Wat koop jij nooit meer?

16-11-2019 22:33 436 berichten
Ik heb kaas/ui-koekjes van Verkade gekocht. Gatverdamme.
Alle reacties Link kopieren
Die grilburgers vd jumbo eet ik ook nooit meer... vol spieren dat vlees :pukey: zo erg dat het kraakte in je mond :sick: . Ik ben er ook mee teruggedaan.
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Snoetje-80 schreef:
16-11-2019 23:43
Oh bah, nee ik krijg het echt niet doorgeslikt! Ook niet als ik ziek ben. Ik vind het zo ontzettend vies. Net alsof je tandpastawater doorslikt. Of listerine ofzo.

En dan zie je in restaurants en eetcafeetjes enzo mensen met een glas heet water met echte muntblaasjes er in waar ze thee van trekken. Dat is toch TE SMERIG!
Ik ben dol op munt. Op vakantie in Frankrijk koop ik altijd een paar bussen met muntlimonadesiroop. Hier in Nederland heel af en toe bij de lidl of xenos te koop.
Pobody's nerfect
Alle reacties Link kopieren
Per ongeluk een keer Lipton green tea munt gekocht, zat ook nog komkommer bij ofzo? Jezus, wat goor!!
En de combinatie zeezout karamel heb ik ook nooit begrepen 😜

Verder koop ik nooit meer een robotstofzuiger ... verschillende merken geprobeerd, maar teleurstellend resultaat
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst...
Alle reacties Link kopieren
Lotte35 schreef:
16-11-2019 23:45
Haha, ik heb de Fanta exotic.
Die vind ik wél heel lekker.
Maar dat gedoe met bloemen in drinken is niet aan mij besteed.

Haha voor mij is het jeugdsentiment, mijn moeder maakte vroeger al vlierbloesemlimonade. Heb het zelf ook nog wel eens gemaakt, maar de siroop gaat snel schimmelen.
.
Alle reacties Link kopieren
Qua non-food koop ik nooit meer schoenen online. Het zit nooit goed en het valt ook vaak tegen qua uiterlijk. Dus ik ga wel naar de fysieke schoenenwinkel.
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Blondie456 schreef:
16-11-2019 23:32
Zoete aardappel vinden wij echt erg vies en verder koop ik nooit groenten uit de diepvries. Sinds ik op mezelf woon heb ik dat nooit meer gegeten.
Groenten uit de diepvries zijn juist super makkelijk. Voor wokgerechten heb ik vaak maar een enkel handje bonen of broccoli nodig. Dus hier altijd meerdere soorten in de diepvries.
En vanuit het land wordt de groenten direct diepgevroren.
Dus verser dan het zogenaamde vers, wat al dagen in de winkel ligt en al in meerdere vrachtwagens gelegen heeft.. De vitaminen blijven ook beter bewaard als het direct ingevroren wordt.
Alle reacties Link kopieren
Anoniem262821034 schreef:
16-11-2019 23:47
Dan weet je dat je oud wordt. :rofl:
Ik ben enthousiast van een luchtontvochtiger die ik besteld heb, ook zoiets.. :proud:
Ik ging laatst kijken bij het nieuwe huis van een vriendin en ging kwijlen bij de aanblik van haar wasruimte. Allemaal planken en bakken en manden en fijn licht. Dat daar mijn hart nog eens sneller van zou gaan kloppen :rofl:

Veel plezier met je luchtontvochtiger!
Pobody's nerfect
Alle reacties Link kopieren
Een dweil. Ik zweer het je, ik krijg toch het heen en weer van die ondingen. Ik heb spierproblemen en ik kan niet wringen. Zo'n spraymop sprayed voor geen meter en doet ook pijn aan mijn spieren. Ik ben het spoor bijster. Woon gelukkig alleen in een appartement, dus zovaak hoef ik niet te dweilen, maar is toch een erg vervelend klusje.

Verder koop ik ook nooit meer maandverband zonder vleugels en kleding wat ik moet strijken.

En qua eten vind ik inderdaad dingen met chemische muntsmaak echt niet oke. Verse muntthee met honing kan ik dan wel weer waarderen, want dat is vers.
Dingen met caramel ook ranzig.
En ik heb een hekel aan van die kippenpootjes. Altijd van die harde flubberstukjes in. Yuk.
Alle reacties Link kopieren
summerheat schreef:
16-11-2019 23:51
Groenten uit de diepvries zijn juist super makkelijk. Voor wokgerechten heb ik vaak maar een enkel handje bonen of broccoli nodig. Dus hier altijd meerdere soorten in de diepvries.
En vanuit het land wordt de groenten direct diepgevroren.
Dus verser dan het zogenaamde vers, wat al dagen in de winkel ligt en al in meerdere vrachtwagens gelegen heeft.. De vitaminen blijven ook beter bewaard als het direct ingevroren wordt.
ze zijn wel makkelijk, maar niet lekker
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Anoniem262821034 schreef:
16-11-2019 23:49
Haha voor mij is het jeugdsentiment, mijn moeder maakte vroeger al vlierbloesemlimonade. Heb het zelf ook nog wel eens gemaakt, maar de siroop gaat snel schimmelen.


Oooooh nee... ik heb laatst limonadesiroop gehad met vlierbloesemsmaak. Van Teisseire. Ik vind alle smaken daarvan heerlijk. Maar die vlierbloesem..... heel vies!
Alle reacties Link kopieren
Oh maandverband, goeie, dat koop ik echt niet meer. Niet met en niet zonder vleugels, stom spul. Alleen nog tampons.
.
summerheat schreef:
16-11-2019 23:51
Groenten uit de diepvries zijn juist super makkelijk. Voor wokgerechten heb ik vaak maar een enkel handje bonen of broccoli nodig. Dus hier altijd meerdere soorten in de diepvries.
En vanuit het land wordt de groenten direct diepgevroren.
Dus verser dan het zogenaamde vers, wat al dagen in de winkel ligt en al in meerdere vrachtwagens gelegen heeft.. De vitaminen blijven ook beter bewaard als het direct ingevroren wordt.
Ik ben nogal kieskeurig en niet gek op groenten. Broccoli eet ik sowieso niet. De groenten die ik wel eet zijn altijd vers. Ik heb wel eens bonen gekregen van iemand die een moestuin had. Dat was echt veel en ik heb ze per porties in de vriezer gedaan. Tijdens het eten zei mijn man van die bonen hoef ik niet hoor. Ik moest lachen want ik vond ze zelf ook niet te vreten en ik zei van de vriezer zit nog vol met tenminste 20 keer bonen. Ik heb dus alles weg gegooid en weer verse bonen gekocht.
Alle reacties Link kopieren
Alle drankjes waar komkommer in verwerkt is: zo chemisch!
feow schreef:
16-11-2019 23:08
Fietsbanden die niet lek kunnen
Omdat je zo van bandenplakken houdt? :eh:
Alle reacties Link kopieren
Vieze Gore gehakt van de Ah.🤮🤮
Kant en klare maaltijden.
Tony chocolony repen blerg.
Minds are Like Parachutes, they Only Function when open #.
Alle reacties Link kopieren
Wat ik inmiddels niet meer koop is vlees en andere producten die gemaakt zijn met behulp van dierenleed.
hoezoos schreef:
17-11-2019 01:27
Wat ik inmiddels niet meer koop is vlees en andere producten die gemaakt zijn met behulp van dierenleed.
dat compenseer ik dat weer met jou. Deze tijd van het jaar vind ik letterlijk en figuurlijk heerlijk. Heerlijk konijn eten, hertenbiefstuk of reebout. Ik hou van de zomer maar de herfst met al zijn lekkernijen zou ik niet willen missen.
Alle reacties Link kopieren
Kruidkoek repen van Jumbo huismerk. Die vond ik heel vies. Snelle Jelle vind ik wel lekker.
Verder koop ik nooit meer sneakers, ballerina's of andere lage schoenen, ook al vind ik ze nog zo mooi. Ze geven gewoon niet genoeg steun ivm enkels omzwikken (hypermobiliteit) Heb nu dus een hoop mooie schoenen in dozen zitten die ik weg kan geven :-[ Zo zonde van het geld.

Verder vind ik drankjes met munt erin juist heel lekker. En karamel zeezout chocolade ook. Maarja, ik lust heel veel. :)
Alle reacties Link kopieren
Bloemkoolrijst van de Jumbo. Niet te kanen. Maakt niet uit hoe lang het kookt, blijft hard en smaakloos. Brrrr
Het leven is te kort om te lang op de verkeerde plek te blijven.
Vegetarische Visvrije Tonyn van De Vegetarische Slager.

Ik vind producten van De Vegetarische Slager fantastisch, maar de tonyn rook te vissig, toen ik 'm uit de verpakking haalde.
Ja, duh, het is juist de bedoeling dat De Vegetarische Slager imitaties maakt van vlees en vis.
Deze was te echt, denk ik.
Daiya plantaardige kaas. Wat is dat allejezus goor zeg! Nooit meer!
Topic doorgelezen en ik sluit me aan bij:
-zoete aardappel (gatverdamme, als ik iets met wortelsmaak wil eten, dan kook ik wel gewoon worteltjes)

-tostini van Mora; er zit nauwelijks vulling in

-karamel met zout heb ik nooit zelf gekocht omdat de combi me ontzettend vies lijkt, heb daarom wel 'ns ergens een hapje geproefd en het voldeed idd aan mijn vooroordeel: goor!!!

-plantaardige kaas kan natuurlijk niet, kaas hoort van melk te komen, dus dat product diskwalificeert zich wat mij betreft sowieso
(Runder)gehakt uit de supermarkt, om het even welke. Ik heb het vaak geprobeerd maar het wordt steeds inferieurder van samenstelling lijkt het wel. Bah bah bah. De half-om-half van de slager vind ik ook niet best trouwens.

Noodles in een bakje waar alleen heet water bij moet. Niet te eten.

Soep uit zakken of blik.

Kleding van Ali express.

Stofzuiger zonder zak.
Alle reacties Link kopieren
GroenTuintje schreef:
16-11-2019 23:50
Qua non-food koop ik nooit meer schoenen online. Het zit nooit goed en het valt ook vaak tegen qua uiterlijk. Dus ik ga wel naar de fysieke schoenenwinkel.
Grappig, ik koop mijn schoenen juist àltijd online en altijd Ecco's. Maat klopt altijd en de Ecco's die ik mooi vind, zijn meestal niet op voorraad in de winkel.
Love is the meaning of life
Madeliefjees schreef:
16-11-2019 23:13
Kant en klare maaltijden uit de supermarkt, gatverdegatver.
+1, net als vissticks.
En alcohol koop ik ook al 4 jaar niet.
Die bloemkoolrijst vd Jumbo had ik ook een keer, idd niet weg te krijgen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven