Wie heeft eens (hier) in haar broek geplast van het lachen?

16-08-2007 18:50 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste dames,

ik lees net een verveeltopic van een dame die het hier maar zo-zo vind, terwijl o.a. Yasmijn toegeeft "liters bier en wijn" tegen het scherm gespuugd te hebben vanwege Hidde en Spinoza. Nou vraag ik me af: hebben jullie wel eens heel erg gelachen hier? En hielden jullie het toen niet meer droog?

Het vreselijkst heb ik gelachen om een onbekend meisje dat toegaf 3 x te hebben overgegeven om mijn topic "(h)eerlijke poepsex". Ze vertelde in geuren en kleuren hoe ze had geprobeerd mijn gore plaatjes te vergeten en daar keer op keer niet in slaagde. Ik heb liggen hinneken in mijn bed, telkens barstte ik in lachen uit om haar verhaal. Mijn plasje bleef wel binnenboord. Het hoeft allemaal niet zo tragisch, maar wie heeft er enorm gelachen om iets op dit forum, en wat deed het met je? Of heb je wel eens elders je lachbui met een natte slip moeten bekopen?
anoniem_10577 wijzigde dit bericht op 16-08-2007 18:51
Reden: taalfoutje
% gewijzigd
Bij mij rolden ook de tranen over mn wangen met het 'gebleekte anus' topic. Wat was die grappig zeg! En dan ook al die foto's erbij, whaha.

En verder, ik kan me zo snel even niet herinneren welke topics het waren, maar ik heb wel vaker dubbel gelegen op dit forum.
Toontje. P. precies das was het, Bladhark... en zelfs Doris de supersliert trapte erin en was nieuwsgierig naar wie je was. En ging er serieus op in en wilde je zien in de LN. Donna_5 gaf je bloemen voor je openingen cadeau.

Schatterde het menigmaal uit achter de PC...Helaas de pestengeltjes, maakten er een einde aan. Ze waren zo actief,dat kort ena de opperslierten, ook niet meer waren. Ze leifen nu lang en genotzuchtig door in het Hemeltje...waar jij door kinder-achtig-gedoe...en alweer (wordt saai) eruut gedondert werdt..gekke toon, maar wel de juiste toon zetten hè.
Alles is niets, Niets is alles
Mijn Tena-topic was dat waarin Minny erachter kwam dat ze vreemdging. Zelden zo gelachen.
Ga in therapie!
Hahahahaha...ja, Bladhark ja....geweldig.

Hoeveel aliassen heb je daarna nog wel niet gehad..? Bij elke variant dacht ik: dat is Antonio.
Ik heb net als velen van jullie vreselijk gelachen om het anusbleektopic.

Vooral de plaatjes van Zuigwortel en het idee van MissPoess om een Anusbleekparty te organiseren waren hilarisch.

Ook de topics over spinnen en cavia's waren/zijn erg grappig
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ik heb net nog ontzettend gelachen bij het caviatopic
ik heb heel erg moeten lachen om het blunder en flater topic( ook zo`n jaar of wat geleden) Wat voor een dingen mensen wel niet doen/ meemaken!!! Ongelooflijk! Maar onwijs leuk, en goede vermaak in de avond!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
ja hahahaa dat was leuk inderdaad
quote:citroentaart schreef op 21 augustus 2007 @ 15:56:

Ik heb net nog ontzettend gelachen bij het caviatopicNah! Toevallig! Ik ook
Frankly my dear, I don"t give a damn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven