Wat koop jij nooit meer?

16-11-2019 22:33 436 berichten
Ik heb kaas/ui-koekjes van Verkade gekocht. Gatverdamme.
Alle reacties Link kopieren
Citroenranja van Teisseire: echt GATVERDAMME wat een chemische en bittere smaak van zoetstof zit daar aan. Alle ander merken citroenranja vind ik heerlijk.

Alle drinken (warm/koud) met munt smaak. Goor, smaakt naar tandpastawater wat je doorslikt.
Schoenen met hakken hoger dan 6 cm.


En ik vind de caramel/zeezout chocola van Tony's heerlijk juist. Ik heb die smaakcombinatie voor het eerst geproefd in de Bretonse caramels en was er gelijk fan van.
Er moet voor mij dan wel echt goed proefbaar zout in zitten.
Alle reacties Link kopieren
Tony Chocolonely. Ik vind ze stuk voor stuk smerig en karamel zeezout met stip op 1. Sowieso alles karamel zeezout.

Lipton thee vind ik ook nooit lekker.
En bij sperziebonen ben ik heel kieskeurig. Diepvries sb vind ik echt niet lekker en bij verse test ik in de super altijd even de knak.
Knakt ie niet dan koop ik ze niet.

Jullie meningen over de vegetarische spullen geven me geen moed :facepalm: .
Ik heb van de postcodeloterijbon die doos meegenomen. Daar heb ik nog niets van geproefd.
Mozzarella van koemelk. Zit geen smaak aan, onzinnige aankoop. Als je mozzarella gebruikt, neem dan de echte buffelmozzarella. Die heeft tenminste smaak en is de prijs waard! :)
herfstappeltaart schreef:
17-11-2019 08:15
En bij sperziebonen ben ik heel kieskeurig. Diepvries sb vind ik echt niet lekker en bij verse test ik in de super altijd even de knak.
Knakt ie niet dan koop ik ze niet.

Jullie meningen over de vegetarische spullen geven me geen moed :facepalm: .
Ik heb van de postcodeloterijbon die doos meegenomen. Daar heb ik nog niets van geproefd.
Mag je niet gewoon groente en aardappels van die bon kopen (en van je eigen geld aanvullen met vlees)?
redbulletje schreef:
17-11-2019 08:21
Mag je niet gewoon groente en aardappels van die bon kopen (en van je eigen geld aanvullen met vlees)?
Er zijn super veel producten die je ervan kan kopen. Ik heb ongezouten cashewnoten genomen en een bak non dairy ben & Jerry’s ijs :mrgreen:
redbulletje schreef:
17-11-2019 08:21
Mag je niet gewoon groente en aardappels van die bon kopen (en van je eigen geld aanvullen met vlees)?

Ja ik geloof dat er van alles te koop was maar ik ging voor gemakkelijk dus die doos en geen gezoek verder. Had ik misschien beter niet kunnen doen.
Munt aanmaaklimonade. Ben dol op munt smaakjes en -thee maar dit spul (in België op vakantie gekocht) gadver.

Pinda’s en alles waar het in verwerkt is.

Drop en ander snoep en suikerwaren.

Gehakt. Sowieso amper nog vlees. Alleen kip.

Schoenen met hoge hakken (hoger dan 7 a 8 cm)

Een jas zonder zakken. Serieus, wie verzint dat.

Dingen die ik niet zelf kan wassen en naar de stomerij moeten.

Duur nieuw (Goed afwasbaar) speelgoed als ik het In de buurt tweedehands voor minder geld en dus veel duurzamer kan vinden.
Whomi schreef:
17-11-2019 08:29
Er zijn super veel producten die je ervan kan kopen. Ik heb ongezouten cashewnoten genomen en een bak non dairy ben & Jerry’s ijs :mrgreen:
Fijn dat je er gewoon je bijproducten van kunt kopen. Al lijkt mij vegan ijs nou niet echt lekker. Doe mij maar de pure variant met echte room er in!
Alle reacties Link kopieren
Op het moment koop ik alleen levensmiddelen waar geen toegevoegd zout in zit, met uitzondering van heel cruciale artikelen zoals kaas, ve-tsin en een bepaalde soort zakjes kruiden die ik niet zo kan namaken.

Het avondeten bevat dan 1,5 gram zout per portie, wat niet geheel zouteloos is maar toch heel aardig te eten. Niet dat ik er enig gezondheidseffect van zie, maar telkens denk ik: als ik ophoud is al heel gauw het hek weer van de dam want in bijna alles zit zout. Volgens mij amper mogelijk om met producten (halffabrikaten) uit de winkel minder dan 15 gram zout per dag te eten.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Limoncello, gatverdamme.

En alles met de combi karamel-zeezout. Bah.

Laddervrije panties waar altijd binnen een mum van tijd een ladder in zit
anoniem_648d7f72e2b6c wijzigde dit bericht op 17-11-2019 08:51
34.88% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
feow schreef:
16-11-2019 23:08
Fietsbanden die niet lek kunnen
Serieuze vraag: waarom niet? Lijkt me nu ideaal! Heb er pas in een etalage naar staan kijken en bedacht dat ik die de volgende keer wil als ik wéér een lekke band heb!
redbulletje schreef:
17-11-2019 08:38
Fijn dat je er gewoon je bijproducten van kunt kopen. Al lijkt mij vegan ijs nou niet echt lekker. Doe mij maar de pure variant met echte room er in!
Hij is verrassend lekker! Ik was ook best sceptisch :) ik heb de variant met pindakaas, heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
Iemand heeft ooit gezegd dat caramel-zeezout een delicatesse is dus iedereen moet het kopen en proberen om erbij te horen. Het zou me niet verbazen als het opzettelijk in de markt is gezet.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
retrostar schreef:
17-11-2019 08:51
Iemand heeft ooit gezegd dat caramel-zeezout een delicatesse is dus iedereen moet het kopen en proberen om erbij te horen. Het zou me niet verbazen als het opzettelijk in de markt is gezet.
Ik ben niet zo ontvankelijk voor trends en hoop vooral dat ze snel overwaaien als het zulke slechte combinaties zijn.
Ik mis nog steeds de Banofee Haagen Dasz ijs met zoete karamel en banaan.
Alle reacties Link kopieren
Lekkende thermosbekers, heel m’n tas vol koffie.

Noedels van de Action.
Odense2 schreef:
17-11-2019 04:19
Vegetarische Visvrije Tonyn van De Vegetarische Slager.

Ik vind producten van De Vegetarische Slager fantastisch, maar de tonyn rook te vissig, toen ik 'm uit de verpakking haalde.
Ja, duh, het is juist de bedoeling dat De Vegetarische Slager imitaties maakt van vlees en vis.
Deze was te echt, denk ik.

Die vind ik juist zo heerlijk! Juist omdat hij zoals tonijn smaakt!
Hier verder ook alle vlees- en visproducten afgezworen. Ook zuivelproducten aan het afbouwen.
Het moet maar eens klaar zijn met het enorme dierenleed wat ons egoïsme allemaal teweegbrengt.

Verder vies: Magnums.
Ik snap niet dat mensen dat lekker vinden, vind de vorm ook veel te groot en te bulkig. Alsof je een heel pak roomboter doorslikt.
Alle reacties Link kopieren
De Tony chocolade ‘extra melk’ is de enige die ik wel lust, de rest niet :pukey:
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Iets duurs kopen op marktplaats, als er dan iets mee is, kun je geld fluiten naar je geld of hopen dat de verkoper je het geld toch wilt terugdoen ( waar ik dus nog steeds mee bezig ben @( )
groentuintje wijzigde dit bericht op 17-11-2019 09:08
13.35% gewijzigd
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
raindance schreef:
16-11-2019 23:56
Een dweil. Ik zweer het je, ik krijg toch het heen en weer van die ondingen. Ik heb spierproblemen en ik kan niet wringen. Zo'n spraymop sprayed voor geen meter en doet ook pijn aan mijn spieren. Ik ben het spoor bijster. Woon gelukkig alleen in een appartement, dus zovaak hoef ik niet te dweilen, maar is toch een erg vervelend klusje.

Verder koop ik ook nooit meer maandverband zonder vleugels en kleding wat ik moet strijken.

En qua eten vind ik inderdaad dingen met chemische muntsmaak echt niet oke. Verse muntthee met honing kan ik dan wel weer waarderen, want dat is vers.
Dingen met caramel ook ranzig.
En ik heb een hekel aan van die kippenpootjes. Altijd van die harde flubberstukjes in. Yuk.
Ik gebruik een stoomdweil, die hoef je ook niet uit te wringen, na het dweilen het dweiltje in de was en klaar.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Gazpacho. Dat vind ik echt zo vies! Alsof je een blik tomatensoep bent vergeten op te warmen!

Verder vegetarisch vlees! Je kiest ervoor geen vlees te eten. Waarom wil je dan wel nep-vlees?

Milka met Tuc vond ik ook niet lekker. Terwijl die met pepsels best lekker is.
Alle reacties Link kopieren
Snoetje-80 schreef:
17-11-2019 00:03
Oooooh nee... ik heb laatst limonadesiroop gehad met vlierbloesemsmaak. Van Teisseire. Ik vind alle smaken daarvan heerlijk. Maar die vlierbloesem..... heel vies!
De vlierbloesemsiroop van Ikea is lekker!
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Stefke schreef:
17-11-2019 09:07
Gazpacho. Dat vind ik echt zo vies! Alsof je een blik tomatensoep bent vergeten op te warmen!

Verder vegetarisch vlees! Je kiest ervoor geen vlees te eten. Waarom wil je dan wel nep-vlees?

Milka met Tuc vond ik ook niet lekker. Terwijl die met pepsels best lekker is.
Oh die milka met Tuc vind ik dan juist wel lekker en met pepsels niet. Hou sowieso niet van pepsels.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
raindance schreef:
16-11-2019 23:56
Een dweil. Ik zweer het je, ik krijg toch het heen en weer van die ondingen. Ik heb spierproblemen en ik kan niet wringen. Zo'n spraymop sprayed voor geen meter en doet ook pijn aan mijn spieren. Ik ben het spoor bijster. Woon gelukkig alleen in een appartement, dus zovaak hoef ik niet te dweilen, maar is toch een erg vervelend klusje
Dan kan ik je deze heel erg aanraden

https://www.bol.com/nl/p/leifheit-set-c ... _MQAvD_BwE
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven