Wie wil een knuffel?

08-06-2011 00:27 974 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor wie behoefte heeft aan een knuffel, schouderklopje, aai over de bol, begrijpend knikje of een ribbenkneuzende omhelzing:

Ik heb het allemaal en geef het graag aan degene die het nodig denkt te hebben!

Wel graag de categorie aangeven (zie boven), de gewenste sterkte en eventuele nuances (bij een zere schouder klop ik bv op de andere, geen probleem).

Reden opgeven mag maar is niet nodig. Ik maak geen onderscheid.
Oh, zie net jouw post Augustusbloem, met alle zielige liedjes. Die vast al wel hebben gewerkt.
quote:egelviva schreef op 17 juni 2011 @ 11:37:

@Twisted, wil je een klein beetje stabiliteit? Ik heb hier virtuele bergschoenen staan, waarmee je superstabiel staat! Dank je Egel!
I am surrounded by morons
Pantemon

Ik heb nog een doosje positieve gedachten en een hele zak we gaan met goede moed weer verder in de aanbieding.
I am surrounded by morons
Ik heb afgelopen 24u zoveel waardering, erkenning, knuffels, zoenen en gelukszaligheid mogen ontvangen. Dat ik voor jullie hier een heel fijne, zachte warme knuffel heb.

Ik heb ook nog een heerlijke steunende arm om de schouder over.

Iemand?
Oh, en wie mijn motto (zie onder) dit weekend wil lenen?

Ga gerust je gang. Écht, het komt allemaal goed!

X
ik ben nog op zoek naar wat energie. Mijn energie is al een week weg!

In de aanbieding: mijn motto!

En nog een portie aandacht
Ik vind dit toch wel het ultieme huilliedje, Friezin (als het niet meteen werkt even voluit meezingen) of deze.

Harder geschut lijkt me 'de vlieger' van André Hazes.

In uiterste noodgevallen snijd ik met liefde een ui onder je neus.

En een knuffel voor de binnenverdrietjes.
Dank Ree en Pademelon, voor jullie steun! Heerlijk dat jullie zo meeleven.

Voor Pademelon een doosje tissues, een paar bonbons uit het doosje dat ik van Ree kreeg (zijn heeeerlijk!) en een knuffel. Hopelijk horen we snel mooi nieuws van je. Voorlopig maar even bijkomen en ontspannen.

Voor Friezin: als nou zielige liedjes niet helpen, is een zielige film dan geen goed idee? Ik huil nog steeds bij ET ;) , kan enorm opluchten!

Ik neem een mapje 'overzicht en orde' neer. Ben benieuwd of het iets uitricht in ons huishouden van Jan Steen...

Ik zet een doosje 'ontspannen en genieten' neer. Voor iedereen die dit weekend niet uit de stressmodus komt: gooi een lepeltje in je thee, en het werkt vast!
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
ik wil wel een knuffel.

geen bijzondere reden, het lijkt me gewoon wel fijn.
Ik zou jouw motto heel goed kunnen gebruiken, Egelviva. Het gaat al een tijdje niet heel goed en ik wil gewoon wat vaker horen/lezen dat dat maar een faaaaase is.
zullen we samen dan even een knuffeltje pakken uit de lijst van Dandelion ergens in de afgelopen dagen, Wiezewo?
he ja, ik was even te moe om alle voorafgaande posts te lezen, maar het lijkt me heerlijk om even samen geknuffeld te worden.

Fijn dat er nog wat over waren!
enne.....

het gaat allemaal voor bij!
Vèrse knuffels! Wie wil vèèèrse knuffels!

Net binnegekomen in lila en lime! Bubblewrap zit er nog om, ik stuur ze zo naar je door.

Bestel binnen 24 uur en ontvang er een setje wijze woorden (oud-hollandsche stijl) bij!
Wil ik ook nog even

'Wat een Hufter zeg!, je bent véél beter af zonder hem!'

onder de aandacht brengen. Er wordt weinig gebruik van gemaakt, maar hij is echt goed! Bij mijn buurvrouw werkte het, ze heeft inmiddels een nieuwe vriend en man, wat een verbetering!
Tja weet, je ree, het mannelijke volk in mijn omgeving is wat te jong om de 'hufter' voor in te zetten. Ik geef toe dat 'ie vreselijk goed is, maar hier onnodig dus.

Ik gooi een aantal kop op-jes in de groep. Van het ondersteunende soort dat eigenlijk de juiste woorden niet kan vinden om te troosten.
quote:2reebruineogen schreef op 19 juni 2011 @ 00:23:

Wil ik ook nog even

'Wat een Hufter zeg!, je bent véél beter af zonder hem!'

onder de aandacht brengen. Er wordt weinig gebruik van gemaakt, maar hij is echt goed! Bij mijn buurvrouw werkte het, ze heeft inmiddels een nieuwe vriend en man, wat een verbetering!

Nou Ree ,ik denk dat ik er toch maar gebruik van maak.Wel met lichte aarzeling ,maar goed.

Ik had hier al eerder verteld over het mailgesprek.Het gesprek verliep moeizaam omdat hij zich als een gesloten oester gedraagd ,ik weet niet wat ik ermee moet.Ik ben er erg in de war van .
Voor Mamzelle: ik vond nog een potje geduld, een paar diepe zuchten (nog in plastic) en, jawel, ook nog een aantal keer 'het is een faaaase'. Interesse? ik heb ze hier thuis op het moment niet nodig *klopt af* dus je bent van harte welkom om ze te gebruiken.

Voor wiezewo een dikke, adembenemende knuffel, een tubetje 'zorg goed voor jezelf' en een zonnestraal.

Voor augustusbloem: een boksbal om opgekropte woede en frustratie op te uiten, een potje thee-met-honing om tot rust te komen en een landkaart om in ieder geval je eigen koers goed uit te zetten! En ook nog een 'houd je taai meid'.

Leuke knuffels Ree. Ik heb er geen nodig vandaag, heb een ultrarelaxte dag achter de rug. En ik heb mezelf een Groot Compliment gegeven, heb iets gedaan waar ik bang voor ben, dus ben trots op mezelf.

Voor iedereen die het nodig heeft: een grote kan 'ontspanning'. Drink gerust een glas, het werkt vast!
Mamzelle, fijn dat je geen hufters om je heen hebt. Is wel zo gezellig. je krijgt gewoon even een lekkere van mij!
Ik heb nog een extra paar fladderende vlinders in de aanbieding. Ze verschansen zich met bossen tegelijk in mijn buik, dus voor wie wil...
quote:augustusbloem schreef op 19 juni 2011 @ 11:10:

[...]

Nou Ree ,ik denk dat ik er toch maar gebruik van maak.Wel met lichte aarzeling ,maar goed.

Ik had hier al eerder verteld over het mailgesprek.Het gesprek verliep moeizaam omdat hij zich als een gesloten oester gedraagd ,ik weet niet wat ik ermee moet.Ik ben er erg in de war van .

Augustusbloem, niks aarzeling! Er gewoon lekker uit laten knallen, komt-ie: 'Wat een Hufter zeg! Je bent véél beter af zonder hem! Zo, die kan hij in zijn zak steken!

Meid, volgens mij moet je ophouden met analyseren en invullen voor hem. Daarvan raak je alleen maar in de war. Als je alleen bij jezelf blijft dan staat er volgens mij: 'Ik vind het niet leuk wat en hoe hij doet en ik word er niet gelukkig van'. En dat is het belangrijkste. Het is niet jouw verantwoordelijkheid om hem proberen te begrijpen, dat is zijn verantwoordelijkheid naar jou toe.

(dit waren die wijze woorden waar ik het over had. Als je er niet op zit et wachten gooi je ze maar ongeopend weg, ok?)
Akakia, ik heb die tube 'zorggoedvoorjezelf' gepakt, ok? Doe had ik nu net nodig. Hm, of nog een glas wijn dan wel of niet goed is weet ik niet. Denk het wel.
quote:dddandelion schreef op 20 juni 2011 @ 00:05:

Ik heb nog een extra paar fladderende vlinders in de aanbieding. Ze verschansen zich met bossen tegelijk in mijn buik, dus voor wie wil...O ja! Ik wil wel een bosje vlinders! Dank je wel!
Neemt knuffel van Ree dankbaar in ontvangst en bewaart de diepe zuchten (gewéldig!) en het potje geduld voor morgen. Vanavond draag ik de heren over aan een oppas, en de zorgen dus ook

Zou nog wel iets kunnen gebruiken om de gaatjes mee te dichten van mijn verstand in vergietvorm. Hoeft alleen maar tot vanavond een uur of tien.
Ree, glaasjes wijn horen voor mij bij uitstek in een 'zorg goed voor jezelf'-dieet. Gewoon doen dus.

Mamzelle, hopelijk heb je een fijne avond. Geniet er erg van, even zonder de heren!

Mijn geheugen is net weer een beetje (provisorisch) gerepareerd na 2 zwangerschappen... Gewoon ducktape heb ik gebruikt! Heb nog wel een rolletje liggen, interesse?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven