Welkom nieuwe forummers! Stel je hier voor.

17-02-2016 15:57 418 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
WELKOM NIEUWE FORUMMERS!



Ben je nieuw op het VIVA forum? Stel jezelf voor!

Onderstaand wat leuke vragen uit diverse pijlers van het forum. Vul gerust aan met andere leuke weetjes over jezelf/ uit je leven.



Daar komen ze!



- Hoe ben je bij het VIVA forum terecht gekomen?

- Zit er een leuk verhaal achter de keuze van je nickname en avatar?

- Hoeveel tijd besteed je aan forummen bij VIVA of op andere Social Media?



Verder;



* Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden? Ideale schoondochter/zoon of schoonloeder?

* Thuis of op jezelf wonend?

* NL of buitenland, stad of dorp?

* Studerend of werk?

* Kinderen? Wel/geen thuisblijfmoeder? Borstvoeding of flesvoeding?

* Huisdieren? Hondenmens of kattenliefhebber?

* Wat is je favoriete gerecht, drankje en snack?

* Doe je aan sport of liefhebber van sportprogramma`s?

* Lang haar of een kort pittig kapsel?

* Jouw boeken-/tv-programma-/muzieksmaak?

* Favoriete vakantiebestemming?

* Wat doe je als je de loterij wint?



En leuk om mee te eindigen, heb je een levensmotto?



Veel forumplezier namens ons Modteam.
Hi,

Na jaren meelezen toch maar besloten om een account aan te maken. Voornamelijk om gezellig mee te kletsen bij de huis, tuin en keuken topics :yes:

"Even" voor de nieuwsgierigen de vragenlijst ingevuld.

- Hoe ben je bij het VIVA forum terecht gekomen?
Jaren geleden uit verveling.

- Zit er een leuk verhaal achter de keuze van je nickname en avatar?
Behalve dat ik graag zing en dat ik daar niemand een plezier mee doe, nee.


- Hoeveel tijd besteed je aan forummen bij VIVA of op andere Social Media?
Verschilt, bij verveling kan het zo maar 2 uur per dag zijn :-$

* Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden? Ideale schoondochter/zoon of schoonloeder?
Ideale schoondochter voor mijn (even ideale) schoonouders. Ik woon samen met mijn vriend.


* Thuis of op jezelf wonend?
Op onszelf!

* NL of buitenland, stad of dorp?
In een vrij groot dorp in Noord Nederland, in de zomer verhuizend naar een klein dorp een stuk oostelijker.

* Studerend of werk?
Ik werk, een stuk zuidelijker dan waar ik woon.

* Kinderen? Wel/geen thuisblijfmoeder? Borstvoeding of flesvoeding? ;-)
Kindervrij :jump: En of iemand wil werken, thuis blijven en hoe jij je kind wil voeden mag je gelukkig lekker zelf weten.

* Huisdieren? Hondenmens of kattenliefhebber?
Ik ben zowel een honden- als een kattenmens. Het verschilt een beetje met wie er het vervelendst is geweest de afgelopen tijd (sinds vanochtend ben ik weer even even een kattenmens)

* Wat is je favoriete gerecht, drankje en snack?
Maakt niet uit als het maar veel, vet, zout, zoet of zuur is. Het moet vooral niet goed voor je zijn.

* Doe je aan sport of liefhebber van sportprogramma`s?
Pfffff nee

* Lang haar of een kort pittig kapsel?
Redelijk kort en pittig. Maar het wisselt nog wel eens

* Jouw boeken-/tv-programma-/muzieksmaak?
Ik ben tegenwoordig weer erg in de crime, dus de Netflix documentaires en m'n e-reader draaien overuren.

* Favoriete vakantiebestemming?
Griekenland voor dichtbij en VS voor ver weg.

* Wat doe je als je de loterij wint?
Stoppen met werken :cheer2:

En verder ben ik vooral van het leven en laten leven. Binnen kaders uiteraard want ik wil er geen last van hebben :whistle:
[quote=JuniorModeratorViva post_id=21785045 time=1455721062 user_id=149784]

Hoe ben je bij het VIVA forum terecht gekomen? Google :-)

Zit er een leuk verhaal achter de keuze van je nickname en avatar? Alleen dat ik graag de wereld wil verkennen.

Hoeveel tijd besteed je aan forummen bij VIVA of op andere Social Media? Sociale media 1,5 uur gemiddeld per dag. Over dit forum kan ik nog niks zeggen.

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden? Ideale schoondochter/zoon of schoonloeder? N.v.t.

Thuis of op jezelf wonend? Thuis

NL of buitenland, stad of dorp? Nederland, stad

Studerend of werk? Studie

Kinderen? Wel/geen thuisblijfmoeder? Borstvoeding of flesvoeding? N.v.t.

Huisdieren? Hondenmens of kattenliefhebber? 1 hond, 2 katten, 4 paarden

Wat is je favoriete gerecht, drankje en snack? Gerecht: iets met pasta; drankje: Crystal Clear; Snack: Nakd repen

Doe je aan sport of liefhebber van sportprogramma`s? Ik doe niet aan sport en houd er ook niet van.

Lang haar of een kort pittig kapsel? Lang haar

Jouw boeken-/tv-programma-/muzieksmaak? Boeken: Nederlandse literaire thriller; tv-programma: Moordvrouw; muzieksmaak: top 40

Favoriete vakantiebestemming? Warm land

Wat doe je als je de loterij wint? Ik zou het veel geven aan goede doelen.

En leuk om mee te eindigen, heb je een levensmotto? Betoverend. Zo mooi en bijzonder!
Alle reacties Link kopieren Quote
Na een tijdlang alleen meelezen en sinds kort ook meeschrijven, stel ik mij ook maar even voor!



- Hoe ben je bij het VIVA forum terecht gekomen?
Ik zocht een tijdlang al het leesmateriaal over relaties, hier bleek nog veel meer leuks te vinden dus ben blijven hangen.

- Zit er een leuk verhaal achter de keuze van je nickname en avatar?
Snel verzonnen, ik vind er niks meer aan, maar je kunt hem niet veranderen helaas.
Geen leuk verhaal dus. :-[

- Hoeveel tijd besteed je aan forummen bij VIVA of op andere Social Media?
Uur per dag sowieso, soms langer.


* Verliefd :heart:
Ideale schoondochter en tegelijk een klein loedertje.

* Op mezelf wonend natuurlijk, in een stad in NL

* Ik werk.

* Heb 2 kinderen,
geen thuisblijfmoeder,
borstvoeding (toen, nu niet aan de orde)

* Huisdieren, 2 katten en 2 honden maar meer een kattenliefhebber.

* Whiskey, bacardi, tapas

* Doe je aan sport of liefhebber van sportprogramma`s?
Nee, alleen NL elftal kijk ik.

* Lang haar

* opinie, discussie programma' s, horror, misdaad, rockmuziek, dance

* Favoriete vakantiebestemming?
Als het maar warm is.

* Wat doe je als je de loterij wint?
Verhuizen, op vakantie, opzij zetten voor het kroost en voor mezelf en ook uitdelen en weggeven



En leuk om mee te eindigen, heb je een levensmotto?
Pluk de dag
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Doe een ander niet aan wat je zelf niet zou willen!

:lips: :bigkiss:



Veel forumplezier namens ons Modteam.
[/quote]
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi!
Ik zal mezelf even voorstellen..
Ik ben Stephanie, 31 jaar en woon in Amsterdam noord.
Ik ben single en woon samen met mijn hondje Evi ❤️.
Door mijn autisme is het me nog niet gelukt om te werken maar ik trim wel af en toe honden bij mij thuis en laat honden uit.
Mijn interesses/hobby's zijn dieren en dan vooral honden, de natuur, wandelen, shoppen, tattoo's, fotografie, bakken, lezen, tv kijken, films (horror) kijken, bioscoop, pretpark, dierentuin, musicals, concerten, festivals, reizen, lekker wat eten en drinken enz.
Dat was het wel een beetje haha 😊

- Hoe ben je bij het VIVA forum terecht gekomen?
Via google

- Zit er een leuk verhaal achter de keuze van je nickname en avatar?
Ja mijn hond heet Evi en ik ben geboren in 1988

- Hoeveel tijd besteed je aan forummen bij VIVA of op andere Social Media?
Veel haha


Verder;


* Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden? Ideale schoondochter/zoon of schoonloeder?
Geen van alle

* Thuis of op jezelf wonend?
Op mezelf

* NL of buitenland, stad of dorp?
NL, stad

* Studerend of werk
Geen van beide

* Kinderen? Wel/geen thuisblijfmoeder? Borstvoeding of flesvoeding? ;-)
Nope

* Huisdieren? Hondenmens of kattenliefhebber?
Hond

* Wat is je favoriete gerecht, drankje en snack?

Gin tonic, strawberry daquiri, chocola

* Doe je aan sport of liefhebber van sportprogramma`s?

Nee

* Lang haar of een kort pittig kapsel?

Lang haar

* Jouw boeken-/tv-programma-/muzieksmaak?

Boeken meestal waargebeurde verhalen.
Tv GTST, en gewoon programma's op RTL4, rtl5, SBS6.
Muziek top40, r&b enz

* Favoriete vakantiebestemming?
New York

* Wat doe je als je de loterij wint?

Reizen, shoppen
Alle reacties Link kopieren Quote
Vandaag heb ik na enkele jaren meelezen eindelijk een account aangemaakt. Wel zo netjes om me ook even voor te stellen.
Hoe ben je bij het VIVA forum terecht gekomen? Enkele jaren geleden via google. Zocht een antwoord op wat vragen en kreeg die ook door wat topics te lezen. Daarna blijven hangen.

- Zit er een leuk verhaal achter de keuze van je nickname en avatar?
Mijn nickname is afgeleid van een heeeele oude surrealistische film. Die film ken ik dan weer doordat ik vroeger dol was op Salvador Dalì (een van de makers) én een van mijn favoriete bands heeft er een nummer over gemaakt: Pixies met Debaser.

- Hoeveel tijd besteed je aan forummen bij VIVA of op andere Social Media?
Als meelezer een uurtje per dag ongeveer. Vandaag ben ik daar al ruimschoots overheen 😬



Verder;



* Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden? Ideale schoondochter/zoon of schoonloeder?
Geen van allen. Wel enkele (lange) relaties gehad en natúúrlijk zou ik een ideale schoondochter zijn, maar dan zou mijn hypothetische schoonmoeder nu het liefst wel kindvrij moeten zijn.

* Thuis of op jezelf wonend?
Ik woon op mezelf

* NL of buitenland, stad of dorp?
NL, in onze prachtige hoofdstad

* Studerend of werk?
Werk. Wil graag wel weer een (deeltijd) studie gaan doen

* Kinderen? Wel/geen thuisblijfmoeder? Borstvoeding of flesvoeding? ;-)
Bewust kindvrij zoals dat op dit forum zo mooi heet.

* Huisdieren? Hondenmens of kattenliefhebber?
Geen huisdieren. Wel dol op alle dieren. Maar zelf de verantwoordelijkheid hebben voor een huisdier staat me niet aan.

* Wat is je favoriete gerecht, drankje en snack?
Gerecht: seafood
Drankje: champagne
Snack: seafood

* Doe je aan sport of liefhebber van sportprogramma`s?
Wanneer ik er zin in heb, dat is helaas te weinig.
Qua sportprogramma’s: soms voetbal (nu dus wat vaker) en wielrennen.

* Lang haar of een kort pittig kapsel?
Lang haar

* Jouw boeken-/tv-programma-/muzieksmaak?
Boeken: John Irving, Marcel Möring, Haruki Murakami
TV: kijk ik bijna nooit, wel series en netflix etc. Ik was zeer onder de indruk van Soprano’s, Breaking bad etc. Ter vermaak vind ik Modern family en Californicationwel leuk.
Muzieksmaak: vrij breed, muziek luisteren is een van mijn grootste hobbies. Meestal wel rock, bluesrock en op zijn tijd wat elektra

* Favoriete vakantiebestemming?
Als er maar veel bergen zijn en een beetje lekker weer. Zee is ook prima, maar liever geen groot zandstrand

* Wat doe je als je de loterij wint?
Mijn naasten helpen waar nodig, een goed doel steunen en een huisje op een berg kopen.



En leuk om mee te eindigen, heb je een levensmotto?
Niet geschoten is altijd mis
Wanna grow up to be
Be a debaser
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi, ik ben Yvette! Ik lees al een tijdje mee op het forum en vond het nu wel tijd om mezelf eens voor te stellen.

Ik ben gek op reizen, lifestyle en leuke dingen doen! Ik werk in Breda en word blij van terrasjes doen en winkelen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoe ben je bij het VIVA forum terecht gekomen?
Ik kom VIVA vrij vaak tegen als ik een vraag typ in het Nederlands op google en er 'forum' achter typ :)

Zit er een leuk verhaal achter de keuze van je nickname en avatar?
Ik fok raszuiver Indische loopeenden met stamboom die voldoen aan rasstandaard, een goed karakter, een goede gezondheid, en ze zijn ook nog geheel biologisch gevoerd. Ik doe dit onder de naam Indische loopeenden hatchery Nederland, en probeer een informatieve website in elkaar te knutselen loopeenden.nl Dit eendenras heeft me enorm gegrepen; en de belabberde manier hoe ze hier in Nederland gefokt worden (inteelt alom, nergens naar kijken, niks bijhouden) heeft me zo aangegrepen dat ik daar verandering in wil maken. Het zou zonde zijn dat het zo zou eindigen bij bijvoorbeeld ratten (van 7 jaar naar maximaal 3 jaar en bijna altijd dood door extreme vormen van kanker, door slechter fok) of bepaalde rashonden. Dus verwacht veel Indische loopeenden praat want waar het hart van vol is loopt de mond van over. :)

Hoeveel tijd besteed je aan forummen bij VIVA of op andere Social Media?
Te weinig. Zoals bovengenoemd probeer ik een website bij te houden, een facebook, en in de toekomst denk ik ook instagram? Ik zit ook op een groot internationaal forum, en ik heb veel contact met fokkers over de hele wereld. En ik beantwoord veel vragen van mensen over Indische loopeenden. Maar ik heb pas sinds kort een telefoon die meer kan dan bellen en sms-en.. ik ben nog nieuw daar in, dus je kunt mogelijk wel raden; het groeit me vaak allemaal boven het hoofd en gaat me te langzaam naar mijn zin.

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden? Ideale schoondochter/zoon of schoonloeder?
Ik ben verliefd.

Thuis of op jezelf wonend?
Ik woon op me-tezamen-zelf.

NL of buitenland, stad of dorp?
Wij hebben plannen om in de toekomst naar het buitenland te vertrekken, op het platteland, voor meer natuur en uiteraard eenden.

Studerend of werk?
Ik werk. En ik ben bezig om in mijn vrije tijd een tweede taal te leren en de accordeon te bestuderen. Beiden kan ik al 3 akkoorden/woorden van. :P

Kinderen? Wel/geen thuisblijfmoeder? Borstvoeding of flesvoeding? ;-)
Geen kinderen. De rest niet relevant want wij hebben gekozen voor géén kinderen. Mogelijk in de toekomst pleegouderschap; maar ik denk dat deze oudere kinderen het een beetje raar zullen vinden als ik ze een fles geef of mijn borst in hun mond duw.

Huisdieren? Hondenmens of kattenliefhebber?
Een kat en een berg Indische loopeenden.

Wat is je favoriete gerecht, drankje en snack?
Alles soep. Soep 4-ever. Soep is life. etc.

Doe je aan sport of liefhebber van sportprogramma`s?
Ik hou niet van sportprogramma's. Wél van sporten, maar dat staat op dit moment op een laag pitje.

Lang haar of een kort pittig kapsel?
Beiden?

Jouw boeken-/tv-programma-/muzieksmaak?
Electrohouse/newwave/klassiek, Informatieve tv-programma's. Informatieve boeken of fantasy. Trekkie.

Favoriete vakantiebestemming?
Alles waar het niet kouder is dan hier, en alles wat niet te toeristisch is en je want te bekijken/wandelen/doen hebt. Maar niet teveel; fiets- en wandelvakanties hoef je me niet voor wakker te maken.

Wat doe je als je de loterij wint?
Er vanuit gaande dat dit een bijzonder hoog bedrag is;
- Een campus bouwen in deze stad zodat studenten een goedkope woning hebben, er meer woningen vrijkomen voor starters, waardoor ook meer appartementen voor mensen die net afgestudeerd zijn; en etc.
- Nog steeds verhuizen naar dat andere land om daar rustiger en meer van het land te leven.
- Investeren en vrijwilligerswerk te doen bij anti-discriminatie bureaus, biologische kleinschalige starters en een educatief project opzetten voor kinderen waar men in contact kan komen met allerhande hobby's/passies/interesses die het leven bied, waar men niet altijd mee in contact komt gedurende basis onderwijs. Zodat een ieder zijn/haar passie en/of talent kan ontdekken. En deze vervolgens koppelen aan leermeesters. Of dit nu Chinees leren, bijenhouder, computers repareren, grafisch ontwerpen, programmeren, de panfluit spelen, vader/moeder worden of zeilen is. Gratis voor de kinderen; leermeesters betaald indien men dit wenst. Ik heb zelf persoonlijk gemist; op mijn 14de moest ik een keuze maken welke kant ik op ging studeren terwijl ik maar 10 banen kende. Als je iets met paarden of zeilen of postduiven houden wil; dat is bijzonder moeilijk als je niemand kent die dat doet. Of dat het bestaat. Lijkt me tof om dat te veranderen.



En leuk om mee te eindigen, heb je een levensmotto?
Je kunt blijven zeiken/ergeren/irriteren; of zelf (proberen) het goede voorbeeld geven.
Alle reacties Link kopieren Quote
- Hoe ben je bij het VIVA forum terecht gekomen?
Uit nieuwsgierigheid, vroeger zat ik vaak op het Flairforum, ik was Reza

- Zit er een leuk verhaal achter de keuze van je nickname en avatar?
Reza komt uit de film "Ik ook van jou" Mooie naam.

- Hoeveel tijd besteed je aan forummen bij VIVA of op andere Social Media?
Nog niet zoveel, beetje lezen hier en daar.

* Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden? Ideale schoondochter/zoon of schoonloeder?
Verliefd, al jaren, geen aanzoek in het vooruitzicht.

* Thuis of op jezelf wonend?
Lekker thuis op mezelf

* NL of buitenland, stad of dorp?
Stadsmeisje

* Studerend of werk?
Werk

* Kinderen? Wel/geen thuisblijfmoeder? Borstvoeding of flesvoeding? ;-)
Geen kinderen, wel vaker een logéétje

* Huisdieren? Hondenmens of kattenliefhebber?
Geen huisdieren meer sinds een paar jaar.

* Wat is je favoriete gerecht, drankje en snack?
Pilav, Pina Colada

* Doe je aan sport of liefhebber van sportprogramma`s?
Nee

* Lang haar of een kort pittig kapsel?
Heel lang

* Jouw boeken-/tv-programma-/muzieksmaak?


* Favoriete vakantiebestemming?
In de zomer naar de zon, in de winter skiën

* Wat doe je als je de loterij wint?
Part-time gaan werken



En leuk om mee te eindigen, heb je een levensmotto?
Leef, beleef, geef
Ah! Ik kon dit topic al niet vinden, gevonden! :D
- Hoe ben je bij het VIVA forum terecht gekomen?
Poe, goede vraag, in een vaag ver verleden van Viva gehoord, was toen een enorme forumganger, het bleef me bij dat het hier ook een forum had en heb weer behoefte aan een forum. Vandaar dat ik nu hier ben!

- Zit er een leuk verhaal achter de keuze van je nickname en avatar?
Leuk verhaal? Mwa... Thlubbe zag ik ooit ergens staan, klonk wel leuk als schuilnaam, mijn avatar is een bonsai, toffe boompjes! :D

- Hoeveel tijd besteed je aan forummen bij VIVA of op andere Social Media?
Ik ben zo'n "raar" iemand die lekker helemaal geen social media heeft, walgelijk idee vind ik het zelf. Forummen? Geen idee, eh, uurtje per dag ofzo? Kan meer worden uiteraard. Afhankelijk welke topics me zouden interesseren en of de antwoorden boeiend zijn of als er wat te lachen valt.

- Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden? Ideale schoondochter/zoon of schoonloeder?
Heerlijk single op het moment. Ben net een jaartje single en vind het prima. Ben sinds mijn 20e in twee lange relaties geweest (eerste was 6½ jaar, die erna zo'n 3½ jaar). Dus nu effe gewoon lekker niks! Heerlijk!

- Studerend of werk?
Werk én altijd studerend. Zit in de informatica, programmeren, nerdy stuff waarvoor je altijd door moet leren.

- Wat is je favoriete gerecht, drankje en snack?
Poe, dat is afhankelijk van mijn bui. De Italiaanse keuken en de Japanse keuken vind ik enorm lekker! Een favoriete drankje heb ik niet echt, drink eigenlijk al een jaar enkel water vanwege dieet/vele sporten en mijn snacks bestaan momenteel enkel uit fruit. Healthy lifestyle dus!

- Doe je aan sport of liefhebber van sportprogramma`s?
Ik doe aan sport, erover praten/ernaar kijken vind ik geen zak aan persoonlijk. Ik zit zelf op korfbal, ben een frequent hardloper en fitness drie keer per week, soms meer. Daarnaast hou ik van snowboarden en wil nog iets gaan doen, maar wat weet ik niet precies. Misschien een vechtsport/kunst.

- Lang haar of een kort pittig kapsel?
Lekker kort tegenwoordig. Niet gemillimeterd gelukkig haha.

- Jouw boeken-/tv-programma-/muzieksmaak?
Okee, laat ik het er maar gelijk uitgooien: ik kijk geen films/TV. Ik ben niet van de passieve entertainment. Kijken naar beelden zonder dat ik daar iets mee doe is echt NIET mijn ding. Een goede docu kan ik dan wél weer waarderen. Boeken lees ik eigenlijk te weinig, erg weinig fictie in ieder geval, 1984 vond ik wel een erg goed boek.

Kwa muziek luister ik laatste tijd erg veel naar techno, maar ik luister eigenlijk alles wel. Alles behalve de drie grote kwaden voor mij: Gansterrap (bah!), Dubstep (mijn OREN!!!) en Nederlandstalige muziek (bah!!! :( )

- Favoriete vakantiebestemming?
Dat MOET toch wel Japan zijn. Ik ben gek op dat land!

- Wat doe je als je de loterij wint?
Dat zal niet gebeuren. Ik zou er op lange termijn niet echt gelukkig van worden. Een mooi bedrag om te winnen, is een bedrag waar je makkelijker door gaat leven, maar niet TE makkelijk. Een ton of zeven zou mooi zijn. Maar miljoenen? Meh, dat boeit mij echt niet... Sterker nog, ik hoop het niet. Ik heb een hekel aan geluk... En helaas heeft geluk ook een hekel aan mij, ik ben nogal een pechvogel met dobbelstenen en pure kansspelletjes.

- En leuk om mee te eindigen, heb je een levensmotto?
"Leef je leven in plaats van het leven te laten leven!"
anoniem_64c7f31e9a26f wijzigde dit bericht op 01-07-2019 09:57
0.01% gewijzigd
*oeps, excuses... ik quotte ipv edit"
Hoe ben je bij het VIVA forum terecht gekomen?
Jaren geleden maar altijd een meelezer geweest.

Zit er een leuk verhaal achter de keuze van je nickname en avatar?
Niet echt, dezekwam als eerst op.

Hoeveel tijd besteed je aan forummen bij VIVA of op andere Social Media?
Dit verschilt van dag tot dag.

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden? Ideale schoondochter/zoon of schoonloeder?

Happy single

NL of buitenland, stad of dorp?
in 't durp.

Studerend of werk?
Werk (vroeg, laat en nacht)

Kinderen? Wel/geen thuisblijfmoeder? Borstvoeding of flesvoeding? ;-)
Geen.

Huisdieren? Hondenmens of kattenliefhebber?
Kattenliefhebber, maar die gaat er niet komen, omdat ik door mijn werk hier vrij weinig tijd voor heb.

Wat is je favoriete gerecht, drankje en snack?
Lasagne (zelf gemaakt zonder pakjes en zakjes)
Cola light
Chocolade

Doe je aan sport of liefhebber van sportprogramma`s?
Wandelen en fietsen
Sportprogramma's, kijk ik niet sinds ik jaaaren geleden uit hotel mama ben vetrokken (en mijn ouders kijken dus echt alles op sport gebied)

Lang haar of een kort pittig kapsel?
Lang

Jouw boeken-/tv-programma-/muzieksmaak?
De boeken van; Andrzej Sapkowski
TV/Series: Being Human (de Britse versie), Supernatural...etc
Muzieksmaak: Triggerfinger, De Staat, The Dead South, Rammstein.....en vele meer.

Favoriete vakantiebestemming?
Groot-Brittannië

Wat doe je als je de loterij wint?
Minder gaan werken en alsnog een leuke studie gaan doen.

En leuk om mee te eindigen, heb je een levensmotto?
Achter de wolken schijnt de zon
Alle reacties Link kopieren Quote
.
maillootje wijzigde dit bericht op 08-09-2019 21:08
99.87% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi! Ik ben Rozetuin. Na lang meelezen toch een account genomen. Ik vind dat heel spannend. Bang om teveel ruimte in te nemen. Dat was het nu.
Alle reacties Link kopieren Quote
JuniorModeratorViva schreef:
17-02-2016 15:57
- Hoe ben je bij het VIVA forum terecht gekomen?
Jaren meegelezen en nu door een topic toch account aangemaakt.

- Zit er een leuk verhaal achter de keuze van je nickname en avatar?
Nee, eigenlijk niet.

- Hoeveel tijd besteed je aan forummen bij VIVA of op andere Social Media?
Verschillend, vaak voor het slapen gaan of als ik onderweg ben. En er zitten dagen tussen waarbij het teveel is haha



Verder;



* Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden? Ideale schoondochter/zoon of schoonloeder?
Verliefd, verloofd en ideale schoondochter.

* Thuis of op jezelf wonend?
Samenwonend op onszelf

* NL of buitenland, stad of dorp?
Tijdje in het buitenland gewoond, zou het zo weer doen. En zeker stad

* Studerend of werk?
Beide.. afgelopen jaar voor cariereswitch gegaan en nieuwe studie gestart

* Kinderen? Wel/geen thuisblijfmoeder? Borstvoeding of flesvoeding?
1 dochter. Biologisch niet van mij maar we zijn full time met z’n drieën. Wat men met borst/flesvoeding doet heb ik geen mening over. Leven en laten leven.

* Huisdieren? Hondenmens of kattenliefhebber?
Altijd kat gehad maar nu hond en ook leuk

* Wat is je favoriete gerecht, drankje en snack?
Italiaans, wijn, cola, chocola

* Doe je aan sport of liefhebber van sportprogramma`s?
Nope

* Lang haar of een kort pittig kapsel?
Lang

* Jouw boeken-/tv-programma-/muzieksmaak?
Boek dat lekker weg leest op vakantie en trash tv om hoofd te legen


* Favoriete vakantiebestemming?
Zon

Hoi! Ik ben Brooklyn30. Na veel getwijfel toch maar een account aangemaakt 😊

- Hoe ben je bij het VIVA forum terecht gekomen?
Via Google op het forum terecht gekomen. Hele tijd meegelezen en dan nu een account.

- Zit er een leuk verhaal achter de keuze van je nickname en avatar?
Gek op New York en Brooklyn.

- Hoeveel tijd besteed je aan forummen bij VIVA of op andere Social Media?
Pfoe.. Verscheelt heel erg.

Verder;



* Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden? Ideale schoondochter/zoon of schoonloeder?
Single

* Thuis of op jezelf wonend?
Op mezelf

* NL of buitenland, stad of dorp?
NL, stad


* Studerend of werk?
Werkende

* Kinderen? Wel/geen thuisblijfmoeder? Borstvoeding of flesvoeding? ;-)
Nog geen, hopelijk in de nabije toekomst wel.

* Huisdieren? Hondenmens of kattenliefhebber?
Beide

* Wat is je favoriete gerecht, drankje en snack?
Pasta met een goed glas witte wijn

* Doe je aan sport of liefhebber van sportprogramma`s?
Sportschool

* Lang haar of een kort pittig kapsel?
Lang haar

* Jouw boeken-/tv-programma-/muzieksmaak?
verschillend, afhankelijk van mijn bui

* Favoriete vakantiebestemming?
Iedere keer iets anders

* Wat doe je als je de loterij wint?
mooi huis kopen, beleggen
anoniem_645c2b527b0cf wijzigde dit bericht op 10-08-2020 21:28
8.62% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi! Ik ben Redrose, via via op viva gekomen. Ik ben 24, woon weer bij mijn ouders na mijn studie maar heb net een nieuwbouwhuis gekocht, dus het duurt nog even voordat dat klaar is. Ik ben single maar hoop dat daar verandering in komt ;)

Ik hou van fietsen, fotograferen, ik zing in een koor en ik hou van tekenen en schilderen.

Favoriete eten is toch wel sushi, maar af en toe droom ik nog van paddestoelenshoarma met misomayo, ik hoop het ooit te kunnen evenaren...
Alle reacties Link kopieren Quote
Hallo forummers,

Ik ben ook nieuw op het forum.
Ik hoop hier advies te krijgen en te geven en lekker te kletsen.

Groetjes!
Alle reacties Link kopieren Quote
Tijdens lunchpauze toevallig hier terecht gekomen. In mijn 'jonge jaren' was ik een fanatiek VIVA-lezeres. Ik heb zelfs nog eens zelf in de VIVA geprijkt met een foto maar dat is zo lang geleden dat ik niet meer weet waarom. Wel dat het een leuke dag was. Ik ben zoals jullie dus vast al geraden hebben van 'grootmoeder' leeftijd maar ik bén het niet.
Ik werk al 43 jaar full time en vind dat heerlijk al wil ik wel over 2-3 jaar iets minder gaan werken. Ik heb een geweldige echtgenoot en twee mooie katten. Ik ben een absolute leesgek. Tijdens een vakantie kan je ons ergens op de Britse eilanden vinden om een paar weken rust en groen in te ademen, want helaas woon ik in een nare buurt in een groot dorp en dat komt weer door... (heel verhaal dat ik hier niet ga doen).
Verder heb ik een heel brede belangstelling dus jullie zullen mij wel hier en daar op het forum tegenkomen.

En o ja: die rare forumnaam komt omdat alle andere leuke namen die ik verzon al weg waren. Dus maar rondgekeken naar wat er op mijn bureau lag... Een mooi schrift. Ben ik dol op.
schriftje wijzigde dit bericht op 10-09-2019 15:52
Reden: Kleine aanvulling over forumnaam gegeven.
9.24% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Al jarenlang een stille meelezer, maar lijkt me toch wel leuk om ook actief mee te doen :yes:

Deze nick gekozen omdat ik gek ben op aubergine, het is mijn favoriete groente 🍆.
auberginetje wijzigde dit bericht op 21-09-2019 10:09
Reden: Aanvulling
32.62% gewijzigd
.
anoniem_390608 wijzigde dit bericht op 13-12-2019 02:27
99.87% gewijzigd
Hoi!

Na eigenlijk altijd jullie forum te googelen als ik weer eens ervaringen over iets zoek, en omdat het forum waar ik normaal veel kom wel erg stil is, meld ik me hier toch maar eens aan! Het is hier altijd druk geloof ik :)

Ik ben benieuwd of ik een beetje overzicht krijg en of het lukt om mee te posten maar er is iig genoeg te doen hier!
Alle reacties Link kopieren Quote
Hallo allemaal, ik stel me ook maar even hier voor.
Ik kwam hier al vaker terecht via Google, maar besloot nu toch maar eens een account aan te maken.
Ik ben moeder van 1 zoon, heb een vriend maar we latten nog, heb een kat, leuk werk en over het algemeen een leuk leven. Ik lees graag en veel en ben een echte theedrinker en gek op chocola.
Deze had ik gemist.
Ik schrijf al een paar dagen mee, toch nog even:

JuniorModeratorViva schreef:
17-02-2016 15:57
WELKOM NIEUWE FORUMMERS!

- Hoe ben je bij het VIVA forum terecht gekomen?

Ik lees al jaren af en toe mee.


- Zit er een leuk verhaal achter de keuze van je nickname en avatar?

Lekker kort, lekker makkelijk, lekker simpel.


- Hoeveel tijd besteed je aan forummen bij VIVA of op andere Social Media?

Dat verschilt van niks, tot 5 minuten per dag, tot een paar uur.
Social media gebruik ik nauwelijks; ik heb alleen een leeg instagram account waar ik een aantal mensen op volg, met name cartoonisten en kunstenaars.
Geen facebook, twitter, etc.

Verder;

* Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden? Ideale schoondochter/zoon of schoonloeder?
Samenwonend.

* NL of buitenland, stad of dorp?
NL, Dorp vlakbij een grote stad.

* Studerend of werk?
Werk.

* Kinderen? Wel/geen thuisblijfmoeder? Borstvoeding of flesvoeding?
1 bijna volwassen zoon

* Huisdieren? Hondenmens of kattenliefhebber?
Geen hondenmens en geen kattenmens.
Ik ben een knaagdiermens, minus de kleine kooitjes waar knagers doorgaans in moeten bivakkeren.


* Wat is je favoriete gerecht, drankje en snack?
- Stamppot Andijvie
- Thee
- Chips


* Doe je aan sport of liefhebber van sportprogramma`s?
Ik wandel en zwem.
Sportprogramma's zijn aan mij niet besteed.

* Lang haar of een kort pittig kapsel?
Lang haar.

* Jouw boeken-/tv-programma-/muzieksmaak?
Boeken: ik lees te weinig
Muziek: heel divers, veel minder bekende artiesten.
TV: ik kijk zelden, ben liever zelf bezig.


* Favoriete vakantiebestemming?
Zo min mogelijk toeristen om me heen.

* Wat doe je als je de loterij wint?
Een bescheiden bedrag uitgeven aan een vakantie en een paar lang gekoesterde wensen, over de rest goed en lang nadenken om domme keuzes te voorkomen.

En leuk om mee te eindigen, heb je een levensmotto?
" If you can't explain it simply, you don't understand it well enough."
Ik ben niet nieuw op het forum maar na jarenlang meeschrijven ben ik herkend en ik wil weer anoniem verder.

Ik ben 30jaar, gescheiden en heb een tweeling van bijna 3.
Ik heb geen zin om alle vragen te beantwoorden :proud: momenteel last van slaapgebrek.

Wie weet doe ik dat later nog;)
Alle reacties Link kopieren Quote
- Hoe ben je bij het VIVA forum terecht gekomen?
Ergens gelezen of gehoord?

- Zit er een leuk verhaal achter de keuze van je nickname en avatar?
Mijn ingewikkelde situaties heb ik graag willen delen bij viva. Ik ben er heel erg blij mee heb veel van geleerd en goede adviezen gekregen.

- Hoeveel tijd besteed je aan forummen bij VIVA of op andere Social Media?
Soms wanneer ik tijd heb en me verveel.



Verder;



* Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden? Ideale schoondochter/zoon of schoonloeder?
Gelukkige single.

* Thuis of op jezelf wonend?
Woon op mezelf.

* NL of buitenland, stad of dorp?
Ik leef in Nederland in een klein stadje.

* Studerend of werk?
Thuis

* Kinderen? Wel/geen thuisblijfmoeder? Borstvoeding of flesvoeding? ;-)
Ik heb een kind waarvoor ik niets voor zou ruilen.

* Huisdieren? Hondenmens of kattenliefhebber?
Ik houd erg veel van honden maar heb geen huisdier.

* Wat is je favoriete gerecht, drankje en snack?
Oosterse gerechten en de Mac

* Doe je aan sport of liefhebber van sportprogramma`s?
Ik doe aan fitness.

* Lang haar of een kort pittig kapsel?
Lang haar

* Jouw boeken-/tv-programma-/muzieksmaak?
Ik houd van klassiek muziek en lees graag alchemie

* Favoriete vakantiebestemming?
Warme landen
* Wat doe je als je de loterij wint?
Investeren


En leuk om mee te eindigen, heb je een levensmotto?
Don't dream your life, Live your dreams.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven