Wie heeft eens (hier) in haar broek geplast van het lachen?
donderdag 16 augustus 2007 om 18:50
Beste dames,
ik lees net een verveeltopic van een dame die het hier maar zo-zo vind, terwijl o.a. Yasmijn toegeeft "liters bier en wijn" tegen het scherm gespuugd te hebben vanwege Hidde en Spinoza. Nou vraag ik me af: hebben jullie wel eens heel erg gelachen hier? En hielden jullie het toen niet meer droog?
Het vreselijkst heb ik gelachen om een onbekend meisje dat toegaf 3 x te hebben overgegeven om mijn topic "(h)eerlijke poepsex". Ze vertelde in geuren en kleuren hoe ze had geprobeerd mijn gore plaatjes te vergeten en daar keer op keer niet in slaagde. Ik heb liggen hinneken in mijn bed, telkens barstte ik in lachen uit om haar verhaal. Mijn plasje bleef wel binnenboord. Het hoeft allemaal niet zo tragisch, maar wie heeft er enorm gelachen om iets op dit forum, en wat deed het met je? Of heb je wel eens elders je lachbui met een natte slip moeten bekopen?
ik lees net een verveeltopic van een dame die het hier maar zo-zo vind, terwijl o.a. Yasmijn toegeeft "liters bier en wijn" tegen het scherm gespuugd te hebben vanwege Hidde en Spinoza. Nou vraag ik me af: hebben jullie wel eens heel erg gelachen hier? En hielden jullie het toen niet meer droog?
Het vreselijkst heb ik gelachen om een onbekend meisje dat toegaf 3 x te hebben overgegeven om mijn topic "(h)eerlijke poepsex". Ze vertelde in geuren en kleuren hoe ze had geprobeerd mijn gore plaatjes te vergeten en daar keer op keer niet in slaagde. Ik heb liggen hinneken in mijn bed, telkens barstte ik in lachen uit om haar verhaal. Mijn plasje bleef wel binnenboord. Het hoeft allemaal niet zo tragisch, maar wie heeft er enorm gelachen om iets op dit forum, en wat deed het met je? Of heb je wel eens elders je lachbui met een natte slip moeten bekopen?
anoniem_10577 wijzigde dit bericht op 16-08-2007 18:51
Reden: taalfoutje
Reden: taalfoutje
% gewijzigd

zondag 19 augustus 2007 om 16:51
Ik zit bij dit topic al hardop te grinniken
Kan me nog wel avonden herinneren bij de Single's en op de Sexpijler, maar wat er nou precies was dat weet ik allemaal niet meer. Maar.. 't gebeurt mij in iedergeval regelmatig dat ik plat lig van het lachen
Loomii, Meds, Lood.. ik heb me rot gelachen
Those were the days
Kan me nog wel avonden herinneren bij de Single's en op de Sexpijler, maar wat er nou precies was dat weet ik allemaal niet meer. Maar.. 't gebeurt mij in iedergeval regelmatig dat ik plat lig van het lachen
Loomii, Meds, Lood.. ik heb me rot gelachen
Those were the days
zondag 19 augustus 2007 om 20:55
zondag 19 augustus 2007 om 22:47
Ik heb om meerdere topic's in een deuk gelegen, Idd het anus bleek topic, het mijn man heeft vieze gewoontes topic. Maar de ergste waren toch wel het Kim Holland topic en de Robert v/d Broeke topic dat waren echte tranen trekkers, niet dat ik echt in mijn broek pieste, maar wel dat m'n mascara op m'n wangen zat, en ik elke keer een time-out nodig had om te kunnen typen.
zondag 19 augustus 2007 om 23:36
dinsdag 21 augustus 2007 om 10:36
Hee fatalflower ik wist niet dat ik zo grappig was destijds. Maar als ik het teruglees zie ik het ook zo voor me. Wat ik nog wel weet dat ik als bladhark vroeg of we met een bus afgehaald werden en dan naar de ladiesnight werden gebracht. Ook vroeg ik of we korting kregen als we zeiden datr we van de Viva kwamen. Qua grappigheid hadden we gewoon door moeten gaan.