Wie mis jij op het forum momenteel? Deel 2

06-07-2016 20:22 1286 berichten
De titel spreekt voor zich.

In het eerste deel deden de mods het verzoek geen negatieve uitlatingen te doen over forummers die zich niet kunnen verdedigen (permabannelingen bijvoorbeeld).
quote:Hoezitdit schreef op 06 juli 2016 @ 20:51:

Ik mis er eentje, dat is Redbulletje. Kan iemand mij vertellen waar zij gebleven is?Forummoe.
Weet iemand eigenlijk hoe het met Digi is?
Als er een poll zou zijn zouden elninjoo en redbulletje hoog scoren
Ik mis Coralie2
Alle reacties Link kopieren
quote:laverne schreef op 06 juli 2016 @ 21:01:

Als er een poll zou zijn zouden elninjoo en redbulletje hoog scoren Een gespleten persoonlijkheid
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Sarah2Life was ook leuk en SarahScott (?) met die fantastische ava. Met haar had ik a rocky start, maar uiteindelijk vond ik haar heel aardig. Beiden verdwenen?
Alle reacties Link kopieren
Ik mis alleen Redbulletje, kijk steeds op 'controversiële' topics of ze misschien terug is onder een andere nick.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
quote:Frizz schreef op 06 juli 2016 @ 20:47:

[...]





Meid, fantastisch. Dat jij geen 1+1 kan wist ik allang hoor, don't worry.Same old same old. Veeg alles maar onder het beige kleed.
je weet de boel wel weer lekker op te stoken, Iris! Die zijn beiden na flinke rellen verdwenen.
quote:Hoezitdit schreef op 06 juli 2016 @ 20:51:

Ik mis er eentje, dat is Redbulletje. Kan iemand mij vertellen waar zij gebleven is?Druk met de tweeling nadat haar zwangerschapsverlof afgelopen was.
quote:Avondzon schreef op 06 juli 2016 @ 21:35:

je weet de boel wel weer lekker op te stoken, Iris! Die zijn beiden na flinke rellen verdwenen.Tja niets dan positiefs over de verdwenen forummers
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 06 juli 2016 @ 21:35:

[...]



Same old same old. Veeg alles maar onder het beige kleed.Ik heb een nieuw kleedje. Beige werd wat saai op den duur
Sensy12. Die is er misschien alweer onder een nieuwe naam. Ik heb veel aan haar posts gehad. En nog. Dus als je dit leest: bedankt!
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 06 juli 2016 @ 21:37:

[...]



Druk met de tweeling nadat haar zwangerschapsverlof afgelopen was.Haha dat zou wat zijn zeg
quote:Nouschi schreef op 06 juli 2016 @ 20:42:

[...]





Wie dacht jij dan?Raar woord (oid, blinde vlek voor onbekende woorden). Daarvoor een ander raar woord. Dacht ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pantax schreef op 06 juli 2016 @ 22:15:

[...]





(oid, blinde vlek voor onbekende woorden). Daarvoor een ander raar woord. Dacht ik.Nee joh!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nee? Oh ik vond ze zo'n gelijke schrijfstijl hebben
Ik weet niet of iedereen het wenselijk vindt dat zijn of haar oude nick openbaar aan de nieuwe nick wordt gekoppeld.
Alle reacties Link kopieren
quote:laverne schreef op 06 juli 2016 @ 22:23:

Ik weet niet of iedereen het wenselijk vindt dat zijn of haar oude nick openbaar aan de nieuwe nick wordt gekoppeld.Is geen sprake van in dit geval.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:laverne schreef op 06 juli 2016 @ 22:23:

Ik weet niet of iedereen het wenselijk vindt dat zijn of haar oude nick openbaar aan de nieuwe nick wordt gekoppeld.Het mag niet eens trouwens.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ja, wij missen Elsa, Wompie, Anuk, Honeymoonquiz,.

Komen ze nu terug of heeft dit forum topic niet zoveel nut.
Heb het strategisch aangepast hoor, dit snapt niemand meer
Alle reacties Link kopieren
quote:Pantax schreef op 06 juli 2016 @ 22:33:

Heb het strategisch aangepast hoor, dit snapt niemand meer Ik ook
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Henk-en-Roelie schreef op 06 juli 2016 @ 22:31:

Ja, wij missen Elsa, Wompie, Anuk, Honeymoonquiz,.

Komen ze nu terug of heeft dit forum topic niet zoveel nut.

Ik ben er nog hoor



Hoe gaat het met buurvrouw Gré?
quote:SallySpectra schreef op 06 juli 2016 @ 22:39:

[...]



Ik ben er nog hoor



Hoe gaat het met buurvrouw Gré?



Is dat even gezellig, een oude bekende in een andere nick



Met Gré van hiernaast gaat het helemaal prima, ze is veel met Henk op pad. Ach, als hij maar gelukkig is

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven