Wie heeft er ook een hekel aan honden?

21-08-2018 16:54 289 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zal wel weer hoop gezeik krijgen van mensen die hun hond helemaal de bom vinden maar das leuk voor jou en ook deels mijn probleem. Ik heb echt een schurft aan honden. Ze hijgen en blaffen en stinken ook al stop je die beesten elke dag in bad. Zo'n muffe geur je ruikt het gewoon altijd. Ook schijten ze overal , wordt dit vaak door hun baas niet opgeruimd en worden ze op een paar uitzonderingen daargelaten in mijn ogen gewoon vaak niet opgevoed en lopen los e.d. Ook kijken ze altijd zo sip en steken ze hun neus zomaar tussen je benen e.d. Vet irritant! Maar het aller aller irritantste vind ik de bazen. Die er maar vanuit gaan dat heel de wereld hun hond leuk en lief vind en dan roepen "hij doet niks hoor" terwijl ik dan denk 'hij doet gvd wel degelijk wat, haal dat smerige beest bij me weg' (ik vind het echt gewoon niet leuk als ze op je kwijlen/likken/springen of de eerder genoemde neus in je kruis gatverdamme.) Ook zie ik dan honden eigenaren die hun gezicht laten likken terwijl dat beest echt net 5 min ervoor een drol heeft opgevreten of zijn eigen gat gelikt. Dit is geen topic zodat honden eigenaren kunnen gaan lopen verdedigen waarom die beesten zogenaamd wél leuk zijn. Maar voor mensen die ze ook echt te stom voor woorden vinden. Ik ben vast niet de enige.
anoniem_364278 wijzigde dit bericht op 21-08-2018 16:55
0.04% gewijzigd
Ik ben dol op honden, maar ik ben het met je eens dat sommig gedrag van hondenbazen ergerlijk is. Andere mensen horen geen last te hebben van jouw hond, dus poep ruim je op en je hond voedt je op zodat hij niet overmatig blaft en bij je komt als je hem roept. Hondenbazen horen er ook voor te zorgen dat hun hond niet tegen andere mensen opspringt.

Waarom jij last hebt van hijgen en de vermeende 'viesheid' van honden begrijp ik niet.
Alle reacties Link kopieren
Bitje93 schreef:
21-08-2018 17:21
Ik haat katten.
Honden verblijven over het algemeen nog in huis en hun baasjes betalen belasting om de hondenstrond op te laten ruimen.

Katten lopen continue in andermans tuin de boel onder te schijten,zwangere vrouwen kunnen niet eens in hun eigen tuin werken met die kutkatten van de andere buurtbewoners.
Laat je toevallig een raam of deur open dan vind je 's-avonds vreemde katten in je nest, bah.
Hondenbelasting wordt langzaamaan afgeschaft, dus die vlieger gaat straks niet meer op ;-D
¡Apagando las luces!
Nancyyy schreef:
21-08-2018 17:10
Ik ben echt niet zo'n zure gek die vergif in de bosjes verstopt ofzo hoe hard ik het ook haat dat er altijd als t mooi weer is wel ergens een hond zich in een tuin het fakking leplazerus zit te blaffen.
Dat is dan weer heel tolerant van je :worship: :puppy: :puppy: :puppy: :puppy: :puppy: :puppy: :puppy: :puppy: :puppy:
Mensen die een hekel aan honden hebben zijn niet te vertrouwen. 😜
Alle reacties Link kopieren
iones schreef:
21-08-2018 17:21
Mis. Ik heb geen hekel aan kinderen. En het kindvrije topic, daarin zit NIEMAND die een hekel aan kinderen heeft! Dat is een groot verschil. Het kindvrije topic is geen "anti kinderen" topic. Echt belachelijk dat jij dat er van maakt.
Ik vind kinderen doorgaans ook niet stinken, tenzij ze een vieze luier hebben. En ik vind ze niet vies, tenzij hun mond/gezicht vol met voedsel of snoep zit en hun handen ook. Of als ze kotsen. Maar dat is toch niet gek?

Kinderen zijn echter wél luidruchtig en dat moet je kunnen trekken. Ik kan dat tot bepaalde hoogte.
En een jonge hond is niet minder luidruchtig dan een jong mens. Alleen gaat dat bij honden veel sneller over. Tenzij ze niet opgevoed worden. Mijn honden zijn absoluut niet luidruchtig. Tenzij ze even aanslaan als er iemand aan de deur komt. Maar dat hoort nu eenmaal zo.

Een schone en verzogde hond is niet vies, ook al vind jij dat. En die stinkt ook niet.
Wauw, gevoelige snaar?
Er zitten daar absoluut wél mensen die een hekel hebben aan kinderen en dat ook te pas en te onpas komen roepen op allerlei topics. Al jaren!

En ik ben nog nooit een hond tegengekomen die niet stonk. Misschien ruiken de baasjes het niet meer maar gatverdamme wat een meur. Ik ruik het ook meteen als ik binnenkom bij hondenbezitters.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het juist leuk als een hond tegen mij opspringt. Uiteraard geen grote want dan val ik om. Maar ik heb het mijn (middelgrote) honden niet afgeleerd, ik vind het gezellig. Bij andere doen ze het nooit.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben overigens dol op de hond van onze buren, da's echt een lieverd :heart: Maar zelf zou ik geen hond willen hebben.
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
QueenArachnia schreef:
21-08-2018 17:28
Wauw, gevoelige snaar?
Er zitten daar absoluut wél mensen die een hekel hebben aan kinderen en dat ook te pas en te onpas komen roepen op allerlei topics. Al jaren!

En ik ben nog nooit een hond tegengekomen die niet stonk. Misschien ruiken de baasjes het niet meer maar gatverdamme wat een meur. Ik ruik het ook meteen als ik binnenkom bij hondenbezitters.
Ik heb dat van één persoon gezien en die opende er een topic over. Een soortgelijk als dit topic maar dan over kinderen.
En die kreeg veel meer over zich heen dan die tante die dit topic geopend heeft.
Niemand die snapt dat je zomaar een hekel aan kinderen kunt hebben. Oke, hetzelfde verhaal als bij honden, dat je er veel onopgevoede exemplaren tussen hebt zitten. Maar daar kunnen die kinderen niets aan doen, omdat je niet kunt verwachten dat ze zichzelf dan maar op voeden. Dat kun je van honden ook niet verwachten.

En hoewel ik honden gewend ben, ken ik natuurlijk ook mensen die geen honden gewend zijn. Die zijn er immers in de meerderheid. En die komen hier ook in huis. En die ruiken geen hond.
Ik kan trouwens wél hond ruiken bij sommie mensen. Maar ik vind dat dat niet zo hoort te zijn. Ik vermoed dan dat die hond geen goed voer krijgt.

Dus ja, gevoeliger snaar! WAnt we hebben het nu over de meest genereuze wezens die er bestaan. Die zouden op een voetstuk geplaatst moeten worden ipv verguisd.
Alle reacties Link kopieren
Nou TO, als het een troost voor je is: ik roep nooit “ze doet niks!”

Eerder dingen als “zoek dekking! Asociale rothond in aantocht!”
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Nehemah schreef:
21-08-2018 17:12
Spinnen vind ik tof. Slangen ben ik doodsbang voor, echt bang. Maar ik heb er geen hekel aan. Waarom zou ik?

Ik ben ook bang voor slangen. Ik vertrouw ze niet. Raar zijn ze ook. Eigenlijk is een slang gewoon een heel lang eng hoofd. Ik kan er niets mee en vind ze doodeng.

Ik zeg wel eens dat ik ze haat maar welbeschouwd kan het beest er niets aan doen dat het zo'n creep is.

Dus geen haat. Wel angst.
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren
JollyRider schreef:
21-08-2018 17:32
Nou TO, als het een troost voor je is: ik roep nooit “ze doet niks!”

Eerder dingen als “zoek dekking! Asociale rothond in aantocht!”
:rofl:
Asjemenou!
(L. de Leeuw, 1972)
Alle reacties Link kopieren
iones schreef:
21-08-2018 17:14
Geloof me, als jouw onderwerp "kinderen" was geweest ipv "honden", dan was het nog veel erger geweest want dat is helemáál taboe. Dat je geen hond wilt is geaccepteerd. Maar geen kinderen willen..... o jee.... wat je dan naar je hoofd krijgt... vooral als je vrouw bent.


Niemand ramt hier iets door de strot, behalve jij. Want niemand hier zegt dat jij honden leuk moet vinden. In de topics waarin mensen honden leuk vinden, hoef jij je niet te laten zien. Er is ook een kattentopic. Moeten we dat nu zien als dat "mensen erin willen rammen dat katten leuk zijn"????
De rede is bij jou wel erg zoek niet waar? Je bent ZUUR!

Ik vind likken ook vies. Mijn honden doen het niet. En mijn honden mogen overal los van mij. Ze doen niks.
Mensen zijn ook dieren, weet je dat? En het zijn de meest onvoorspelbare dieren die er zijn. Ook de meest valse trouwens. Zeggen zus maar denken zo. Sneaky en achterbaks. Weet je trouwens wat mensen allemaal uitvreten met honden? Dat is nog vele malen erger dan honden die bijten! Honden die bijten doen dat meestal met (goede) reden. Maar wat is de reden van mensen om honden te martelen en te mishandelen? Waarom blijven ze niet gewoon van honden vandaan als ze er niet van houden>? Weet jij hoeveel honden ter wereld gedood en gemarteld worden door dat ene meest valse onvoorspelbare kreng van een beest; de mens? oh daar zal jij trouwens wel van genieten van dat idee....

Die zijn er al maar daar stoor jij je dus aan. Want kennelijk erger jij je aan de topics hier over honden.
Ik laat me ook niet zien op topics die gaan over hoe leuk honden zijn. Juist omdat ik ze super stom vind. Jij draait het lekker om nu hee. Het enige wat ik doe is mij afvragen waarom hondenliefhebbers het niet na kunnen laten om dan toch hier te komen reageren. En dat ik moet wegblijven uit honden topics nogal logisch ik zou ook geen idee hebben wat ik daarop te zoeken heb eerlijk gezegt.

En werkelijkwaar nergens schrijf ik dat ik me erger aan hondentopics. Dat maak jij ervan.
anoniem_364278 wijzigde dit bericht op 21-08-2018 17:36
2.24% gewijzigd
JollyRider schreef:
21-08-2018 17:32
Nou TO, als het een troost voor je is: ik roep nooit “ze doet niks!”

Eerder dingen als “zoek dekking! Asociale rothond in aantocht!”
:rofl: :proud:
Alle reacties Link kopieren
Waarom wordt er naar katten uitgehaald als het over honden gaat?
I wanna live my life with the volume full!
QueenArachnia schreef:
21-08-2018 17:28
Wauw, gevoelige snaar?
Er zitten daar absoluut wél mensen die een hekel hebben aan kinderen en dat ook te pas en te onpas komen roepen op allerlei topics. Al jaren!

En ik ben nog nooit een hond tegengekomen die niet stonk. Misschien ruiken de baasjes het niet meer maar gatverdamme wat een meur. Ik ruik het ook meteen als ik binnenkom bij hondenbezitters.
Zou het niet anderom zijn? Honden beschikken over een veel groter reukvermogen dan mensen. Ze ruiken alles veel intenser en beter.
Heel waarschijnlijk vinden honden mensen stinken!
Alleen kunnen ze het niet zeggen....
Alle reacties Link kopieren
Ik ben, als ik me mild uitdruk, niet zo dol op honden.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Grietje1983 schreef:
21-08-2018 17:03
Misschien je kruis een keer goed wassen, dat schijnt te helpen
:HA:
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
JollyRider schreef:
21-08-2018 17:32
Nou TO, als het een troost voor je is: ik roep nooit “ze doet niks!”

Eerder dingen als “zoek dekking! Asociale rothond in aantocht!”

Hahahah, ik roep bij mijn oppashond (ieder jaar een maand in de zomervakantie): “geen zorgen hij rukt alleen je arm af en vreet hem op.”

Het dier doet niks maar is wel aanwezig en heeft weinig respect voor personal space. Wel altijd aan de riem. Maar goed ik kan weinig veranderen aan zijn opvoeding.
Een antihondentopic openen is een gegarandeerde manier om minstens de helft van de forummers over je heen te krijgen.

Ik ben ook geen liefhebber hoor, maar dat houd ik maar wijselijk voor me.
Alle reacties Link kopieren
QueenArachnia schreef:
21-08-2018 17:28
Wauw, gevoelige snaar?
Er zitten daar absoluut wél mensen die een hekel hebben aan kinderen en dat ook te pas en te onpas komen roepen op allerlei topics. Al jaren!

En ik ben nog nooit een hond tegengekomen die niet stonk. Misschien ruiken de baasjes het niet meer maar gatverdamme wat een meur. Ik ruik het ook meteen als ik binnenkom bij hondenbezitters.
Precies dit. Mijn ma heeft nog net geen smetvrees maakt 2x per dag schoon en nog stinkt alles naar die hond. En het beest moet ook altijd mee. Ook mijn huis in. Tegenwoordig weiger ik dit en man wat een gezeik heeft dat al gegeven. Ze praat ook alsof het beest een mens is zo van 'jaaaa maar dan zit fikkie alleen en das niet gezellig voor hem bla bla bla' hele verhalen joh.
Alle reacties Link kopieren
iones schreef:
21-08-2018 17:15
Zeker! Een hond hoort niet te stinken. Dan is hij niet goed verzorgd. En als hij opdringerig is, is hij niet goed opgevoed.

Ik vind een hond wel stinken. Vooral nat. Maar ik vind heel veel parfum op stinken. Dus dat is subjectief.

Opdringerig wordt nogal eens verward met 'enthousiast'.
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren
Moemoe64 schreef:
21-08-2018 17:36
Zou het niet anderom zijn? Honden beschikken over een veel groter reukvermogen dan mensen. Ze ruiken alles veel intenser en beter.
Heel waarschijnlijk vinden honden mensen stinken!
Alleen kunnen ze het niet zeggen....
Ja dus? Wat heeft dat er mee te maken?
Niet aan honden. Zijn gewoon dieren.

Maar wel aan veel hondeneigenaren. Vind de hongeneigenaar bijna altijd heel raar volk.
Eidde schreef:
21-08-2018 17:36
Waarom wordt er naar katten uitgehaald als het over honden gaat?
Precies. Raar volk die hondeneigenaren.
Alle reacties Link kopieren
Nancyyy schreef:
21-08-2018 17:36
Ik laat me ook niet zien op topics die gaan over hoe leuk honden zijn. Juist omdat ik ze super stom vind. Jij draait het lekker om nu hee. Het enige wat ik doe is mij afvragen waarom hondenliefhebbers het niet na kunnen laten om dan toch hier te komen reageren. En dat ik moet wegblijven uit honden topics nogal logisch ik zou ook geen idee hebben wat ik daarop te zoeken heb eerlijk gezegt.

En werkelijkwaar nergens schrijf ik dat ik me erger aan hondentopics. Dat maak jij ervan.
Jij opent een haattopic.

En nogmaals, open een topic over iets waar je een hekel aan hebt, katten, kinderen, moslims, mannen etc... dan krijg je iedereen over je heen omdat mensen er niet van houden als je je intolerantie wil rond spuien.

Waarom vind je het nodig om dit topic te openen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven