Wat maakte jou blij vandaag?

13-01-2018 22:30 217 berichten
Of wie, kan ook natuurlijk... :)
Als ik het konijnenhok verschoond heb en de dieren lekker een ''nestje'' bouwen, lekker plekken zoeken heel tevreden.
Plus dan stinkt het niet meer. :proud:
Vanmiddag vijf keer in Symbolica met zoon en nauwelijks wachttijden door de regen. En zoontje die dan ineens met een gelukzalig gezichtje omhoog kijkt en zegt “mam, ik ben zo gelukkig..” :flirting:
Wat een lief topic! Daar word ik blij van!
Labalade schreef:
31-01-2018 17:52
Vanmiddag vijf keer in Symbolica met zoon en nauwelijks wachttijden door de regen. En zoontje die dan ineens met een gelukzalig gezichtje omhoog kijkt en zegt “mam, ik ben zo gelukkig..” :flirting:
Aaah.. Wat lief!
Maar het was zeker best druk in de rest van het park?
Ik moest vanmorgen met de bus vanuit Tilburg naar huis. Hij zat tjokvol! Bij de Efteling was bijna de hele bus leeg. Ik heb zelf een abonnement maar ik ga echt niet met dit weer naar de Efteling..
Kwebbeltje91 schreef:
31-01-2018 18:25
Aaah.. Wat lief!
Maar het was zeker best druk in de rest van het park?
Ik moest vanmorgen met de bus vanuit Tilburg naar huis. Hij zat tjokvol! Bij de Efteling was bijna de hele bus leeg. Ik heb zelf een abonnement maar ik ga echt niet met dit weer naar de Efteling..
Het was overal heel rustig. Droomvlucht geen wachttijden en we konden gewoon blijven zitten. Carnaval festival ook en bij Villa Volta ook meteen doorlopen. We waren de enigen in het ijspaleis bij de hellingbaan. De jongen die daar werkte heeft tig keer de band voor zoon omhoog gesjouwd hihi, hij stond zich rot te vervelen.
Wij hebben ook een abbo en ik had zoon gisteren beloofd dat we nog een keer zouden gaan schaatsen nu het nog kon. ‘ k Was alleen even vergeten om de weerApp te checken.. :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Een complimentje van een collega waar ik kort mee samen heb gewerkt. Ze roemde mijn zorgvuldigheid en nauwkeurigheid.

En na een rotdag gister op m'n werk kon ik dat extra goed gebruiken.
Labalade schreef:
31-01-2018 22:55
Het was overal heel rustig. Droomvlucht geen wachttijden en we konden gewoon blijven zitten. Carnaval festival ook en bij Villa Volta ook meteen doorlopen. We waren de enigen in het ijspaleis bij de hellingbaan. De jongen die daar werkte heeft tig keer de band voor zoon omhoog gesjouwd hihi, hij stond zich rot te vervelen.
Wij hebben ook een abbo en ik had zoon gisteren beloofd dat we nog een keer zouden gaan schaatsen nu het nog kon. ‘ k Was alleen even vergeten om de weerApp te checken.. :facepalm:
Fijn dat je overal kon doorlopen :) Het ijspaleis is mooi he?
Alle reacties Link kopieren
ik ben reuzeblij met mijn weegschaal: vier kilo er af. In iets meer dan twee weken.

Maar ik ben nog blijer dat mijn vakantie ticker me vertelt dat het nog 87 dagen buffelen is voordat ik twee weken op mijn lauweren mag gaan rusten.

O, en de zon schijnt nu. Heel welkom na al die dagen van bewolkte ellende.
Daar wordt ik ook blij van.
Veni, vidi, vagina.
Hij kwam en zag dat het kut was
- Dat alle vasten zijn afgeschreven en we ruim kunnen leven deze maand (nadat spaarbedrag is overgeschreven)

- dat mijn Auti-pas binnen is! :D

- dat ik een verzopen plant vervangen heb voor een leuke orchidee!
Alle reacties Link kopieren
Dat mijn kipjes weer aan de leg zijn!
Dat de zon eindelijk even schijnt.
Dat we kunnen zeggen:"Volgende maand wordt de klok weer verzet naar zomertijd!" :cheer2:
Hawelry schreef:
31-01-2018 17:26
Als ik het konijnenhok verschoond heb en de dieren lekker een ''nestje'' bouwen, lekker plekken zoeken heel tevreden.
Plus dan stinkt het niet meer. :proud:
:heart:
Pannenkoeken, zelf gebakken door jongste zoon. :)
RockOla schreef:
01-02-2018 15:39
Dat mijn kipjes weer aan de leg zijn!
Dat de zon eindelijk even schijnt.
Dat we kunnen zeggen:"Volgende maand wordt de klok weer verzet naar zomertijd!" :cheer2:

Ja! Begint te korten!
Alle reacties Link kopieren
Lekkere high tea gemaakt en gegeten met mijn moeder.
Alle reacties Link kopieren
Het sollicitatiegesprek dat heel goed ging :jump:
everything happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Labalade schreef:
31-01-2018 17:52
Vanmiddag vijf keer in Symbolica met zoon en nauwelijks wachttijden door de regen. En zoontje die dan ineens met een gelukzalig gezichtje omhoog kijkt en zegt “mam, ik ben zo gelukkig..” :flirting:
Aaaw, so cute. :love:
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Dat we echt weinig stroom/gas gebruiken! Gemiddeld voor 1 euro per dag aan stroom en 1 euro aan gas en we leven echt niet oncomfortabel, wel milieubewust :)
Alle reacties Link kopieren
Ik ga naar Elisabeth in Concert! :cheer2:

En Pia Douwes tagde me op Facebook. Nu is mijn leven voltooid. :jump:
Drackie schreef:
05-02-2018 20:46
Ik ga naar Elisabeth in Concert! :cheer2:

En Pia Douwes tagde me op Facebook. Nu is mijn leven voltooid. :jump:
Wat gaaf! Veel plezier :)
puntjeeee schreef:
01-02-2018 20:23
Het sollicitatiegesprek dat heel goed ging :jump:
Succes!

Ik ben blij met het zonnige weer en de energie die ik daarvan krijg.
Het zonnige weer, en dat ik een hele fijne kennismaking heb gehad op mijn nieuwe stage.
Inderdaad die heerlijke zon en de heldere lucht! :sun:
Alle reacties Link kopieren
Dat ik nu zo heerlijk van het zonnetje kan genieten, wel achter het raam😊😊
Alle reacties Link kopieren
De weegschaal maakte mij blij. Ik ben goed bezig met afvallen. :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Vanavond met mijn lief en zijn en mijn kinderen aan één grote tafel zitten, genietend van het gekrakeel. Hem aankijken en een knipoog krijgen. En dan een uurtje later hem horen vertellen dat hij over precies hetzelfde aan het dagdromen was als ik: over een paar jaar diezelfde meute aan een nóg grotere tafel, met partners van die kinderen er bij, in de boomgaard van ons paradijsje... Alleen had hij er ook al kleinkinderen bij gefantaseerd ;-)
Dulcissime, totam tibi sibdo me...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven