Wie zag dit net ook ? (Zeg me dat ik gek aan het worden ben)

25-05-2019 01:13 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit 10 minuten geleden met mijn vriend in de tuin. We zien letterlijk een hele rij aan sterren voorbij "zweven" .
Leek echt een soort van trein en het ging heel langzaam.. in de vertel loste het opeens op. Werkelijk nog nooit zoiets gezien.. heb het gegoogeld maar kom niks tegen.. Wie zag het ook?
Jointje gerookt?
Alle reacties Link kopieren
Was het niet gewoon een vliegtuig?;)
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Was het maar zo dan kon in het nog verklaren...
Zijn een doorsnee gezin met 3 kindjes , beide een normale baan, zo nuchter als wat...

Maar dit is echt iets wat we beide nooit gezien hebben.
Ik hoop dan ook echt oprecht dat er meerdere mensen iets gezien hebben.. dat moet wel
Meteoren
nachtvlinder1977 schreef:
25-05-2019 01:20
Afbeelding
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Je lijkt niet de enige te zijn. Woon je in Limburg? Als je bij twitter 'sterren' intypt als zoekwoord kom je verschillende meldingen tegen.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Anewlife schreef:
25-05-2019 01:23
Was het maar zo dan kon in het nog verklaren...
Zijn een doorsnee gezin met 3 kindjes , beide een normale baan, zo nuchter als wat...

Maar dit is echt iets wat we beide nooit gezien hebben.
Ik hoop dan ook echt oprecht dat er meerdere mensen iets gezien hebben.. dat moet wel
UFO's Ze komen ons halen.
Alle reacties Link kopieren
http://hemel.waarnemen.com/vannacht/

Zie hier niet veel bijzonders. Misschien satellieten?

Of natuurlijk aliens. :O
Alle reacties Link kopieren
Dana schreef:
25-05-2019 01:26
Je lijkt niet de enige te zijn. Woon je in Limburg? Als je bij twitter 'sterren' intypt als zoekwoord kom je verschillende meldingen tegen.
Bedankt voor je reactie! Gelukkig hebben mensen er foto's van gemaakt want precies dat is wat we zagen ! Bedankt voor je tip. Benieuwd wat het nou is geweest
Alle reacties Link kopieren
https://www.ad.nl/tech/wereldwijd-betaa ... ~a177b693/
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
Ik zie ook eens in de zoveel jaar onverklaarbare dingen 'vliegen'.
Twee keer heb ik het later teruggelezen in de streekkrant. Meer mensen hadden het gezien.

Maar de laatste jaren als ik iets vreemds zie laat het ik er maar gewoon zijn en zeg er maar niets meer over, anders krijg je de opmerkingen zoals hierboven. ;-)
Alle reacties Link kopieren
Anewlife schreef:
25-05-2019 01:31
Bedankt voor je reactie! Gelukkig hebben mensen er foto's van gemaakt want precies dat is wat we zagen ! Bedankt voor je tip. Benieuwd wat het nou is geweest

Hier wordt geschreven dat het satellieten zijn: Space X Starlink satellites, vandaag gelanceerd. https://twitter.com/search?q=sterren&src=typd
https://www.youtube.com/watch?v=D2XPjOs ... e=youtu.be
zazamaenade wijzigde dit bericht op 25-05-2019 01:36
2.42% gewijzigd
nounou
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, da's waar ook. Starlink. Daar wilde ik nog naar kijken, maar de lancering was half vijf in de ochtend hier. :"-(
Alle reacties Link kopieren
Anewlife schreef:
25-05-2019 01:31
Bedankt voor je reactie! Gelukkig hebben mensen er foto's van gemaakt want precies dat is wat we zagen ! Bedankt voor je tip. Benieuwd wat het nou is geweest
Je bent niet gek. :)
En ik zit nu met het gordijn opengeschoven want ik wil het ook graag zien! (Maar zal helaas wel te laat zijn.)
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
Bedankt!!! Dat moet het zijn geweest
Alle reacties Link kopieren
Gaaf dat je het gezien hebt!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Haha ik loop voor zekerheid naar buiten en raai es wat? Héél ver weg een soort van knetterend en knisperend lijntje licht dat zich niet lijkt te verplaatsen. Zal vast hetzelfde zijn.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Twitter loopt er vol mee. Nee je bent niet gek en nee TO heeft niet gerookt.
Het was zichtbaar in Engeland, Duitsland, Italie..

Afbeelding

En TO het loste niet op.
NASA beweerd dat het puin is en dat dat wat langer duurt om op te branden dan een meteoor. Maar over de halve (of hele ) aardbol heen is wel héél lang.
Het was een bizar gezicht iig.
Alle reacties Link kopieren
Hier is het uiteraard bewolkt.

Zoals gewoonlijk als er iets te zien valt.

:'-(
Alle reacties Link kopieren
Apart trouwens dat de NASA beweerd dat het puin is :D Staat (of stond als het weggehaalt is) op hun twitter account. Beetje vreemd. Ze wisten dan toch wel van die lancering af zou je zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Hier is het heel helder, maar niets te zien. Of zijn ze al echt voorbij?
nounou
Heb het niet gezien.
Poosje geleden ook zoiets gezien.
Waren lichtjes keurig op rij, strak en snel in de lucht verplaatsen van en naar verschillende hoeken van de lucht.
Dacht echt huh..
Er is het uvo meldpunt, jaja en zag dat er meer meldingen over iig vannacht of net zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven