Welkom nieuwe forummers! Stel je hier voor.

17-02-2016 15:57 418 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
WELKOM NIEUWE FORUMMERS!



Ben je nieuw op het VIVA forum? Stel jezelf voor!

Onderstaand wat leuke vragen uit diverse pijlers van het forum. Vul gerust aan met andere leuke weetjes over jezelf/ uit je leven.



Daar komen ze!



- Hoe ben je bij het VIVA forum terecht gekomen?

- Zit er een leuk verhaal achter de keuze van je nickname en avatar?

- Hoeveel tijd besteed je aan forummen bij VIVA of op andere Social Media?



Verder;



* Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden? Ideale schoondochter/zoon of schoonloeder?

* Thuis of op jezelf wonend?

* NL of buitenland, stad of dorp?

* Studerend of werk?

* Kinderen? Wel/geen thuisblijfmoeder? Borstvoeding of flesvoeding?

* Huisdieren? Hondenmens of kattenliefhebber?

* Wat is je favoriete gerecht, drankje en snack?

* Doe je aan sport of liefhebber van sportprogramma`s?

* Lang haar of een kort pittig kapsel?

* Jouw boeken-/tv-programma-/muzieksmaak?

* Favoriete vakantiebestemming?

* Wat doe je als je de loterij wint?



En leuk om mee te eindigen, heb je een levensmotto?



Veel forumplezier namens ons Modteam.
Hoi!

Ik zal me ook keurig voorstellen, ik ben Anne, begin 40, uit het prachtige Brabant.

Geïnteresseerd in relaties, erotiek, het leven :P en kwam via Google steeds vaker hier terecht. Tijd voor een account dus!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben niet nieuw, schrijf hier al een aantal jaar mee. In verband met herkenning en wat gevoelige onderwerpen een nieuwe nick aangemaakt.
Ik woon alleen met mijn 2 kinderen, ben gescheiden.
Ik sport graag, momenteel veel buiten en thuis. Momenteel geen huisdieren, wil heel graag weer een kat hebben.
Als ik de loterij win ga ik m'n huis opknappen en met m'n kinderen op sneeuwvakantie
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zocht een topic waar ik een eerste bericht onder nieuwe nick kon plaatsen :D hoe lang zou het duren voor het eerste bericht goed gekeurd is? :whistle:
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi,

Ik ben..ik ;-)
Lees al jaren mee maar wil toch eens gaan meeschrijven. Vooral entertainment topics en met name tv programma's die ik kijk zijn favoriet !
Jaja weet het..maak soms taalfouten..hè maar ik ben ..ik !
Goedemorgen ladies en waarschijnlijk ook guys...ik ben ta2danny...64 jaar..weduwe maar sinds een jaar weer een fijne relatie....was van beroep tattooeerster en doe dat nog geregeld...vandaar ta2(tattoo).
Ik heb 7 kleinkinderen,bijna 8.
Ik ben eigenlijk per ongeluk op dit forum gekomen en omdat ik ook wel mijn mening over dingen heb,leek t me leuk om een account aan te maken.
Ik zit niet op facebook enzo..ben redelijk sportief,maar kan ook met heel veel plezier lui zijn...
Ik hoop af en toe een bijdrage te kunnen leveren waar iemand iets aan heeft...
Vriendelijke groet en fijne dag nog :-D
Alle reacties Link kopieren Quote
ta2danny schreef:
13-04-2021 12:06
Goedemorgen ladies en waarschijnlijk ook guys...ik ben ta2danny...64 jaar..weduwe maar sinds een jaar weer een fijne relatie....was van beroep tattooeerster en doe dat nog geregeld...vandaar ta2(tattoo).
Ik heb 7 kleinkinderen,bijna 8.
Ik ben eigenlijk per ongeluk op dit forum gekomen en omdat ik ook wel mijn mening over dingen heb,leek t me leuk om een account aan te maken.
Ik zit niet op facebook enzo..ben redelijk sportief,maar kan ook met heel veel plezier lui zijn...
Ik hoop af en toe een bijdrage te kunnen leveren waar iemand iets aan heeft...
Vriendelijke groet en fijne dag nog :-D
Tip:
kijk hoe oud een topic is, voor je reageert.
Je haalt al dagenlang gruwelijk oude koeien uit de sloot
O sorry...ik kijk eigenlijk nooit naar een datum...ik dacht dat oude en afgehandelde topics verwijderd werden...seniorenmomentje😆
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi! Nou ik ben Herfstblaadje en ik ben niet echt nieuw op het forum eigenlijk, heb al eens een account gehad en ik lees vrijwel dagelijks mee, nu heb ik een nieuw account. Ik ken het forum al jaren via Google. Ik vind het leuk om mee te lezen, maar het lijkt mij ook leuk om mijn mening te geven en dat kom ik hier dan ook doen natuurlijk. Ook vind ik het leuk om andermans mening te horen en eventueel te discussiëren daarover.

Mijn levensmotto zou denk ik zijn: 'een tak die niet buigt met de wind, zal breken...'. Daar voeg ik echter ook altijd iets extra aan toe: '...maar wanneer de wind gaat liggen, kan je je eigen weg gaan'.

Verder heb ik niet zoveel te vertellen :-D
Hallo.

Ik ben BlauweVinvis. Ik ben ook niet echt nieuw op dit forum, ik heb ook al eens eerder een account gehad maar daarvan heb ik het password niet meer. Sindsdien ben ik wel nog af toe mee blijven lezen, maar had ik geen interesse meer om ook te posten.

Uiteraard heb ik uit de media het nieuws vernomen dat Viva gaat stoppen en dat dit forum ook gaat stoppen, en dat heeft me er toch toe gebracht om een nieuw account aan te maken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Net als Blauwe vinvis
Hi, ik ben eigenlijk helemaal niet zo nieuw. Het is alleen jaren geleden dat ik hier voor het laatst was. Een oud gediende zeg maar.
Omdat het forum gaat stoppen vroeg ik me af of er nog meer oud gedienden een kijkje komen nemen.
Toen was ik alleen moeder en huisvrouw. Inmiddels vliegt de jongste uit, ben oma en werk vijf dagen per week. Hang even zoveel avonden op de bank en de andere avonden sport ik.
Wat mij betreft even genoeg over mij. Ik ga eens kijken wat hier allemaal nog te zien is voor de tent sluit.
Alle reacties Link kopieren Quote
En ik ben ook niet echt nieuw. Jaren geleden, meer dan 10 jaar, was ik ook actief. Nu weer hier gekeken naar aanleiding van het nieuws over het stoppen van Viva en later dat het forum dan toch weer wel doorging,
Ben man, inmiddels getrouwd en we hebben drie kinderen.
- Hoe ben je bij het VIVA forum terecht gekomen?
Was vroeger geabonneerd op de Viva, hoorde dat het forum stopte en besloot eens te kijken (ik hoop mijn eigen soort -vrouw- wat beter te begrijpen).


- Zit er een leuk verhaal achter de keuze van je nickname en avatar?
Gaeta, geboortestad van mijn vader. Avatar moet iets over mij vertellen.

- Hoeveel tijd besteed je aan forummen bij VIVA of op andere Social Media?
Nu alleen Viva en af toe Nu.nl (geen FB, Insta, TT oid).

* Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden? Ideale schoondochter/zoon of schoonloeder?
Gescheiden en inmiddels 4 jaar LAT-ten. Nooit meer trouwen of samenwonen.
Ik val in de smaak, ben verre van ideaal, zeker qua uiterlijk niet.

* Thuis of op jezelf wonend?
Vanaf mijn 16e zelfstandig.

* NL of buitenland, stad of dorp?
In het prachtige Noord Brabant.

* Studerend of werk?
Werk, met veel plezier.

* Kinderen? Wel/geen thuisblijfmoeder? Borstvoeding of flesvoeding?

2 gruwelijk leuke grote zonen, ooit aan de borst. Effe parttime, daarna weer fulltime gewerkt.

* Huisdieren? Hondenmens of kattenliefhebber?
Alle dieren, liever dieren dan mensen. Honden, katten, vleermuizen, kippen, koeien, spinnen. Alles.

* Wat is je favoriete gerecht, drankje en snack?
Italiaans (alles)
Thee koffie

* Doe je aan sport of liefhebber van sportprogramma`s?
Ik fiets en loop veel. Ik hou van rugby.

* Lang haar of een kort pittig kapsel?
Lang krullend haar (headbangen)

* Jouw boeken-/tv-programma-/muzieksmaak?
Ammaniti, Stephen King, LaVey, Vikernes, Orwell (teveel)
Tv? Muziekprogramma’s, Historisch/ natuur (met name Europa), Absurdisme: Monty Python e.d. Horror
Brede muzieksmaak: voorliefde Black en Death Metal

* Favoriete vakantiebestemming?
Desolaat en niet zo warm. Niet toeristisch.

* Wat doe je als je de loterij wint?
Mijn zonen veilig stellen. Verder hecht ik weinig waarde aan geld.

En leuk om mee te eindigen, heb je een levensmotto?

“The fear of dead follows from the fear of life. A man who lives fully is prepared to die at any time.”
Alle reacties Link kopieren Quote
Hai allemaal,

Niet nieuw hoor, jááááren geleden hier geweest onder een andere nick. En nee, ik ga daar niks over vertellen :puh: Het enige wat ik wél wil vertellen....ik ben een man...

We gaan elkaar hier vast vaker treffen. ;)
Leg de lat op jouw hoogte
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi!

Na het nieuws van laatst over dat het forum zou stoppen, maar toen toch weer niet… besloot ik me, na bijna 20 jaar meelezen (I shit you not) maar eens aan te melden.

Verder: vrouw, gehuwd, moeder, werkend en wonend in NL en notoire meelezert. Of stiekemerd, hoe je het bekijkt ;-)
Als niets zeker is, is alles mogelijk.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi,
Niet nieuw maar mijn account laten anonimiseren toen het nieuws kwam dat t forum zou stoppen. Nu nieuwe Nick.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi! Op het forum nieuw maar al jarenlang meelezer en toen ik las dat het forum zou stoppen… was de paniek groot 😬. Verder: vrouw, samenwonend in het midden van het land, en (nu nog maar) twee katten.
catnip wijzigde dit bericht op 07-09-2021 20:31
2.78% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Hallo Allemaal!
Ik ben Alice, 30 jaar, mama van 2 zoons waarvan we er van eentje helaas afscheid hebben moeten nemen. Woon samen met mijn man in regio Utrecht :)
Mama van 2 jongens geboren in 2018 en 2021★ (stil geboren 24 weken)
Hey daar! Ik ben nieuw hier. Lid geworden omdat een vriendin al jaren enthousiast was en ik dacht: 'Waarom eigenlijk niet?'.

Wist je dat de Blue Robin een mooi Syberisch vogeltje is die lijkt op ons eigen roodborstje maar dan met een ander verendekje? Ik ben overigens geen vogelspotter, gewoon een liefhebber van mooie dingen. O ja, ik ben dertiger met boyfriend en katten. Honden vinden we ook lief.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi, eerste berichtje hier! :hello:
Al jarenlang meelezer (ter lering en vermaak) en nu eindelijk ook zelf een account aangemaakt. Vriend en ik hebben besloten om voor een eerste kindje te gaan, dus ik zal vooral in de Zwangerschapspijler te vinden zijn voorlopig, denk ik.
Alhoewel ik ook al een hele tijd met veel plezier de Gierige Acties aan het meelezen ben, en daar binnenkort ook wat (gierige) duiten in het zakje zal doen.

Fijne dag aan iedereen :daisy:
Alle reacties Link kopieren Quote
Hello hello,

Ik ben op Viva gekomen toen ik zocht naar herkenbare verhalen en tips over relaties en heb sinds dien de relatie pijler veel gelezen. Uiteindelijk een account aangemaakt om advies te vragen en nu staan we hier :)

Over mij: studente van begin twintig met een passie voor reizen, zingen en fotografie.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi allemaal,
Ik ben 10 jaar geleden eens lange tijd nogal actief geweest op dit forum maar ik hou m’n toenmalige nick maar even voor me want er zijn hier nog mensen uit die tijd ;-) Mocht iemand me herkennen, dan stel ik voor: schone lei :)
Man, 47, single, woon alleen. Woon even buiten Amsterdam.
richard74 wijzigde dit bericht op 02-04-2022 10:09
Reden: Privacy
34.22% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Hai :hello:

Ik lees ook al een tijdje mee, vooral voor tips en nu toch na lang wikken en wegen een account aangemaakt. Misschien dat ik binnenkort de ballen heb om ook eens een topic te openen!
Ben vrouw, eind 30, huisje-boompje-beestje en ben de laatste jaren mentaal niet stabiel (vandaar het meelezen voor tips)
Interesse in relaties, psyche, maatschappij (politiek) en ook de seks pijler :lol: ;)
Alle reacties Link kopieren Quote
Welkom allen! :couple:
Ik heb me hier al eens eerder voorgesteld maar wil graag even testen of ik een plaatje kan plakken.

Komt ie:

(lukt niet)

Edit: nee dus!!
Juniper schreef:
30-10-2021 18:09
Welkom allen! :couple:
Ik heb me hier al eens eerder voorgesteld maar wil graag even testen of ik een plaatje kan plakken.

Komt ie:

(lukt niet)

Edit: nee dus!!
Eerst 200 postings doen en dan kan het wel!

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven