Wat zat jou het meeste dwars op het VF?

21-06-2021 12:16 1011 berichten
In de breedste zin des woords.
Alle reacties Link kopieren
Dat er geen speciale app voor gemaakt is. Ik zit nooit achter een computer.
Alle reacties Link kopieren
Kaascracker schreef:
21-06-2021 13:01
Van die afwijkende reacties , dat je denkt, waarom lees je dit topic dan? Wat fictieve voorbeelden.

Ik wil graag mijn badkamer verbouwen, heeft iemand tips? > Wij hebben geen badkamer, met een gieter in de tuin kan best.
Ik zoek een leuk recept voor een appeltaart, graag persoonlijke ervaringen > Gebruik Google, lui wijf
De beroemdste persoon ter wereld is overleden > Wie? Nog nooit van gehoord
Hahaha, ja! Onwetendheid als een soort statussymbool is een interessant verschijnsel.

Mijn ergernis is dat het moeilijk is goede gesprekken te hebben over dingen als politiek/feminisme/religie, het is vaak enorm zwart-wit en er wordt oneerlijk gediscussieerd (niet ingaan op de inhoud, woorden verdraaien, gish gallop tactieken). Daarom doe ik zelden mee op actueel terwijl ik het juist de interessantste onderwerpen vind.
tyche wijzigde dit bericht op 21-06-2021 13:44
Reden: Knaller van een dt-fout
0.16% gewijzigd
What a nuanced anxiety
Alle reacties Link kopieren
Dat mensen zich enorm vast graven in hun eigen gelijk en eigenlijk zelden bereid zijn om hand in eigen boezem te steken. Gewoon eens zeggen, 'ja, sorry, je had gelijk' oid. kan een discussie een heel andere wending geven.
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
emmalou schreef:
21-06-2021 13:04
Die afkeer van advertenties is logisch, maar het verklaart wel meteen waarom het geheel waarschijnlijk niet super rendabel was.
Gewoon add blocker gebruiken. Nooit meer last van.
Dwaler schreef:
21-06-2021 13:04
To vraagt "weet iemand of AH deze week bananen in de aanbieding heeft?"

En dat je dan ettelijke pagina's moet doorploegen met reacties als

"je moet geen bananen kopen, die komen van ver en dat is slecht voor het milieu"
"Bah bananen, ik vind appels veel lekkerder"
"Ik ga altijd naar de jumbo, en daar zijn deze week hamlapjes in de aanbieding"
"To, gaat het wel goed met je? Je schreef 2 jaar geleden dat je je baan had verloren, kun je nog wel boodschappen betalen"
"etc"
"etc"
voordat op pagina 4 dan eindelijk iemand zegt "ja, deze week voor de helft van de prijs"


----------------

En To's die complexe / emotioneel lastige vragen stellen. Waarop mensen veel energie steken in meedenken en adviseren en soms ook best persoonlijke info delen en die To reageert nooit meer.


-------------

En veel van de al eerder genoemde zaken.
Haha ja, herkenbaar.
Of tien mensen die dezelfde lange post quoten :roll:
Alle reacties Link kopieren
tv-icoon schreef:
21-06-2021 13:18
- Dat een TO die eigenlijk kwam om sympathie aangevallen wordt. Dit doet letterlijk zeer aan mijn hart en ik schaam me dan rot voor die persoon(-en)
- Dat op het einde van een topic heel vaak het ene forumlid het andere aanvalt op grond van niks. Uit jaloezie, irritatie, omdat men zich verveelt, vals wil zijn of domweg omdat een andere mening niet mag bestaan.
Ik moet zeggen dat het recente ban beleid wel verfrissend was wat dat betreft. De ergste haatzaaiers lijken van het forum te zijn verdwenen.

Vooral die ene... Pejeka? Die graftak deed echt niets anders dan anderen de grond in trappen. Je zag het zelfingenomen genot zowat door het beeldscherm druipen wanneer ze weer eens een vertwijfelde TO die in een scheiding lag ging vragen waarom ze 'dan kinderen met hem had genomen'.
For whom the bell tolls
Polderbewoner schreef:
21-06-2021 13:25
Gewoon add blocker gebruiken. Nooit meer last van.
Tja, I rest my case.
Alle reacties Link kopieren
tyche schreef:
21-06-2021 13:24
Hahaha, ja! Onwetendheid als een soort statussymbool is een interessant verschijnsel.

Mijn ergernis is dat het moeilijk is goede gesprekken te hebben over dingen als politiek/feminisme/religie, het is vaak enorm zwart-wit en er wordt oneerlijk gediscussieerd (niet ingaan op de inhoud, woorden verdraaien, gish gallop tactieken). Daarom doe ik zelden mee op actueel terwijl ik het juist de interessantste onderwerpen vindt.
Ach ja en zodra je wel nuance probeert aan te brengen word je zo pardoes in het vijandige kamp geknald.
Alle reacties Link kopieren
Of van die lijntopics waar iedereen op maandag begon en op vrijdagmiddag alweer afhaakte.

Of waar mensen eetlijstjes plaatsten maar dan echt ongezonde meuk of maar 200 kcal op een dag.
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
Birdie schreef:
21-06-2021 13:29
Of tien mensen die dezelfde lange post quoten :roll:
Oeh ja, daar had ik ook altijd zo'n schurfthekel aan. Als je dan per se moet quoten, is het 2 seconden werk om die hele lap tekst in te korten.
Nothing happens for a reason
Tutjebelletje schreef:
21-06-2021 13:29
Ik moet zeggen dat het recente ban beleid wel verfrissend was wat dat betreft. De ergste haatzaaiers lijken van het forum te zijn verdwenen.

Vooral die ene... Pejeka? Die graftak deed echt niets anders dan anderen de grond in trappen. Je zag het zelfingenomen genot zowat door het beeldscherm druipen wanneer ze weer eens een vertwijfelde TO die in een scheiding lag ging vragen waarom ze 'dan kinderen met hem had genomen'.

Ooh ben ook zo blij dat die weg is.
Alle reacties Link kopieren
-Marana- schreef:
21-06-2021 13:14
Het eeuwige gezoek naar smileys als je wat wil posten

vandaar mijn beperkte gebruik, van vooral die smileys waar ik de code van ken :proud:
O ja! Die verplaatsten zich ook nog. Nou, dat idee had ik iig.
Life is short. Eat dessert first.
Birdie schreef:
21-06-2021 13:29
Of tien mensen die dezelfde lange post quoten :roll:
Sowieso dat bij het reageren op een post de hele quote volledig op scherm staat. Bij veel fora zit dat er dan in ingeklapte vorm boven. En dan kun je vaak ook op de oorspronkelijke post klikken, waardoor je meteen weer op de juiste pagina van die post zit. Hier moet je dan naar datum en tijd kijken en soms pagina’s terug gaan.
Birdie schreef:
21-06-2021 13:29
Of tien mensen die dezelfde lange post quoten :roll:
:proud: irritant ja
anoniem_63b69dd0648a4 wijzigde dit bericht op 21-06-2021 13:33
4.26% gewijzigd
Dit soort klaag topics.
juliet64 schreef:
21-06-2021 13:24
Dat mensen zich enorm vast graven in hun eigen gelijk en eigenlijk zelden bereid zijn om hand in eigen boezem te steken. Gewoon eens zeggen, 'ja, sorry, je had gelijk' oid. kan een discussie een heel andere wending geven.
Nou dat zat mij niet dwars, maar dat vond/vind ik altijd wel bijzonder.
Ik vraag me dan af wat brengt het jou?
Je zag vaak dezelfde personen pagina's lang tegen elkaar ingaan. 20 pagina's verder werd er, in andere bewoordingen, nog steeds hetzelfde herhaald. En dan in een volgende topic weer, en weer, en weer.
Maar nooit las je. Hmmmm daar heb je een punt. Zo had ik het nog niet bekeken.
Alle reacties Link kopieren
emmalou schreef:
21-06-2021 13:32
En dan kun je vaak ook op de oorspronkelijke post klikken, waardoor je meteen weer op de juiste pagina van die post zit. Hier moet je dan naar datum en tijd kijken en soms pagina’s terug gaan.
Ooit kon dat wel. Heb nooit geweten of het nou aan mij lag dat ik dat niet meer kon vinden. Nee dus.
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
Moon-Alisa schreef:
21-06-2021 13:30
Of van die lijntopics waar iedereen op maandag begon en op vrijdagmiddag alweer afhaakte.

Ik moet altijd wel grinniken als ik topics zie als '5 kg afvallen - het vervolg'.
Die 5 kilo's moeten er bij mij ook af hoor, daar niet van. Maar het moet toch lukken om in 3000 berichten die :bonk: 5 kilo af te vallen? Hoezo vervolg? :P
Alle reacties Link kopieren
Tutjebelletje schreef:
21-06-2021 13:29
Ik moet zeggen dat het recente ban beleid wel verfrissend was wat dat betreft. De ergste haatzaaiers lijken van het forum te zijn verdwenen.

Vooral die ene... Pejeka? Die graftak deed echt niets anders dan anderen de grond in trappen. Je zag het zelfingenomen genot zowat door het beeldscherm druipen wanneer ze weer eens een vertwijfelde TO die in een scheiding lag ging vragen waarom ze 'dan kinderen met hem had genomen'.

Helemaal eens. Sommige posters hadden eerder verwijderd moeten worden. Ze maakten mensen vooral nog ongelukkiger dan ze al waren, door te stellen dat zij als enige schuldig waren aan het nare dat ze was overkomen en door al hun pogingen om iets in hun situatie te verbeteren te diskwalificeren. Heel erg vond ik dat.
Alle reacties Link kopieren
Tutjebelletje schreef:
21-06-2021 13:29
Ik moet zeggen dat het recente ban beleid wel verfrissend was wat dat betreft. De ergste haatzaaiers lijken van het forum te zijn verdwenen.

Vooral die ene... Pejeka? Die graftak deed echt niets anders dan anderen de grond in trappen. Je zag het zelfingenomen genot zowat door het beeldscherm druipen wanneer ze weer eens een vertwijfelde TO die in een scheiding lag ging vragen waarom ze 'dan kinderen met hem had genomen'.
Ik denk wel dat Pejeka aandacht wou door steken toe te dienen. Als je bijvoorbeeld zei dat je haar begreep was dat niet wat ze wou horen.

Ze was wel erg intelligent en welbespraakt vond ik altijd. Hoewel ik nooit begreep dat ze telkens weer een ban over zichzelf afriep, en dan was ze weer een maand weg. Dat vond ik dan juist weer niet slim.

Maar enfin, ik geloof dat ik zelf een ban kan krijgen door het over andere forumleden te hebben. :proud:
Dan moet het maar zoals het kan
Alle reacties Link kopieren
C⨀urage schreef:
21-06-2021 13:37
Ik moet altijd wel grinniken als ik topics zie als '5 kg afvallen - het vervolg'.
Die 5 kilo's moeten er bij mij ook af hoor, daar niet van. Maar het moet toch lukken om in 3000 berichten die :bonk: 5 kilo af te vallen? Hoezo vervolg? :P
Ja dat topic bestaat al 10 jaar ofzo. Dan hebben ze toch niet het goede dieet te pakken :rofl:
Je kunt méér.
Pejeka is een man. Maar dat terzijde.
Pejeka is trouwens een man.
Alle reacties Link kopieren
Pejeka is een man dacht ik altijd?

Edit: Haha 3 tegelijk :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven