Wie zijn toch die a-sociale mensen???

30-05-2008 15:30 304 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteren heb ik gewinkeld en tijdens het winkelen heb ik in de paskamer van 1 van de winkels die ik bezocht heb (4 in totaal) een tasje van Douglas laten staan met daarin spullen t.w.v. ¤ 50,00. Ik heb vandaag alle winkels gebeld en het tasje is niet gevonden. Dit is de tweede keer dat mij dit gebeurt.

En ik vraag me dus serieus af wie die godvergeten a-sociale mensen zijn die denken dat wanneer zij iets vinden wat overduidelijk vergeten/ van iemand anders is, menen te mogen toeëigenen? Zijn dat keurige dames die kinderen moeten opvoeden? Is het mijn buurvrouw? Gezien de winkels waarin ik geweest ben, moet het iemand zijn zoals ik ben, gewoon modale doorsnee. Ik kan hier gewoon geen beeld bij krijgen. Als je zoiets vindt, dan geef je dat toch aan de kassa af???

Kennen jullie mensen die dit (stelen dus) doen?
Ik denk dat Brummetje je tasje heeft Bagheera!
Mijn vriend is wat dat betreft beter dan ik. Hij haalt bij een gevonden portemonnee het geld eruit en geeft de portemonnee dan aan de kassa af. Vragen ze of hij misschien geld eruit heeft gehaald zegt ie dan doodleuk: Nee hoor, hij was leeg!

quote:Brummetje schreef op 30 mei 2008 @ 16:01:

Mijn vriend is wat dat betreft beter dan ik. Hij haalt bij een gevonden portemonnee het geld eruit en geeft de portemonnee dan aan de kassa af. Vragen ze of hij misschien geld eruit heeft gehaald zegt ie dan doodleuk: Nee hoor, hij was leeg!

Ik vind dit zo erg dat ik geloof dat het fake is. Voor mijn eigen gemoedsrust.

Zo te zien heb je iig je soulmate gevonden...
quote:tjilla schreef op 30 mei 2008 @ 16:00:

[...]

Ik vind dit echt heel erg asociaal...Ja mijn vriend vond het stom en durfde eerlijk gezegd niet eens meer terug. Nou dan heb ik niks te zeggen hoor.
Brummetje, met al die smileys (eeeh, schrijf je dat wel zo??) erbij lijkt het wel of je er nog trots op bent ook! Je zou je diep moeten schamen!
quote:Liv schreef op 30 mei 2008 @ 16:01:

Ik denk dat Brummetje je tasje heeft Bagheera!
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Hé brummetje, opende jij laatst niet een topic waarin je je afvroeg waarom je nooit een baan kunt houden?

Ik heb wel zo'n vermoeden...
Oke een vraagje dan: Stel je vind een portemonnee op straat. Waar ga je dat in hemelsnaam dan afgeven? Op het politiebureau? Eh waar dan, als je in een vreemde stad bent?

Ik ga me niet rot zoeken, als ik iets heb gevonden in de stad en in een goede bui ben (lees afgeven), om een politiebureau te vinden.
quote:maroon5 schreef op 30 mei 2008 @ 16:05:

Brummetje, met al die smileys (eeeh, schrijf je dat wel zo??) erbij lijkt het wel of je er nog trots op bent ook! Je zou je diep moeten schamen!
Bij een winkel \ postkantoor \ bank \ vvv kantoor \ ziekenhuis enz enz enz.

Jeetje brummetje... Heb jij jezelf naar dat auto'tje "brum" genoemd ?

Moet je eens goed zo'n -peuter - filmpje kijken, daar kan jij nog een hele boel van leren.
Waarschijnlijk weet je vriend die overal feilloos te vinden..
quote:Brummetje schreef op 30 mei 2008 @ 16:08:

Oke een vraagje dan: Stel je vind een portemonnee op straat. Waar ga je dat in hemelsnaam dan afgeven? Op het politiebureau? Eh waar dan, als je in een vreemde stad bent?

Ik ga me niet rot zoeken, als ik iets heb gevonden in de stad en in een goede bui ben (lees afgeven), om een politiebureau te vinden.

Nou, tis duidelijk hoor: mijn verloren tas/portemonnee/weetikveelwat komt niet terug als jij er je oog op hebt laten vallen............................................

Jij doet er geen moeite voor, maar eerlijk gezegd geloof ik niet eens dat je het af zal geven als het politieburo voor je neus is.....

En dat je dit hier neerzet met een smiley erbij...Ik vind dit echt abnornaal hoor, jeeeezus hee.
quote:borodini schreef op 30 mei 2008 @ 16:10:

Moet je eens goed zo'n -peuter - filmpje kijken, daar kan jij nog een hele boel van leren. Nee toevallig niet. Mijn vader heeft een old-timer die hij liefkozend Brummetje noemt.
quote:borodini schreef op 30 mei 2008 @ 16:10:

Kan niet: die is goud eerlijk................
@ liv, dat bedoel ik met "dan moet je zo'n filmpje eens bekijken, kan jij een hoop van leren "
quote:Brummetje schreef op 30 mei 2008 @ 15:39:

Ik zou iets wat ik vind ook houden. Zeg eens héél eerlijk: wie doet dat niet?! Zeker als het is achtergelaten op een plek waar heel weinig kans is dat diegene ervoor terug komt.

En mocht ik bijv een grote som geld vinden, dan is het helemaal zeker dat ik dat lekker mee naar huis neem.

Ik vond bijv pasgeleden een emballagebonnetje van 19,50(!), nou dan ga ik ook niet naar de kassa om te zeggen: Joh dit heb ik gevonden. Of (echt) per ongeluk met een dweil de winkel uitlopen, kwamen we op straat achter, terug gaan vonden we stom. Jij steelt dus gewoon. Okee.
quote:borodini schreef op 30 mei 2008 @ 16:14:

@ liv, dat bedoel ik met "dan moet je zo'n filmpje eens bekijken, kan jij een hoop van leren "
quote:Brummetje schreef op 30 mei 2008 @ 16:12:

[...]

Nee toevallig niet. Mijn vader heeft een old-timer die hij liefkozend Brummetje noemt.Oeps, heb ik net toevallig gevonden! Sleuteljes zaten er nog in! Maar ik hou em hoor, veel te veel gedoe om terug te brengen.......
Even stemmen voor meest asociale forummer:
Ik stem op Brummetje.
quote:Liv schreef op 30 mei 2008 @ 16:14:

[...]

Jij steelt dus gewoon. Okee.Niet bewust stelen.
From the Netherlands, 10 points for Brummetje!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven