Wat kopen met bol.com cadeaukaart?!

25-09-2018 14:04 37 berichten
Ik heb een luxeprobleem! Ik heb onlangs een bol.com kaart t.w.v. €25 cadeau gekregen. Er staat echter niks op mijn verlanglijstje en er zijn op dit moment ook geen specifieke dingen die ik nodig heb. Natuurlijk kan ik de kaart bewaren, maar ik wil mezelf eigenlijk ook wel nu verwennen met een leuk cadeautje.

Vandaar de vraag om jullie inspiratie: wat is een leuk cadeaut om voor jezelf te halen via bol.com?

Note: ik heb al een hoop Rituals in de badkamer staan..
Alle reacties Link kopieren
Lastig! Bijna alles is daar te koop.
Ik heb nog een vt wonen kaart liggen dat vind ik moeilijker :-D
Alle reacties Link kopieren
Rituals zou ik dus ook nooit voor mezelf kopen (ik kan er slecht tegen). Ik zou mezelf verwennen met een leuk boek als het echt moet.

In werkelijkheid zou ik de bon laten liggen en tegen de sinterklaastijd er cadeautjes voor de kinderen mee betalen.
wilma36 wijzigde dit bericht op 25-09-2018 14:10
36.99% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik ken dat probleem hahaha.. Ik heb ook wel eens vaker gehad. Misschien nieuw hoesje voor je telefoon, een boek, ebook, iets leuks voor in huis, gezichtsmasker, make-up etc
Koop voor die €25 iets leuks voor jezelf en bewaar de kaart voor als de deo/schoonmaakmiddel/iets anders nuttigs in de aanbieding is bij bol.com
Alle reacties Link kopieren
Ik zou er billendoekjes of iets anders nuttigs voor kopen wat dan wel lekker thuisbezorgd wordt, en vervolgens mezelf trakteren ok een cappuccino met krantje op Eem terras/ leuk cafeetje. Liefst met appeltaart
Alle reacties Link kopieren
wilma36 schreef:
25-09-2018 14:09
Rituals zou ik dus ook nooit voor mezelf kopen (ik kan er slecht tegen). Ik zou mezelf verwennen met een leuk boek als het echt moet.

In werkelijkheid zou ik de bon laten liggen en tegen de sinterklaastijd er cadeautjes voor de kinderen mee betalen.
Dit inderdaad. Ik ben nu cadeautjes aan het kopen voor de verjaardag van mijn dochter, dus daar zou ik die bon waarschijnlijk voor gebruiken, maar als het iets voor mezelf moest zijn dan zou ik er boeken voor kopen.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Ja lastig inderdaad. Heb je kinderen?
En anders kan je misschien iets voor een ander kopen?
Of als je airmiles spaart kan je die ook inwisselen bij Bol, samen met je kadobon kan je dan iets duurders kopen bijvoorbeeld.

Ik zit ook met een bon van ici paris. Van 100 euro zelfs. Ik heb echt meer dan genoeg parfum en smeer verder niks op mn lijf of gezicht wat ze daar verkopen. Geen idee wat ik er van moet kopen
Moccachino schreef:
25-09-2018 14:09
Koop voor die €25 iets leuks voor jezelf en bewaar de kaart voor als de deo/schoonmaakmiddel/iets anders nuttigs in de aanbieding is bij bol.com
Ja! Dit is een goeie! Denk dat ik het zo ga aanpakken :)
Alle reacties Link kopieren
Parfum? Dan moet je nog wel zelf een stuk bijleggen, of anders make-up of een boek.

Ik zou er iig niet iets voor iemand anders mee kopen. Ik veronderstel dat degene die jou die kaart gegeven heeft joù een cadeau wilde geven :)
Een dekbedovertrek, een goed (e)book, alvast een agenda voor volgend jaar, sintspeelgoed voor de kinderen, make-up.
aankleefsjaan schreef:
25-09-2018 14:25
Ja lastig inderdaad. Heb je kinderen?
En anders kan je misschien iets voor een ander kopen?
Of als je airmiles spaart kan je die ook inwisselen bij Bol, samen met je kadobon kan je dan iets duurders kopen bijvoorbeeld.

Ik zit ook met een bon van ici paris. Van 100 euro zelfs. Ik heb echt meer dan genoeg parfum en smeer verder niks op mn lijf of gezicht wat ze daar verkopen. Geen idee wat ik er van moet kopen
Is er niet iemand in je omgeving die wil ruilen? Zij de bon, jij geld of een andere bon waar je wel iets mee doet?

TO, ik koop van alles bij bol. Boeken, kindercadeautjes, kookboeken, keukenspul, speeltjes voor de hond, hoesjes voor mijn laptop en telefoon etc. etc. Waar heb je zin in? Ze hebben er alles ongeveer.
Alle reacties Link kopieren
aankleefsjaan schreef:
25-09-2018 14:25
Ja lastig inderdaad. Heb je kinderen?
En anders kan je misschien iets voor een ander kopen?
Of als je airmiles spaart kan je die ook inwisselen bij Bol, samen met je kadobon kan je dan iets duurders kopen bijvoorbeeld.

Ik zit ook met een bon van ici paris. Van 100 euro zelfs. Ik heb echt meer dan genoeg parfum en smeer verder niks op mn lijf of gezicht wat ze daar verkopen. Geen idee wat ik er van moet kopen

Tegen het einde van het jaar verkopen bepaalde merken vaak een adventskalender met allemaal mini's in.
Zeker van de wat grotere merken zijn die dingen niet goedkoop maar ik vind ze wel heel leuk.
Is dat wat?

Anders zou ik zeggen douche- of badspul maar voor 100€ kun je badderen/douchen tot het einde der tijden, dat is misschien ook niet de bedoeling :devil:
Alle reacties Link kopieren
Voor die bol-kaart: iets voor sport? Een goeie drinkfles of fietstas oid?
Een mooi kookboek?

Een nieuw hoesje voor de telefoon of iPad

E-book

Kussen voor op de bank

Lekkere chocola

Zoveel opties!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het raar als je een cadeau krijgt en je gaat er schoonmaak artikelen of billendoekjes voor kopen. Vraag voor de volgende verjaardag dan een fles ajax..
Alle reacties Link kopieren
Die is drie jaar geldig.
Het mooiste wat we kunnen ervaren, is het mysterie. Het is de bron van alle ware kunst en wetenschap. Einstein ♡
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het niet moeilijk vinden. Een leuk kookboek, of bakboek.
Een voorraad theelichtjes met 8 branduren, want de donkere dagen zijn weer begonnen.
Alle reacties Link kopieren
Atlas Obscura als je van reizen houdt.
Het mooiste wat we kunnen ervaren, is het mysterie. Het is de bron van alle ware kunst en wetenschap. Einstein ♡
Ik koop vaak boeken (lees of kook), elctronica (van koffiezetapparaat tot camera), sportartikelen, kinderspeelgoed voor verjaardagen, meubels, dingen voor de tuin, feestartikelen. Wat niet eigenlijk :-D
Alle reacties Link kopieren
Juist wel bewaren. Als je hem nu besteed vind je over een week iets wat je graag wilde hebben :)
Alle reacties Link kopieren
Zonnebril, handschoenen, sjaal, muts, plaid, kaarsen, theeglazen, dat soort dingen die bij de herfst horen.
Alle reacties Link kopieren
Een mooie leren riem.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
25-09-2018 14:46
Ik vind het raar als je een cadeau krijgt en je gaat er schoonmaak artikelen of billendoekjes voor kopen. Vraag voor de volgende verjaardag dan een fles ajax..
Och, ik ben nogal praktisch ingesteld. Heb nooit wensen en als mensen dan een bon kopen, heel lief, maar dan kan het zijn dat ik er iets van koop wat de gever niet voor ogen heeft...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven