Wie heeft er ook een hekel aan honden?

21-08-2018 16:54 289 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zal wel weer hoop gezeik krijgen van mensen die hun hond helemaal de bom vinden maar das leuk voor jou en ook deels mijn probleem. Ik heb echt een schurft aan honden. Ze hijgen en blaffen en stinken ook al stop je die beesten elke dag in bad. Zo'n muffe geur je ruikt het gewoon altijd. Ook schijten ze overal , wordt dit vaak door hun baas niet opgeruimd en worden ze op een paar uitzonderingen daargelaten in mijn ogen gewoon vaak niet opgevoed en lopen los e.d. Ook kijken ze altijd zo sip en steken ze hun neus zomaar tussen je benen e.d. Vet irritant! Maar het aller aller irritantste vind ik de bazen. Die er maar vanuit gaan dat heel de wereld hun hond leuk en lief vind en dan roepen "hij doet niks hoor" terwijl ik dan denk 'hij doet gvd wel degelijk wat, haal dat smerige beest bij me weg' (ik vind het echt gewoon niet leuk als ze op je kwijlen/likken/springen of de eerder genoemde neus in je kruis gatverdamme.) Ook zie ik dan honden eigenaren die hun gezicht laten likken terwijl dat beest echt net 5 min ervoor een drol heeft opgevreten of zijn eigen gat gelikt. Dit is geen topic zodat honden eigenaren kunnen gaan lopen verdedigen waarom die beesten zogenaamd wél leuk zijn. Maar voor mensen die ze ook echt te stom voor woorden vinden. Ik ben vast niet de enige.
anoniem_364278 wijzigde dit bericht op 21-08-2018 16:55
0.04% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
En waarom mag je geen hekel hebben aan honden maar wel aan spinnen of slangen of andere niet zo aaibare beesten waar weer bepaalde mensen wel van houden (wat ze zelf moeten weten uiteraard). Maar gaat t over een hond dan ben je niet normaal. Ik zeg niet dat ik ze haat he ik zeg ik heb er een hekel aan. Ik ben echt niet zo'n zure gek die vergif in de bosjes verstopt ofzo hoe hard ik het ook haat dat er altijd als t mooi weer is wel ergens een hond zich in een tuin het fakking leplazerus zit te blaffen. Dat soort shit is gewoon ziek. Ik keur dierenmishandeling nooit goed (ok guilty ik heb een vliegenmepper)
ViezeHond schreef:
21-08-2018 16:54
:|
:there:
:heart: :puppy:
Alle reacties Link kopieren
Nehemah schreef:
21-08-2018 17:09
Ligt weer bij de eigenaar die zijn of haar verantwoordelijkheid niet goed neemt. Niet bij de hond zelf.
Maar is het ook de eigenaars schuld dat ze stinken en opdringerig zijn?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je net even geloept en kom tot de conclusie dat je erg op je moeder lijkt, TO.
Nancyyy schreef:
21-08-2018 17:10
En waarom mag je geen hekel hebben aan honden maar wel aan spinnen of slangen of andere niet zo aaibare beesten waar weer bepaalde mensen wel van houden (wat ze zelf moeten weten uiteraard).
Spinnen vind ik tof. Slangen ben ik doodsbang voor, echt bang. Maar ik heb er geen hekel aan. Waarom zou ik?
Haha ik ben zelf dol op honden (op dieren in het algemeen) maar mijn vriend haat ze ook. Hij had dit stuk kunnen schrijven :') best wel vervelend want veel van mijn vrienden hebben honden en wonen ver weg. En die vrienden willen de hond dan meenemen en krijg ik ruzie met vriend. Hij wil ze gewoon echt niet binnen hebben. 1 x mochten vrienden plus hond blijven slapen maar dat was ook echt de laatste keer. Wel irritant dat mensen mij soms proberen te manipuleren 'dan kan ik dus nooit meer bij je slapen als Fikkie niet mee mag boehoehoe' maar daar stink ik niet meer in. Ik ga geen ruzie meer maken zodat de honden kunnen blijven slapen. Zelf heb ik twee katten en die Fikkie wil altijd 'spelen' (lees: blaffen, op ze afrennen, en als hij dan een tik krijgt janken. En dan weer opnieuw proberen). Dus ergens ben ik er niet zo rouwig om dat de doggos niet meer binnen mogen bij ons. Vind het wel vervelend voor mijn vrienden en zusje en ook jammer dat ik de boeman lijk omdat ik geen ruzie meer ga maken met vriend (terwijl ik zelf wel van honden hou), maar so be it!
Nummer*Zoveel schreef:
21-08-2018 17:12
Ik heb je net even geloept en kom tot de conclusie dat je erg op je moeder lijkt, TO.

Op haar fakking moeder zeker?
Nancyyy schreef:
21-08-2018 17:11
Maar is het ook de eigenaars schuld dat ze stinken en opdringerig zijn?
Als de eigenaar het nalaat de hond in bad te doen wel ja. Honden hebben inderdaad een geur van zichzelf die ook niet mijn favoriet is, maar dat kun je een hond gewoon niet aanrekenen. Opdringerig gedrag vind ik ook aan de eigenaar te wijten ja.
Alle reacties Link kopieren
Nancyyy schreef:
21-08-2018 17:06
Leuk hoor dat hondenlovers zich dan melden hier. Te grappig ik kon het verwachten want het is echt een taboe heb ik gemerkt als je die beesten echt niet leuk vind.
Geloof me, als jouw onderwerp "kinderen" was geweest ipv "honden", dan was het nog veel erger geweest want dat is helemáál taboe. Dat je geen hond wilt is geaccepteerd. Maar geen kinderen willen..... o jee.... wat je dan naar je hoofd krijgt... vooral als je vrouw bent.
Nancyyy schreef:
21-08-2018 17:06
Maar goed hier op forum kan je wel over je zwangerschap schrijven of dat je allergisch bent voor iets of dat je wil afvallen? Dan ga ik toch ook niet in een afvaltopic roepen Ha ik ben wel slank? Waarom moet dat honden zogenaamd leuk zijn zo door mensen hun strot geramd worden?
Niemand ramt hier iets door de strot, behalve jij. Want niemand hier zegt dat jij honden leuk moet vinden. In de topics waarin mensen honden leuk vinden, hoef jij je niet te laten zien. Er is ook een kattentopic. Moeten we dat nu zien als dat "mensen erin willen rammen dat katten leuk zijn"????
De rede is bij jou wel erg zoek niet waar? Je bent ZUUR!
Nancyyy schreef:
21-08-2018 17:06
Idd dat likken vind ik super smerig en ook dat eigenaren vaak doodnormaal vinden dat ze los lopen ook in parkjes waar mensen fietsen of hardlopen en dat 'hij doet niks' het blijft een dier en een dier kan onvoorspelbaar zijn. En al helemaal richting kleine kinderen. Legio voorbeelden van bijt incidenten.
Ik vind likken ook vies. Mijn honden doen het niet. En mijn honden mogen overal los van mij. Ze doen niks.
Mensen zijn ook dieren, weet je dat? En het zijn de meest onvoorspelbare dieren die er zijn. Ook de meest valse trouwens. Zeggen zus maar denken zo. Sneaky en achterbaks. Weet je trouwens wat mensen allemaal uitvreten met honden? Dat is nog vele malen erger dan honden die bijten! Honden die bijten doen dat meestal met (goede) reden. Maar wat is de reden van mensen om honden te martelen en te mishandelen? Waarom blijven ze niet gewoon van honden vandaan als ze er niet van houden>? Weet jij hoeveel honden ter wereld gedood en gemarteld worden door dat ene meest valse onvoorspelbare kreng van een beest; de mens? oh daar zal jij trouwens wel van genieten van dat idee....
Nancyyy schreef:
21-08-2018 17:06
Hey als mensen desondanks hun hond helemaal de shit vinden dikke prima daar is dit topic niet voor bedoeld. Richt een hondenfanclub op t is mij om het even.
Die zijn er al maar daar stoor jij je dus aan. Want kennelijk erger jij je aan de topics hier over honden.
Alle reacties Link kopieren
ViezeHond schreef:
21-08-2018 16:54
:|
:hug:
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
Nancyyy schreef:
21-08-2018 17:11
Maar is het ook de eigenaars schuld dat ze stinken en opdringerig zijn?
Zeker! Een hond hoort niet te stinken. Dan is hij niet goed verzorgd. En als hij opdringerig is, is hij niet goed opgevoed.
Alle reacties Link kopieren
Honden zijn gewoon fakking vet!!
En nou is het afgelopen!
Alle reacties Link kopieren
iones schreef:
21-08-2018 16:59
Ik moet altijd kotsen van mensen die van alles over honden denken maar er niets over weten. Ik haat mensen die honden haten. Laat ze maar ver uit mijn buurt blijven.

Zo. En nu heb ik mijn gal ook gespuugd!
Wat anderen met kinderen hebben (waaronder jij toch? ) heb ik met honden.

Ik vind ze vies, stinkerig en luidruchtig en ik wil ze liever niet in mijn buurt hebben.
Een anti-honden topic lijkt mij net zo legitiem als het kindvrij-topic.
iones schreef:
21-08-2018 17:15
Zeker! Een hond hoort niet te stinken. Dan is hij niet goed verzorgd. En als hij opdringerig is, is hij niet goed opgevoed.
Als dit klopt voedt bijna niemand zijn honden goed op. Ik ken bijna alleen maar hyperactieve opdringerige honden (op 2 na, van hetzelfde baasje).
Alle reacties Link kopieren
ViezeHond schreef:
21-08-2018 16:54
:|
:hug:

Kanonne to, het zit je wel hoog hè.
Asjemenou!
(L. de Leeuw, 1972)
Zo vieze hond heeft ook de aaitjes weer binnen voor vandaag.
nbk schreef:
21-08-2018 17:16
Honden zijn gewoon fakking vet!!

Helemaal zielig fakking vette honden, die moet je gewoon naar de eerste de beste Koreaan brengen.
Echt gezellig op het forum vanmiddag.
Alle reacties Link kopieren
QueenArachnia schreef:
21-08-2018 17:17
Wat anderen met kinderen hebben (waaronder jij toch? ) heb ik met honden.

Ik vind ze vies, stinkerig en luidruchtig en ik wil ze liever niet in mijn buurt hebben.
Een anti-honden topic lijkt mij net zo legitiem als het kindvrij-topic.
Mis. Ik heb geen hekel aan kinderen. En het kindvrije topic, daarin zit NIEMAND die een hekel aan kinderen heeft! Dat is een groot verschil. Het kindvrije topic is geen "anti kinderen" topic. Echt belachelijk dat jij dat er van maakt.
Ik vind kinderen doorgaans ook niet stinken, tenzij ze een vieze luier hebben. En ik vind ze niet vies, tenzij hun mond/gezicht vol met voedsel of snoep zit en hun handen ook. Of als ze kotsen. Maar dat is toch niet gek?

Kinderen zijn echter wél luidruchtig en dat moet je kunnen trekken. Ik kan dat tot bepaalde hoogte.
En een jonge hond is niet minder luidruchtig dan een jong mens. Alleen gaat dat bij honden veel sneller over. Tenzij ze niet opgevoed worden. Mijn honden zijn absoluut niet luidruchtig. Tenzij ze even aanslaan als er iemand aan de deur komt. Maar dat hoort nu eenmaal zo.

Een schone en verzogde hond is niet vies, ook al vind jij dat. En die stinkt ook niet.
Ik ben opgegroeid met honden en ik ben een hondenmens :flirting:
Had eerst een schurft hekel aan katten die je tuin onder schijten en overal maar los lopen en ook nog eens gemeen zijn. Maar dat hangt net zoals bij honden af van de opvoeding door het baasje.
Heb gewoon een hekel aan honden en katten die niet goed zijn opgevoed, afgericht.
Alle reacties Link kopieren
Ik haat katten.
Honden verblijven over het algemeen nog in huis en hun baasjes betalen belasting om de hondenstrond op te laten ruimen.

Katten lopen continue in andermans tuin de boel onder te schijten,zwangere vrouwen kunnen niet eens in hun eigen tuin werken met die kutkatten van de andere buurtbewoners.
Laat je toevallig een raam of deur open dan vind je 's-avonds vreemde katten in je nest, bah.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
ik heb niks tegen honden maar wel tegen ongecontroleerd ongewenst gedrag, van dieren én van mensen

maar misschien is goede opvoeding een luxe
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Grietje1983 schreef:
21-08-2018 17:03
Misschien je kruis een keer goed wassen, dat schijnt te helpen
:rofl:
Well behaved women rarely make history.
Alle reacties Link kopieren
turquasi schreef:
21-08-2018 17:22
ik heb niks tegen honden maar wel tegen ongecontroleerd ongewenst gedrag, van dieren én van mensen

maar misschien is goede opvoeding een luxe
Potdorie, daar sla jij echt de spijker mee op z'n kop weet je dat?

Zowel dieren als mensen zijn tegenwoordig slecht opgevoed.
Alle reacties Link kopieren
Ik hou van honden :heart: Als iemand honden niet mag, vertrouw ik die persoon niet. Als mijn hond een mens niet vertrouwt, vertrouw ik het mens ook niet. Hond wint altijd. :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven