Welk meest abnormale/aparte ding heb je wél gedaan?

23-04-2019 09:13 133 berichten
N.a.v. het topic 'welk normale ding heb je nooit gedaan' hier nu de tegenhanger!
MarvelousMrsMaisel schreef:
23-04-2019 10:01
- geplast achter een beeld op Paaseiland
- verkleed als super mario karten door de straten van Tokyo
:worship:
Ik heb wel eens een soort waterpijp gerookt in een suburb van Tokio en ik dacht dat er hash in zat maar dat bleek toch meth te zijn.
Alle reacties Link kopieren
In een helicopter gevlogen (was een excursie op Cuba)
In een 3persoons vliegtuigje gevlogen (bij een piloot in opleiding)
Leguaan gegeten
Aligator gegeten
Boomrat gegeten
Een koningspython om mijn nek gehad
Solo gezongen voor een vol theater (een paar regels, maar toch....)
Vaak in de vrije natuur mijn behoefte gedaan. Of langs de kant van de weg in de VS. Tussen openstaande voor- en achterportier: niemand die het ziet!
Wildplassen in Afrika gewoon achter de tent terwijl er allerlei groot wild in de buurt is. En sowieso overal eigenlijk wel in de natuur, liever buiten dan op gore toilletten.

Paar keer in 'n helicopter gevlogen, een watervliegtuigje, meerdere ballonvluchten.

Krokodil gegeten en kangaroe.

Het echte halloween meegemaakt in Tennessee.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
23-04-2019 15:35
Wildplassen in Afrika gewoon achter de tent terwijl er allerlei groot wild in de buurt is. En sowieso overal eigenlijk wel in de natuur, liever buiten dan op gore toilletten.
In Kenia zaten we met 4 vrouwen op een rijtje te plassen achter een ontzettend smerig toiletgebouwtje bij een benzinepomp :-D
redbulletje schreef:
23-04-2019 15:35
Wildplassen in Afrika gewoon achter de tent terwijl er allerlei groot wild in de buurt is.
Dat is dan dubbel wildplassen. En dat met jouw avatar.
Ik wil ook trouwen in Las Vegas :love:
Murrmurr schreef:
23-04-2019 15:40
Dat is dan dubbel wildplassen. En dat met jouw avatar.
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
23-04-2019 15:41
Ik wil ook trouwen in Las Vegas :love:
Als ik het over mocht doen, deed ik dat ook!
amarna schreef:
23-04-2019 15:39
In Kenia zaten we met 4 vrouwen op een rijtje te plassen achter een ontzettend smerig toiletgebouwtje bij een benzinepomp :-D
In China een keertje in zo'n gebouwtje waar je allemaal naast elkaar boven een goot hurkt.
lilalinda schreef:
23-04-2019 09:20
Bekeuringen, boetes, rechtszaken, politie-invallen, getuigen van auto-ongeluk (van bekenden), seks op rare plaatsen, rare dingen gegeten, gedronken, geslikt
Ach ja, been there, done it
En ik ben een hele normale keurige mevrouw verder.
Grappig, de meeste abnormale dingen hier gaan over reizen en ik kan me ineens ook alleen maar sex, drugs en andere transgressies voor de geest halen. Waarvan wel een aantal op reis.
- Voor bijna 300 man in Londen totaal onvoorbereid een speech in het Engels gegeven
- Een boa constrictor om mijn nek gehad
- Op uitnodiging in Brussel bij een NL Europarlementariër een politieke zaak toegelicht die ook in het EP behandeld is
- Op bezoek geweest bij politiek gevangenen in een Spaanse gevangenis
- Een rechtzaak in Parijs bijgewoond
- De hele nacht op station Londen Liverpoolstreet in een stilstaande lege maar niet afgesloten trein gebivakkeerd tot de onze de volgende ochtend ging
- Abseilen van de euromast
- Mijn buurman laten ontruimen die een mega wietplantage in zijn voortuin had geplant

schiet me zo te binnen :-D
anoniem_164584 wijzigde dit bericht op 23-04-2019 16:04
11.90% gewijzigd
Op reis ben ik sowieso avontuurlijker.
Thuis ben ik wel ns gevlucht voor de politie én daarin geslaagd.
redbulletje schreef:
23-04-2019 16:03
Thuis ben ik wel ns gevlucht voor de politie én daarin geslaagd.
We hebben meer details nodig. :proud:
Oh en abnormaal of apart hoeft niet avontuurlijk te zijn, er zijn vast ook saaie dingen. Ik heb begin dit jaar bijna 8 dagen niet met mensen gepraat.
Alle reacties Link kopieren
Geëmigreerd - niet ver weliswaar in mijn geval, maar het verruimd wel je blik. Eigenlijk zou iedereen eens een paar jaar verplicht elders moeten leven/wonen/werken. Niet alleen op vakantie gaan ergens, maar er ook moeten dealen met de dagelijkse dingen. En dan beseffen dat er niet 1 goede manier van dingen doen is. Dat zou mensen wat meer openminded maken.
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.”
Ah de tegenovergestelde vraag! Zal ik hier ook even bijdragen :)

Ik heb wel eens harddrugs gedeald.
Ik heb wel eens iemands leven gered.

Deze twee dingen overigens niet tegelijkertijd ;)
Alle reacties Link kopieren
- parachute gesprongen
- geparapent
- een intiempiercing laten zetten
- een naaktshoot gedaan
- met wilde dolfijnen gezwommen (manta en whale shark staan nog op mijn lijstje)
- naast een stingray gezwommen
- gezwommen in een rivier waar ook krokodillen en nijlpaarden zaten
Castor1975 schreef:
23-04-2019 11:05
Was dat lekker?
Nee, niet zo eigenlijk.
Hond heeft een hele specifieke smaak zoals bv lam (jummie).
Dit vond ik alleen geen fijne smaak. En er zaten allemaal kleine botjes in. Dus misschien was het de bereiding.
Maar, altijd alles proberen :A:
Murrmurr schreef:
23-04-2019 16:04
We hebben meer details nodig. :proud:
Ik reed naar huis terwijl ik er net door een kennis op geattendeerd was dat mijn achterlicht het niet deed. Toen ik bijna thuis was kwam er een politieauto uit de tegenovergestelde richting voorbij. Ik dacht, ik hoop niet dat ze in hun achteruitkijkspiegel kijken, maar ja hoor, ze draaiden om en toen heb ik plankgas gegeven, m'n auto in m'n oprit geknald, hek dicht en weggedoken en toen zag ik ze langsrijden, maar mij niet vinden ;-D
belgali schreef:
23-04-2019 16:30
Geëmigreerd - niet ver weliswaar in mijn geval, maar het verruimd wel je blik. Eigenlijk zou iedereen eens een paar jaar verplicht elders moeten leven/wonen/werken. Niet alleen op vakantie gaan ergens, maar er ook moeten dealen met de dagelijkse dingen. En dan beseffen dat er niet 1 goede manier van dingen doen is. Dat zou mensen wat meer openminded maken.
Ja behalve dat je het ze wil verplichten
:D Badass RB
Alle reacties Link kopieren
hamaika schreef:
23-04-2019 16:02

- Een boa constrictor om mijn nek gehad
- Op uitnodiging in Brussel bij een NL Europarlementariër een politieke zaak toegelicht die ook in het EP behandeld is
Boa constrictor om m'n nek en een vliegende hond in mijn handen ja, maar daar schaam ik me achteraf wel voor. Dat is niet de manier waarop we met wilde beesten moeten omgaan.

Ook op uitnodiging bij een NL Europarlementariër thuis geweest ja, die wilde graag uit eerste hand meningen van betrokkenen over een bepaald EP onderwerp.

Wat me eraan doet denken: ik heb geslapen en gewerkt in het beruchtste vluchtelingenkamp van Europa.
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
23-04-2019 15:55
Grappig, de meeste abnormale dingen hier gaan over reizen en ik kan me ineens ook alleen maar sex, drugs en andere transgressies voor de geest halen. Waarvan wel een aantal op reis.
Hier ook
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
23-04-2019 16:56
Ja behalve dat je het ze wil verplichten
Haha ja ... dat is wat tegenstrijdig:) Bedoelde uiteraard "bij wijze van spreken". Maar de gedachte erachter is wel duidelijk toch ?
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven