Welke (compleet onhaalbare) bijzondere wens heb je?

04-09-2021 20:25 198 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk, ik heb een hele rij aan wensen. Sowieso gezond blijven, oud worden etc. Maar ook blijven leven zoals nu zonder geldzorgen (niet dat ik loaded ben maar ik heb het goed). Dit zijn denk ik hele realistische wensen.. die veel mensen hebben.

Maar naast deze meer wezenlijke zaken heb ik nog 1 wens…

Ik zou zo graag eens een baby orang oetan of baby chimp willen kroelen… dit kan natuurlijk niet en dat is maar goed ook, maar oh wat zou ik dat graag eens doen.

Heb je ook zo’n wens? Zo iets dat je geweldig lijkt maar je nooit gaat doen..
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Ik wil heel graag een geweldig kinderboek schrijven, dat laten illustreren door Charlotte Dematons of een andere fantastische illustrator en dan mij laten bejubelen in een tv-programma.
Alle reacties Link kopieren
Dit jaar nog naar de UK
Alle reacties Link kopieren
Zwemmen met dolfijnen, maar het is niet diervriendelijk dus nee, dat zal ik nooit doen.
Lijkt me gewoon zo leuk, ik vind het zulke mooie dieren!
Knuffelen met baby ijsbeertjes, ook zoiets.
Alle reacties Link kopieren
Mijn epilepsie kwijtspelen, mijn autisme kwijtspelen en 50 kilo afvallen zonder er moeite voor te moeten doen.


Of als dat iets eenvoudiger is:
De jackpot winnen zonder elke week te moeten meedoen.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren
Tijdreizen. Niet ver hoor. Met een weekendje begin jaren ‘90 ben ik al blij.
s7rin wijzigde dit bericht op 04-09-2021 20:39
75.28% gewijzigd
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.
Alle reacties Link kopieren
Op nachtsafari in de Bush van nieuw Zeeland, opzoek naar de kiwivogel. Ooit eens op tv gezien en dat lijkt me echt zo ontzettend gaaf om mee te maken en het vogeltje ook daadwerkelijk te zien in z’n natuurlijke omgeving
Alle reacties Link kopieren
Meedoen met een tractorpulling wedstrijd. Niet kijken, maar dus echt op zo'n machine zitten met weet ik het hoeveel pk onder m'n reet.
In this mad house we must all survive
Alle reacties Link kopieren
Een Oscar winnen.
Een mooi boerderijtje met een lap grond eromheen met een paar paarden, wat koeien, geitjes, ezeltjes en een prachtige boomgaard.
Alle reacties Link kopieren
Optreden als hoofdact in een uitverkocht stadion, of als headliner op een festival. Minstens 50.000 man publiek gaat volledig uit z'n dak en ik speel de sterren van de hemel.
.
Alle reacties Link kopieren
Nog één keer terug naar toen. Het huis, de tijd, mijn kerngezin zoals het toen was.
Mijn zus, zoals ik haar had, en daarna nooit meer.
Zó ongelofelijk veel herinneringen, en niet één daar van kun je opnieuw beleven.
Ik reed toevalling net vanmiddag langs het huis. Geen groter verlangen in mij dan naar die tijd.
Alle reacties Link kopieren
Borstvoeding geven. Maar klaar met kinderen krijgen en bijna in de overgang.

Ik vond dat zo geweldig.
Alle reacties Link kopieren
Meedoen met de St. Mary’s Trophy op de Goodwood Revival. Met een tot het uiterste opgevoerd Austin A35-je. En dan al die dikke Jaguars Mk1 en Ford Galaxies verslaan!



(De rest van het forum heeft géén idee waar dit in vredesnaam over gaat)

We doen er een filmpje bij.

https://youtu.be/tjf_9jb4aA8
auditor wijzigde dit bericht op 04-09-2021 20:54
Reden: Filmpje toegevoegd
10.91% gewijzigd
When in doubt, the auditor is always right!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou wel in een ander land willen wonen, dichter bij familie, maar zonder hier weg te hoeven.
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Een Avenger zijn lijkt me ook wel wat trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Een boek met een een hoop vervolgen schrijven. Een verhaal met mooie uitgebreide verhaallijnen in een grote fantasiewereld, zoiets als Harry Potter. Niet om beroemd te worden, liever niet zelfs. Maar vind het zo knap als iemand zoiets kan bedenken. Zo’n hele wereld met allemaal personages die tot leven komen. Geweldig!
Lach hard, duik diep, kom terug..
Alle reacties Link kopieren
Een ijsbeer knuffelen.
Alle reacties Link kopieren
Een eigen huis voor erbij willen. Alleen voor mij.

En een pand waarbij ik aan jonge mensen kamers verhuur voor weinig, die dat nodig hebben. En dan geef ik ze hoogstpersoonlijk topnotch begeleiding.
Alle reacties Link kopieren
Mijn overleden mama nog eens spreken en vertellen wat ze de afgelopen 3 jaar gemist heeft.🍀

Gewoon alles kunnen vreten wat ik wil zonder dik te worden.🍰🍰

Dat ik de garantie heb dat mijn lief en ik altijd bij elkaar blijven.💖

Mij minder zorgen maken over wat anderen van me vinden. En dat al mijn domme dingen en blunders vergeten zijn 🤣
Alle reacties Link kopieren
Nog een keer zwanger zijn en een kind baren.
Gaat niet meer lukken.
Ik ben al door de overgang en heb al kleinkinderen.
Alle reacties Link kopieren
koekie1980 schreef:
04-09-2021 20:58
Mijn overleden mama nog eens spreken en vertellen wat ze de afgelopen 3 jaar gemist heeft.🍀
Hier durfde ik helemaal niet over na te denken. Waar begin je, hoe neem je dan ooit opnieuw afscheid :purple: .
Lach hard, duik diep, kom terug..
Alle reacties Link kopieren
Zwanger zijn en een kind baren, maar ik wil geen moeder worden dus dat is wat ingewikkeld dan :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Een huis kopen met genoeg grond voor de dieren.
“We should make no mistake. Without concerted actions, the next generation will be roasted, toasted, fried and grilled.” - Christine Lagarde, IMF
Nooit andere buren krijgen.
Actrice worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven