We gaan nog NIET naar huis.
woensdag 28 oktober 2009 om 20:49
Tijden lang reisden we rond met het NIETgroepje. Van vakantie oord naar vakantie oord.
Ergens in de crisis zijn we blijven hangen. Maar het is genoeg. We gaan verder reizen. Op naar het volgende mooie oord :
Transsylvanië
Omdat het halloween is.
Enjoy lieve mensen.
Ons vakantie huis:
En een bloody Mary :
Van bloed natuurlijk.
verslaafd zijn aan het viva forum is als je 223303 postings hebt gedaan met zijn allen, en nog steeds door gaat
Ergens in de crisis zijn we blijven hangen. Maar het is genoeg. We gaan verder reizen. Op naar het volgende mooie oord :
Transsylvanië
Omdat het halloween is.
Enjoy lieve mensen.
Ons vakantie huis:
En een bloody Mary :
Van bloed natuurlijk.
verslaafd zijn aan het viva forum is als je 223303 postings hebt gedaan met zijn allen, en nog steeds door gaat
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
maandag 7 december 2009 om 20:39
quote:borrie2 schreef op 07 december 2009 @ 20:35:
Tsja, dat vinnik niet gek dan...
De rest van de klas besprak dat wèl? geen idee, het popi groepje ging wel met hem om, al kan ik me niet herinneren dat hij daar bij hoorde... maar ik hoorde niet bij het popigroepje dus weet niet of ze het over Hooi zijn stoelgangproblemen hadden...
Tsja, dat vinnik niet gek dan...
De rest van de klas besprak dat wèl? geen idee, het popi groepje ging wel met hem om, al kan ik me niet herinneren dat hij daar bij hoorde... maar ik hoorde niet bij het popigroepje dus weet niet of ze het over Hooi zijn stoelgangproblemen hadden...

maandag 7 december 2009 om 20:46
quote:borrie2 schreef op 07 december 2009 @ 20:45:
[...]
Godallemachtig ik heb dus weer es beeld..
en weet je wel hoe debiel "horizontaal joggen" eruit ziet?!? (ja inclusief 4 witte sportsokken mèt gekleurde streepjes aan de bovenkant)
[...]
Godallemachtig ik heb dus weer es beeld..
en weet je wel hoe debiel "horizontaal joggen" eruit ziet?!? (ja inclusief 4 witte sportsokken mèt gekleurde streepjes aan de bovenkant)
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

maandag 7 december 2009 om 20:46