Welke film gaan we kijken?

17-05-2018 15:44 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naar aanleiding van een ander topic ( relaties/reageer-ik-overdreven/list_messages/410500/9 ) hebben we inmiddels een gezellig cluppie (tot nu toe) dames op mijn bank verzameld. We zijn ook al voorzien van lekkers en drank. Nu nog het dilemma, welke film gaan we kijken onder ons heerlijke (door Rosa gemaakt) dekentje kijken!
Iedereen is welkom om zich bij ons te komen nestelen. Enige voorwaarde is een goed humeur!

Iemand suggesties?
:popcorn:

Edit; locatie is gewijzigd ivm een draakje gaan we nu op het privé strand van Genie onder een dekentje.
kia・ora wijzigde dit bericht op 17-05-2018 16:06
10.06% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
GenieInABottle schreef:
17-05-2018 21:30
Dat bedoel ik dus, pfff. Sterker nog, het wordt wel verwacht dat ik en de hele dag aanwezig ben, en een cadeau meeneem, en blij voor ze ben en ook nog ter vermaak ga dienen voor een groep gasten. Hoe respectloos kun je het hebben??? En dan heb ik het nog niet eens over de definitie van vriendschap en liefde en seks gehad, zucht. Waar gaat het heen met deze nieuwerwetse wereld :cry:
Pffff hoe durven ze. Je zou toch denken dat jouw vriendschap meer waard is dan hun relatie
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
GenieInABottle schreef:
17-05-2018 21:26
Nee, ik ben verhuisd naar het midden van het land. Ergens dicht bij Utrecht! Blauwtje is ook welkom hoor! Ma en dinsdag heb ik afspraken. Dinsdag met een van die hele fijne vrienden, die ook nog eens verliefd op mij is geweest en die nu gaat trouwen met zijn grote liefde, die al net zo knuffelig is en het geen probleem vindt dat haar aanstaande soms even mijn knuffelman mag zijn. :love:
Hoe respectloos ;-D Het trouwen van hun dan he, niet de rest :P
Flauw gedoe altijd dat trouwen!

[...]
kia・ora wijzigde dit bericht op 17-05-2018 21:53
16.59% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Kia•Ora schreef:
17-05-2018 21:10
Afbeelding
Jammie, op. Ik kan het gewoon bijna niet meer aan, al die herkenning, liefde en het begrip hier *hips*
En ik besef nu pas dat ook ik in een groepje / hokje pas: the weirdo's :cheer2: :cheer2: :cheer2:
Oh, dansen we ook op ons hippie feestje??? :cheer2: :cheer2: :cheer2: :muziek: :muziek: :muziek: B-) B-) B-)
GenieInABottle schreef:
17-05-2018 21:28
Een appeltje?
Ik ben er vandaag achter gekomen (na jaren dus...hoe nitwitterig kun je zijn) dat je (met een appeltje dus) pagina's terug kunt gaan door twee vingers op de muispad te zetten en naar rechts te swipen :yes:

Ja eindelijk een appeltje :love: moet nog wel ff zoeken. Of tijd inruimen voor de half uur online sessie die ze me hebben aangeboden. Vanavond geen tijd, moet veel teveel bijlezen hier :proud: Maar goeie tip, ik ga het swipen eens proberen :D
lollypopje schreef:
17-05-2018 21:31
@Kia ben je doorbitch :P
Ik wil je best bevestigen of ontkennen :P
kia・ora wijzigde dit bericht op 17-05-2018 21:59
19.38% gewijzigd
lollypopje schreef:
17-05-2018 21:31
@Kia ben je doorbitch? :P
Nee joh ze is huppelutjemetzweepofzoiets
anoniem_331193 wijzigde dit bericht op 17-05-2018 21:55
35.00% gewijzigd
Ik wil even zeggen dat ik jullie ook heel lief vind in dat andere topic. Fijn om bijval te krijgen, al heb ik me daar maar teruggetrokken, want met dat soort argumenten valt er niet te discussiëren.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Kia•Ora schreef:
17-05-2018 21:33
Flauw gedoe altijd dat trouwen!

...
..., vrijdag komt mijn woef thuis, dus dan ben ik ietwat beperkter in tijd als in tussentijds uitlaten... Ik stuur je wel even een bericht via dat andere kanaal. Dan kun je zien waar mijn 'huisje' woont ;-)

Sorry Kia, had per ongeluk wel gequoot! Haal even weg uit je eigen post!!
anoniem_331193 wijzigde dit bericht op 17-05-2018 21:52
38.52% gewijzigd
Afbeelding
GenieInABottle schreef:
17-05-2018 21:37
[...] Woensdag kan ook, vrijdag komt mijn woef thuis, dus dan ben ik ietwat beperkter in tijd als in tussentijds uitlaten... Ik stuur je wel even een bericht via dat andere kanaal. Dan kun je zien waar mijn 'huisje' woont ;-)
Er staat niet quoten muts! Ik snap dat je dubbel ziet na al die drank hoor. Maar wil je het even weghalen?
lollypopje schreef:
17-05-2018 21:34
Ik wil even zeggen dat ik jullie ook heel lief vind in dat andere topic. Fijn om bijval te krijgen, al heb ik me daar maar teruggetrokken, want met dat soort argumenten valt er niet te discussiëren.
Nope, ik was er inmiddels ook wel klaar mee. En graag gedaan. :kiss:
Heb ik kwartet?
Afbeelding

Zo kunnen we weer even vooruit.
Kia•Ora schreef:
17-05-2018 21:40
Nope, ik was er inmiddels ook wel klaar mee. En graag gedaan. :kiss:
Op het moment dat dit topic als argument wordt gebruikt, dan heb je echt geen goede argumenten meer en dan is discussiëren gewoon echt niet zinvol. Achja, het lijkt mij heel vermoeiend om zo te zijn en te leven, dus het is vooral hun probleem :P
:yes: Kwartet! :cheer2:
Kia•Ora schreef:
17-05-2018 21:43
:yes: Kwartet! :cheer2:
:cheer2:
lollypopje schreef:
17-05-2018 21:43
Op het moment dat dit topic als argument wordt gebruikt, dan heb je echt geen goede argumenten meer en dan is discussiëren gewoon echt niet zinvol. Achja, het lijkt mij heel vermoeiend om zo te zijn en te leven, dus het is vooral hun probleem :P
Ja, het is zeker hun probleem, wij hebben geen problemen. Kan ook niet met goed gezelschap en een warm vuurtje met drank. Weten we al welke film het wordt? Hik hik
Kia•Ora schreef:
17-05-2018 21:44
Ja, het is zeker hun probleem, wij hebben geen problemen. Kan ook niet met goed gezelschap en een warm vuurtje met drank. Weten we al welke film het wordt? Hik hik
Ik ben nu Weeds aan het kijken. Kunnen we ook een marathon van doen :P
lollypopje schreef:
17-05-2018 21:47
Ik ben nu Weeds aan het kijken. Kunnen we ook een marathon van doen :P
Oeh ja, marathons! :heart:

Ik weet ook nog wel een leuke :rofl: . Vraag blauwtje van de week maar welke :A: .
Kia•Ora schreef:
17-05-2018 21:48
Oeh ja, marathons! :heart:

Ik weet ook nog wel een leuke :rofl: . Vraag blauwtje van de week maar welke :A: .
Kun je niet nu alvast verklappen? :P
Marana-- schreef:
17-05-2018 21:33
Ja eindelijk een appeltje :love: moet nog wel ff zoeken. Of tijd inruimen voor de half uur online sessie die ze me hebben aangeboden. Vanavond geen tijd, moet veel teveel bijlezen hier :proud: Maar goeie tip, ik ga het swipen eens proberen :D
Ik heb gisteren? een mail gekregen met een print out voor heel wat sneltoetsencombinaties Of weet ik hoe dat heet) ik zal hem doorsturen. Tip: gebruik deze codes niet, ik herhaal NIET om accenten op letters te krijgen. Als je bijvoorbeeld de e even ingedrukt houd, dan komt er een keuzemenu boven te staan. Laat de e los en druk op het cijfer van je keuze. Veel sneller en makkelijker.

*Staat fier met kop omhoog, vleugels breed, want mijn eerste bruikbare en kloppende digitip ever*
Kia•Ora schreef:
17-05-2018 21:39
Er staat niet quoten muts! Ik snap dat je dubbel ziet na al die drank hoor. Maar wil je het even weghalen?
*hips* done, haal jij het dan ook even weg? *Hips*
lollypopje schreef:
17-05-2018 21:49
Kun je niet nu alvast verklappen? :P
Er was ooit eens een klein ventje te vondeling gelegd en die ging leren toveren ;) .

Wil je je vraag op de vorige pagina nog even wissen en draakje kun jij de quote even wissen en de vraag van lollietje ook?
GenieInABottle schreef:
17-05-2018 21:51
*hips* done, haal jij het dan ook even weg? *Hips*
Oeps, crosspost. Thanks. :redrose:
Kia•Ora schreef:
17-05-2018 21:53
Oeps, crosspost. Thanks. :redrose:
poef
lollypopje schreef:
17-05-2018 21:54
poef
Merci!

Ik ben doorbitch. Met een A ;) .
kia・ora wijzigde dit bericht op 17-05-2018 21:57
30.64% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven