Weg met de kutbloem: plak hier de alternatieven.

10-08-2018 12:24 1390 berichten
Beste redactie,

Dit topic is voor jullie. Als dank voor de fantastische Lees Ook rubriek met al die aardige stukjes over seks, praatjes en plaatjes over seks en die blogjes die over seks gaan. Wij vrouwen zijn dol op seks, we denken aan niks anders. De hele dag, seks seks seks. Lekkende, geile tijdbommen zijn we.
Maar er is een keerzijde: we drogen enorm op VAN DIE DOMME KUTPLAATJES BIJ DE BLOGS. De roos in de vorm van een kut, een peer in de vorm van een kut, twee vingers in een papaya als een gevingerde kut. Beste redactie, doe nu eens beter je best. Plak gewoon een echte kut en als dat niet mag van de baas, gebruik dan iets dat wel suggestief is maar ER NIET ZO DIK BOVENOP LIGT. Om jullie op weg te helpen plakken we hier alternatieven die jullie mogen gebruiken. Forummers: maak het de redactie niet zo moeilijk dus vermeld wel even de titel van het blog en plak dan het alternatieve en veel beter plaatje.
Alle reacties Link kopieren
‘Sinds de scheiding sluit mijn kind zich op in zijn kamer’

(doordenkertje ;-) )



Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Ik snap het niet :| ( leg maar niet uit)

De invloed van de influencer is tanende: micro-influencer is in opmars

Afbeelding
nounou
Slaap lekker: vrouwen hebben steeds meer erotische dromen


Afbeelding
[quote=Confhettie post_id=30160655 time=1563227251 user_id=379754]
‘Sinds de scheiding sluit mijn kind zich op in zijn kamer’

(doordenkertje ;-) )



Alle reacties Link kopieren
Slaap lekker: vrouwen hebben steeds meer erotische dromen



Afbeelding
Slaap lekker: vrouwen hebben steeds meer erotische dromen

Afbeelding
De hygiëne routine van Naomi Campbell in een vliegtuig is zo gek nog niet

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
:biggrin:

Omgaan met kritiek: zo doe je dat als HSP’er

Afbeelding
nounou
Alle reacties Link kopieren
De hygiëne routine van Naomi Campbell in een vliegtuig is zo gek nog niet

Afbeelding
nounou
Alle reacties Link kopieren
Leonardo DiCaprio geeft eindelijk antwoord: paste Titanic’s Jack nu wel of niet op de deur in de laatste scène?


Wel/Niet


Afbeelding
:rofl: :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Weggestuurde Temptation-verleidster onthult: ‘Eén van de mannen ging thuis alsnog de fout in’

Afbeelding
nounou
Alle reacties Link kopieren
Anna & Eus: ‘Anna hing over een kruk, terwijl ze iedereen en zijn moeder uitschold voor rotte vis’



Afbeelding



Disclaimer: vertalen van de getoonde tekst op vrijwillige basis en voor eigen risico! :flag:
Yasmin en Pommeline reageren op tranendal in Temptation Island VIPS: ‘Ik was helemaal de weg kwijt’

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
‘Mijn ouders willen te graag dat ik een kind krijg. Wat moet ik doen?’

Afbeelding

(deze is vorig jaar ook al eens langs geweest, maar blijft leuk)
nounou
‘Mijn ouders willen te graag dat ik een kind krijg. Wat moet ik doen?’


Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Erotisch verhaal uit Lissabon: ‘Hij kwam het water uit en de zon scheen fel op zijn natte, gebruinde lichaam’

Afbeelding
nounou
Erotisch verhaal uit Lissabon: ‘Hij kwam het water uit en de zon scheen fel op zijn natte, gebruinde lichaam’

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Erotisch verhaal uit Lissabon: ‘Hij kwam het water uit en de zon scheen fel op zijn natte, gebruinde lichaam’

Afbeelding
nounou
Alle reacties Link kopieren
Erotisch verhaal uit Lissabon: ‘Hij kwam het water uit en de zon scheen fel op zijn natte, gebruinde lichaam’

Afbeelding
confhettie wijzigde dit bericht op 03-08-2019 01:03
1.13% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Oh jee, dit gebeurde er toen je vorige week je ventilator ’s nachts aan liet staan

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Erotisch verhaal uit Lissabon: ‘Hij kwam het water uit en de zon scheen fel op zijn natte, gebruinde lichaam’

Afbeelding
nounou
Alle reacties Link kopieren
Oh jee, dit gebeurde er toen je vorige week je ventilator ’s nachts aan liet staan


Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Zazamaenade schreef:
03-08-2019 00:47
Erotisch verhaal uit Lissabon: ‘Hij kwam het water uit en de zon scheen fel op zijn natte, gebruinde lichaam’

Afbeelding
:thumbsup:
Alle reacties Link kopieren
Kiki #72: ‘Floor vind ik in bed. Wasbleek en ze ruikt naar zuur zweet’

Ja duh, wij weten wel hoe dat komt! :facepalm:

Afbeelding


(was even bang dat ik na een windows update geen plaatjes meer kon plakken, maar gelukkig kan ik weer! :cheer: )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven