ikea. Echt hoor heb momenteel 4 verschillende geuren aan, geen enkel probleem want je ruikt er niet 1 dus zit elkaar ook niet in de weg.
Maar vorig jaar al gelukt niks te kopen dus dat gaat dit jaar vast ook lukken. Niet dat ik nou zo vaak bij de ikea kom. Normaal gesproken 1 keer per jaar als we naar de kerstshow bij de intratuin gaan kijken combineren we het.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Deze:

Afbeelding


Echt vies.
Smaakt naar zeepsop.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk heb ik al heel lang gelden besloten geen diepvriesproducten meer te kopen omdat het er op de foto zo lekker uitziet. het klopt nooit.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Kant en klare maaltijden uit de supermarkt, gatverdegatver.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
nlies schreef:
16-11-2019 22:48
had jij ook die kaart van de postcodeloterij? voor AH
Ik wel, en had beter die kaart kunnen weggeven... :-[ al heb ik er nog wel lekkere groentes van kunnen kopen. Maar qua vegetarisch eten (burgers etc) was het 10x niks :pukey:
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Alle pakjes of zakjes van Maggie of Honig. Echt wat smerig.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren
Lotte35 schreef:
16-11-2019 23:11
Deze:

Afbeelding


Echt vies.
Smaakt naar zeepsop.
Ow bah ja alles met bloem(en) erin weiger ik te kopen. Zei dat laatst bij de theewinkel bood ze allerlei thee aan met rozen erin. Dus ik zeg dat drink ik niet zei ze steeds weer: nee maar deze is echt lekker en zit er maar weinig in. Dame heb voor tientallen euro's aan thee weggegooid voordat ik erachter kwam wat de gemeenschappelijke deler was. Dus nee als de klant zegt dat wil ik niet dan respecteer je dat.
Uiteindelijk gevraagd of ze mij met rust wilde laten terwijl ik iedere smaak thee zelf even bekeek op de ingrediëntenlijst en voor de zekerheid ook even rook. Dat hielp en had ik snel wat lekkere smaakjes.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
daddy_gijs schreef:
16-11-2019 23:07
Appels in een zak (bijvoorbeeld zo'n 2kg zak -- er zitten teveel rotte appels of bijna rotte appels in)
Dat is mijn ervaring dus ook :-[ . Beter losse appels die je zelf kunt uitkiezen.
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
icequeen2000 schreef:
16-11-2019 22:53
wortelsap, moest er echt van kokhalzen..
Net zo smerig als tomatensap :sick:
Voor iedereen een groene tuin
Madeliefjees schreef:
16-11-2019 23:13
Kant en klare maaltijden uit de supermarkt, gatverdegatver.
Dit
Alle reacties Link kopieren
karamel zeezout chocoladeletters, bah!
Alcohol lost je problemen niet op, maar dat doen melk en water ook niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven