Welk normaal ding heb jij nog nooit gedaan?

22-04-2019 10:06 419 berichten
Ik zag een discussie op twitter over normale dingen die mensen nog nooit gedaan hebben (begonnen door iemand wiens vader nog nooit had gepind) en ik vroeg me af: wat heb jij nog nooit gedaan?

Voor mezelf: ik heb nog nooit een mani-pedi gehad (los ook niet) en ik heb ook nog nooit ook maar iets aan mijn wenkbrauwen gedaan (dus niet ‘in model’ gemaakt en ook geen make up).
Ik heb nog nooit game of thrones gezien.
Ik heb nog nooit een strijkbout gehad.
Ik heb nog nooit kipnuggets gegeten.
redbulletje schreef:
23-04-2019 09:11
Dat vraagt om 'n nieuw topic! ;-D

Serieus, is het normaal dat je álle veelvoorkomende/normale hebt gedaan of meegemaakt in je leven?

Van drugs tot sport, van reizen tot tuinieren, van wok tot sterrenretaurant. Ik kan werkelijk overal over meepraten uit eigen ervaring. O_O
anoniem_385160 wijzigde dit bericht op 23-04-2019 16:30
6.70% gewijzigd
Het is nogal een verschil of je medicijnen gebruikt, omdat je zonder niet normaal kunt leven, of dat je drugs gebruikt voor de lol.
Alle reacties Link kopieren
Nu ben ik natuurlijk al heel oud (40+) en heb eigenlijk het meeste gewoon wel gedaan. Op Disneyland na??

Ik heb & hoef geen gel-nagels
En sommige films &series nooit gezien, maar tja, je kunt moeilijk alle films en series wel gezien hebben en alle boeken gelezen hebben.
Ben nooit in de Keukenhof geweest, en nooit op wintersport.

Maar ik ben ondertussen ook wel zo lief voor mezelf, dat ik sommige dingen gewoon echt niet meer hoef. de Efteling bijvoorbeeld. Hoef ik lekker niet heen
Alle reacties Link kopieren
CourtneyTT schreef:
23-04-2019 09:13
Nee, medicijnen zijn net zo goed drugs. Sterker nog, de meeste drugs waren van origine ontwikkeld als medicijn.


Etc. etc.
:nut:

Oké, dan: ik heb nog nooit recreatief drugs gebruikt. Jij je zin
Heb trouwens ook nooit morfine of iets gehad, maar geen idee wat er in een narcose zit.

(En ik snap niet waarom je bij mij hier pas op reageert, terwijl anderen dat ook al noemden zoals ik, zelfs 'nooit drugs, alleen wiet', maar goed.. )
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
*Kettricken* schreef:
23-04-2019 09:15
Het is nogal een verschil of je medicijnen gebruikt, omdat je zonder niet normaal kunt leven, of dat je drugs gebruikt voor de lol.
Neemt niet weg dat het allemaal drugs zijn. En dat je dus niet zomaar kunt stellen dat je het nooit gebruikt hebt.
We used to be friends...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog nooit teveel gedronken, nog nooit wijn of koffie gedronken. Nog nooit gerookt of drugs gebruikt.
En denk niet dat ik bovenstaande ooit ga doen. Ik weet het eigenlijk wel zeker!
CourtneyTT schreef:
23-04-2019 09:19
Neemt niet weg dat het allemaal drugs zijn. En dat je dus niet zomaar kunt stellen dat je het nooit gebruikt hebt.
In dat geval ben ik een serieus verslaafde junk.
CourtneyTT schreef:
23-04-2019 09:19
Neemt niet weg dat het allemaal drugs zijn. En dat je dus niet zomaar kunt stellen dat je het nooit gebruikt hebt.

Ik heb geloof ik nooit zo gezeurd over niks.
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
23-04-2019 09:17
(En ik snap niet waarom je bij mij hier pas op reageert, terwijl anderen dat ook al noemden zoals ik, zelfs 'nooit drugs, alleen wiet', maar goed.. )
Het was niet specifiek aan jou gericht. En tig mensen gaan quoten is ook weer zoiets. :P
We used to be friends...
Alle reacties Link kopieren
*Kettricken* schreef:
23-04-2019 09:20
In dat geval ben ik een serieus verslaafde junk.
Nou ja, zat mensen die verslaafd raken aan hun medicatie.
courtneytt wijzigde dit bericht op 23-04-2019 09:26
0.41% gewijzigd
We used to be friends...
Alle reacties Link kopieren
CourtneyTT schreef:
23-04-2019 09:21
Het was niet specifiek aan jou gericht. En tig mensen gaan quoten is ook weer zoiets. :P

Nou fijn, ik heb geen wiet gebruikt, heb nooit cocaïne gesnoven, heroïne gespoten en/of een tabak gekauwd.
Nooit een XTC-pilletje in handen gehad of LSD geslikt. Nooit.. moet ik nog verder specificeren?

Manmanman...
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
CourtneyTT schreef:
23-04-2019 09:25
Nou ja, zat mensen die verslaafd raken aan hun medicatie.

En dan nog is dat anders dan voor je plezier een jointje roken of een lijntje coke snuiven. En ik mag toch hopen dat jij dat ook snapt. Ook hoe dit bedoeld is in het topic.
Later is nu
Dreamer schreef:
23-04-2019 09:27
En dan nog is dat anders dan voor je plezier een jointje roken of een lijntje coke snuiven. En ik mag toch hopen dat jij dat ook snapt. Ook hoe dit bedoeld is in het topic.
Zeg dat wel.
Bijna alles wat al is beschreven heb ik wel gedaan. Ik hou ook wel nieuwe plekken bezoeken, dingen proberen, etc. Ik weet nog dat ik een keer expres een Big Mac heb genomen bij de McD omdat ik dat nog nooit had gehad. Was niet lekker trouwens.

Ik heb nog nooit een beugel gehad.
Ik ben nog nooit bij de KFC geweest.
Wittelamp schreef:
23-04-2019 09:15
Serieus, is het normaal dat je álle veelvoorkomende/normale hebt gedaan of meegemaakt in je leven?

Van drugs tot sport, van stad tot platteland, van abortus tot miskraam, van reizen tot tuinieren, van wok tot sterrenretaurant. Ik kan werkelijk overal over meepraten uit eigen ervaring. O_O
Je ziet vast een beetje afgeleefd uit. :proud:

Maar serieus, het is maar wat je normaal noemt hè. Drugs? Abortus? Miskraam? Ik vind McDonalds meer mainstream.
Dreamer schreef:
23-04-2019 08:36
Groningen ook, en daar ben jij nog nooit geweest! :O

:proud:
Het is ook geen principekwestie, het ligt gewoon niet op de route!
Alle reacties Link kopieren
Ik drink ook geen koffie. Wel eens een slokje geproefd, maar ik vind het vies. Ruikt ook niet aantrekkelijk.

Nog nooit paling gegeten, omdat mijn moeder daar een licht trauma voor had. Ben nu vegetariër, dus zal ook waarschijnlijk nooit paling eten.

Ben nog nooit buiten Europa geweest. Voel de behoefte momenteel ook niet, maar wie weet komt dat nog.

Heb nog nooit op een datingsite gezeten.

Ben nog nooit in de Keukenhof geweest.
Alle reacties Link kopieren
Nooit dronken geweest (wel aangeschoten)
Nooit een hele sigaret opgerookt, alleen een paar trekjes geprobeerd
Nooit drugs geslikt, gespoten of gesnoven
Nooit zwanger geweest
Nooit kunstnagels gehad
Nooit auto gereden
Nooit Harry Potter gelezen/gezien
Nooit een netflixserie gezien
Nooit een sauna bezocht
Nooit in een ziekenhuis opgenomen geweest
Nooit in Spanje geweest
Nooit een talentshow als Idols, The Voice of Holland 's got Talent gezien
Nooit in eigen land noordelijker dan Drente geweest
Nooit in een tent of caravan geslapen
Nooit Soldaat van Oranje the musical gezien
amarna wijzigde dit bericht op 23-04-2019 15:07
29.24% gewijzigd
Nog nooit in Berlijn en Rome geweest. Trekt me ook helemaal niet.
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
23-04-2019 10:16
Je ziet vast een beetje afgeleefd uit. :proud:

Maar serieus, het is maar wat je normaal noemt hè. Drugs? Abortus? Miskraam? Ik vind McDonalds meer mainstream.
het is ook 'de leeftijd' denk ik, ik heb eigenlijk ook alles meegemaakt. Wat niet raar is tegen de 50, wel op je 25e
Alle reacties Link kopieren
CourtneyTT schreef:
23-04-2019 09:19
Neemt niet weg dat het allemaal drugs zijn. En dat je dus niet zomaar kunt stellen dat je het nooit gebruikt hebt.
Ik denk dat als je de grens trekt bij legaal/illegaal, het meteen duidelijk is.
Juist die grens is voor veel mensen bepalend: doe je iets, wat wettelijk verboden is???
Alle reacties Link kopieren
CourtneyTT schreef:
23-04-2019 09:19
Neemt niet weg dat het allemaal drugs zijn. En dat je dus niet zomaar kunt stellen dat je het nooit gebruikt hebt.
Morfine per infuus bij een niersteenaanval kun je geen "drugsgebruik" noemen.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
23-04-2019 14:52
het is ook 'de leeftijd' denk ik, ik heb eigenlijk ook alles meegemaakt. Wat niet raar is tegen de 50, wel op je 25e
Misschien leuk om een topic te openen over wat je wél gedaan hebt en anderen niet?
amarna schreef:
23-04-2019 15:01
Misschien leuk om een topic te openen over wat je wél gedaan hebt en anderen niet?
Dat heb ik al gedaan
amarna schreef:
23-04-2019 15:01
Misschien leuk om een topic te openen over wat je wél gedaan hebt en anderen niet?
Redbulletje heeft al zo'n topic geopend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven