Wie zijn toch die a-sociale mensen???

30-05-2008 15:30 304 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteren heb ik gewinkeld en tijdens het winkelen heb ik in de paskamer van 1 van de winkels die ik bezocht heb (4 in totaal) een tasje van Douglas laten staan met daarin spullen t.w.v. ¤ 50,00. Ik heb vandaag alle winkels gebeld en het tasje is niet gevonden. Dit is de tweede keer dat mij dit gebeurt.

En ik vraag me dus serieus af wie die godvergeten a-sociale mensen zijn die denken dat wanneer zij iets vinden wat overduidelijk vergeten/ van iemand anders is, menen te mogen toeëigenen? Zijn dat keurige dames die kinderen moeten opvoeden? Is het mijn buurvrouw? Gezien de winkels waarin ik geweest ben, moet het iemand zijn zoals ik ben, gewoon modale doorsnee. Ik kan hier gewoon geen beeld bij krijgen. Als je zoiets vindt, dan geef je dat toch aan de kassa af???

Kennen jullie mensen die dit (stelen dus) doen?
Ik werd een keer thuis gebeld of ik mijn pinpas kwijt was. Ik in mijn portemonnee gekeken, ja dus.

Wat bleek, het was de overbuurvrouw, zij had hem naast mijn auto gevonden. Ik zag haar bellen voor het raam (met mij dus).

Ik weet niet meer precies hoe het ging, maar ze wilde dat ik met mijn identiteitskaart langskwam. Sloeg werkelijk helemaal nergens op... Ze leek bijna wel boos te zijn dat ik mijn pas had verloren, uitgebreid vragen welk rekeningnr ik had ed.

Ik was te verbaasd om er iets van te zeggen, maar goed ik heb dus met mijn identiteitskaart bij de overburen mijn pinpas opgehaald.....
quote:molie schreef op 27 juli 2008 @ 12:20:

Ik werd een keer thuis gebeld of ik mijn pinpas kwijt was. Ik in mijn portemonnee gekeken, ja dus.

Wat bleek, het was de overbuurvrouw, zij had hem naast mijn auto gevonden. Ik zag haar bellen voor het raam (met mij dus).

Ik weet niet meer precies hoe het ging, maar ze wilde dat ik met mijn identiteitskaart langskwam. Sloeg werkelijk helemaal nergens op... Ze leek bijna wel boos te zijn dat ik mijn pas had verloren, uitgebreid vragen welk rekeningnr ik had ed.

Ik was te verbaasd om er iets van te zeggen, maar goed ik heb dus met mijn identiteitskaart bij de overburen mijn pinpas opgehaald.....Ik vind dit eigenlijk wel OK. De overbuurvrouw heeft zich er van willen verzekeren dat zij de pas ook echt aan de rechtmatige eigenaar meegaf. Het lijkt wellicht overdreven, maar in deze tijd is het misschien wel gewoon noodzakelijk. Ik vind dat ze erg zorgvuldig met jouw spullen is omgegaan.
Heb een keer mijn portmenonnee in een telefooncel laten liggen, honderd jaar geleden. Toen ik terugkwam, lag er een briefje van vijf bij vijf cm, ik kon mijn portemonnee daar en daar ophalen!
Op zich wel nummer zoveel.

Alleen ik woonde al zo'n drie jaar tegenover haar, toen ze belde kon ik zo het rek.nr. opdreunen, hij lag naast mijn auto..

Die identiteitskaart er nog bij vond ik vreselijk overdreven!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven