Wat maakte jou blij vandaag?

13-01-2018 22:30 217 berichten
Of wie, kan ook natuurlijk... :)
Dat ik voor het eerst sinds tijden echt heerlijk heb geslapen, en gewoon niks op de planning had vandaag. Gewoon gedaan waar ik zin in had. Morgen nog zo'n dag, heerlijk. Even me-time.
Alle reacties Link kopieren
Een weerzien met een kennis uit het verleden, altijd als ik haar tegenkom voelt ze als een warm bad.
Dankbaar voor ons gesprek en de dikke knuffel.
De tentoonstelling van de World Press Photo in het Museum Hilversum en de ontzettend leuke rondleiding.
Alle reacties Link kopieren
Mijn zoontje van bijna 2 die dikke lol had tijdens het afdrogen na het badje :smooch:
Mijn dochter (helft van een tweeling) die straalde, omringd door haar vriendinnen, op het eerste verjaardagsfeestje dat ze alleen vierde :heart:
Vandaag onderweg een aantal ongelukken gezien. 3 alleen blikschade of lichte verwondingen, 1 helaas vlak voor ons gebeurd met een dode te betreuren. Enorm heftig en onze kinderen achterin de auto waren ook zo geschrokken.. net bij het naar bed brengen van de kinderen was ik extra dankbaar dat we er zo goed vanaf gekomen zijn. En dat dochtertje een van haar lievelingsknuffels wil opsturen naar het kleine kindje wat gewond raakte bij het ongeluk :heart:
Nu zitten we op de bank (man en ik) en zijn er allebei nog een beetje van ontdaan. Maar wel 'blij' dus :)
Alle reacties Link kopieren
Beetje materialistisch, maar: mijn nieuwe iPhone.
En verder een werkdag die voorbij vloog en daarna lekker weekend met mijn gezin.
Eindelijk eens écht goede Chinees gegeten.
En de knuffels van man en kinderen toen ik veeeel te laat uit bed kwam. :heart:
De enorme glimlach op het gezicht van onze zoon toen de winkeleigenaar liet zien wat hij allemaal kan met zijn nieuwe digitale piano.

Het moment toen onze beide kinderen samen aan het dansen waren op Dj Hardwell.
Alle reacties Link kopieren
dat m'n plankjes hangen :cheer: en elke x bij het binnenlopen van m'n "werkkamertje" het zin van m'n beterschapsbananenballon :nut:
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Alle reacties Link kopieren
Onze hond die dicht tegen me aankroop om een lekker dutje te doen. Soms vergeet hij even dat hij geen pupje meer is, maar een hond van 35 kilo :heart: .

En m'n kerel die me een kusje kwam brengen toen ik nog even wakker lag te worden. Ook al zo lief!

En jou TO? Wat maakte jou blij vandaag?
Lach hard, duik diep, kom terug..
Alle reacties Link kopieren
moonenz schreef:
13-01-2018 22:57
dat m'n plankjes hangen :cheer: en elke x bij het binnenlopen van m'n "werkkamertje" het zin van m'n beterschapsbananenballon :nut:
Haha dat klonk zo leuk, dat moest ik even googelen. Is het deze? Die is zo cool :biggrin:

https://www.greetz.nl/ballonnen/detail/ ... 1142788630
Lach hard, duik diep, kom terug..
Alle reacties Link kopieren
Van mijn zoon van 12 die gauw mijn bed in dook toen zijn vriendje, die hier logeert, naar toilet ging.
Zoon humt dan zo lief.
De tekening van mijn neefje (4) in de brievenbus, met de vraag of ik weer snel een keer kom voorlezen en samen druiven en appel eten :heart:
En ik krijg net nog een appje van mijn date. :)
Alle reacties Link kopieren
bumbly schreef:
13-01-2018 22:59
Haha dat klonk zo leuk, dat moest ik even googelen. Is het deze? Die is zo cool :biggrin:

https://www.greetz.nl/ballonnen/detail/ ... 1142788630
:yes: ;-D
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Alle reacties Link kopieren
Toen mijn vriend vandaag mijn neefje van 3 weken oud in zijn armen had en er liefdevol naar keek :love:

Is dit wat ze noemen klapperende eierstokken? :hihi:
everything happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Vandaag een shirt, truitje met lange mouwen en een vestje gekocht. Nadien mezelf getrakteerd op een kalfskroket.

Afgelopen week op mijn werk mijn baas. Ik werd gevraagd te helpen bij een klusje in een ander vakgebied. Ik heb verder geen verstand van dat vak, maar hij dacht dat ik het klusje wel zou kunnen. Dat was ook zo en leuk om te doen. Dat maakte me blij. Ook het feit dat hij vertrouwen in me heeft. Een collega, die zichzelf meer vind dan mij, leek jaloers. Net goed, dacht ik.
hondenmens wijzigde dit bericht op 13-01-2018 23:31
8.83% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Die twee plantjes die ik vandaag kocht. Twee hyacinten, in zo'n plastic bakje.

Dat die best wel ingewikkelde puzzel bijna af is.

Gezellig de kaarsjes aan in de avond.

Mijn kat die genoot van de zachte dekentjes in huis. Een daarvan had ik buiten gehangen, en ze onderzoekt zo'n dekentje dan uitgebreid. Echt een verrijking voor haar!
Alle reacties Link kopieren
Een spontaan bezoek aan vrienden.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Afbeelding

Iemand die er (nog) echt van overtuigd is, dat deze hond Nassi heet. :proud:
Alle reacties Link kopieren
Celaena_Aelin schreef:
13-01-2018 23:29

Dat die best wel ingewikkelde puzzel bijna af is.
Oh jaloers, heb nog een puzzel op de rol die me zwaar irriteert. Heb alleen nog maar zwarte stukjes over (nog zo'n 30) en een stuk van de rand die ik nog steeds niet in elkaar krijg.. (6)
Lach hard, duik diep, kom terug..
Alle reacties Link kopieren
Vandaag kennis gemaakt met mijn aankomend nieuwe pupje. Heerlijk met dr geknuffeld ❤❤
spaghettikop wijzigde dit bericht op 14-01-2018 10:09
1.12% gewijzigd
bumbly schreef:
13-01-2018 23:33
Oh jaloers, heb nog een puzzel op de rol die me zwaar irriteert. Heb alleen nog maar zwarte stukjes over (nog zo'n 30) en een stuk van de rand die ik nog steeds niet in elkaar krijg.. (6)
Hoeveel stuks hebben jullie? Ik heb ze meestal van 1000. Soms 1500.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven