Wie wil een knuffel?

08-06-2011 00:27 974 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor wie behoefte heeft aan een knuffel, schouderklopje, aai over de bol, begrijpend knikje of een ribbenkneuzende omhelzing:

Ik heb het allemaal en geef het graag aan degene die het nodig denkt te hebben!

Wel graag de categorie aangeven (zie boven), de gewenste sterkte en eventuele nuances (bij een zere schouder klop ik bv op de andere, geen probleem).

Reden opgeven mag maar is niet nodig. Ik maak geen onderscheid.
Ree, glaasjes wijn horen voor mij bij uitstek in een 'zorg goed voor jezelf'-dieet. Gewoon doen dus.

Mamzelle, hopelijk heb je een fijne avond. Geniet er erg van, even zonder de heren!

Mijn geheugen is net weer een beetje (provisorisch) gerepareerd na 2 zwangerschappen... Gewoon ducktape heb ik gebruikt! Heb nog wel een rolletje liggen, interesse?
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Ik wil wel een knuffel, en een aai over mijn bolletje met alles komt wel goed.

Wat een rotdag vandaag zeg, gisteren was het vaderdag, mijn minst favo dag van het jaar ( heb een overleden vader ) dus was toen al uit mijn doen maar heb vandaag op werk bijna de hele dag lopen janken om mijn dode vader, mijn dode kindje, mijn verbroken relatie. Was helemaal de weg kwijt vandaag.

Voel me zo leeg van binnen.
Agossie, rogue, wat een rotdag...

Hierbij staat een verwenpakketje klaar, met een fijn fluttijdschrift naar keuze, een goede fles wijn, een lekkere fles bodylotion en natuurlijk een dikke, ribbenkneuzende knuffel. En natuurlijk een OudHollandsch tegeltje met 'alles komt goed'.

Hoop dat het een beetje helpt! Wees lief voor jezelf vandaag!
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Ah dat is fijn Akakia, die fles wijn wil ik nog het liefste hebben haha. Het is ook gewoon dat ik zo moe ben, ik slaap zo ongelooflijk slecht al weken.

Ik kan gewoon niet slapen van verdriet. Dat tegeltje wil ik ook wel hebben.

Lief hoor die knuffel, geef er een terug!
hee, akakia, dank je wel voor je knuffel. Dat was echt superfijn om zomaar te krijgen!!

Voor jou een dikke knuffel terug!

Ik heb hier trouwens nog meer knuffels terug liggen, dunne en dikke, dus als iemand er nog een nodig heeft......
quote:mamzelle schreef op 20 juni 2011 @ 11:26:

Neemt knuffel van Ree dankbaar in ontvangst en bewaart de diepe zuchten (gewéldig!) en het potje geduld voor morgen. Vanavond draag ik de heren over aan een oppas, en de zorgen dus ook

Zou nog wel iets kunnen gebruiken om de gaatjes mee te dichten van mijn verstand in vergietvorm. Hoeft alleen maar tot vanavond een uur of tien.Je bent er al mee bezig, met die avond. Ik hoop dat je het erg leuk hebt! heerlijk hoor zo'n avond voor jezelf.
quote:rogue_25 schreef op 20 juni 2011 @ 18:44:

Ik wil wel een knuffel, en een aai over mijn bolletje met alles komt wel goed.

Wat een rotdag vandaag zeg, gisteren was het vaderdag, mijn minst favo dag van het jaar ( heb een overleden vader ) dus was toen al uit mijn doen maar heb vandaag op werk bijna de hele dag lopen janken om mijn dode vader, mijn dode kindje, mijn verbroken relatie. Was helemaal de weg kwijt vandaag.

Voel me zo leeg van binnen.Ach jé Rogue, wat een verdriet. Dat is niet niks wat je schrijft. En dan alles tegelijk. geen wonder dat je je leeg voelt en het even niet meer weet allemaal. Hier een hele fijne arm voor om je schouder en een hele lieve knuffel.
quote:Akakia schreef op 20 juni 2011 @ 18:48:

Agossie, rogue, wat een rotdag...

Hierbij staat een verwenpakketje klaar, met een fijn fluttijdschrift naar keuze, een goede fles wijn, een lekkere fles bodylotion en natuurlijk een dikke, ribbenkneuzende knuffel. En natuurlijk een OudHollandsch tegeltje met 'alles komt goed'.

Hoop dat het een beetje helpt! Wees lief voor jezelf vandaag!

Akakia, wat een goed idee zo'n fluttijdschrift! Wat kan dat heerlijk zijn om lekker te lezen en het enige wat je hoeft te denken is af en toe 'ach jé', 'nou,nou', 'tsss' en 'dat zat er aan te komen'.

Rogue als jij hem uithebt, mag ik hem dan?
quote:wiezewo schreef op 20 juni 2011 @ 18:52:

hee, akakia, dank je wel voor je knuffel. Dat was echt superfijn om zomaar te krijgen!!

Voor jou een dikke knuffel terug!

Ik heb hier trouwens nog meer knuffels terug liggen, dunne en dikke, dus als iemand er nog een nodig heeft......Ik wil wel eens zo'n dunne knuffel proberen, ben benieuwd!
euh, het is een knuffel-terug, niet een gewone knuffel.

Maar je krijgt hem evengoed. Hier, een heel dun, licht, zacht en lieve knuffel-terug.
Ducktape was een erg goed idee *was dus helemaal niks leuks aan het doen maar een tentamen* Gelukkig had ik zelf nog wat liggen.

Rogue, voor jou heb ik een 'ik heb er geen woorden voor'. En omdat die eigenlijk best waardeloos zijn (ik heb er wel heel veel) doe ik er nog een paar knuffels bij

En dan stop ik maar want wat je echt zou willen, dat kan niet meer.
Rogue, meisje toch; voor jou heb ik even de schommelstoel uit het stof gehaald. Die stond nog ergens op dit topic.

Met een lekker zachte plaid dat ik voorzichtig om je heen sla, een glas goede rode wijn, een haardvuurtje om je voeten aan te warmen, heel zacht op de achtergrond wat rustige muziek.

En dan mag je even wiegen, laat je maar zakken in de armen van de stoel.

En als je dan je ogen dichtdoet, voel dan het troosten dat deze knuffeltopicschommelstoel zo ontzettend goed kan.

Geef je gewoon maar over aan de behoefte aan dat wat je zo mist.

Dat mag best.

Ik doe er ook nog een heel zachte omhelzing voor je bij.
Ik kom even mijn motto terughalen, het weekend is weer om

en hoop dat je er iets aan had.

Bij mij doet ie het best goed namelijk.

Oh en ik vond vanavond een heel mooie scherpzinnige opmerking!

Zo'n opmerking die alles in perspectief zet, de "haantjes" op een humoristische doch erg doeltreffende wijze van de apenrots gooit en de juiste hoeveelheid "womanpower" in de vergadering gooit.

Iemand hem nodig deze week? Het is dan wel geen knuffel, maar ik weet zeker dat hij erg goed is.

Doet het erg lekker tijdens saaie en eindeloze vergaderingen!
Iedereen heel erg bedankt voor de dikke knuffels en de lieve woorden. Doet me erg goed, het gaat vandaag weer wat beter.

Voel me ietsje beter, al ben ik nog steeds erg moe.

Lief hoor egelviva die schommelstoel wil ik wel, heerlijk. voor iedereeen!
Is hier nog een snufje 'vertrouwen in de toekomst' en een glaasje roosvicee over? Ik probeer het contact binnen mijn familie te herstellen maar dat gaat zooooo stroef... Vanavond alleen maar pittige gesprekken gevoerd en ben op.. Zie het niet meer zitten terwijl het idee zo goed bedoeld was..

3 hele pakken voor jou en een "heb vertrouwen in de toekomst" voor jou!

Mag ik van iemand een knuffel?

Ik heb ruzie met mijn vriend en weet niet of het nog goed komt
Neurootje, dikke
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Dank je roos
Barbamama, dat is rot. Ik heb hier speciaal voor jou een familieverpakking Roosvicee, misschien helpt dat.

Dat snufje 'vertrouwen in de toekomst heb ik voor je in tegelvorm, met de woorden: 'De Aanhouder Wint'.

En voor jou een
Neuro, ach gossie. Niet fijn die onzekerheid over of het ng goed komt. Van mij ook een
Dank je

Ik ga zo maar proberen te slapen...
Neuro, ook een hele dikke knuffel van mij en dank je wel voor de roosvicee... Ik heb hier nog een familieverpakking chocolade voor je (werkt overal bij :-)
Barba, nee nu nie helaas.

Heb geleefd op koffie en een mueslireep vandaag...

Mijn maag reageert te heftig op stress zoals dit.

Maar bedankt voor het aanbod
Barbamama, ik heb wel wat secondenlijm om je eerste aanzet mee te ondersteunen, is dat wat?

Eurogenesis, ik heb mijn geloof en hoop van zolder gehaald voor je met daarbij een heerlijk zacht kussen om op te slapen en een dekbed dat zo warm en zacht is dat je zo wegdroomt. Mijn liefde mag je ook hebben hoor (heel deelbaar) maar daar heb je zelf genoeg van zo te lezen.
Neuro:

een slaapliedje voor jou (en de rest die het nodig heeft):

http://www.youtube.com/watch?v=m3FsllKVcJo

Barbamama:

Ik heb lijmklemmen (natuurlijk tijdelijk maar in combinatie met de lijm van mamazelle misschien de oplossing)
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven