Wat zat jou het meeste dwars op het VF?

21-06-2021 12:16 1011 berichten
In de breedste zin des woords.
Parella schreef:
21-06-2021 12:57
Ik doel helemaal niet op jou. Zie je voor het eerst. Ben zelf ook een fanatiek forummer, dus daar gaat het niet om.


Ik reageerde dan ook niet op jou.
Van die afwijkende reacties , dat je denkt, waarom lees je dit topic dan? Wat fictieve voorbeelden.

Ik wil graag mijn badkamer verbouwen, heeft iemand tips? > Wij hebben geen badkamer, met een gieter in de tuin kan best.
Ik zoek een leuk recept voor een appeltaart, graag persoonlijke ervaringen > Gebruik Google, lui wijf
De beroemdste persoon ter wereld is overleden > Wie? Nog nooit van gehoord
De steeds verder toenemende censuur en bannen.

En het ontbreken van functionaliteit zoals automatisch naar de laatst gelezen post kunnen klikken.

De reclames zijn uiteraard ook wanstaltig, maar die zitten bij mij onder de addblocker.
cemile schreef:
21-06-2021 12:59
Mensen zonder kinderen die steeds maar weer herhalen hoe vervelend
kinderen wel niet zijn en ze zo blij zijn dat ze geen kinderen hebben 🙄

Oh dat vond ik nou juist fijn aan dit forum! :cheers:
To vraagt "weet iemand of AH deze week bananen in de aanbieding heeft?"

En dat je dan ettelijke pagina's moet doorploegen met reacties als

"je moet geen bananen kopen, die komen van ver en dat is slecht voor het milieu"
"Bah bananen, ik vind appels veel lekkerder"
"Ik ga altijd naar de jumbo, en daar zijn deze week hamlapjes in de aanbieding"
"To, gaat het wel goed met je? Je schreef 2 jaar geleden dat je je baan had verloren, kun je nog wel boodschappen betalen"
"etc"
"etc"
voordat op pagina 4 dan eindelijk iemand zegt "ja, deze week voor de helft van de prijs"


----------------

En To's die complexe / emotioneel lastige vragen stellen. Waarop mensen veel energie steken in meedenken en adviseren en soms ook best persoonlijke info delen en die To reageert nooit meer.


-------------

En veel van de al eerder genoemde zaken.
anoniem_401292 wijzigde dit bericht op 21-06-2021 13:06
4.14% gewijzigd
Die afkeer van advertenties is logisch, maar het verklaart wel meteen waarom het geheel waarschijnlijk niet super rendabel was.
emmalou schreef:
21-06-2021 13:04
Die afkeer van advertenties is logisch, maar het verklaart wel meteen waarom het geheel waarschijnlijk niet super rendabel was.
Ik vind advertenties lang niet altijd vervelend. Het ligt eraan hoe ze aanwezig zijn.
Dwaler schreef:
21-06-2021 13:04
To vraagt "weet iemand of AH deze week bananen in de aanbieding heeft?"

En dat je dan ettelijke pagina's moet doorploegen met reacties als

"je moet geen bananen kopen, die komen van ver en dat is slecht voor het milieu"
"Bah bananen, ik vind appels veel lekkerder"
"Ik ga altijd naar de jumbo, en daar zijn deze week hamlapjes in de aanbieding"
"To, gaat het wel goed met je? Je schreef 2 jaar geleden dat je je baan had verloren, kun je nog wel boodschappen betalen"
"etc"
"etc"
voordat op pagina 4 dan eindelijk iemand zegt "ja, deze week voor de helft van de prijs"



----------------

En To's die complexe / emotioneel lastige vragen stellen. Waarop mensen veel energie steken in meedenken en adviseren en soms ook best persoonlijke info delen en die To reageert nooit meer.


-------------

En veel van de al eerder genoemde zaken.
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Mevrouw75 schreef:
21-06-2021 12:48
Ik heb over bepaalde onderwerpen ook gewoon geen topic aangemaakt om precies deze reden.
Dit. Ik heb in de loop der jaren best wel wat issues gehad met mijn zoon, maar geen haar op mijn hoofd die er aan heeft gedacht om daar ooit een topic over te openen. Ik kan best wat hebben hoor, maar je kind is toch een beetje je achillespees. Voor kindgerelateerde problemen ging ik altijd naar ouders.nl, waar de sfeer veel vriendelijker was/is (nog steeds wel kritisch, maar op een opbouwende manier).
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Waar ik me wel eens aan heb geërgerd in het begin toen ik net op het forum meeschreef is dat veel topic-openers in de Relatie pijler 'even geloept' werden en dat dan vervolgens alles uit het nieuwe topic van diegene onderuit gehaald werd want '4 jaar geleden opende je ook al een topic over A en B'. Alsof een mens nooit kan bijleren of gedrag kan aanpassen.
Mensen die spreekwoorden verbasteren :biggrin:
Het eeuwige gezoek naar smileys als je wat wil posten

vandaar mijn beperkte gebruik, van vooral die smileys waar ik de code van ken :proud:
Alle reacties Link kopieren
Dwaler schreef:
21-06-2021 13:04
To vraagt "weet iemand of AH deze week bananen in de aanbieding heeft?"

En dat je dan ettelijke pagina's moet doorploegen met reacties als

"je moet geen bananen kopen, die komen van ver en dat is slecht voor het milieu"
"Bah bananen, ik vind appels veel lekkerder"
"Ik ga altijd naar de jumbo, en daar zijn deze week hamlapjes in de aanbieding"
"To, gaat het wel goed met je? Je schreef 2 jaar geleden dat je je baan had verloren, kun je nog wel boodschappen betalen"
"etc"
"etc"
voordat op pagina 4 dan eindelijk iemand zegt "ja, deze week voor de helft van de prijs"


----------------

En To's die complexe / emotioneel lastige vragen stellen. Waarop mensen veel energie steken in meedenken en adviseren en soms ook best persoonlijke info delen en die To reageert nooit meer.


-------------

En veel van de al eerder genoemde zaken.
Hahaha, zo herkenbaar! Inderdaad bovenstaande en ook de “ lees meer” knop
Alle reacties Link kopieren
Dat ik soms nogal all over the place forumde en ook dag en nacht... en dat het dan een beetje overliep maar ik dat zelf niet in de gaten had. En soms was iets dan aanleiding om even adempauze te nemen maar dat kwam aan de andere kant dan anders over.

Dan vonden mensen mijn wegblijven overtrokken en werd het van kwaad tot erger. Achteraf is het jammer dat het zo gegaan is. Maar ik had IRL ook niet zoveel te doen en het forum was daardoor heel groot en belangrijk.
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
Birdie schreef:
21-06-2021 13:11
Mensen die spreekwoorden verbasteren :biggrin:
Oh, dat vind ik juist heel leuk :-D
Alle reacties Link kopieren
-Marana- schreef:
21-06-2021 13:14
Het eeuwige gezoek naar smileys als je wat wil posten

vandaar mijn beperkte gebruik, van vooral die smileys waar ik de code van ken :proud:
Het juist compleet op tilt slaan als ik geen smiley had gebruikt, maar overduidelijk een grapje maakte, of wat ironisch was.
Alle reacties Link kopieren
- Dat een TO die eigenlijk kwam om sympathie aangevallen wordt. Dit doet letterlijk zeer aan mijn hart en ik schaam me dan rot voor die persoon(-en)
- Dat op het einde van een topic heel vaak het ene forumlid het andere aanvalt op grond van niks. Uit jaloezie, irritatie, omdat men zich verveelt, vals wil zijn of domweg omdat een andere mening niet mag bestaan.
Dan moet het maar zoals het kan
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Poeszie schreef:
21-06-2021 12:18
Die reclame die opeens begint te schreeuwen zodra je er overheen scrollt
Die ja.
En eenwoordige reacties zoals 'koekoek'
Alle reacties Link kopieren
Je opent een topic van een juridisch vraag komen er reacties: en wat zegt je advocaat?
je opent een topic over je relatie komen de reacties: en wat zei je man?
enzovoort enzovoort.
Alle reacties Link kopieren
Dwaler schreef:
21-06-2021 13:04
To vraagt "weet iemand of AH deze week bananen in de aanbieding heeft?"

En dat je dan ettelijke pagina's moet doorploegen met reacties als

"je moet geen bananen kopen, die komen van ver en dat is slecht voor het milieu"
"Bah bananen, ik vind appels veel lekkerder"
"Ik ga altijd naar de jumbo, en daar zijn deze week hamlapjes in de aanbieding"
"To, gaat het wel goed met je? Je schreef 2 jaar geleden dat je je baan had verloren, kun je nog wel boodschappen betalen"
"etc"
"etc"
voordat op pagina 4 dan eindelijk iemand zegt "ja, deze week voor de helft van de prijs"


----------------

En To's die complexe / emotioneel lastige vragen stellen. Waarop mensen veel energie steken in meedenken en adviseren en soms ook best persoonlijke info delen en die To reageert nooit meer.


-------------

En veel van de al eerder genoemde zaken.
:rofl:
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
Of dat je zo'n topic hebt om gezonder te leven enzo en dat je dan moppert dat je net naar de sportschool wilt gaan maar dat het regent dus even een plu zoeken.

En dat er dan iemand begint: Ach als je geen zin hebt, dan ga je toch niet?

:frusty:
Je kunt méér.
Dwaler schreef:
21-06-2021 13:04
To vraagt "weet iemand of AH deze week bananen in de aanbieding heeft?"

En dat je dan ettelijke pagina's moet doorploegen met reacties als

"je moet geen bananen kopen, die komen van ver en dat is slecht voor het milieu"
"Bah bananen, ik vind appels veel lekkerder"
"Ik ga altijd naar de jumbo, en daar zijn deze week hamlapjes in de aanbieding"
"To, gaat het wel goed met je? Je schreef 2 jaar geleden dat je je baan had verloren, kun je nog wel boodschappen betalen"
"etc"
"etc"
voordat op pagina 4 dan eindelijk iemand zegt "ja, deze week voor de helft van de prijs"

:rofl:
Deze, met stip op 1.
En de Lees ook knop.
Froezel schreef:
21-06-2021 12:27
Het vaste kliekje mensen dat achter 1 persoon aanholt om in zowat in elk topic "grappig" te doen.
Eens!
Alle reacties Link kopieren
_melon schreef:
21-06-2021 12:18
Dat 'gereageerd' maar uit 12 topics bestaat. O_O
+1
Dit is een blok tekst dat toegevoegd kan worden aan de berichten die je maakt. Er is limiet van 255 tekens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven