Welke film gaan we kijken?
donderdag 17 mei 2018 om 15:44
Naar aanleiding van een ander topic ( relaties/reageer-ik-overdreven/list_messages/410500/9 ) hebben we inmiddels een gezellig cluppie (tot nu toe) dames op mijn bank verzameld. We zijn ook al voorzien van lekkers en drank. Nu nog het dilemma, welke film gaan we kijken onder ons heerlijke (door Rosa gemaakt) dekentje kijken!
Iedereen is welkom om zich bij ons te komen nestelen. Enige voorwaarde is een goed humeur!
Iemand suggesties?

Edit; locatie is gewijzigd ivm een draakje gaan we nu op het privé strand van Genie onder een dekentje.
Iedereen is welkom om zich bij ons te komen nestelen. Enige voorwaarde is een goed humeur!
Iemand suggesties?
Edit; locatie is gewijzigd ivm een draakje gaan we nu op het privé strand van Genie onder een dekentje.
kia・ora wijzigde dit bericht op 17-05-2018 16:06
10.06% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
donderdag 17 mei 2018 om 21:32
Pffff hoe durven ze. Je zou toch denken dat jouw vriendschap meer waard is dan hun relatieGenieInABottle schreef: ↑17-05-2018 21:30Dat bedoel ik dus, pfff. Sterker nog, het wordt wel verwacht dat ik en de hele dag aanwezig ben, en een cadeau meeneem, en blij voor ze ben en ook nog ter vermaak ga dienen voor een groep gasten. Hoe respectloos kun je het hebben??? En dan heb ik het nog niet eens over de definitie van vriendschap en liefde en seks gehad, zucht. Waar gaat het heen met deze nieuwerwetse wereld![]()
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
donderdag 17 mei 2018 om 21:33
Flauw gedoe altijd dat trouwen!GenieInABottle schreef: ↑17-05-2018 21:26Nee, ik ben verhuisd naar het midden van het land. Ergens dicht bij Utrecht! Blauwtje is ook welkom hoor! Ma en dinsdag heb ik afspraken. Dinsdag met een van die hele fijne vrienden, die ook nog eens verliefd op mij is geweest en die nu gaat trouwen met zijn grote liefde, die al net zo knuffelig is en het geen probleem vindt dat haar aanstaande soms even mijn knuffelman mag zijn.![]()
Hoe respectloosHet trouwen van hun dan he, niet de rest
![]()
[...]
kia・ora wijzigde dit bericht op 17-05-2018 21:53
16.59% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
donderdag 17 mei 2018 om 21:33
GenieInABottle schreef: ↑17-05-2018 21:28Een appeltje?
Ik ben er vandaag achter gekomen (na jaren dus...hoe nitwitterig kun je zijn) dat je (met een appeltje dus) pagina's terug kunt gaan door twee vingers op de muispad te zetten en naar rechts te swipen![]()
Ja eindelijk een appeltje
donderdag 17 mei 2018 om 21:34
Ik wil je best bevestigen of ontkennen
kia・ora wijzigde dit bericht op 17-05-2018 21:59
19.38% gewijzigd
Nee joh ze is huppelutjemetzweepofzoiets
anoniem_331193 wijzigde dit bericht op 17-05-2018 21:55
35.00% gewijzigd
donderdag 17 mei 2018 om 21:37
..., vrijdag komt mijn woef thuis, dus dan ben ik ietwat beperkter in tijd als in tussentijds uitlaten... Ik stuur je wel even een bericht via dat andere kanaal. Dan kun je zien waar mijn 'huisje' woont
Sorry Kia, had per ongeluk wel gequoot! Haal even weg uit je eigen post!!
anoniem_331193 wijzigde dit bericht op 17-05-2018 21:52
38.52% gewijzigd
donderdag 17 mei 2018 om 21:39
Er staat niet quoten muts! Ik snap dat je dubbel ziet na al die drank hoor. Maar wil je het even weghalen?GenieInABottle schreef: ↑17-05-2018 21:37[...] Woensdag kan ook, vrijdag komt mijn woef thuis, dus dan ben ik ietwat beperkter in tijd als in tussentijds uitlaten... Ik stuur je wel even een bericht via dat andere kanaal. Dan kun je zien waar mijn 'huisje' woont![]()
donderdag 17 mei 2018 om 21:40
Nope, ik was er inmiddels ook wel klaar mee. En graag gedaan.lollypopje schreef: ↑17-05-2018 21:34Ik wil even zeggen dat ik jullie ook heel lief vind in dat andere topic. Fijn om bijval te krijgen, al heb ik me daar maar teruggetrokken, want met dat soort argumenten valt er niet te discussiëren.
donderdag 17 mei 2018 om 21:43
Op het moment dat dit topic als argument wordt gebruikt, dan heb je echt geen goede argumenten meer en dan is discussiëren gewoon echt niet zinvol. Achja, het lijkt mij heel vermoeiend om zo te zijn en te leven, dus het is vooral hun probleem
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
donderdag 17 mei 2018 om 21:44
Ja, het is zeker hun probleem, wij hebben geen problemen. Kan ook niet met goed gezelschap en een warm vuurtje met drank. Weten we al welke film het wordt? Hik hiklollypopje schreef: ↑17-05-2018 21:43Op het moment dat dit topic als argument wordt gebruikt, dan heb je echt geen goede argumenten meer en dan is discussiëren gewoon echt niet zinvol. Achja, het lijkt mij heel vermoeiend om zo te zijn en te leven, dus het is vooral hun probleem![]()
donderdag 17 mei 2018 om 21:47
Ik ben nu Weeds aan het kijken. Kunnen we ook een marathon van doen
donderdag 17 mei 2018 om 21:48
Oeh ja, marathons!lollypopje schreef: ↑17-05-2018 21:47Ik ben nu Weeds aan het kijken. Kunnen we ook een marathon van doen![]()
Ik weet ook nog wel een leuke
donderdag 17 mei 2018 om 21:49
donderdag 17 mei 2018 om 21:49
Ik heb gisteren? een mail gekregen met een print out voor heel wat sneltoetsencombinaties Of weet ik hoe dat heet) ik zal hem doorsturen. Tip: gebruik deze codes niet, ik herhaal NIET om accenten op letters te krijgen. Als je bijvoorbeeld de e even ingedrukt houd, dan komt er een keuzemenu boven te staan. Laat de e los en druk op het cijfer van je keuze. Veel sneller en makkelijker.
*Staat fier met kop omhoog, vleugels breed, want mijn eerste bruikbare en kloppende digitip ever*
donderdag 17 mei 2018 om 21:52
Er was ooit eens een klein ventje te vondeling gelegd en die ging leren toveren
Wil je je vraag op de vorige pagina nog even wissen en draakje kun jij de quote even wissen en de vraag van lollietje ook?
donderdag 17 mei 2018 om 21:53
Oeps, crosspost. Thanks.
donderdag 17 mei 2018 om 21:56
Merci!
Ik ben doorbitch. Met een A
kia・ora wijzigde dit bericht op 17-05-2018 21:57
30.64% gewijzigd